globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Predzapal, predstih na KTM LC4 660 SMC
Zdravim Vas pani.
Mam jednu dilemu a to taku, ze som kupil minuly rok KTM LC4 660 SMC a divne to startuje a dost aj striela do vyfuku a kym som to nepretryskoval z povodnych 165 na 230(co sa mi zda vela, aj ked to ma otvorene koncovky) ani takto to neslo ako teraz, inak neide zle, len startovanie je take tazsie a za tepla drzi trosku dlhsie volnobeh vo vyssich otackach a nepada hned, ale az po chvile (co mi ukazuje na chudobnu zmes a aj sviecka to ukazuje)a akurat som pozeral na jednej takej istej moto a ma uplne inak natocene veko zapalovania.Nie je mozne ze mam zly predzapal???V manualy som nasiel hodnotu udavanu v stupnoch a to 38stupnov, len neviem presne ako sa to preratava na mm (podla mojej logiky a matematiky asi takto, ze: zdvih 80mm vydelim 360stupnami = 0,2222222mm / 1stupen x 38stupnov predpisany predstih = 8,44444mm) je tento postup spravny??????Ak to ratam dobre tak si to odmeriam na mojom motore, ln ci ratam dobre :) Mne sa zda tych 8,5mm dost vela, ale neviem, na babetu som daval 1,2mm, ale to je nieco ine, nie?:D Ak mate napad, rad si ho precitam a vopred dakujem za rady, typy a aj zdrby ked pisem o bludoch :)

Vdaka.
Mišo

Naposledy editováno 07.02.2017 14:15:27

Predzapal, predstih na KTM LC4 660 SMC

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 14:27 | Nahoru | #1
Naprosto nee! Je to naprosto nelineární. Okolo úvratí je na mnoho stupňů otočení minimum posuvu a uprostřed opačně. Ještě ti do toho vstupuje naklánějící se ojnice takže to není ani souměrně u horní a spodní úvratě. Bez délky ojnice to nejde spočítat. Někde na netu je prográmek, který to vypočte, ale musíš kromě zdvihu zadat i délku ojnice.

2 reakcí na tento příspěvek Predzapal, predstih na KTM LC4 660 SMC

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 14:29 | Nahoru | #2
Podivej se na tenhle obrazek


a ted me rekni jak by si to chtel mechanicky zmenit ? Predstih resi elektronicky zapalovani, pokud to chces zmerit tak asi nejjednodussi je nejakej automotive multimetr.
A s tema tryskama je to taky nejake volake cudne, co tam mas za karbec ?

Predzapal, predstih na KTM LC4 660 SMC

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 14:36 | Nahoru | #3
Ten tvůj přepočet je kravina. Graf pohybu pístu je sinus. Va každé poloze kliky se pohybuje jinak rychlé

(reakce na) Predzapal, predstih na KTM LC4 660 SMC

7.2.2017 v 16:24 | Nahoru | #4
gugo> toto je klasicka lc4, ale na lc4 660 su v tom dekli drazky a stator sa da otacat!!!zajtra to nafotim a poslem karbec tam je tovarensky fxr 41, ci ake to ma oznacenie a co som cital aj po zahranicnych forach tak chalani max 180-185 trysky jazdia a ja tam mam trysku jak z gazika a este by to chcelo.

Naposledy editováno 07.02.2017 17:54:33

Predzapal, predstih na KTM LC4 660 SMC

7.2.2017 v 16:25 | Nahoru | #5
no parada, asi si zaobstaram uhlomer a nejak to skusim pomerat, lebo som presvedceny ze tu je pes zakopany.

(reakce na) Predzapal, predstih na KTM LC4 660 SMC

7.2.2017 v 17:51 | Nahoru | #6
gugo>




tu je to dobre vidiet, ratam ze to sluzi na stelovanie predstihu, lebo stator je upevneny na dekli z vnutra ako na tvojej foto. peace

Naposledy editováno 07.02.2017 17:53:01

1 reakcí na tento příspěvek Predzapal, predstih na KTM LC4 660 SMC

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 19:20 | Nahoru | #7
Pokiaľ sa nemýlim, polohu v ktorej preskočí iskra určuje rotor. Vpravo hore vidíš implulznú cievku, na rotore je zasa akýsi "výstupok".
V dobe, kedy tento vystúpok prechádza okolo cievky, dostáva CDI impulz, ktorý sa následne posiela do indukčnej a tá posiela prúd na sviečku, ktorá tak nejak iskrí :)
Rotor, stator, aj cievka sú pevné a ich poloha sa nemení. Korekciu predstihu urobí jedine CDI na základe otáčok a polohy TPS senzoru.

Myslím že hľadáš problém tam kde žiaden neexistuje. Nemáš kývačku zo stodoly, tak sa odpútaj od výmýšľania teórií o predstihu. Sorry za nepresnú terminológiu, opravte ma ak v niečom kecám...

PS: Keby chceš pohybovať celý blokom, (usudzujem podľa tvojho nákresu), tak by asi veľmi nelícoval a trochu by spod neho chcčal olej, nemyslíš?

Naposledy editováno 07.02.2017 19:23:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predzapal, predstih na KTM LC4 660 SMC

7.2.2017 v 19:33 | Nahoru | #8
Woozie02> Ono to znie jak kravina, doteraz som si to ani nevsimol, ale na dekliku kde je z vnutornej strany nasrobovany stator su 4ks drazok, ktorymi viem dekel, cize aj stator otacat, cca 10mm, takze podla mna predstih sa s tym da posuvat ci menej, ci viac, lebo stator, aj impulz viem posunut voci magnetu, takze nejaky vyznam by to malo mat.Ten nakres je original ktm nakres!
PS: Inak som rad, ze to neni kyvacka, aj ked vo svojom vyzname aj tam sa da najst krasa. :) Dakujem za reakciu!

(reakce na) Predzapal, predstih na KTM LC4 660 SMC

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2017 v 19:55 | Nahoru | #9
Misi573> No hele zil jsem v dojmu ze to vsechny LC4 budou mit stejne, koukam ze 660 to ma jinak, ale nemyslim ze by to bylo mechanicky nastavovani predstihu.
O kontrole zapalovani je 7-48D v servisnim manualu na lc4, tak tam jukni.

Jo jeste me tak napada, na svazku kabelu co vedou k regleru, jsou dva standardne nezapojeny konektory, podivej se do users manual, podle toho se doctes ze je mas spojit kdyz tankujes mene kvalitni benal s oktanovym cislem <91. Nemas je nahodou spojeny ??? to by vysvetlovalo blby hodnoty predstihu.

1 reakcí na tento příspěvek Predzapal, predstih na KTM LC4 660 SMC

Skvělá odpověď, děkuji! 8.2.2017 v 09:49 | Nahoru | #10
Doporucuju s nicim neotacet (ono stejne tam jsou rysky kde to ma byt) a radsi se treba mrkni na gumovou prirubu mezi valcem a karbecem - dost casto rada praska a to co popisujes by tomu odpovidalo.

(reakce na) Predzapal, predstih na KTM LC4 660 SMC

8.2.2017 v 10:39 | Nahoru | #11
Bobulus> Dakujem ti za radu, to bolo prve, resp druhe, najprv som karbes precistil a potom prirubu skontroloval, ale ta neni ani popraskana, takze neviem, najskor to bude asi tym co pisal gugo, ten "kablik na nizkooktanovy benzin", ale este som sa k tomu nedostal. dakujem

Predzapal, predstih na KTM LC4 660 SMC

25.2.2017 v 20:21 | Nahoru | #12
No páni.Zahada vyriesena, predstih to nebol, aj ked nebol nastaveny na spravnu polohu (rysku), mal som uvolnenu sponu priruby na karburatore, ale ani to to nebolo :), ako som sa rozhodol rozobrat karburator vsimol som si ze mi chyba srob nastavenia bohatosti ymesy, kam sa podel sa ma nepytajte, ale co viem isto, je to ze tam bol.Objednal som aftermarket "tuning" srobik a uz som ho tam aj dnes dal a vsetko ide ako ma.inak neviem, ci nemam vsetko zalepit Loctite-om, vsetko sa na tom vytrase, alebo co?
Inak velka vdaka za napady a postrehy a rady, no za vsetko.

Díkes!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stupacky spolujezdce KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto, KTM LC4 660 Rally XMášaX 4 30.6.2015 v 21:30 XMášaX
Stator KTM AMAL SEM KTM LC4 660 Rally kaba07 0 22.5.2015 v 09:28 kaba07


TOPlist