Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Naposledy editováno 16.05.2017 11:34:55
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
Ale když se odprostíme od všeho kolem měl bych otázku. Proč sis vlastně nekoupil Goldwinga? Křesla, kufry, rádio a jiný fičury už tam sou a je tam i dost prostoru na ty tvoje legrácky.
Podloketní opěrky budu ještě předělávat. Ty dvě zádové jsou zatím plně vyhovující.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
t_freedom píše:
ad1) psal si " že v ABSu prakticky nebrzdí " ... blbost
Ad2) ...moje " a kdy má lepší účinek" jsi přesně vystihl - v tak úzkém spektru několika navzájem se ovlivňujících okolností (odlehčení zadku, brzdný moment motoru, sešlápnutí ovládání brzdy, adheze vozovky - jestli na tomhle dokážeš brzdít ZADNÍ BRZDOU líp, příjdu se podívat. V reálu brždění zadkem bez nebo s ABS nebude téměř rozdíl.
Ad3) přebrzdit ABS uměj fakt vyjetý borci a na suchu. Ale tady jde hlavně o PŘEDNÍ BRZDU!
a ještě jednou - já reagoval na tohle
"mám naježděno dost s abs i bez něj...pokud zašlápneš zadní abs, motorka se ti rovná do zatáčky fakt blbě. za mě by mohlo být abs jen na předku"
"když ti abs začne chroupat, zadek prakticky nebrzdí...čili si spíš pohoršíš "
Chci ti jen říct, že bych na okruhu měl asi raději drnčící abs než kolo ve smyku při podřazení díky brždění motoru, co mívám dost běžně. To co píšeš je teoretická dedukce. Brždění bez ABS vyžaduje kurva velkou zkušenost abys byl alespoň tak efektivní jako to ABS. tzn. že psát o drnčícím ABS, jakože už skoro zadní guma nebrzdí, je trochu mimo. Když už se ti zadní kolo utrhne v tom, že máš mašinu navalenou na předku, těžko může mít jakkoli brzdný účinek - do tý doby, bude ABS pouze o "ždibec" horší něž největší brzdící king bez něj....a podotýkám že pouze na suchu. ... takže asi tak k mému povzdechu
no...takže jsme se spíš špatně pochopili, než abychom šli proti sobě
vezmu to na sebe a napíšu, že jsem to blbě napsal
k upřesnění:
ad1) s abs brzdí zadní brzda výrazně míň než bez abs, zvlášť na ne úplně rovném asfaltu. že prakticky nebrzdí jsem přehnal
ad2) spíš mě rozhodí "kopající abs" než zadní kolo ve smyku...respektive poslední roky moc nejezdím, teď mě asi rozhodí oboje stejně. a líp ne, spíš jsem měl zažito, že přilítnout do zatáčky s přebržděným zadkem je víc sranda než problém (ale na silnici mám pátou sezonu abs a dodnes jsem se s abs na zadku nesžil)
ad3) teď nechápu já
k "rovnání motorky do zatáčky" jsem myslel nájezd, aby sis motorku srovnal, než začneš oblouk, nikoli "motorka se po zmáčknutí brzdy začne topořit"
a k další mé větě - opravdu mám (soukromý) pocit, že se zašlápnutým zadkem to brzdí líp, respektive předvídatelněji, než s poskakujícím abs...ale mám cestovní enduro a jezdím spíš okresky, kde občas není asfalt jak ze žurnálu a poskakování vs. reakce abs jsou težko předvídatelné.
k tvému povzdechnutí na závěr...
já se nikdy o okruhy nepokoušel (40 minut v brně a 20 v mostě není nic), tak nevím, jaká jsou tam specifika. motorku "na předku" znám jen ze silnice a svižného, ale nikoli závodního, tempa.
litrový v2 jezdím sedmou sezonu a třeba rozdíl mezi "hodnou" ktm s nějakou trochu funkční verzí antihopu a vtr sp je při podřazení velký...ale to je spíš o chybě při podřazení než o motorce jako takové.
jinak souhlasím, že - pro takový nedochůdče jako já - je na silnici abs spíš přínos...ale na zadku mi vadí a občas (nejen do terénu) si ho vypnu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Bod 3 měl znamenat, že když už někdo přebrzdí ABS, je to hlavně díky umění brzdit na předek. Zejména v přímém směru kdy je ti jedno co dělá zadek.
Jenže ten pocit, že se nemusíš bát vzít za brzdy a nemusíš kontrolovat svůj stisk v krizovce, kdy ve vteřině litá hlavou desítka 'nutností'... To je hrozná úleva. To že to brzdí o "3,7%" hůř než vyježděnej pilot v přímým směru na scuhu, to mě vůbec ten systém nesnižuje. Protože ten test se provádí v přímém směru a v očekávání a připravenosti... K reálu to má daleko.
Takže když se obloukem vrátíme k tomu co dělá se-se... Nemyslím si, že by si vyšším účinkem zadní brzdy pohoršil ve spojení s ABS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Nemyslím si, že by si vyšším účinkem zadní brzdy pohoršil ve spojení s ABS
Otazka je zda si nepohorsi funkci ABS, pac na stejny pokles ucinnosti brzdy nemusi reagovat dostatecne rychle.3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Torino píše: t_freedom> Otazka je zda si nepohorsi funkci ABS, pac na stejny pokles ucinnosti brzdy nemusi reagovat dostatecne rychle.
zadní ABS často kope. Z toho usuzuji, že v kroku uvolní brzdu příliš takže je možné že se to naopak zlepší
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
to by mě zajímalo, jak se to bude chovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Vlitla mi před moto srna a zastavila se, já šel na brzdy, trefil jí, ustal to, ale z toho leknuti jsem pokracoval se zablokovanym zadkem dál.
Než mi došlo že bych měl prestat brzdit, tak už byla moto zlomena jak na ploche draze.
A abych to nakonec posral úplně, tak místo abych brzdu drzel a lehnul, tak jsem ji pustil aby se to srovnalo.
A ono se to nesrovnalo, on z toho byl highsider jak víno a hrnek plachtil jak negr v Pulp Fiction..
Takže pro kopyto je abs dobrá věc
Mohl jsem si usetrit zlomena žebra a klíční kost..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
za mně...člověk by neměl motorce kazit jízdu a jen regulovat, kudy má jet
Vím že to celé šlo udělat jinak a lépe, na cvicaku se to hezky trenuje, jak brzdeni, tak uhybne manevry, ale pak stejně mozek a tělo reaguje nepredvidatelne.
Asi to chce lepší mentalni trénink
Paradox na tom je, že jsem si před deseti lety mohl vybrat jestli abs jo nebo ne, tenkrát jsem si mladej a hloupej myslel že je to k ničemu.
Dnes bych ho asi i vzal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: callowsick> jak bych to asi tak mohl řešit jinak, než že to buď zkusím nebo to neudělám. Vím o tom a píše se tu o tom na více místech.
nerejpu - jen mě to zajímá, tak se ptám. ABS jsem při úpravách nikdy řešit nemusel, tak nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: zadní ABS často kope. Z toho usuzuji, že v kroku uvolní brzdu příliš takže je možné že se to naopak zlepší
To ze kope je známka, že jsi na mezi přilnavosti gumy. Proto když přidáš třmen, bude to brzdit stejně a možná i víc kopat...
dakarista píše: To ze kope je známka, že jsi na mezi přilnavosti gumy. Proto když přidáš třmen, bude to brzdit stejně a možná i víc kopat...
kope KDYŽ KDYŽ KDYŽ zafunguje ABS a to není tak snadno jak já chci a proto to dělám, ale to by bylo pořád dokolečka
Že to bude stat 20 tis. a potencionalne se může (nebo nemusi) změnit x dalších věci k horšímu, to neva.
Prostě to chce zkusit a zkusi to.
Ono vlastně nejde vůbec o brzdu, jde o to, aby něco kutil a "zlepsoval "..
Jen jsem zvědav co bude po motorce, osobně doporučuji koupit ponorku, na té se vyřádíš
2 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
dva_hrnce píše: PetrL3> to je k ničemu, ale je to hezké ne?
Ne. Ale to je subjektivní. Mě zajímá, jestli to má nějakej příběh, myšlenku, k čemu se to někdy může hodit někde, někdy...
Sese, ještě bych se cjtěl zeptat na ty "odvzdušňovací ventily brzd Stahlbus". V čem je to dobré, užitečné, jaké s tím máš zkušenosti... Je to samoodvzdušňovací nebo je s tím lepší práce? Prostě k čemu to je.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
dva_hrnce píše: PetrL3> to je k ničemu, ale je to hezké ne?
kočka už si toho objednal kamion1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Když povolíš víc, tak se z něj stane oboustranně průcho zí ale pozor! - má těsnící o kroužek, takže netrpí netěsností v závitu jako ten běžný při povolení. Základnu má pevně našroubovanou a ovoluiješ "o závit výše", takže se neopozřebovává těsnící plocha třmenu. Trochu drahá sranda a le zkušenost dobrá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |