Téma: Kompresor na cesty
Ahoj lidi , chtěl bych rozjet diskuzi o kompresoru na cesty , předem upozorňuji že píšu o kompresoru určený na převážení na motorce nikoli do dilny a také nepíšu o tlakovich bombickach , hledal jsem zde v diskuzich a nakonec se to vždy přesunulo od kompresoru až na bombicky , dofouknuti kola za nejméně cca 200Kč mi přijde jako zbytečné v normalnich podmínkách , samozřejmě ne na Dakaru , tam je to pochopitelne , koukal jsem na kompresor 12V do autozasuvky třeba okolo 200-300Kč třeba podobný ,
Koukal jsem , že je to vpodstatě jednoduché zařízení , velký zbytečný plastový obal , elektromotor , valec s pistem takto to vypadá
Někdo si to už takto na motorku upravil , přemýšlím také nad touto vychytavkou , kompresor rozebrat , odstranit velky plastovy obal a manometr-levne stejně nejsou moc přesné , kompresor bych nechal buď takto svleceny , nebo vych na něj udalal presny obal např. Z plechu cca 0,6mm , dale bych přemýšlel o odebrání originální hadici a úmysteni klasické rychlospojky a o hadici , většinou se klasické dělají s průměrem 8mm , kdybych použil hadici s menším průměrem , pomohlo by to kvůli tlaku či rychlosti husteni , jesli de vůbec takova vyrabi
Někdo si to už takto vyrobil , nemáte nějaké typy či rady jak na to , díky.
Koukal jsem , že je to vpodstatě jednoduché zařízení , velký zbytečný plastový obal , elektromotor , valec s pistem takto to vypadá
Někdo si to už takto na motorku upravil , přemýšlím také nad touto vychytavkou , kompresor rozebrat , odstranit velky plastovy obal a manometr-levne stejně nejsou moc přesné , kompresor bych nechal buď takto svleceny , nebo vych na něj udalal presny obal např. Z plechu cca 0,6mm , dale bych přemýšlel o odebrání originální hadici a úmysteni klasické rychlospojky a o hadici , většinou se klasické dělají s průměrem 8mm , kdybych použil hadici s menším průměrem , pomohlo by to kvůli tlaku či rychlosti husteni , jesli de vůbec takova vyrabi
Někdo si to už takto vyrobil , nemáte nějaké typy či rady jak na to , díky.
Anketa: Kompresor na motorku.
Dobrá vychytavka na moto.
11
Stačí vzduch na benzince.
15
Stačí sebou vozit bombicky.
10
1 reakcí na tento příspěvek Kompresor na cesty
pokud ho chceš několik let vozit v motorce a čekat na defekt,tak počítej s tím,že až ho budeš potřebovat,tak už fungovat nebude.
podle mně jsou na nouzové nafouknutí lepší bombičky,nebo klasický sprej antipich.
podle mně jsou na nouzové nafouknutí lepší bombičky,nebo klasický sprej antipich.
1 reakcí na tento příspěvek Kompresor na cesty
Mam ho uz asi 10 let,nevozim ho,foukam s nim asi tak 3x rocne a je to uplne na hovno,podle me to na cesty moc není.Az ho jednou budes potrebovat tak ta cina za dve kila zdechne ...a jsme zase u bombicek
enduro-F: Takhle očesaný kompresor vozí už pár let kámoš. Ale koupil podstatně dražší model, který má ozubená kolečka kovová, ne z plastu. Ta plastová po zahřátí kompresoru změknou, protočí se na hřídelkách a je konec.
Já prozatím vozím skládací pumpičku - sice je to dřina, ale stačí tím nafoukat kolo na dojetí k benzínce a tam to dotlakovat do plných. A pořád mě láká pořídit "chuffer pump", která se montuje do motoru místo svíčky. Ale to je řešení jen pro víceválcové motory s dobře přístupnými svíčkami.
Já prozatím vozím skládací pumpičku - sice je to dřina, ale stačí tím nafoukat kolo na dojetí k benzínce a tam to dotlakovat do plných. A pořád mě láká pořídit "chuffer pump", která se montuje do motoru místo svíčky. Ale to je řešení jen pro víceválcové motory s dobře přístupnými svíčkami.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresor na cesty
Dolph-cz píše: pokud ho chceš několik let vozit v motorce a čekat na defekt,tak počítej s tím,že až ho budeš potřebovat,tak už fungovat nebude.
podle mně jsou na nouzové nafouknutí lepší bombičky,nebo klasický sprej antipich.
nesouhlasím. vizím kompresor v motorce snad 10 let, a pořád funguje. Pánbůh zaplať, potřeboval ho vždy někdo z ných kamarádů a nejvíce ti, co se mi smáli, že ho vozím. Kompresor je výborná věc,ale nekupoval bych levný sráč. Kolik stál ten můj nevím, vyhrál jsem ho v motohausu či jiném podobném plátku za foto z Fagaraše.
Naposledy editováno 18.03.2017 22:02:06
Vidím že jsi z benešova. Kdyby si měl cestu do prahy, můžu ti takovýto kompresor vykuchaný ze startovacího zařízení věnovat. Nemá moc naběháno. Použil sem ho max. 10x a při vyhazování startovacího zdroje zbyly některé části, které mi přišlo škoda vyhodit. Třeba ten motůrek je velikost 600, klasická modelářská záležitist, hlavně u aut a lodí.
1 reakcí na tento příspěvek Kompresor na cesty
Tenhle levný je k ničemu, hrčí to jak cihla v pračce a nic se neděje.
Když už tak nějaký origo co se dává do nových aut místo rezervy. Dávají se třeba i do velkých SUV kde musí nafoukat už celkem dost takže sou kvalitní. Sám mám dva a používám na závodech a treninkách při defektu celkem často a 1 atm je nafoukla během 10ti sekund
Třeba
Když už tak nějaký origo co se dává do nových aut místo rezervy. Dávají se třeba i do velkých SUV kde musí nafoukat už celkem dost takže sou kvalitní. Sám mám dva a používám na závodech a treninkách při defektu celkem často a 1 atm je nafoukla během 10ti sekund
Třeba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresor na cesty
prackarr> Nevíš , jak se ten kompresor jmenuje - označení či podobně , nebo foto , dík.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresor na cesty
Everts72> Prosim te , nevíš , v čem se ten kompresor liší od tohoto , krome plastové kolečka , jak je možné , že dává takový tlak , je tam větší válec či podobně , nemel si ho někdy rozebrany , když tak , jestly by si nebyl ochoten ho rozebrat případně jen sundat kryt a vyfotit to , di.
vzdy si polozim otazku, ci klasika nie je lepsia: http://www.motocheb...DS62gv_PBhoCyZrw_wcB
defekt som mal raz, u baraku a tak som to skusobne dofukol asi troma 10 rokov starymi bombickami, slo to pekne
defekt som mal raz, u baraku a tak som to skusobne dofukol asi troma 10 rokov starymi bombickami, slo to pekne
Hoj, takovej kompresorek mam (kupoval jsem je na hadexu) ozub. kola jsou kovovy, ulozeni je sice takovy vselijaky ale tak nejak funguje ! ..umi i 3,5Atm. (vic nic nefoukam a mam tam obyc silikonovy hadicky, o moc vic ani nedaj..) ..jen neni uplne dobry ho poustet na dyl jak cca 10 minut, pak se prehriva
dokonce i podobne rozebranej ho shodou okolnosti mam, .. ne teda na cesty ale byl proste moc velkej, vymezoval jsem stejne to ulozeni a daval jsem si tam vlastni dig. tlakomer (vlastni konstrukce..) presnejsi a s rozumnejsim rozsahem.. (puvodni fungovaltaky, ale rozsah mel nesmyslne velkej a k tomu trosku vibrovala rucicka.. ),
jo a bacha, bral jsem tam tri, a dva meli motor velikosti 540, a jeden mel mensi motor 380, byt slo o totozny produkt/vyrobek
Naposledy editováno 19.03.2017 00:43:37
dokonce i podobne rozebranej ho shodou okolnosti mam, .. ne teda na cesty ale byl proste moc velkej, vymezoval jsem stejne to ulozeni a daval jsem si tam vlastni dig. tlakomer (vlastni konstrukce..) presnejsi a s rozumnejsim rozsahem.. (puvodni fungovaltaky, ale rozsah mel nesmyslne velkej a k tomu trosku vibrovala rucicka.. ),
jo a bacha, bral jsem tam tri, a dva meli motor velikosti 540, a jeden mel mensi motor 380, byt slo o totozny produkt/vyrobek
Naposledy editováno 19.03.2017 00:43:37
tak přesně tyhle měli nedávno v penny asi za 150 kus.. koupil sem si dva na chatu a do dílny, za tu cenu není snad ani pumpička v autě vozím velkej lepší takže mám porovnání - řve to, je to pomalý a po delší době se to docela drsně přehřejvá. Na běžný míče / kola / motorky to stačí, zadní kolo motorky je asi tak maximum. Ale naivně jsem zkoušel s oběma najednou nafouknout vyprošťovací 3-tunovej bag, a tak po 10 min byly docela drsně rozpálený a jeden se dokonce vypnul.
Osobně vozím antipich, protože vycházím z toho, že prázdný kolo má i nějakej defekt - pokud by se mi podařilo jen nárazem odrazit patku aby to uteklo u gumy jinak v pořádku, tak už budu asi řešit daleko větší problémy než prázdnou gumu Ale vozím i knoty a jako doplněk k nim to není vůbec blbý, asi ho taky rozeberu, ta velikost je super.
Komorerth: nevím co máš za motorku, ale tuhle pumpičku mám v jedno i dvoupístový verzi, a do naprostý většiny motorek jí nenacpeš
Osobně vozím antipich, protože vycházím z toho, že prázdný kolo má i nějakej defekt - pokud by se mi podařilo jen nárazem odrazit patku aby to uteklo u gumy jinak v pořádku, tak už budu asi řešit daleko větší problémy než prázdnou gumu Ale vozím i knoty a jako doplněk k nim to není vůbec blbý, asi ho taky rozeberu, ta velikost je super.
Komorerth: nevím co máš za motorku, ale tuhle pumpičku mám v jedno i dvoupístový verzi, a do naprostý většiny motorek jí nenacpeš
kolega vozí totok: https://www.autodil...ave-pneu?carId=14566
je sice hranatý,zase ve vkusném pouzdře a má dobrý výkon.
je sice hranatý,zase ve vkusném pouzdře a má dobrý výkon.
já mám tohle. Asi je nejmenší co se dá koupit
http://www.motops.cz...-ctyrkolky-a-skutry/
http://www.motops.cz...-ctyrkolky-a-skutry/
Ten čínskej chrastící kompresorek vozím stále sebou, kolikrát mě a mé kolegy zachránil je neuvěřitelné. Používám ho i při přezouvání na cestách a jěstě mě nevypekl. To že nemá výkon, hřeje se a dělá kravál je nepodstatné, každou sezonu ho použiji snad dvacetkrát.
Praktické využití pro malý výkon má ale smysl hlavně pro duše, bezdušovka by se musela stahovat kurtnou po obvodu aby dosedla na patku ráfku.
Praktické využití pro malý výkon má ale smysl hlavně pro duše, bezdušovka by se musela stahovat kurtnou po obvodu aby dosedla na patku ráfku.
1 reakcí na tento příspěvek Kompresor na cesty
Stačí mít sebou dvoupístou cyklopumpičku a pár druhú samořeznejch šroubkú,když to nedojede k benzíně na kompresor,požádám náklaďák ať mě dofoukne nebo tou pumpičkou to taky fouknu za chvilku.zbytečný vozit nesmysly,hlavně jsem to potřeboval tak třikrát za 15 let a z toho jednou pro cizího
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresor na cesty
VlaHa> Což ovšem platí jen s bezdušákem a na silnici, že?
Jezdím enduro (na velkejch) v partě 3-6 moto a nějaký to píchnutí zažijem v partě aspoň pětkrát za sezonu, tak se kompresor hodí, i když tou cyklohonící pumpičkou to člověk taky nakonec nafouká když není jiná varianta.
Čau, Tom
Jezdím enduro (na velkejch) v partě 3-6 moto a nějaký to píchnutí zažijem v partě aspoň pětkrát za sezonu, tak se kompresor hodí, i když tou cyklohonící pumpičkou to člověk taky nakonec nafouká když není jiná varianta.
Čau, Tom
Čau ten kompresor na který se zakladatel ptal jsem si koupil na tlakování pivní bečky, koupil jsem ho z někajého eshopu za 250 Kč a vydžel 5 minut. Tak jsem ho vyreklamoval přišel mi druhý a ten vydžel fungovat asi 15 minut, takže za mě na cesty absolutně nespolehlivé, lepší si připlatit, ať to má smysl, když už to člověk vozí se sebou.
Jinak tohle je už pár let odzkoušený a funguje, ale holt to není za tři stovky.
Obávám se že za ty prachy půjde sehnat buď čínskej plasťák kde je to loterie - může nafouknou gumu dvacetkrát nebo taky ani jednou - ,nebo nějaký kutilský řešení z kompresoru z ledničky, spolehlivý komerční řešení za tři stovky prostě neexistuje.
Čau, Tom
Obávám se že za ty prachy půjde sehnat buď čínskej plasťák kde je to loterie - může nafouknou gumu dvacetkrát nebo taky ani jednou - ,nebo nějaký kutilský řešení z kompresoru z ledničky, spolehlivý komerční řešení za tři stovky prostě neexistuje.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek Kompresor na cesty
Možná je třeba taky zvážit, jestli vůbec něco chce a potřebuje.
Pokud přemýšlím nad řešením "abych vůbec něco měl", tak už je to spíš na pumpičku od cyklisty. Když chci mít jistotu, koupím si sadu, která mne nevypeče. Kompromis je na prd. Murphyho zákony totiž fungujou.
Pokud přemýšlím nad řešením "abych vůbec něco měl", tak už je to spíš na pumpičku od cyklisty. Když chci mít jistotu, koupím si sadu, která mne nevypeče. Kompromis je na prd. Murphyho zákony totiž fungujou.
spike-cz> Abych, něco měl, tak mám tu klasickou pumpičku a náhradní šlahounek. Sice sem s ní třeba jen dofukoval kola když ušly nebo se jelo ve dvou, člověk si mákne, ale jsou za pár korun. Akorát to chce sehnat delší šlaufek.
Naposledy editováno 19.03.2017 12:00:45
Naposledy editováno 19.03.2017 12:00:45
Nejsi určitě jedinej, když je pumpička spolehlivá, tak se sice zahřeješ, ale nafoukáš . Vozil jsem mrchu nespolehlivou a jediná změna byla, že jsem sice nenafouknul, ale málem mě trefilo vztekem a "šla". Proto říkám, že když něco, tak to musí bejt spolehlivý.
2 reakcí na tento příspěvek Kompresor na cesty
By mne zajímalo kolik defektů každý zde diskutující musel na cestě řešit, a tím nemyslím mít u sebe nabitý telefon
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.