Téma: Jak je to s homologací doplňků na moto.
Mám pár otázek, které by se možná mohly i někomu jinému hodit při výběru doplňků na moto...
1. Vztahuje se homologace na plexištít k motorce?
2.Vztahuje se homologace třeba na tak důležitý prvek ovládání řízení jako jsou momentálně velmi rozšířené a moderní cnc lámací páčky?
3.A z jiného soudku: Ochrání karbonový potah při pádu hliníkové víko motoru?
(tak aby nedošlo k jeho podření či dokonce prodření?)
Díkes
1. Vztahuje se homologace na plexištít k motorce?
2.Vztahuje se homologace třeba na tak důležitý prvek ovládání řízení jako jsou momentálně velmi rozšířené a moderní cnc lámací páčky?
3.A z jiného soudku: Ochrání karbonový potah při pádu hliníkové víko motoru?
(tak aby nedošlo k jeho podření či dokonce prodření?)
Díkes
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s homologací doplňků na moto.
Zajímavý dotazy. Nevim, ale proč myslíš, že by bylo potřeba třeba na plexi homologaci?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s homologací doplňků na moto.
Jon5> No z důvodu že třeba kapoty homologaci mít mají, tak plexi považuji za součást kapot, tak se ptám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s homologací doplňků na moto.
Rrrrka> Aha No a když si někde koupim laminátový kapoty bez homologace, tak mě někdo bude kontrolovat? To snad nikoho zajímat nebude, ne?
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s homologací doplňků na moto.
1. ne
2: ne
3. ano
2: ne
3. ano
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je to s homologací doplňků na moto.
_Dina_> jses si tou odpovedi jisty? protoze treba plexi od Puig se pysni tim,ze homologaci maji...predpokladam tedy ze plexi (nejspis i ty packy ) by homologaci mely mit
Naposledy editováno 28.12.2011 14:06:30
Naposledy editováno 28.12.2011 14:06:30
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s homologací doplňků na moto.
Po mé letošní zkušenosti z STK,musíš mít homologovánu každou věc na motorce a na doplňky jako miniblinkry, pačky,přepákování atd.zvlášť doklad,jakousi atestaci,že je to vyrobeno přímo pro daný typ motocyklu,mě technik udolal jak na blinkrech,tak kevlarovejch kapotách ale sral se i kvůli přepákování.Pokud by fungovala každá technická podle předpisů tak neprojdeš s ničím co není origo nebo origo doplněk výrobce.to mi bylo při odjezdu řečeno.
ManiaC píše: Po mé letošní zkušenosti z STK,musíš mít homologovánu každou věc na motorce a na doplňky jako miniblinkry, pačky,přepákování atd.zvlášť doklad,jakousi atestaci,že je to vyrobeno přímo pro daný typ motocyklu,mě technik udolal jak na blinkrech,tak kevlarovejch kapotách ale sral se i kvůli přepákování.Pokud by fungovala každá technická podle předpisů tak neprojdeš s ničím co není origo nebo origo doplněk výrobce.to mi bylo při odjezdu řečeno.
Mam stejnej názor. Prostě jde o to, jestli daná součástka je či neni schválená pro danou motorku pro provoz na silnici...
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s homologací doplňků na moto.
Tak ze cnc lamaci packy od M-style nemusí mit homologaci jako takovou pokud splujou ty parametry podle te upravy od EU ? Kamos mi prave psal ze pry ve Svicarsku po te homologaci docela jdou,tak se raději zeptam na tohle konkrétně dik
1 reakcí na tento příspěvek Jak je to s homologací doplňků na moto.
JirkaZippo> Tak pozor, mě chytli loni na Javoru v Německu. Chtěli mně dát pokutu za cnc páčky 200 Euro, že nemám homologaci a že nesmím pokračovat v jízdě, nakonec nedali, ale hrozné obštrukce s tím.... . Plexi mám také neorigo, ale na to nic neříkali...posílali zpět do ČR i za úpravu SPZ, jak to není na origu, tak zpět do ČR do bankomatu....a pokuta
Naposledy editováno 05.04.2017 21:49:01
Naposledy editováno 05.04.2017 21:49:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.