Téma: Saint-tropez

13.4.2008 v 23:30
Chtěl bych se jet letos číhnout do Francie s cílem Saint-tropez,nemáte někdo tip na dobrou trasu a na co bych si měl dát bacha hlavně vůči cajtum v různech zemích po trase?popř nechce to někdo zhoupnout se mnou?

13.4.2008 v 23:55 | Nahoru | #1
Popravdě, zrovna v St. Tropez nic zvláštního není. Jen ta stará policejní stanice. To je nějaký kouzelný magnet , že se tam všici hrnou

14.4.2008 v 00:50 | Nahoru | #2
Tak je fakt, že samo o sobe Saint-Tropez moc velké není, ale není pravda, že by nebylo na co tam koukat. Nejsem moc velky světoběžník, ale tolik luxusních jachet pohromadě jsem ještě nikde neviděl a tolik předražený zmrzliny všeho druhu na jednom mistě taky ne :D ale věř mi, že taková večerní procházka s hezkou babou po promenádách v tobě něco zanechá. Ale jinak co se týče vyjíždky na motorce, tak to najdeš hezčí místa v tuzemsku

14.4.2008 v 12:39 | Nahoru | #3
Jestli tam pojedes v obdobi od cervence do srpna, tak se priprav na celkem hezky ucpanou cestu pri pobrezi

Ja osobne bych tam jel na zacatku cervna. Hic uz tam bude a silnice podel azuroveho pobrezi jeste relativne volna. Je to tam super

14.4.2008 v 20:13 | Nahoru | #4
Taky bych jel nejradši začátkem června,ale v tu dobu mi ještě bude cybět bakšiš,takže budu nucenej jet v tý nejprudší sezoně nejdýl koncem srpna,spíš by se mi hodil tip na trasu abych si užil i cestu,planuju jet severní itálií a tam se trochu zdržet.kdo má tipy?

14.4.2008 v 20:44 | Nahoru | #5
kolega jede do ST na XJR 1300 jedou dvě mota jedou nekdy v červnu jestli chces pisnu ti telefon.

17.4.2008 v 16:18 | Nahoru | #6
červen je na mě moc brzo neuženu prachy...jinak bych to bral

20.4.2008 v 13:19 | Nahoru | #7
jedem tam cca za měsíc budem tam ubytovaný tejden a nejde jen o st tropez ale máš to kousek do monaka na formuli nebo do marsej atd

2.5.2008 v 23:31 | Nahoru | #8
st. tropez opravdu nic zvláštního, cesta po pobřeží Francie je hezká na výhled, ale nic moc na projetí-kolony a samej kruháč. lepší je to trošku víc vnitrozemim. Cesta nejlépe Insbruck ev. zell am See - zrychlený přesun, Alpy si užít do sytosti po silničkách ( Cortina, Bolzano, Trento,Lago di garda) - kamkoli tam pojedeš bude hezká silnice a užiješ si ji. Itošku do Monaca vede pěkná rychlá dálnice - dlouhé rychlé zatáčky. V Monacu bych doporučoval alespoň 1 den strávit - oceanologické muzeum, a spousty volně přístupních zahrad Japonská, čínská atd., a potom vnitrozemím po francii. St. Tropez mi zabralo asi 1 hodinu - opravdu jenom stanice a nic víc, ty jachty a káry spíš monaco. Ubytování jsme v Monacu sehnali vždy cca 35E/os. Jinak policajti Rakousko - většinou vesnice, Italie nebyl problém Francouzi měří akorát pokud se někde něco předtím stane-vždy jsme to ukecali-už nám také chtěli šrotovat motorky, ale chce to pevné nervy a nedat se. Jinak přeji hezký výlet, určitě stojí za to - promedády, taverny a kavárničky s výhledem na moře jsou kouzelné - bohužel pro mne už ne -NEKUŘÁCKÉ a tím si to alespoň u mě pos..li. Jinak nezapomeň rakousko dálniční známka i pro moto.

Naposledy editováno 03.05.2008 00:19:05

3.5.2008 v 12:32 | Nahoru | #9
smoke1200r> a co byli problémy s ladákem?

3.5.2008 v 12:42 | Nahoru | #10
Já tam jela po vodě, takže taky nepomůžu, ale v celé té jižní části Francie jsou super silnice

3.5.2008 v 18:03 | Nahoru | #11
--- Nikdo z nás ladák nemá, ale už jsem o problémech venku pokud není homologace párkrát slyšel. Spíš asi byl problém dřív že tě na hranicích rovnou otočili. Ale asi by policajti venku prudili. Nejnesympatičtější jsou španělové, to jsou drsňáci. Jak divokej západ, stačilo nám zastavit na krajnici a už tam byli. Dál jsme to měly s jejich asistencí asi 3km aby jsme se nemohly ani otočit přez plnou a vrátit když jsme kufrovali. Jinak ve Francii máme určitě spoustu fotek, zatím nic, je tam hodně statickejch radarů.

Naposledy editováno 13.05.2008 20:08:10

6.5.2008 v 22:21 | Nahoru | #12
Je to můj dvacetiletý sen si to tam na cote de azur projet
na mašině.Já jsem to tam na okolí projezdil vícekrát ale autem.
Vřele doporučuji starou cestu Napoleonovou -Route de Napoleon D85 která se táhne ze severu.Od městěčka Digne začína se klikatit až k pobřeží mezi Cannes a Nice, pak pdel pobřeží do Monaca. Tam se taky jezdívalo Rally Monte Carlo.Klikatá silnice jak má být průsmiky,malé tunely vytesané do skal atd. Motorkáři co mně předjížděli tak sme s starou jen závideli a tak jsme si slíbili,že to taky musíme jednou uskutečnit. Parchanti konečně vyrostli. zase sme si pořídili mašinu a už je si najít čas pro tu cestu. Po tý cestě delší rovinka ani neni,takže jedním tahem se docela zapotíš,ale si to užiješ.Ze St.Tropez si taky užiješ po starý do města Toulon.Přesně tak jak jsou ty honičky ve filmech s Funesem. Autem jsme si jih Francie užili, tak na mašině to musí být bomba.Tak si to uži...

7.5.2008 v 09:44 | Nahoru | #13

St. Tropez je pekne navstivit ale je to spis kvuli tomu aby clovek nemusel rikat jen ze jede do Francie ale do St. Tropez - coz lip zni

7.5.2008 v 17:36 | Nahoru | #14

Meli>Ja tam chci jet po ROUTE DES GRANDES ALPES a stavit se (opet) u Grand Canyon du Vedron http://mmeli.cz/verdon.html

Kdy tam jedeš ? Budeme taky projíždět ROUTE DES GRANDES ALPES cca. 14.6. ?!

8.5.2008 v 10:59 | Nahoru | #15
atomik> no to je termin kdy jsem tam mel puvodne jet (nebo spis chtel) ale mam v te dobe konferenci tak asi prelom cerven cervenec nebo az v cervenci - podle toho jak se domluvim s ucastniky zajezdu

8.5.2008 v 11:42 | Nahoru | #16
Meli> škoda , mohli jsme se tam někde potkat lol

12.5.2008 v 17:17 | Nahoru | #17
Ahoj, kolik vás pojede? Taky chceme vyjet ve stejný termín. :o

19.6.2009 v 12:10 | Nahoru | #18
My tam mame v Port Grimaud zamluvenej krávavan 21-28.8.09. Jedeme dodávkama s motorkama. Tak jsem zvědav Byl jsem na tom samém místě před čtyřmi lety normálně busem jako na zájezdě a řek sem si , sem jednou musím s mašinou. A šup. už je to tady

19.6.2009 v 12:34 | Nahoru | #19
my se tam chystame 2010 ... ale jak tak ctu, tak tam asi nic moc neni.... mozna zvolime stejnej smer, ale jinej cil... mozna zapadni pobrezi.. chtel bych videt ten nejvetsi most na svete a pak tu obri dunu na zapadnim pobrezi...

28.6.2009 v 08:15 | Nahoru | #20
Na jih Francie jedině od září, voda je nejteplejší a v sezóně je tam všude hlava na hlavě a navíc super ceny. Už pár let jezdíme jen k Atlantiku, město La Baule. Lidí podstatně míň, voda teda studenější, ale můžeš si říct, při pohledu do dálky, tam někde je New York. A navíc je tam ve skalách schovaná pěkná nudapláž

28.6.2009 v 10:44 | Nahoru | #21
Jeli jsme pres Zeleznou rudu, nemecko po dalnici a za jeden den jsme urazili cestu kolem Mnichova pres Bodamske jezero az na Francouzke hranice. Od Prahy az za Mnichov jsme jeli v hustem desti, takze to bylo moc fajn U Bodamskeho jezera jsme lezeli na trave a susili se pred dalsi cestou. V Mulhouse jsme prespali a dalsi dny jeli pouze po okreskach a mistnich komunikacich smerem na jih do Saint Tropez.
Druhy den jsme vyjeli smerem na Besancon a podel Svycarskych hranic dolu na Grenoble. Asi 20 kilometru pred Grenoblem nam nase uzasna skvela navigace doporucila prejet horsky stit pred Grenoblem, namisto abychom ho objeli. Bylo nam divne ze na zacatku cesty je cedule "vjezd pouze se snehovymi retezy", ale uspesne jsme to ignorovali a jeli vstric snehovemu dobrodruzstvi, ktere navic behem nasi cesty nebylo posledni. Jeli jsme stale nahoru, kdy snih byl uz na stromech kolem nas, potom uz na trave podel silnice a nakonec i na silnici samotne (konec kvetna 2008). Nastesti v momente kdy jsme uz temer nevedeli jak dal nas navigace prehodila pres skalni zlom na jizni stenu skalniho stitu a tam se nam naskytl nadherny pohled na Grenoble z vysky. Prudkymi sestupy jsme sjeli do Grenoblem kdy jsme si cestou uzivali jedny z nejhezcich vyhledu z cele cesty. Cestou dolu do Grenoblu jsme museli 2x zastavit, protoze jsme meli vsichni prehrate brzdy a zacaly selhavat. Ale vse dobre dopadlo.
Projeli jsme Grenoblem a za nim se nam zkazilo pocasi a zacalo prset. Dostatecne vytraseni z dlouhe cesty predchoziho dne jsme to zapichli asi 30 km pod Grenoblem a zustali v hospode a nasledne i v nejakem motelu.
Nasledujici den jsme vyjeli opet smer na jih na Grand Canyon del Verdon, coz je podle meho jedna z nejlepsich motorkarskych tras v Evrope. Naprosto uzasna cesta, ktera me rozesmala hned na zacatku. Na zacatku byla cedule "Pozor prudke zatacky" a pod ni byla dodatkova tabulka "v useku 62km". Cesta kanonem byla nadherna, super asfalt, vsude stovky motorkaru, kteri si uzivali ty nejlepsi zatacky ve Francii. Projeli jsme kanon po useku asi 25 km a pak jsme uhnuli na Sainte Maxime a to jsme byli uz jen kousek od Saint Tropez.
Jak bylo uz vyse zmineno, pobrezni silnice je beznadejne ucpana. Ale plati to jen pro auta. Francouzi jsou (tedy to jsou snad vsichni mimo Cechu) k motorkarum velmi ohleduplni a cesta se da celkem bez problemu a svizne projet po stredove care. Jezdi tam takto stovky motorek. Problem je ubytovani. Podel pobrezi je nekrestansky drahe. Neni problem sehnat ubytovani za 200 euro na osobu v obycejnem vybydlenem apartmanu. Jeli jsme ale dal od pobrezi a nakonec nasli ubytovani v kempu asi 2km od centra mesta za velmi prijatelnych 50 euro za den za chaticku pro 5 osob. Kempy jsou tam velike a dal od pobrezi a centra jsou i levne. Jen to nechce ztratit trpelivost a neubytovat se hned v prvnim. Chce to hledat a projit tak 3 az 4.
Saint Tropez je malicke mestecko, kde je opravdu obrovska koncentrace bohatstvi. Je tam mnoho jachet za miliony dolaru a spousta obrovskych rezidenci pri pobrezi snad vsech nejvetsich celebrit. Doporucuji si vzit vylet lodi (za cca 10 euro) a za hodinu s vami objedou pri pobrezi cele ST, skoro az do Pampelone a nazpatek. Je to s vykladem, cestou uvidite mista kde se natacel Cetnik, plaz kde se tocila nudisticka scena cetniku, vsechny bohate rezidence i s vykladem ktera je koho a pod. Fascinujici je ze tam porad litaji vrtulniky, jak bohati lide vyuzivaji tuto dopravu do svych rezidenci.
Cetnicka stanice je na okraji zajmu verejnosti. Neni vubec udrzovana a rekl bych ze vylozene chatra. Ale i tak nam to stalo za to se u ni vyfotit Zmrzlina neni predrazena vubec, je mnohem levnesi nez v Praze. Jidlo nevim. Kousek od naseho kempu byl takovy nejaky Penny Market, tak jsme si nakoupili tam a do restauraci jsme nechodili.
Jinak v ST je strasny vedro. Na konci kvetna byly plne plaze a koupali jsme ve v mori. Uz kdyz jsme dorazili k mori a projizdeli temi kolonami, teklo z nas jak z vodniku.
Cestu z5 jsme vzali po pobrezi do Cannes, Nice do Monaca. Projeli si Monaco, dali si kafe s vyhledem na jeste drazsi jachty nez v ST a vzali to na sever na Cuneo, nasledne pres Svycarsko a Rakousko domu.
Byl to nadherny vylet. Bylo to na 9 dni a z toho jsme 2 dny byli v ST. Nejeli jsme po dalnicich (s vyjimnou Nemecka) a tak jsme si to poradne uzili

28.6.2009 v 13:34 | Nahoru | #22
Teď sem se od tama vrátil. Cestu ti popisovat nebudu, protože jsme to jeli oklikama. Du Verdon moc pěknej, nejlepší výhled jsme našli ze silnice D23. V google mapy si dej vyhledat 43.778593,6.373444 je to odkaz na tu silnici. Pak jsme si půjčili za 12 éček/h šlapadlo a začátek projeli na šlapadle. ST jsme navštívili taky, hezký jachty a foto stanice samozdřejmě taky bylo. Fotky sou zde http://bidlos1.rajce.idnes.cz/Francie_2009/