Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
koukni na to video co jsem postnul o par stranek driv, tam to presne rozebiraji - je to sice motoGP proti F1, ale pomerove to bude tak nejak platit i na ten normalni litrovej sport vs pasat protoze jde o tu samou fyziku - mala lehka prevykonovana motorka dava skoro vzdycky autu trochu v akceleraci (a na tom stale trvam, samozrejme jak tu padlo je rozhodujici konkretni auto a konkretni motorka) ale auto ma proste polovicni brzdnou drahu, a zatacku projede o dost rychlejs (s cimz od zacatku absolutne souhlasim)...
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Kerut: ucpanym mistem projede motorka snaz nez auto, kdyz je pilot dost vypatlanej, treba poslat to mezi dva kamiony apod.. Passat je porad jen passat, dve brzdeni z 250ti a uz to s tim brzdenim neni zadna divocina - navic uz je vetsina tech Rkovejch po smrti, ty novejsi jsou min "ostry" a superby to same...
Naposledy editováno 01.02.2017 20:53:14
Jinak tady sem nasel semaforovou klasiku .
Tak to se nezlob, ale tohle bylo ukázka vyloženýho dřeváctví. Mno, když jsme u toho, netuším jak mám rychlé starty, ale změřit se to dá, můj palubák dokáže měřit zrychlení na předem určené rychlosti, tak to letos schválně prubnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
..kazdopadne s tema myma ctyrma tuplovanyma panakama to asi nemusim resit, me by meli ipri trose smuly i s lepsi oktavkou, pokud to vubec dotlacim nekdy na znacky..
..no nic, vyrazim "do prace", pres den se behat neda vsude samej pes
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
kerut píše: assassin> aha, tak to sem se nechal dost oblbnout propagandou, ja mel prave za to ze je to nejaka nabusena nachipovana RS verze.. v tom pripade jasny,.. na tom sjezdu muze motorka realne brzdenim ztratit tak deset vterin, takze kdyz bude mit naskok pres kilometr tak nemaj na dalnici narok, leda by si zavolali zataras k tomu sjezdu.. ..ale takova honena honena zas nebude dost dlouha aby to stihli
..kazdopadne s tema myma ctyrma tuplovanyma panakama to asi nemusim resit, me by meli ipri trose smuly i s lepsi oktavkou, pokud to vubec dotlacim nekdy na znacky..
..no nic, vyrazim "do prace", pres den se behat neda vsude samej pes
Ja si porad stojim za tim ze na vetsinu pilotu 300ps auto v realnem provozu staci. Ale zas na druhou stranu jsou ty passaty prilis demonizovany - stary r36 jsou 300ps atmosfery, z tech nikdo nijak rozumne kone navic nedostane - a urcite policii do toho nedali turba apod - max maj vyndanej omezovac, ale jak bylo receno, ono to pres tech 250 uz moc nepoleze i tak, na 280 to nejspis dotlaci v idealnich podminkach, ty bawa 35i to daj, stara m3 taky - ale maj obvykle o nekolik set kg min a pohon jedne napravy - u passata ta ctyrkolka preci jen neco sezere (ikdyz 4motion ve vetsich rychlostech zadni napravu "odpoji" )
Ujizdeni je o sebevedomi, klidu a o hlave, ne o pravem zapesti ... Ujet se da, ale vyssi max u motorky zarukou neni... Ja treba po praze jezdil na motardu co nemel vlastne na silnici nic delat, na trase kterou jsem jezdil jsem mel vytipovana mista kam se pomerne snadno dostanu a kde projedu ja a auto ne...
oxygen píše: Ano ano znam dobre, tahleta tupost a svinska zast se mezi nasima ovcanama roznesla uz jako metastazy... oni pak ani neleni zastavit a nadavat Dobre ti tak, ty silenej idiote
Holtl tupota ...se sembtam projevi i vyrazne
assassin píše: tak nejvic to minimalizujes kdyz nebudes jezdit na motorce - preci jen je to zbytecnost. pokud jsi ochotnej sam podstupovat uplne zbytecne riziko, je zvlastni, ze kritizujes nekoho kdo to riziko podstupuje stejne, jen trosku jinym zpusobem.
osobne mi tohle vzdycky vrta hlavou, kdyz mi "pravi motorkari" zacnou nadavat, ze jsem idiot, kdyz nemam kombi..
ale treba kolegovi nedavno na DH zavodech nadavali do kdeceho, kdyz jel bez chranicu a v kokosce...ze takove by nemely na start pustit atd :) vtipny bylo kdyz to pak vyhral :)
..anebobse obcas najde idiot silnej jak silnice a dulezitej jak dvere v lese
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Stev píše: assassin> já si nemyslím že tam ty nadávky byly tak hrozný, však tam jel i jeden bez nohy A kolega je excelentní pružič, odhodit na největším skoku kolo, dopadnout na nohy a beze škod odejít ...
Krasa..
assassin píše: Ja si porad stojim za tim ze na vetsinu pilotu 300ps auto v realnem provozu staci. Ale zas na druhou stranu jsou ty passaty prilis demonizovany - stary r36 jsou 300ps atmosfery, z tech nikdo nijak rozumne kone navic nedostane - a urcite policii do toho nedali turba apod - max maj vyndanej omezovac, ale jak bylo receno, ono to pres tech 250 uz moc nepoleze i tak, na 280 to nejspis dotlaci v idealnich podminkach, ty bawa 35i to daj, stara m3 taky - ale maj obvykle o nekolik set kg min a pohon jedne napravy - u passata ta ctyrkolka preci jen neco sezere (ikdyz 4motion ve vetsich rychlostech zadni napravu "odpoji" )
Ujizdeni je o sebevedomi, klidu a o hlave, ne o pravem zapesti ... Ujet se da, ale vyssi max u motorky zarukou neni... Ja treba po praze jezdil na motardu co nemel vlastne na silnici nic delat, na trase kterou jsem jezdil jsem mel vytipovana mista kam se pomerne snadno dostanu a kde projedu ja a auto ne...
Podle me jsibto shrnulnvelice presne.. I stema dvema brzdama.. Nekdy jde zabrzdit i 4x... A tacho jim 300 na nkterych ukaze... Ale... Nastesti..presne ja rikas.. ..hlavne se nenechat vtahnout do ciziho scenare
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Naposledy editováno 01.02.2017 22:28:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
MichalR66 píše: Ty blazne. Si te natrou na chleba. Jel si s nima nekdy?
280 davaj a utahaj te raz dva. Co neutahaj to maj na kamere.
Nenatreli na chleba, zrychleni nad 230 maj nemastny neslany a 270 natoz 280 nedavaj ani omylem. Bejt borec moh bych hrdinsky rikat, ze ja si natrel je, ale... kdyby to nebyly takovy nervy
On totiz clovek jede o ridicak - sice jim odleti kdyz ma pred sebou volno, ale brzy ta idylka konci jizdou mezi levym svodidlem a auty i v "rychlym" pruhu, co tomu smejdovi na motorce za sebou proste ne a neuhnou, kdyby se ublikal... Njn a chrabri ochranci zakona za tebou jsou v klidu, oni jsou jenom v praci, maj majaky a kazdej jim zdalky uhejba...
Nejlepsi pritel je pak promlceci doba
Ale u Passatu cece nevim, neni-li ten V6 podelne - to by mel Torsen jako A4ky V6...
Jinak koukam se to tady zvrtlo na nazory o tom, co se odpali z mista rychlejc
Ale v realu pri srovnanich v provozu jde stejne skoro dycky jen o pruzny zrychleni, napr. z 60ti na 140, z 80ti na190, ze 140ti na 299 apod...
A ejhle co najednou nevidet: ty jejich slavny Passaty PCR maji zrychleni ze 100 na 250 za zhruba 38 vterin a pak skoro konci, kdezto normalni sport litry tohle maji za vterin cca 11 a leti dal ke tristovce... v tom je to nase jediny plus pri dalnicnim zakonnem souboji
jinak presne tohle:
oxygen píše: ...ale brzy ta idylka konci jizdou mezi levym svodidlem a auty i v "rychlym" pruhu, co tomu smejdovi na motorce za sebou proste ne a neuhnou, kdyby se ublikal...
jsem myslel tim "JoJo", to pak bohuzel neni moc regulerni "zavod" na prazdny zavreny dalnici, pokud jim to jede a brzdi jak pisete, budou mit nejspis co delat udrzet alespon na dohled slusnejsiho jezdce i na te sestce
2 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
PetrS píše: Na hradecký můžete být docela v klidu, tam vím min. o jedné posádce Passatu, která to nad 220 km/h balí a nechá vás jet.
Tak tonje fajn... Ale si se s nekym strida co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
oxygen píše: Nenatreli na chleba, zrychleni nad 230 maj nemastny neslany a 270 natoz 280 nedavaj ani omylem. Bejt borec moh bych hrdinsky rikat, ze ja si natrel je, ale... kdyby to nebyly takovy nervy
On totiz clovek jede o ridicak - sice jim odleti kdyz ma pred sebou volno, ale brzy ta idylka konci jizdou mezi levym svodidlem a auty i v "rychlym" pruhu, co tomu smejdovi na motorce za sebou proste ne a neuhnou, kdyby se ublikal... Njn a chrabri ochranci zakona za tebou jsou v klidu, oni jsou jenom v praci, maj majaky a kazdej jim zdalky uhejba...
Nejlepsi pritel je pak promlceci doba
No najednou to píšeš trochu jinak .
280 ty Passaty daj. Sice za dlouho, ale jde to. Řidiči jsou většinou dobře trénovaný a v týhle hře nejde vůbec o nějaký pružný zrychlení ale o to,
že oni jsou prostě v pozici, kdy můžou cokoliv, protože honěj sráče co ujíždí. Navíc jak už bylo několikrát napsáno, něco jiného je stíhat a něco jiného je ujet. Ten řidič co stíhá má vždycky velkou výhodu v tom, že mu ten první mete cestu. Tedy jak jsi psal i ty. Auta ve všech pruzích, v levym ti neuhnou, protože prostě nepočítají že někdo jede 250, takže tě zbrzdí. Passat za tebou už má volnou cestu, protože už ostatní vyklidí cestu. Takhle tě prostě bude pořád stíhat. Pokud seš pilot jak z jůtůbu a dáváš 300 km/h celou dálnici mezi kamionama, atd. pak se omlouvám. Takovej pilot by jim samozřejmě ujel. Toho by si chytli až na sjezdech pomocí vyhazovacích pásů nebo dalších kolegů. Mluvil jsem ale i s policajtama co maj na druhou stranu instrukce se s motorkářema nehonit, protože to pak může dopadnout dost špatně. A to nemyslim že prohrajou závod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
MichalR66 píše: Řidiči jsou většinou dobře trénovaný a v týhle hře nejde vůbec o nějaký pružný zrychlení ale o to,
že oni jsou prostě v pozici, kdy můžou cokoliv, protože honěj sráče co ujíždí.
Ono to sice tak vypadá, ale většina posádek těch Passatů se chce taky vrátit ve zdraví domů (a to nemluvím o průseru, když tu káru rozbijou), takže pokud ti nevadí nést větší riziko, máš velkou šanci ujet. Větší problém je, že ostatní účastníci provozu mají tendenci jim pomáhat a tam už to začíná být nebezpečné.
Londoner píše: Jo ja taky vzdy v kuzi, nebo aspon v bunde.....do ty doby nez jsem jezdil v italli v 35 stupnich a vsichni tam litali v sandalech a tricku....vydrzel jsem to 1 den a uz jsem tak jezdil taky
já teda v choravtsku jezdil v kombošce, ale vždycky až zapadlo slunce
PetrS píše: Ono to sice tak vypadá, ale většina posádek těch Passatů se chce taky vrátit ve zdraví domů (a to nemluvím o průseru, když tu káru rozbijou), takže pokud ti nevadí nést větší riziko, máš velkou šanci ujet. Větší problém je, že ostatní účastníci provozu mají tendenci jim pomáhat a tam už to začíná být nebezpečné.
Ale ono je to právě něco úplně jiného.
Když jsi ten co ujíždí, seš prostě obecně ten kokot, kterej kvůli pokutě riskuje jak svůj život, tak i ohrožuje ostatní. A z toho plynou trošku jiný nervy.
Když jsi pronásledující policajt, máš adroš, prostě pronásleduješ ujíždějícího, možná nějakýho blbce na kradenym stroji, chráníš ostatní. Tvoje riziko je o stovky procent menší a připravenost na tuhle situaci o stovky procent větší. Samozřejmě většinou se prostě s motorkářema nehoněj. Pokud jede týpek v kompletní kombě do barvy na supersportu, tak je asi jasný že to neukrad a dost pravděpodobně nebude ani zdrogovanej a tak . Toho spíš nechaj. Obecně jsem spíš několikrát potkal policajty který jsem předjížděl třeba 130 a prostě jen ukázali palec a naznačili že mám jet rychleji. Tak jsem zrychlil nějak rozumně a ok.
PetrS píše: Na hradecký můžete být docela v klidu, tam vím min. o jedné posádce Passatu, která to nad 220 km/h balí a nechá vás jet.
jj kámoš jezdil stím pasatem a říkal, že to nemá cenu a hlavně oni jezdili v tom autě i ve 4 lidech. pak přesedlal na FRJ1300
V Česku vznikla hodně divoká Škoda Octavia RS. Má 373 koní a 557 N.m
Škoda Superb III 421hp 574Nm!!! APR Stage 2
Golf R 500hp
Naposledy editováno 02.02.2017 10:41:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |