paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 14:55 | Nahoru | #24991
dakarista> S tim 1200kilem na start mas recht. Je to krapet ujete a myslim (jsem si jisty) ze 821 vykonove bude stacit nebo spise prevysovat. Urco to je dost silne, o tom zadna. Ale taky slo o to, ze to je verze s lepsim povozkem, barvou co hledam, dodelany ukazatel prevodovky a dost dobra cena (to me laka nejvice). Na tom by slo rok pojezdit a pak prodat za stejne penize cca. A takova sance se jen tak nezahazuje....minimalne se nad tim musi popremyslet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 14:56 | Nahoru | #24992
zelva0007> Kup třeba tryskáč, ty Přemysle

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 14:59 | Nahoru | #24993
strakon> Ten bych taky chtel (samozrejme italsky) ale nemam papiry a strasne to zere. To bych neuplatil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 15:11 | Nahoru | #24994
zelva0007> zamysli se nad velkým vzducháčem... to co má tady třeba Šmoula... 11ka vzduchovka musí bejt na tohle supr... podvozek stavitelnej, krouťák velkej a dole.... 100HP... nádhera ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 15:29 | Nahoru | #24995
t_freedom> Jel jsem kousek na HM 1100 a to byla pekne divoka svine trosku plynu a uz to chtelo na zadni. Rychle zavreny plyn, tak sem myslel ze se snad "seklo" zadni kolo. Byla to celkem sranda, jen nesel ani na mikrosekundu vypnout mozek bo by byl hned nejaky pruser

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 15:42 | Nahoru | #24996
pánové loni k podzimu jsem se svezl na KTM 390 Duke. Škoda že jsem na tom byl jak vosa na bonbóně. Na blbnutí skvělá motorka. Lehounká tím pádem svěle ovladatelná. jede jak kule. Borec co ji má si v Brodskéjch zatáčkách vytírá zadel s SB na slickách. Nevidět to neuvěřím. A cena i za novou skvělá.

E: jestli si moje udělá papíry tak asi vím co ji(si) koupím

Naposledy editováno 21.03.2017 15:43:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 15:47 | Nahoru | #24997

Tifone píše: pánové loni k podzimu jsem se svezl na KTM 390 Duke. Škoda že jsem na tom byl jak vosa na bonbóně. Na blbnutí skvělá motorka. Lehounká tím pádem svěle ovladatelná. jede jak kule. Borec co ji má si v Brodskéjch zatáčkách vytírá zadel s SB na slickách. Nevidět to neuvěřím. A cena i za novou skvělá.

E: jestli si moje udělá papíry tak asi vím co ji(si) koupím

pokud rad servisujes..tak jako joooo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 15:50 | Nahoru | #24998
GeorgePanek> hele má ji 3roky najeto nějakejch 30tis. a nic jen olej

E: asi ty jednobuchy uměj
E1: apropo nebyl jsi to náhodou ty kdo ji pár stránek naz5 hájil

Naposledy editováno 21.03.2017 15:52:16

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 15:53 | Nahoru | #24999
Tifone> Jsem rad ze to zminujes. Kdyz ja nekomu rekl ze se na malorazce dal drzet krok s mnohem vetsima motorkama, zamozrejme na urcitem typu silnice (zatacky co se jezdi do cca 80kmh na vyjezdu) tak se mazdy mistr sveta vysmal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 15:58 | Nahoru | #25000
zelva0007> To není takový problém. Jezdil jsem na VTR250 od ženy a celkem jsem si to vždycky užil. A určitě jsem nebyl pomalej. Ale pak přijdou dlouhý přesuny,nebo rychlá silnice I.třídy a už to trochu vázne...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 16:00 | Nahoru | #25001

zelva0007 píše: Tifone> Jsem rad ze to zminujes. Kdyz ja nekomu rekl ze se na malorazce dal drzet krok s mnohem vetsima motorkama, zamozrejme na urcitem typu silnice (zatacky co se jezdi do cca 80kmh na vyjezdu) tak se mazdy mistr sveta vysmal



Taky jsem čuměl. Prostě je to o 70-80kilo lehčí než nějakej litr a tu váhu nemusíš brzdit.Jasně dlouhá rovinka a jsi v řiti,ale jak píšeš. V zatáčkách bomba.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 16:11 | Nahoru | #25002
JollyJoker> Vsak o tom mluvim. Ja byl snad na druhe vyjizdce na svoji nove 3stovce s kamosem. On na 11 guzi na olinsh a po pulhodine palby rikal ze nestihal. Ze byl rad za roviny kdy me mohl dojet diky silnemu motoru. To ja byl na te motorce fakt teprve podruhe myslim. To stejne se stalo o mesic pozdeji s jinym na fz1. Oba vyjezdeni kluci (tedy nevim jak moc, ale rozhodne vice nez ja).
Ale kdyz jsme jeli useky s delsima zatackama (vyjezdovka treba 100-130) tak to uz mala motorka nestihala. Jak vykonem tak myslim i stabilitou v te zatacce. Uz to bylo takove dost nejiste.

Ale v hospode kazdy hustokrutoprisny strelec ma litra a kdo ma pod je stracka nebo holka

Naposledy editováno 21.03.2017 16:13:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 16:16 | Nahoru | #25003

zelva0007 píše: Tifone> Jsem rad ze to zminujes. Kdyz ja nekomu rekl ze se na malorazce dal drzet krok s mnohem vetsima motorkama, zamozrejme na urcitem typu silnice (zatacky co se jezdi do cca 80kmh na vyjezdu) tak se mazdy mistr sveta vysmal



To, že se na dváce udržíš litra (nebo něčeho, co trochu jede) znamená pouze to, že ten na tom litru jede tužku nebo kochačku, takže (a neber si to osobně) se ti vysmál oprávněně : )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 16:20 | Nahoru | #25004

zelva0007 píše:

Ale v hospode kazdy hustokrutoprisny strelec ma litra a kdo ma pod je stracka nebo holka



A na internetu jsou zas vsichni na stopetadvacach rychlejsi nez mistri na ss litrech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 16:31 | Nahoru | #25005
Franco82> Nevim jak vsichni, nevim jak na 125. Ja za urcitych okolnosti byl a ne na 125.
Asi jsem to spatne naformuloval. Oprava:

....v hospode je skoro kazdy....

😄

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 16:31 | Nahoru | #25006
zelva0007> V těch zatáčkách,když na to tlačíš,tak je to takový "nepředvídatelný". Když na to sedneš z tvrdýho Tuona,tak máš pocit,že se to bortí pod prdelí,ale ono si to jen sedá a sem tam se to žvejkne na nerovnosti.
Ale ono když zatlačíš na každou jinou motorku,která není nastavená tvrdě,máš ten samej pocit. Zase jak píšou tady kluci,s takovým tvrdým podvozkem trefíš v zatáčce asfaltovou latu + 5cm a pak má člověk jen vytřeštěný oči. Proto u nás vládnou cendura, jelikož mají pocit jistoty, sucha a bezpečí na silnicích III. a IV. třídy..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 16:44 | Nahoru | #25007
zelva0007> Neznam, tak nechci soudit, nicmene M1200 v zacatecnickych rukach (ktere si navic mysli, ze to v pohode zvladnou), to by mohlo na trh v blizke dobe dodat nejake nahradni dily (v lepsim pripade) ;).... verze "s" je na to jako delana.

Naposledy editováno 21.03.2017 16:46:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 16:49 | Nahoru | #25008

PetrS píše: To, že se na dváce udržíš litra (nebo něčeho, co trochu jede) znamená pouze to, že ten na tom litru jede tužku nebo kochačku, takže (a neber si to osobně) se ti vysmál oprávněně : )



Neberu neboj ,já na tom v tu chvíli nejel.Jen jsem jim nestíhal na MTS jako pozorovatel.. A není to dváca ale 390 a má to tuším 32kW ,ale(a to hraje roli) celkových s náplněma 140kg. Takže v zatáčkách na něho litr nemá. Brzdí daleko později a i odstředivé síly jsou jinde. Nehledě na to že jsem byl překvapenej jak WP podvozek funguje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 17:02 | Nahoru | #25009
Michal_999> Zda se mi, ze se nejak nechytas proudiciho textu. Tady jsem to osvetlil a uznal ze je to fakt moc sila a vysvetlil proc jsem se o ni zminil:

http://www.motorkari...;pgr=834#goto9328678

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 17:04 | Nahoru | #25010

Tifone píše: Neberu neboj ,já na tom v tu chvíli nejel.Jen jsem jim nestíhal na MTS jako pozorovatel.. A není to dváca ale 390 a má to tuším 32kW ,ale(a to hraje roli) celkových s náplněma 140kg. Takže v zatáčkách na něho litr nemá. Brzdí daleko později a i odstředivé síly jsou jinde. Nehledě na to že jsem byl překvapenej jak WP podvozek funguje.



Já reagoval na želvu, ne na tebe : )

Ale jinak ani s tou 390 si litra nedáš (ba co víc, ani se mu nepřiblížíš), když potkáš někoho, kdo se jen nevozí. Jezdím i 250tku s cca. 23 kW/130kg a i když v Sosně litry předjíždím, je to vždy jen do té doby, než přijede někdo, kdo se za to nebojí vzít. Ano, můžu brzdit o pár metrů později, ale je mi to k ničemu, když od půlky zatáčky mám vykloubené zápěstí a borec s litrem mi stejně ujíždí (a že Sosna je hodně utažená). Jinak ty 390tky jsem tam předjel všechny, včetně 390 RC CUP, ale jen proto, že ti na 390tkách málo tahali : )

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 17:22 | Nahoru | #25011
PetrS> Jo, ono to bude jak rikas. Ja ale vim, ze se mi to dvakrat podarilo. Asi jsem zrovna mel svuj den a litrovi piloti treba ne. Treba byli z te sily zrovna ten den vyklepani a tak je to bloklo. Treba se bali za to tahat, kdezto me to bylo na 3kilu jedno. Ja mel porad plny plyn nebo plne brzdy (s nadsazkou).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 17:22 | Nahoru | #25012

zelva0007 píše: t_freedom> Jel jsem kousek na HM 1100 a to byla pekne divoka svine trosku plynu a uz to chtelo na zadni. Rychle zavreny plyn, tak sem myslel ze se snad "seklo" zadni kolo. Byla to celkem sranda, jen nesel ani na mikrosekundu vypnout mozek bo by byl hned nejaky pruser



A to byl "jen vydechlý" vzducháč, Vem si něco ostřejšího...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 18:12 | Nahoru | #25013

Tifone píše: GeorgePanek> hele má ji 3roky najeto nějakejch 30tis. a nic jen olej

E: asi ty jednobuchy uměj
E1: apropo nebyl jsi to náhodou ty kdo ji pár stránek naz5 hájil

musim si rejpnout, jinak jsem sice skalni priznivce KTM, jejich motorky mam hoooodne rad ,ale o jejich spolehlivosti me uz nikdo nikdy nepresvedci..ale i tak premyslim ze dalsi bude zase KTM

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 18:33 | Nahoru | #25014
GeorgePanek> asi srdcař no

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 18:49 | Nahoru | #25015

zelva0007 píše: Michal_999> Zda se mi, ze se nejak nechytas proudiciho textu. Tady jsem to osvetlil a uznal ze je to fakt moc sila a vysvetlil proc jsem se o ni zminil:

http://www.motorkari...#goto9328678 [/quote]

Jasne. Mozna trosku ex-post, ale nedalo mi to ;).. no abych to za sebe uzavrel, jedine co Te bude u M821 mozna limitovat, je misto pro pravou patu. U vseho ostatniho budes dlouhou dobu limitem Ty sam ;)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 19:31 | Nahoru | #25016

dakarista píše: A to byl "jen vydechlý" vzducháč, Vem si něco ostřejšího...


Vydechlý vzducháč je tady na vlákně terminus technikus ...

Hele Želvo, jestli ti 11ka HM přišla jako splašená, tak na 12ctku čtyřventil fakt raději zapomeň. To bys taky mohl mít oči pro pláč...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 20:07 | Nahoru | #25017
Kluci, nedelejte ze sebe hnupy. Ja uz dvakrat rikal ze po 1200 netouzim. Jen ze mi to prijde jako zajimave dobra cena a tudiz by byla chyba nad tim nezauvazovat.

Ctete predesle texty nez napisete

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 20:27 | Nahoru | #25018
zelva0007> sorry, ale motorkář si nekupuje motorku protože je výhodná (to dělají překupníci ), ale to, co se mu líbí a baví ho na tom jezdit A třeba mně na velkejch obsahách jezdit moc nebavilo, není to kde v provozu motat a lítat nad 150 se bojím Takže bych do 1200 nešel ani kdyby byla výhodnější než 821

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 20:49 | Nahoru | #25019
Palomoto> Ne tak zcela. Kazdy je jiny a kazdy ma jine priority, pozdavky atd. To uz tady zacinas moc filozofovat. Co dela jeden nemusi se libit druhemu atd....
To se mi rozvadet nechce.

Nebo jo ))

Takze kdyz ti nekdo hypoteticky nabidne v tomle case 1200s za rekneme 5korun v top stavu (nehledej v tom zadny hacek), tak ji odmitnes? Dle toho co pises bys mel. Ale oba vime ze po ni skocis vsemi deseti

Milovníci Italských krásek

21.3.2017 v 21:37 | Nahoru | #25020
Ta Ostrava je veru kraj razovity .
Kup si velkej jednobuch a pak muzes skocit na co chces. Kdyz si koupis 690 duka, tak te nebude omezovat vubec nic, pokud nejsi prerostly nebo pretloustly. Srandy kopec, rychlosti rozumne, ovladatelnost naramna, podvozek kvalitni, vaha nicotna, fun factor maximalni a co tak ctu, neujede ti pak ani busa na dalnici . Nebo Monster 11ka v Sku, jestli ti jde o podvozek a musis mit mermomoci Ohlins, aby nehlodal cervik ohledne kvality podvozku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist