jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: zada v 95% pres spojku
plisen jezdim, ale na kudlu spojku nepotrebujes o nic vic prece
Jojo, přenáší víc síly tudíž se víc namáhá, a hlavně ten antihop když skopáváš kvalty a tak
Bůhví co s tím dědek předtim dělal... a kolik to má namotáno v reálu
FiZzeR píše: Jojo, přenáší víc síly tudíž se víc namáhá, a hlavně ten antihop když skopáváš kvalty a tak
Bůhví co s tím dědek předtim dělal... a kolik to má namotáno v reálu
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
asi tam vrátim sekundáry a přívěru a řetězovku dám standardní poměr, teď je to dost do síly (-1 a +3)
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
driv pri plisni se oko rozsvitilo i pri 220km (denni pocitadlo po natankovani), ted 190 a pri 160-180kmh nalozeno i pri 150km
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: turistiku sem mel i 5.5 / 100 (devitka i 5.1 a min pri chudsi smesi), a bezne 5.5-6.0 turistiku, prumer 6.5-7.5 , ted sem od 7.5 do 9
jsme se do toho neměli hrabat, co
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: hele dolil sem plnou syntetiku Motorex (mel sem malo oleje), asi 0.6l, to neva kdyz se naleje do polosyntetiky ne? pouzivam Valvoline 10W40 Durablend (polosynt) normalne, jeste sem dolil 0.6 Motulu 5100 10W40 (to je taky polo). ten Motorex zbyl po kamosovi co prodal motku (Duc ST4), tak mi prislo lito to vyhodit
Nestane se vubec nic :)
FiZzeR píše: jsme se do toho neměli hrabat, co
nojo, dam tam zpatky priveru (resp bowdeny) a snad to bude zase cajk, ale docela me to prekvapilo stejne.
pokud to neni priverou tak jeste sem tehda vyndal KLEEN, ale ten by na to asi vliv mit nemel, nebo ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: me taky vylezla spotreba a vidim to na priveru , tak o litr a vic to slo nahoru
driv pri plisni se oko rozsvitilo i pri 220km (denni pocitadlo po natankovani), ted 190 a pri 160-180kmh nalozeno i pri 150km
co ste dělali stou přívěrou? jen lanka pryč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: jj já jezdím cca za 5,5, když jedo cca kolem 100 (jen jednou jsem tahle jel) a 220km a ještě rezerva nesvítila a extrem pri 120 km začla svítit rezerva (převod -1 a zadní nezměněn) - přívera funkční a jinak jezdím cca 7,5 -9,5 a to ji nešetřím
co ste dělali stou přívěrou? jen lanka pryč?
jen lanka pryc. ona pak drzi plne otevrena tou pruzinou.
FiZzeR píše: si furt říkám že letos nějak často tankuju... svině začla nějak žrát kua... když jsem ji koupil, tak brala kolem sedmi, teď najednou devět? a to jezdim jen dálkopřesuny po dálnici do 180ti.
asi tam vrátim sekundáry a přívěru a řetězovku dám standardní poměr, teď je to dost do síly (-1 a +3)
U 3.generace mam -1/+2, coz je bohuzel porad malo, ale na druhou stranu si pochvaluju, jakou ma desitka spotrebu. Na rsv jsem nedal ani 150km na nadrz, tady mozna i 180km a to beru jako hodne dobry.
FiZzeR píše: si furt říkám že letos nějak často tankuju... svině začla nějak žrát kua... když jsem ji koupil, tak brala kolem sedmi, teď najednou devět? a to jezdim jen dálkopřesuny po dálnici do 180ti.
asi tam vrátim sekundáry a přívěru a řetězovku dám standardní poměr, teď je to dost do síly (-1 a +3)
mohu se zeptat? proč tak do síly? já mám ve předu -1 a vzadu origo a když vezmu za plyn jde na záda jak nic oproti 3.generaci co mám je to hrozně mrštná holka. ty tvoje převody to musí být kurňa masakr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: jen lanka pryc. ona pak drzi plne otevrena tou pruzinou.
no a cítil si nějakou změnu - já bych ji tam dal zpět podpoříto spodek a ve středních a vys otáčkách je stejně otevřená1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: no a cítil si nějakou změnu - já bych ji tam dal zpět podpoříto spodek a ve středních a vys otáčkách je stejně otevřená
moc sem nic necejtil, krom ty spotreby, chci ji tam vratit samo spis sem tak laboroval ze sem mel poniceny lanka a jestli nebude lepsi to vyhodit a co to udela a tak.
Bubrak-ZX10R píše: moc sem nic necejtil, krom ty spotreby, chci ji tam vratit samo spis sem tak laboroval ze sem mel poniceny lanka a jestli nebude lepsi to vyhodit a co to udela a tak.
taky jsem nad tím přemýšlšl, ale teď vidím, že to nemá cenu oni ví kluci japonský1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Myslite si, ze je tento mirny skluz u aktivni elektroniky KIMS normalni?
O nic neslo, zadne drama. Vyjelo se na trat se studenou SC1 a lehounce mi to v te mirne leve ujelo na plynu, ale mel jsem tam za 3 a plynule pridaval a to uz si myslim, ze by KIMS mel zacit pracovat.
Moc to resim, pze jsem si letos rozbil tlamu, kdyz zkousel tuto elektroniku aktivovat a porad na draze nemam dusevni klid a zbytecne se tam bojim srat vic plynu.
Mrknete, diky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
www.sportrider.com/2008-kawasaki-zx-10r-street-afterthought
The caveat, however, is that it will only intervene at smaller throttle and lower rpm settings; big handfuls of throttle at higher rpm (such as when a rider wants to intentionally spin the rear tire) will override the system. This means that not only will the KIMS rarely intrude upon a rider on the track, it's also not a failsafe that will keep ham-fisted riders from ending up on their heads. We found the Kawasaki would easily spin up the sticky Pirelli Diablo Supercorsa DOT race rubber on Losail's superb pavement if provoked. "We want expert riders to have the freedom to ride the ZX-10R without electronics intruding on their technique," says ZX-10R project leader Yasuhisa Okabe.
So is the KIMS a real form of traction control? In a way, yes; we can see it helping with wet-weather traction on the street, keeping the rear tire from spinning unintentionally at slower speeds. Whether it will actually accomplish this will have to wait until we get our hands on a test unit back in the States, as we weren't able to engage it on the high-speed tarmac of Losail. But as an actual form of traction control in any type of performance sense, the KIMS doesn't fit the bill.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Jenze ja tam prave jedu na nizke otacky a pridavam naprosto vlazne, proto jsem si rikal, ze by system uz mohl zacit neco delat.
Tady, u kolegy, treba KIMS krasne zasahne a to i na prudkou jednicku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
E: treba tahle situace mohla pro kims bejt ekvivalent jako bys na rovince zrychloval, ono to nepozna ze se to hrne bokem misto rovne dopredu.
Naposledy editováno 16.06.2017 05:39:05
Po tom padu taky vim, ze se s tim musi jezdit tak, jako kdyby tam nic nebylo, ale to porad neresi mou utazku a ja bych to rad vedel. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Kims pracuje (porovnava) 50x/s nebo chcete-li na 50Hz a to uz by mela neco delat.
Sonicek> Pri padu na zadni kolo byl prevod pouze -1 na pastorku, stejne tak to ma kolega na videu z Myta.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |