lewisss píše: Majklos> 5íkal mi to přímo technik z STK je to kámoš,vejfuky ,blynkry, světla,zrcátka budou muset bejt homologovaný. neco mlel i o kapotážích.Hlavně jde o to že ty technici budou muset všechno fotit a dokud fotky nebudou nahraný v systému tak tě z technický nepustí.tzn. že každej fízl a dokonce i obecní ůřad bude mít přístup k fotkám a ůdajům k tvojí motorce,budou vědět kolik si najel atd.A co je pro nás největší problém že kazdej technik bude osobně zodpovídat za vozidlo kterýmu dal technickou, to znamená že žádnej technik si nebude chtít nechat šáhnout na prachy a tak ty překopávky prostě nepustí.všechno pujde na jeho hlavu.Dokut ještě nemají ty fotáky tak to projde jako dřív ale v průběhu roku to začne.to samí přijde i s emisema na auta.budou se opravdu měřit a to bude taky průserů.
Toto už na SK funguje dlhšie, každé vozidlo je odfotené a na monitoroch zavesených v hale pekne vidíš fotky, emisná sa dá aj tak oklamať, síce sa meria, ale tú sondu nie je problém pichnúť do iného výfuku.Podstata ale je v tom že už neexistuje že sa STK urobí bez auta ako kedysi, respektíve nehrozí že niekto pustí nejaké otuzené auto, respektíve nejakú hybridnú motorku
1 reakcí na tento příspěvek ladak a STK
lukel píše: Tak jsem byl na STK a neprošlo. Řešili hlavně výfuky, že nemají homologaci. Dále se jim nelíbila trochu delší vidlice, rukojeti a taky malá ozdoba na předním blatníku. Vzal si fotku originál motorky z výroby z roku 2002 a podle toho to porovnával, že to takhle musí vypadat.. Jak teď tedy řešíte STK? Přece nemůžu překopat celou motorku. Ještě jsem na silnici neviděl choppera, který by vypadal jak z fabriky. To je snad normální, že se tyhle motorky různě doplňují.
Me prijde usmevne, ze dnes se na choppera davaji vsechny mozne kramy a puvodne to byla odstrojena motorka - chopped down.
A kramy si tam muzes davat, pokud maji homologaci a jeste lepe je mas zapsane v TP pres Dekru. A samo vse tucne zaplacene.
Naposledy editováno 28.03.2017 23:07:43