Naposledy editováno 27.06.2017 21:13:45
1 reakcí na tento příspěvek GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
že by se to protočilo,nebo nějak upadlo mít strach nemusíš a jakmile ty brzdy začnou mít nějaký vážnější problém,projeví se to vibracemi při brždění.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
Dolph-cz píše: pokud to opravdu nelítá jak vítr v bedně a při brždění nevibruje-nechal bych to tak.
že by se to protočilo,nebo nějak upadlo mít strach nemusíš a jakmile ty brzdy začnou mít nějaký vážnější problém,projeví se to vibracemi při brždění.
Jj, asi taky řešení... případně se to dá řešit v zimě mimo sezonu... Tyhle hliníkové nýty jsou u suzuki velká bolest...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
tuhle motorku jsem měl a řešil jsem naprosto to samé,brzdy v klidu,jen volné nýty.tak jsem to nechával přenýtovat a od té doby jsem se s těma brzdama jen jebal.začalo to po pár tisících km kopat,pak jsem kupoval nějaké ojetiny tady na bazaru v top stavu-byly úplně po smrti,pak jsem u tondy nechával dělat nové kotouče a nakonec to stejně za chvíli prodal.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
Dolph-cz píše: StiefTomas> přesně tak,navíc tyhle staré modely těch nýtů mají málo(jsou daleko od sebe)
tuhle motorku jsem měl a řešil jsem naprosto to samé,brzdy v klidu,jen volné nýty.tak jsem to nechával přenýtovat a od té doby jsem se s těma brzdama jen jebal.začalo to po pár tisících km kopat,pak jsem kupoval nějaké ojetiny tady na bazaru v top stavu-byly úplně po smrti,pak jsem u tondy nechával dělat nové kotouče a nakonec to stejně za chvíli prodal.......
Hele já musím zaklepat co mám od Tondu tak drželi, ale už odšli taky do věčných lovišť... Ale tím, že minimum byl 5mm a já měl už snad nějakých 4,7... Samozřejmě středy už byly širší, takže nýty taky volné... čoveče, ale teď jsem dal Racing EBC a úplná paráda... navíc ty nýty jsou nerezové... jen jsem dal destičky od AP racingu směs SRR a nevím teda... jako brzdí solidně, ale přijdou mi že hodně šustí a navíc mi přijde jak kdyby na těch kotoučích začínali být rýhy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
StiefTomas píše: Hele já musím zaklepat co mám od Tondu tak drželi, ale už odšli taky do věčných lovišť... Ale tím, že minimum byl 5mm a já měl už snad nějakých 4,7... Samozřejmě středy už byly širší, takže nýty taky volné... čoveče, ale teď jsem dal Racing EBC a úplná paráda... navíc ty nýty jsou nerezové... jen jsem dal destičky od AP racingu směs SRR a nevím teda... jako brzdí solidně, ale přijdou mi že hodně šustí a navíc mi přijde jak kdyby na těch kotoučích začínali být rýhy...
já řeším to samé-akorát kotouče bremba a desky nissin st.
a taky se mi to zdá hlučnější a pozoruju rýhy...........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
Dolph-cz píše:
já řeším to samé-akorát kotouče bremba a desky nissin st.
a taky se mi to zdá hlučnější a pozoruju rýhy...........
A kuwa :D takže to koukám bude zakletej neřešitelnej trojúhelník :D
Právě taky uvažuji že dám nazpět nissiny st.. byl jsem s nima max spokojenej...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
Naposledy editováno 28.06.2017 08:04:16
Dolph-cz píše: StiefTomas> poslední dobou to (co se týká kvality) jde všechno do prdele,to co bylo odjakživa výborné,stojí za hovno,co bylo japonské,německé,se dnes vyrábí v číně,všichni víme proč to tak je,ale jak to vyřešit je složitější.....
Jj to je jasny... Ja prave ty EBC bral jen z toho duvodu, ze maji 100% vyrobu made in UK... Ale stejne... Ja jednou vzal kotouce do prace na rozbor, ze buh vi z jakyho vesmirneho materialu to bude vyrobeny a je to nejaka blba zakladni nerezka 17020... Takze se fakt setri kde to jen jde... Hele spolecnosti proste hold vydelavaji hromadu penez na nahradnich dilech...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
Cuba_GSXR píše: Dolph-cz> a na kolik tě prosím vyšly novy kotouče udělaný u Zela?
Hele pokud ti bude delat cely novy vence a desticky tak jsi cca na 9.000,- pokud jen nytovat + desky jsi cca na 6.500,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
Naposledy editováno 28.06.2017 10:19:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
Cuba_GSXR píše: StiefTomas> takze jen nytovani stoji kolik? Desky novy nepotrebuju... koutouce budu posilat postou
Hele budes neco kolem 4.000,- tam se jenom nenytuje... Zamky se pusi prefrezovat a zvetsit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
Cuba_GSXR píše: StiefTomas> takze to chapu tak, ze se vyfrezuji uplne nove zamky (vetší).. nejsou to zamky, ktere se daji vetsi koupit a jen se to prenytuje...
v tom ocelovem venci i v Alu unaseci jsou pulkruhovevyrezy do kterych zapada nyt. ty jsou vymackane a uz nemaji kruhovy tvar. on musi jak venec tak unasec upnout do frezy a vyfrezovat "nejblizsi vyssi" kruhovy vyrez - srovnat ten tvar jinak nez ubranim materialu nejde - nasledne se tam musi dat nyty ktere maji vetsi ten prumer. docela dost prace.
za cenu lehce pres 10tis se daji dneska uz sehnat nova bremba ... kdybych mel cpat 5-6tis do tech starejch suzuki kotoucu, uz bych asi koupil radeji novy "poradny" - napis lazyfuckerovi z fora, za kolik ti ty bremba na K1 necha....
TADY
2 reakcí na tento příspěvek GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
assassin píše: cuba: v principu to neni takova veda, jsou lidi co si je chvali, rutan je preprodava pod svoji znackou a prej ok... ja nejak nevim, sice rozum vi, ze by to melo fungovat, ale asi bych si je na moto nedal...
Jj, uplne s tebou souhlasim... Mozna by fungovali, ale vnitrne by me to asi vrtalo hlavou a uziralo... Kamos ty arashi od Rutana ma na gsxr 600 a je spokojenej... Takze je to asi pudova zalezitost :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSXR1000 K1 - brzdové kotouče
2stroke píše: StiefTomas> Taky bych řekl, člověk chce být klamán...stačí jen přelepit nálepku a hle je z toho kvalitní kotouč
vis co kdybych pred tebe polozil dve identicke krabicky zapalek....
u spousty veci maji ty znackove trosku lepsi zpracovani a hlavne za sebou vyvoj. cinani obvykle nic nevyviji, ale okopiruji neco co funguje... jasne ve finale to funguje stejne, ale pokud na to mam, radeji podporim toho kdo ma za sebou tym vyvojaru, protoze me podobna prace zivi...
Až to začne dělat problém... Kopat do vidlice, výměn kotouče, ušetříš si trápení, rozborky, sborky a zase rozborky. Nebude to nikdy ono.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35904 | Dnes v 12:43 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 623 | Včera v 23:06 Ariete |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |