, někde jsem cetl , ze podobné materialy z chrom-vanad oceli se moc nedají svarovat , ale na zkovani a zbrouseni by to nemělo mít vliv , a ten materiál by to měl taky vydrzet? Nemáte s tím zkusenost ? PS.Mám tubetype ,takže duši , utesnovaci kapaliny jsou na kratkodobe ježdění , vesinou jen na dojezd a knity samozřejmě nejdou pouzit , při mensim defektu duši záplatou zalepit a při větším vymena duše , popř . RADY , JAK NA silnici menit triky s prezouvanim a zvedanim endura , kdyz nemám hlavní stojan , podložit kameny či pod , cestovnimi radami a triky nepohrdnu.
1 reakcí na tento příspěvek Výroba montpak na enduro.
jinak tedy nevim jestli se ti to vyplati patlat z toho klice, vono jde taky vo to jak to bude fungovat aby si tim nestipal dusi, dost zalezi natom jak je ten zobak udelanej.
Ja osobne s sebou vozim montpaky 3 jednu dlouhou a dve maly. Protoze zouvat kolo se dvema malejma je zatrest.
Sundavani v terenu bez hlavniho stojanu v jednom cloveku no leda zavesit na strom.
1 reakcí na tento příspěvek Výroba montpak na enduro.
Koukni sem mám od něj 3, akorát jsem je o něco zkrátil.
http://www.offmoto.c...ewtopic.php?id=14495
1 reakcí na tento příspěvek Výroba montpak na enduro.
1 reakcí na tento příspěvek Výroba montpak na enduro.
1 reakcí na tento příspěvek Výroba montpak na enduro.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba montpak na enduro.
lobo6 píše: Demontáž pneu je o cviku a když se to umí na montpáce až tak nezáleží, ale na začátku bych se vyvaroval krátkých a hlavně širokých pák tvaru lopatky těma se duše cvakne snadno. Nejlepší montpáky co jsem měl v rukou byli MotionPro ale cena ti nebude vyhovovat.
Čím je ten tvar "lopatka" tak náchylný na proštípnutí duše, bo zrovna ty montpáky co mám z toho offmota přesně tento tvar mají?
Ještě nevím , jestli mám zobaky udelat na velke mont.,nebo na malé , nebo na jednu velkou a jednu malou a zase velkou a malou plochy hrot , poradte mi ?
Zdá se mi to , jako dobrý nápad , takže příští týden koupim nové klíče a udělám je ,pak sem dám fotky a zkušenosti z prezouvani.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba montpak na enduro.
JiriBN píše: Čím je ten tvar "lopatka" tak náchylný na proštípnutí duše, bo zrovna ty montpáky co mám z toho offmota přesně tento tvar mají?
Všechno je o cviku přezout se dá až na výjimky čímkoli hodně také záleží na rozměru a typu pneu, když je páka placatá jak lžička musí se dávat větší pozor. Chce to mít špici tupou úzkou a na ni výrazný žlábek aby se držela na hraně ráfku a při páčení se nepodsouvala hlouběji, zase nesmí být celá páka úzká pak dostává zabrat patka . Ten pokus z toho klíče je na začátek dobrý ale špice by měla být kratší aby necvakla duši o ráfek.
Fotky pák co mám vyzkoušené na pneu 140-150/18, kromě MotionPro které jsem ztratil a nějaké číny co jsem vyhodil, jedním slovem jsou všechny špatné až na tu černou původně z Žigula ta je pecková tou se duše cvaknout nedá.
Ještě, jak odtrháváš patku od ráfku, když jsi někde sám a nemůžeš použít stojan druhé moto?
2 reakcí na tento příspěvek Výroba montpak na enduro.
Boční stojan lze použít i když je člověk sám, centrál a fyzická zdatnost je ale nutnost. Jinak existují cestovní nástroje na odrážení bud šroubovací nebo pákové.
Toto je řešení i s montpákama za dlouhý love
Naposledy editováno 26.04.2017 21:07:41
edit: ta editace je zlo, lobo to tam doplnil
Naposledy editováno 26.04.2017 21:08:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba montpak na enduro.
,,Sundavani v terenu bez hlavniho stojanu v jednom cloveku no leda zavesit na strom."
Máš další rady , nejaky trik.
Jiná věc je to že jsem jednu duši při nazouvání štípnul, pak zalepil, znova obul, foukala pod flekem (starý lepidlo) a nakonec jsem po asi čtyřech hodinách jel domů dodávkou, nasranej a propocenej. Inu, když jsou volšový ruce, má člověk jezdit jen se šikovnějšíma kamarádama a ne sám
Čau, Tom