Téma: Výdrž motoru 796 od Ducati
29.1.2017 v 11:41
Čau, pokokuju po Ducati Monster a Hypermotard obojí s motorem 796 a protože některé mají už docela dost najeto a přecejen stejně nejsou úplně za babku, tak by mě zajímalo, jak je na tom tenhle motor s životností, samozřejmě pokud je mu dopřáván předepsaný servis.
Myslím, že Ducati už na tom není co se spolehlivosti týče jak bejvala, tak by pozdrav "Čau, máš 6 imbus?" nemusel platit. 😄 Ale stejně se zeptám na co si dát kdyžtak pozor. Díky :)
Myslím, že Ducati už na tom není co se spolehlivosti týče jak bejvala, tak by pozdrav "Čau, máš 6 imbus?" nemusel platit. 😄 Ale stejně se zeptám na co si dát kdyžtak pozor. Díky :)
2 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru 796 od Ducati
Kámoš ma HM 1100 a furt se mu to sere.. Naposled nedojel protoze mu praskl dekl altiku a chcal olej. Po rozebrani zjistil že ložiska na klice ko a jak to viselo jen na lozisku v deklu tak tim naporem praskl Ma najeto kolem 20tis..
Mám Monster900 z r.1998 na budíku při koupi klasických 32 000 Km
Když jsem motor rozpůlil nikde jsem opotřebení nenašel. vše je bez vůle a v servisních tolerancích....
Spojkové lamely jsou tam minimálně v druhé sadě a už se ozývají. Jen ať si uděláš představu kolik toho má motor natočeno...
Pokud koupíš udržovanou motku tak věřím že bude cajk...
Jestli někdo kakal na servis a intervaly a jen jezdil bude to past jako každá jiná značka....
Jinak půlil jsem abych se přesvědčil že zvuky co motor vydává při řazení jsou normální doprovod a ne závada
Když jsem motor rozpůlil nikde jsem opotřebení nenašel. vše je bez vůle a v servisních tolerancích....
Spojkové lamely jsou tam minimálně v druhé sadě a už se ozývají. Jen ať si uděláš představu kolik toho má motor natočeno...
Pokud koupíš udržovanou motku tak věřím že bude cajk...
Jestli někdo kakal na servis a intervaly a jen jezdil bude to past jako každá jiná značka....
Jinak půlil jsem abych se přesvědčil že zvuky co motor vydává při řazení jsou normální doprovod a ne závada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru 796 od Ducati
kubus182> Ja mam monstra 1100s a nic. Když Jsem ho kupoval mnel 18000 tisic teď 36000 a vše ok. Do servisu to dávám co dva roky nebo 12000km. nebo mám štěstí
fsmoula> Jo taky jsem videl HM co se prodaval s 80tis km. Bude to kus od kusu, jen prostě on mel fakt smůlu el problem se stridal s mechanickým. Stejně jak kamos koupil Tuono v4 s 16tis a po 300 km ko cela převodovka Na Itala musi mit člověk štěstí a nebo pevne nervy..
Ojetej ital je něco jako ojetý TDI, bezesné noci a průvan v peněžence.. Jinak malej nájezd je u nás klasika, tam bych nehledal záhady. Znám spousty majitelů motorek, co najezděj za rok sotva 1000km a další spoustu, který maj mašinu jen vystavenou v garáži a vubec na ní nejezdí...
2 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru 796 od Ducati
Vibrace a od výroby pazvuky a neuhlazenost? Životnost dílů dolů.
Dvouválec a vysoké otáčky? Životnost dílů dolů.
Převodovka rumpál? Životnost dílů dolů.
Atd.
Největší životnost bude vždycky mít uhlazený odladěný japonský motor, zvláště pak čtyřválec. To, že jedou ty motory jako samet, není úchylka, ale odladěnost a dotaženost motoru do konce. Nemusí to být čtyřválec, ale pak je třeba při zachování životnosti dílů počítat s nižším výkonem. Viz. choppery.
Dvouválec a vysoké otáčky? Životnost dílů dolů.
Převodovka rumpál? Životnost dílů dolů.
Atd.
Největší životnost bude vždycky mít uhlazený odladěný japonský motor, zvláště pak čtyřválec. To, že jedou ty motory jako samet, není úchylka, ale odladěnost a dotaženost motoru do konce. Nemusí to být čtyřválec, ale pak je třeba při zachování životnosti dílů počítat s nižším výkonem. Viz. choppery.
Mufiozo> to je zase polopravd a přesvědčení o svým dokonalým...
abys tu pak nebrečel že tě tu někdo stírá ...tak to projdem
vibrace - blbost ... lodní motory rozvibrujou často celou loď a většinou jsou dožiovotní
Dvouválec a vysoké otáčky - budeme li brát jako premisu stejný objem, tak ano ...jestliže udělám pětikilo dvouvál a pak litr čtyřvál mám velkou šanci udělat stejně sametovej chod (viz třeba CX 500)
pazvuky - blbost ... co má co (tak odborný výraz) pazvuk co společnýho s výdrží motoru ? (a víš odkud ty "pazvuky" jsou ? a slyšíš je třeba i z 1198, nebo monstera 1200 ?)
převodovka rumpál - ale to teď zrovna mluvíš spíš o Japoncích, nebo BMW, ne? tam jsem chytal hromadu falešnejch neutrálů ... na Dukárnách jsem to zatím nezažil ...občas vypadne dvojka, když jí nedořadím.
no a ten blebt s tím výkonem u dvouválu pro zachování životnosti ...ono to platí obecně, čím míň točíš tím míň cyklů na jednotku výkonu uděláš = životnost. Vtip je v kompresním poměru, střední pístový rychlosti, středním plnícím tlaku (u turbomotorů) a celkový koncepci.
hážeš tu moudra co si kde zaslechl od svých čtyřválcových guru, ale víš o tom fakt dost málo, aby sis mohl udělat obrázek co je to konstrukce motorů a její nuance...
Naposledy editováno 31.01.2017 09:14:43
abys tu pak nebrečel že tě tu někdo stírá ...tak to projdem
vibrace - blbost ... lodní motory rozvibrujou často celou loď a většinou jsou dožiovotní
Dvouválec a vysoké otáčky - budeme li brát jako premisu stejný objem, tak ano ...jestliže udělám pětikilo dvouvál a pak litr čtyřvál mám velkou šanci udělat stejně sametovej chod (viz třeba CX 500)
pazvuky - blbost ... co má co (tak odborný výraz) pazvuk co společnýho s výdrží motoru ? (a víš odkud ty "pazvuky" jsou ? a slyšíš je třeba i z 1198, nebo monstera 1200 ?)
převodovka rumpál - ale to teď zrovna mluvíš spíš o Japoncích, nebo BMW, ne? tam jsem chytal hromadu falešnejch neutrálů ... na Dukárnách jsem to zatím nezažil ...občas vypadne dvojka, když jí nedořadím.
"Největší životnost bude vždycky mít uhlazený odladěný japonský motor"
...vysvětli proč JAPONSKÝ ... Němci neumí odladit motor ? Nebo ti příjde třeba že italský 12válcový boxer v Testtarose není odladěný a uhlazený?zvláště pak čtyřválec
...proboha, proč?To, že jedou ty motory jako samet, není úchylka, ale odladěnost a dotaženost motoru do konce
...opět polopravda... je to proto, že se někdo o sametový chod bez vibrací snažil, o tom že je tam milion eko píčovin a motor jede ve svých mechanických možnostech na 25%no a ten blebt s tím výkonem u dvouválu pro zachování životnosti ...ono to platí obecně, čím míň točíš tím míň cyklů na jednotku výkonu uděláš = životnost. Vtip je v kompresním poměru, střední pístový rychlosti, středním plnícím tlaku (u turbomotorů) a celkový koncepci.
hážeš tu moudra co si kde zaslechl od svých čtyřválcových guru, ale víš o tom fakt dost málo, aby sis mohl udělat obrázek co je to konstrukce motorů a její nuance...
Naposledy editováno 31.01.2017 09:14:43
2 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru 796 od Ducati
Do Itala nechoď. Jsou to strašné krámy, co se furt serou. Příkladně já už byl při najetých 74 000 už hodněkrát u pumpy, vždy doplním po hrdlo a stejně to odněkud uteče. Jo a také už jsem párkrát udělal nehoráznou investici do nových svíček a olejů. Prostě furt do toho cpu prachy.
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru 796 od Ducati
Neboj se Itala, doma jsme toho měli hodně, samo Japonce a nakonec máme čtyři Italky RSV, Tuona 2x a MTS 1000. Jo a ještě jeden omyl bez kulí BMW GS. Když je budeš servisovat, tak budou jezdit. Ještě nás nikde nenechaly a to nejezdíme jen kolem komína. Přeji šťastný výběr.
2 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru 796 od Ducati
Kdo tady na italovi dava pravidelne 20t/rok? když si odmyslime fakt ze ducati je o emocich...jeden kolega prodaval evo1100 a rikal...ma najeto 58t chudinka,nesmim ji uz tak honit....a byl to vystavni kus.
Naposledy editováno 31.01.2017 20:14:07
Naposledy editováno 31.01.2017 20:14:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru 796 od Ducati
Gahan37> do stavby domu sem daval i 25000 km,teď není toho času... Takže poslední roky jenom tak 13-15 tkm
T.R.46 píše: Neboj se Itala, doma jsme toho měli hodně, samo Japonce a nakonec máme čtyři Italky RSV, Tuona 2x a MTS 1000. Jo a ještě jeden omyl bez kulí BMW GS . Když je budeš servisovat, tak budou jezdit. Ještě nás nikde nenechaly a to nejezdíme jen kolem komína. Přeji šťastný výběr.
Juchů, konečně někdo, kdo si myslí to samý co já a nebojí se to napsat. Mě za to už tolikrát kamenovali ...
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru 796 od Ducati
...a proto pořád vesele ty budíky upravujeme na obligátních 30tk, stejně jako náš "vlhký sen" TDI 66kW, který má po 10 letech najeto 150TKm
Schválně, tipni si kolik má mít tahle Fazola na hrbu....Je tam už dlouho, na začátku byli uvedené najeté KM, skoro 100 000, ted to raději smazali a nechávají to asi na dotaz, páč to "má moc najeto"
Živě jsem ji sice neviděl, ale dle fotek smotat to na 30Tk, tak už je dávno pryč... A věřím tomu, že bude ještě jezdit hooodně dlouho. Btw. svý FZS1000 jsem pouštěl s 60Tk, spotřeba oleje minimální, bude jezdit taky ještě dlouho...
Tak buďte soudní a přestaňte být vysazení na debilní budíky, jinak se to bude furt stáčet dál...
Schválně, tipni si kolik má mít tahle Fazola na hrbu....Je tam už dlouho, na začátku byli uvedené najeté KM, skoro 100 000, ted to raději smazali a nechávají to asi na dotaz, páč to "má moc najeto"
Živě jsem ji sice neviděl, ale dle fotek smotat to na 30Tk, tak už je dávno pryč... A věřím tomu, že bude ještě jezdit hooodně dlouho. Btw. svý FZS1000 jsem pouštěl s 60Tk, spotřeba oleje minimální, bude jezdit taky ještě dlouho...
Tak buďte soudní a přestaňte být vysazení na debilní budíky, jinak se to bude furt stáčet dál...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru 796 od Ducati
honzaVTR> Já mám na FZS1000 taky nějakých 60k km a upřímně - takhle "novýho" fejzra pohledat, lidi tipujou do 20k km nájezd. A ta FZ1, pokud je to ta, co myslim, ta měla tuším 115 ...
Naposledy editováno 01.02.2017 15:47:58
Naposledy editováno 01.02.2017 15:47:58
Piwell> Asi myslíme tu samou, prvně jsem se díval jestli to není překlep, ale není, ostatně proč jo...11let starej bike, pokud dá 8tk ročně, což je takový normální nájezd (u mě třeba, někdo jezdí víc, někdo mín že jo) tak naprosto adekvátní. Vědět, že si ji nechám tak není problém, ale já motorky třeba dost točím a bohužel v naší zemi se kupce na tohle hledá. Upřímně bych se majiteli nedivil kdyby to byl nucen smotat kvůli někomu, kdo čumí na budíky
Na podzim jsem dovezl Tuono, na tacho 29Tk..přiznám se, že to byla asi poslední věc kterou jsem sledoval Cena good, vypadala slušně, jízda taky oká, tak jela domů
Na podzim jsem dovezl Tuono, na tacho 29Tk..přiznám se, že to byla asi poslední věc kterou jsem sledoval Cena good, vypadala slušně, jízda taky oká, tak jela domů
Výrobci dělaj testy,vývoj stojí mnoho úsilí a peněz ,prodává se to třeba za púl milionu a vy si fakt někdo myslíte že to najede 30 tis a je to do šrotu
jinak,tenhle to taky neprodá
http://www.motorkari...0-fazer-1047071.html
Naposledy editováno 01.02.2017 17:22:45
jinak,tenhle to taky neprodá
http://www.motorkari...0-fazer-1047071.html
Naposledy editováno 01.02.2017 17:22:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výdrž motoru 796 od Ducati
Jo u těch FZ a podobných motorek z té doby je kolem 150 tisíc dneska normální nájezd. Když to není zrovna nějakej jedno/dvouválcovej vzduchem chlazenej kepl :) tak to 200-250 tisíc km najede jak nic. Jestli si někdo myslí, že je 100 tisíc km na takového 4V vodníka většího objemu už moc, tak je dement. Stočky ze 130 na 30 jsou bohužel "normální" a hodně leštičů by se divilo, co to mají ve skutečnosti v garáži.
Na netu koluje Varadero 1000 s 500 000 km...
Na netu koluje Varadero 1000 s 500 000 km...
1 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru 796 od Ducati
Jo a se spotřebou 0,5-1 litru oleje na 1000 km......
ElFidel> tys ho měl?,já měl dva,a jednoho jako nikdo v čechách,od funglovky,za 6 let jsem s ním najel 70 tis a od začátku bral tak litr od výměny do výměny,to si postupně sedalo a zhruba od 40 tis jsem už nedolejval,zmizlo jen tak kolem pul cm na měrce,,bráchovo měl 90 tis a to samý.měl menší spotřebu oleje než opěvovaný GSa,,nebavím se o volítancích o kterých nikdo nevěděl minulost.nešiřte bludy,zdar
Naposledy editováno 01.02.2017 18:24:41
Naposledy editováno 01.02.2017 18:24:41
2 reakcí na tento příspěvek Výdrž motoru 796 od Ducati
Vidíš a v kolika výměna, 6000? mě to bere půl litru na 12 tisíc km....
Bludy? Byla řeč o 200-250 tisíc.. Že jednobuch nenajede kolem 100 000 km jsem nikde nenapsal.
Bludy? Byla řeč o 200-250 tisíc.. Že jednobuch nenajede kolem 100 000 km jsem nikde nenapsal.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati Ostrava Ducati Monster 796 | golfik | 24 | 21.10.2023 v 21:55 Joxa |
ducati 796 zadni blatník Ducati Monster 796 | HappyTom | 0 | 3.4.2022 v 22:26 HappyTom |
Přezutí Letmo uloženého kola - Prah... [1, 2] Ducati Monster 796 | pedro01 | 41 | 28.10.2020 v 10:09 dva_hrnce |
Monster 796 - řetezová sada Ducati Monster 796 | vena-x | 6 | 8.8.2020 v 16:08 _Michal |
Je reálné ujet 1100km za jeden den [1, 2] Ducati Monster 796 | Edgar08 | 56 | 28.7.2020 v 23:14 yeuop |