globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

8.7.2017 v 12:36 | Nahoru | #271
Štítek je úplně normální náhradní díl, je tajemství, co to bylo za motorku?, protože štítky mají snad skoro všechny vozidla už od "pravěku".

Rarity z STK

8.7.2017 v 12:47 | Nahoru | #272
Copak štítek, ale mě chtěli vylejt z STK za to, že mám nekompletní vin, ale nějak jim nedošlo, že v r.88 kdy byla ta moje vrána vyrobená se nepoužívaly tak dlouhé vin kódy jako dnes

(reakce na) Rarity z STK

8.7.2017 v 12:58 | Nahoru | #273
fockewulf> Tak to bych nesouhlasil. Kawasaki 90 léta bez štítku. KLE 500 ZL 600 ap.

Rarity z STK

8.7.2017 v 13:14 | Nahoru | #274
Jo když nikdo nechce dělat špinavou práci. V zimě se mi nechtělo tak jsem vrazil auto do servisu že mi něco cvaká u kola a chčije mi olej.
Našel prasárnu minulého servisu na převodovce , kde objevil volné šrouby na silenbloku. Vyměnil před rokem měněné čepy řízení a spojovačky a volnej silenblok.
Únik oleje specifikoval jako motorový z hadice kterou trochu dotáhl. Olej chcal furt a přitom jsem mu nabízel ať najde závadu /třeba turbo/. Prostě vyměnil co bylo přístupné a špinavou práci nechat někomu jinému. I proto pak jezděj na STK auta tak jak jezděj.

(reakce na) Rarity z STK

8.7.2017 v 16:30 | Nahoru | #275

Big.One píše: Na STK mne donutili nalepit na motorku typový štítek, ačkoliv tam nikdy nebyl a nepatří tam.
Toto jednání nahrává firmám vyrábějící placené napodobeniny štítků.
Případně dává vydělat takzvaným zkušebnám DEKRA.



viz par stranek zpet, pokud je prvni reg. v EU pred 2001- lehka zavada A

jinak ad vise - tak tak, NC30 r.v. 91 (jap + 1reg. v EU 98) - stitek samozrejme zadnej, jen VIN na krku a cislo na motoru

..ono s tema stitkama je tovubec komedie, to by byla taky zajimava otazka na Ťoka.. - nejtovaci do ramu kam nepatri nejde dat bez vrtani (tedy bez zasahu do nosne casti ), nalepovaci je k smichu uz z principu, a to ani nemluve o tom, ze na oba si muzu nechat natisknout prakticky co chci, treba rodny cislo prababicky..

Rarity z STK

8.7.2017 v 16:57 | Nahoru | #276
Včera jsem absolvoval dovozovou STK a naprostá pohodička, až jsem byl překvapenej, jak to šlo hladce

Rarity z STK

8.7.2017 v 18:53 | Nahoru | #277
Nejlepší byla evidenčka s Triumphem Speed Triple, vše ok a pak mě začal vysírat, že na laufu je vyraženo ONLY for racetrack, říkám buď v klidu, já to potřebuju jen přepsat a na technickou pojedu jinam, to ho uklidnilo a evidenční na světě. Zase s TL1000S jsem mu udělal takovou radost s origo laufy co jsem tam na STK namontoval, že zamáčkl slzu dojetí a už si to jen nafotil a za pět min. jsem měl hotovo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

8.7.2017 v 19:16 | Nahoru | #278
Macomen0> Ahoj, mám na tebe dotaz, mám na moto Racing Full Floating brzd. kotouče tzn. cinkaj za jízdy, když nebrzdím (je to tak naschvál kvůli zmenšení tření o destičky, větší boční vůle při zahřátí kotoučů, aby furt měly kam uhnout), mají homologaci. Jenže už vidím nějakýho chytráka technika co zná jen origo nejtovaný kotouče napevno a bude chytrej jak rádio, že mám volný kotouče od prudkýho brždění a tím pádem vymačkaný nejty. Jak mám reagovat? Zvlášť pokud pouštíte motorky s čínskejma kotoučema bez homologace z buhvíjakého materiálu za 5 litrů z Aliexpressu značky Tian Hun Xyuan a mý stály čtyřnásobek od renomovaného výrobce. To ho asi kopnu do hlavy... Fakt nevím teda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

8.7.2017 v 20:38 | Nahoru | #279

dewwil píše: Macomen0> Ahoj, mám na tebe dotaz, mám na moto Racing Full Floating brzd. kotouče tzn. cinkaj za jízdy, když nebrzdím (je to tak naschvál kvůli zmenšení tření o destičky, větší boční vůle při zahřátí kotoučů, aby furt měly kam uhnout), mají homologaci. Jenže už vidím nějakýho chytráka technika co zná jen origo nejtovaný kotouče napevno a bude chytrej jak rádio, že mám volný kotouče od prudkýho brždění a tím pádem vymačkaný nejty. Jak mám reagovat? Zvlášť pokud pouštíte motorky s čínskejma kotoučema bez homologace z buhvíjakého materiálu za 5 litrů z Aliexpressu značky Tian Hun Xyuan a mý stály čtyřnásobek od renomovaného výrobce. To ho asi kopnu do hlavy... Fakt nevím teda...


Ty vole, a my blbci si mysleli, že má to RSVčko úplně v hajzlu nýty, kamarád už chtěl poptávat kolik bude stát přenýtování. Jo, všiml si toho asi po pěti letech co to má

Tak díky za info, evidentně oba víme úplný hovno

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

8.7.2017 v 22:12 | Nahoru | #280
Krovak> no jen aby je kámoš fakt neměl vyčvachtaný Tyhle racing kotouče maj z vnitřní strany nýtů závlačkou a pod ní podložku, tou podložkou se dá nastavovat ta boční vůle, dáš silnější a je tam malá nebo žádná vůle, dáš slabší a je tam větší vůle...

Naposledy editováno 08.07.2017 22:17:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

9.7.2017 v 01:16 | Nahoru | #281
dewwil> hele tenhle system (nerez kloboucky + segrovky s vlnitejma podlozkama) tam mam taky (a je fakt ze ten kluk v anglii s tim jezdil okruh) ..jak jsem ted rozdelaval predek tak jsem si rikal ze se ty kotouce se nejak moc hejbou, jestli to neni spatne - jenze ani kotouc ani vnitrek "vymackanej" fakt neni..
dostali po rozebrani a poradnym vydrhnuti novy nerez segrovky a podlozky.. malinkata radialni vule tam po smontovani je (cca desetinka - pocitam ze to si sedne az po zahrati) a ve smeru jakoby mezi deskama s tim jde hnout snad i 0,5mm kdyz clovek zaberevopravdu silou.. takze jsem rad ze je to (snad) normalni

Naposledy editováno 09.07.2017 01:18:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

9.7.2017 v 07:18 | Nahoru | #282
dewwil> Tak zevnitř jsem ty nýty nějak nezkoumal, skoro bych řekl, že tam žádný segrovky nebyly. Ale chovalo se to úplně stejně jak na videu. Je možný, že by bylo více typů těchhle kotoučů, kde by možnost nastavení prostě nebyla? Každopádně se u něj dneska asi stavím na kukačku.

Jedná se o tenhle kousek.

Naposledy editováno 09.07.2017 07:20:19

(reakce na) Rarity z STK

9.7.2017 v 12:47 | Nahoru | #283
kerut> jo vlnitý podložky tam dávají taky, aby to tolik nezvonilo... Já mám boční vůli snad 4-5mm, když tam nedáš ty vlnitý a dáš jen rovný tak to bude cinkat jak spojka u Ducati

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

9.7.2017 v 12:50 | Nahoru | #284
Krovak> jestli tam budou ty kotouče jak na fotce, tak to budou originál, buď budou vymačkaný ty vlnitý podložky zevnitř nebo tam vůbec nebudou, občas popraskaly a odlítly. Boční vůle nevadí ničemu... Pak hoď foto jaký tam má

(reakce na) Rarity z STK

9.7.2017 v 12:54 | Nahoru | #285
kerut> ty voe, máš super stroj, teď jsem mrknul na tvý VFR400

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

9.7.2017 v 12:55 | Nahoru | #286
fockewulf> motorka je HONDA CB1000F (SC30) pro japonský trh. Štítky pro evropské importy už nejde objednat, napodobeniny jsou pro běžnější modely, ale tenhle není k mání.
Chyba je v samotném nařízení o nezbytnosti štítku Tímto mne STK Praha Bohdalec přinutila vyrábět padělek a ještě si účtovali několik set za opakovanou prohlídku ..

(reakce na) Rarity z STK

9.7.2017 v 13:56 | Nahoru | #287

Big.One píše: Na STK mne donutili nalepit na motorku typový štítek, ačkoliv tam nikdy nebyl a nepatří tam.
Toto jednání nahrává firmám vyrábějící placené napodobeniny štítků.
Případně dává vydělat takzvaným zkušebnám DEKRA.



taky jsem dělal už několik štítkú, musí být na vozidlech v provozu od roku 2001, je fakt paradox že na motorce r.v.85 štítek nikdy nebyl ale byla dovezena do čr v roce 2005 a musí tam být,
další paradox je že v některých státech mají čtečky na štítky, pokud zjistí že není orginál, ale vyrobyla ho reklamka motorku zabaví,
že je štítek normální náhraní díl jak píše fockewulf není vždy pravda když tam nikdy nebyl tak ti ho nikdo nedá
například firma audi nevydá štítek polákovi a čechovi, mají smůlu,
dělám to tak že mám v pc ikonu štítek tam napišu vin a nějakou váhu, do tiskárny dám stříbrnou samolepící folii a zadám tlačítko tisk vystříhnu nalepím neřeším, náklady jsou korunové

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

9.7.2017 v 14:00 | Nahoru | #288
Big.One> Takže STK nutí lidi legálně k podvodnému jednání za účelem jejich zisku, chce se mi z MDČR blejt Na tohle bych se Ťoka taky zeptal, když tady legálně koupím moto, která už z výroby štítek nemá, proč ho po mě technik na STK vyžaduje a donutí mě k podvodnému jednání nebo k šikaně ať mu donesu vyjádření výrobce, že to je z výroby bez štítku a to zase stojí nemálo času a mé peníze. Tohle by měly STK občanům zpětně proplatit a i ušlý zisk za dobu vyřizování tohoto nesmyslů pokud se prokáže, že štítek už z výroby nebyl na moto umisťován... Jsem se zas nasral e: technik by na STK měl taky možnost použít svou hlavu, jenže zas chápu, koho chleba jíš, toho píseň zpívej...

Naposledy editováno 09.07.2017 14:03:06

(reakce na) Rarity z STK

9.7.2017 v 14:47 | Nahoru | #289
dewwil> ten technik za to nemůže on by se na ten štítek klidně vysral, ale nechce přijít o práci nebo riskovat správní řízení,

vozidla uvedené do provozu po roce 2002 všechny štétek mít musí,
ten štítek musí technik vyfotit a jeho fotku na závěr stk on line doložit ,

fotí se všechny viny a štítek,

třeba před rokem jsem dělal na pežota stk a těsně před odjezdem se dívám a štítek chybí, za boha jsem honem nemohl najít nalepovací hliníkovou folii, tak jsem štítek vytiskl na obyčejný papír přiklížil jsem ho na chladičovou stěnu nějaký sajrajtem na papír a ok

Naposledy editováno 09.07.2017 14:49:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

9.7.2017 v 15:55 | Nahoru | #290
dewwil> ohledne stitku presne jak pises ! A hlavne k cemu tam ten stitek vubec je, kdyz se nakonec stejne kontroluje shoda udaju stitku a vyrazenyho VIN ..jako kdyby se kontroloval jen ten stitek, pak pochopim, ale to samozrejme nejde a nepujde protoze ten jde padelat asi tak nejjednodusejc ze vseho

jinak dikes jeste je tam dost prace (ale spis byla vizualne spinava vizualne, technicky + motorove byla OK) postupne se k tomu stavu peknyho stroje (snad i ) blizim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

10.7.2017 v 22:43 | Nahoru | #291
[quote=kerut]dewwil> ohledne stitku presne jak pises ! A hlavne k cemu tam ten stitek vubec je,

na hovno tam je to pochopí i žák zvláštní školy, cicilzace od jakživa vymýšlela pičoviny aby se mohla jebat mezi sebou, dej si na tubeře řeba hudka slunečnice třeba něco pochopíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

10.7.2017 v 22:48 | Nahoru | #292

felixxx píše: [quote=kerut]dewwil>dej si na tubeře řeba hudka slunečnice třeba něco pochopíš


co?

Jinak ano, stitek je na picu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

11.7.2017 v 00:18 | Nahoru | #293

kokonhead píše: stitek je na picu...



nestras.. este tam aby je davali,....

(reakce na) Rarity z STK

11.7.2017 v 00:25 | Nahoru | #294

kerut píše: nestras.. este tam aby je davali,....


u nás bývá dycky štítek na prdeli!

Rarity z STK

11.7.2017 v 06:50 | Nahoru | #295

2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

11.7.2017 v 09:24 | Nahoru | #296
Jen pár z příkladů z poslední doby z mého okolí, zvlášť pro Macomena:
1) Kolegyně jede na STK, v naivním přesvědčení že je ženská, nerozumí tomu a že na STK jí skutečně řeknou i to zda je auto v pořádku. Autem je Fiesta z roku 2009 v perfektním stavu, nájezd necelých 70tis km. Vrátí se vykulená s tím, že STK na 30 dnů, že domů jela pomalu a že prý má dle technika úplně zničené kosti stabilizátoru, že to je nebezpečné auto. No vzal jsem si od ní auto, vezl jsem ho ke svému mechanikovi a i když jsem v autě postupně zrychloval až k limitu toho, co auto v zatáčkách vydrželo, žádný projev něčeho špatného na podvozku nebyl. Mechanik měl už předem objednané kosti na auto dle VIN. No a za den mi volá, cože se starýma kostma bylo- vůbec nic! Ani vůle v čepu, natož aby byly jakkoliv poškozené, nedej bože prasklé. Ty kosti jsem viděl, skutečně, nic co by jim šlo vytknout. Smysl? Nelez na stk když jsi ženská a nikoho tam neznáš, jsi jen pokladnička aby tě zmrd vyhodil ať jdeš na opakovanou.
2) STK na které jela manželka s mým autem na denní dojíždění do práce. Malý peugeot 206 s LPG, r.v. 2007, náš od novoty. Takže kompletně víme co s autem je a co není. Jela tam lehce po dešti. Volá mi nasraná, že ji vyhodili, důvody: silný únik oleje a provozních kapalin z motoru ale hlavně, kolo rezervy nepřišroubované ke karoserii vozidla, což je nepřípustné. Auto má LPG nádrž toroid místo rezervy, takže pro stk jsem rezervu dal normálně do kufru. Technik zarytě tvrdil, že rezerva musí být přišroubována ke karoserii, že jí nelze připoutat ani na kotvící body v kufru kurtnama atd. Zdálo se mi to celé divné, provedl jsem telefonickou rešerši na x stk a co vyšlo? On nikdo vlastně neví jak to s upevněním rezervy u aut s lpg je. Doporučovali zejména to, vyříznout a navařit do kufru držák. Říkám jim: A to smím provést zásah do karoserie vozidla? Ne, to vlatně nesmíte! Tak jak to mám připevnit, když kurtny ne a držák taky nesmím dodělat? Nevíme...
Nakonec jsem sundal kobereček a protože peugeot má v kufru několik děr skrz (nevím na co, ale to je jedno), kde se jedna dala využít k tomu, aby se skrz ní protáhl dlouhý šroub a na něj se matkou ta rezerva na prase chytla. A dále jsem cca týden před opakovanou stk umyl spodek motoru čističem na motory (byl od oleje, ale od oleje nasbíraného ze silnic, ne svého...).
Na stk dojela, jako technika na opakovanou dostala hlavního technika dané stanice. Kouká na tu rezervu přišroubovanou v kufru a ptá se: "Proč jste to tam dávali na šroub a nedali to normálně na kurtny?"
"Protože nám to tak nakázal Váš technik!"
"To není možné!!"
pokračování, vleze pod auto: "A koukám motor jste přetěsnili a opravili."
manželka: "Ano, a víte jak?"
"nó?"
"Před týdnem jsme ho umyli!"

Takže tolik k těm spravedlivým technikům. Já už vůbec nemám náladu sám na stk jezdit se s těma polodementníma opicema v montérkách střetávat. Jejich znalosti zejména techniky motorek jsou limitně blízké nule, ale o to víc jsou chytřejší. Z výše zmíněných případů, 2 prohlídky z mého okolí kdy na stk jela ženská s autem prokazatelně v pořádku a dvakrát vyhozena. A stěžovat si můžu kde? Na nádraží

Naposledy editováno 11.07.2017 09:27:25

Rarity z STK

11.7.2017 v 09:39 | Nahoru | #297
Já měl taky blbej nápad s transportérem z '93 jezdit na legální technickou. Problém hned na emisích, volnoběh (měřený senzorem přichyceným magneticky na měrku oleje, wtf?) 940 místo 800-900 "To vám nezměřim, nechte si to někde seřídit a přijeďte znova." Vyjel jsem ven, stáhnul jsem volnoběh, vjel jsem zpátky. Bylo mi divný, proč se ptaj jestli byly dělaný rozvody - měření probíhá opakovaně v "omezovači" Čtvrt století starej atmo diesel s třičtvrtě mega na hrbu. A prej kouřivost přes limit, i když těsně (podotýkám že to auto nehulí, taky nemám rád rolling coal). "Tak si to stáhněte a pak si to tam nakroutíte zase zpátky" zněla oficiální rada. Ubral jsem nafty a třetí kolečko. "No, to vám nezměřim, máte moc nízkej volnoběh!" To už mě teda nechali nakroutit na místě aby byl senzor spokojenej (nemám otáčkoměr) a zase několikrát omezovač To už prošlo, nicméně cestou domů to auto naprosto nejelo (80 max) a šedivě hulilo. Nakroutil jsem to tam pak zpátky, ale stejně to od tý doby znatelně hůř jede, čili emise mě zjevně nejspíš stály motor

Samotná technická už v poho, na autě je ochrannej rám, nejdřív si toho jeden nevšiml ( ), pak mu druhej řekl že za to se vyhazuje Ukázal jsem štítek a kopii původního německýho techničáku kde zapsanej byl, svorně jsme si zanadávali na líný úředníky na dovozovce a pokračoval s tím na válce. Až na moje výslovný a dost hlasitý upozornění, že je to mechanická čtyřkolka a né, nepostačí že to bude chcípnutý z nich teda zase sjel...

No komedie

Naposledy editováno 11.07.2017 09:42:25

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

11.7.2017 v 11:38 | Nahoru | #298
Už jsem to tu psal, ale když už si tu říkáme příběhy z STK, tak můj je, že mě vyhodili za nefunkční elektriku do vozejku. Nakonec se ukázalo, že když máte tažný z výroby, tak nový auta mají na tohle řídící jednotku a ta, když nedetekuje odpovídající odpor, tak žádný proud nepustí. Tím pádem se na LED panelu, kterým to technik zkoušel, nic neukázalo. Naštěstí tam byl chlapík, co dělal technickou na vozejku. Půjčil mi ho, připojili jsme ho a vše OK ...

(reakce na) Rarity z STK

11.7.2017 v 14:20 | Nahoru | #299
Bludevil> TOTO!!!!!

(reakce na) Rarity z STK

11.7.2017 v 14:31 | Nahoru | #300

Bozo píše: Už jsem to tu psal, ale když už si tu říkáme příběhy z STK, tak můj je, že mě vyhodili za nefunkční elektriku do vozejku. Nakonec se ukázalo, že když máte tažný z výroby, tak nový auta mají na tohle řídící jednotku a ta, když nedetekuje odpovídající odpor, tak žádný proud nepustí. Tím pádem se na LED panelu, kterým to technik zkoušel, nic neukázalo. Naštěstí tam byl chlapík, co dělal technickou na vozejku. Půjčil mi ho, připojili jsme ho a vše OK ...



A TOTO je pouze a bohužel důsledek toho co se děje na stanicích, Staří technici utekli a noví bohužel nemají kde chytit praxi v opravárenství.(I když ta rezerva u LPG s tím měl pravdu).
A to bude hůř chtějí na stanice dostat inženýry takže to sem teprve zvědavý jak to dopadne. Pokud teda bude nějaký ing. dělat za náš plat, a nebo to bude dražší to se ale nedozvíte.
Problém je že čím víc školy tím mín technikovi stačí praxe kterou musí absolvovat, aby to mohl dělat.
A taky toho že se z STK stává byrokratická buzerace místo kontroly stavu vozidel. Prostě vše co se nechce dělat jiným se hodí na nás ideálně, jsme jediní které stát neplatí ale jen přikazuje co můžeš mít za zařízení a za co tě může trestat.
Příklad dodnes nemáme schválený přístroj na kontrolu zasklení (folie) důvod nestejné světelné podmínky. kde kurva ..pardon.. můžete mít lepší a stejné podmínky než na osvětlené hale!!! Ale policajti ho venku mají
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist