Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..
assassin píše: ono hlavne malokdo to na te motorce vydrzi dlouho - myslim 200+ - a druha vec je ze pak da cca 100km a pak deset minut na benzince :) autem dam 200+ klidne nekolik set km v kuse... pak se ty prumerny rychlosti slusne menej :)
...no ono kolikrat protestuje i technika...
si tak jednou jedu... reknme zrovna v říši.. dal jsem taxiku naskok asi 20 minut, a potreboval jsem ho dojet nez zmizi v jedne aglomeraci...bylo to asi 90 km dalnice.. vedel jsem ze on pojede 120.. rikam si.. nepojedu jako debil.. ale vklidu.. nasadil jsem 265... venku trochu zamraceno..dusno.. asi 33°C ve stinu... no a po 20 km mi zacala sviti kontrolka mazani (R1 07 najeto pod deset tisic..) jsem hned vymacknul spojku.. a setrvacnosti dojel na nejakej sjezd.. kontrolka furt svitila.. sjel jsem.. a chcipnul.. a rikam si.. to je v pici.. na me ceka taxik, mel jsem jen moto zaparkovat do garaze on pak ze me vezme na letiste.. cili letenka zaoplacena.. no ale koukam na okynko..a tam asi centimetrova pena na hladine oleje.. Tak jsem si rek ze je asi teplo..a ze to cidlona R1 je tlakovy..tak ze zazlobilo.. ze mi neco podobnyho pri nakupu rikali... a jel jsem dal.. uz jen 240.. a tesne pred koncem dalnice jsem ho dojel..
..takze kolikrat nevydrzis jet pres 200 i kdybys chtel..
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Sport zalehnutý ji asi má v absolutních číslech menší, 200hp jede těch 300, auto tak 250. Až na to že do auta vpohodě narveš 500hp+, takže to ten malý rozdíl smázne a ve výsledku auta lítaj rychleji jak motorky.
Tech píše: Jen k té aerodynamice. Cenduro s bočníma kuframa ji má horší než auto, nebo tak cca stejně. 55Hp TA mi jede tak 150-160km/h. To 55hp auto dá taky.
Sport zalehnutý ji asi má v absolutních číslech menší, 200hp jede těch 300, auto tak 250. Až na to že do auta vpohodě narveš 500hp+, takže to ten malý rozdíl smázne a ve výsledku auta lítaj rychleji jak motorky.
tak nejak.. aerodynamika motorky proste je suboptimalni
In the case of cars vs. bikes the bikes generally have triple the Cd but 1/3 the surface area so Dt remains about the same regardless of speed. Cars kick the crap out of bikes at high speeds because at high speeds the predominant factor is aerodynamics. As speeds increase the rate of acceleration decreases and the superior HP/weight ratio that gave the bike superior acceleration at low drag speeds cease to be the deciding factor. At high speeds where rates of acceleration are minimal you need horsepower to overcome the drag factors. As we have seen, aerodynamic drag is approximately equal so whoever has the most horsepower wins.
http://www.r1-forum....kes.html#post3484579
Naposledy editováno 26.01.2017 15:06:11
assassin píše: v absolutnich cislech asi ne (ale zalezi jake auto, jaka motorka) - ale "lepsi aerodynamika" podle me neni uplne jen o cisle. to pak muzes tvrdit, ze krychle ma "lepsi" aerodynamiku nez koule - kdyz bude mensi...
tak jasne, v realnym svete bude mit krychle s polovicni hranou mensi odpor nez koule s dvojnasobnym prumerem, i kdyz kychle samotna ma vetsi soucinitel, tak to proste je
(BTW pak taky bude zalezet jestli ta kostka leti na plocho nebo rotuje, ale to by bylo na dlouho)
assassin píše: ja jen ze aplikujes krasne teorii na neco co v praxi byva obvykle uplne opacne (treba ten sprint - motorka s relativne vysokym tezistem ma docela problemy dostat vykon na silnici... atd)
tahle hranice ovladatelnosti je pry nekde lehce pres 200koni (?) samozrejme v zavislosti na dalsich faktorech, podminky, podvozek, v neposledni rade jezdec..vsak na to tak trosku dojeli (mimo jine tedy, taky na komercni lobby a pod) GP500, protoze s vykonem podobnym jako maji soucasny GP meli suchy 130Kg a jezdci uz meli co delat aby nejezdili z kazdy zatacky po zadnim nebo ve smyku.. jenze na to bys u velkyho a cca tunovyho auta potreboval treba kolem megawatu, a jak tu sice zaznelo do auta neni takovej problem narvat pres 500koni, ale to uz zas kazdy druhy auto vylozene nema.. (jinak placka bude samozrejme i v takove extremni akceleraci stabilnejsi, takze i ten megavat by priapdne dala, o tom zadna,.. viz velijaka ta rekordni "vozidla", ale to uz je samozrejme spis takova vyjimka porvtzujici pravidlo)
..jinak k te aerodynamice na vysvetlenou:
- mensi odpor ve smyslu celniho odporu byl samozrejme myslenej i v souvislosti s rozmerem, zijem v realnem svete ne v bezrozmernych koeficientech
- samotnej soucinitel (bezrozmernej) je v pak pripade silnicnich vozidel ovlivnenej zejmena tlakovou slozkou, ale i v rychlostech vyssich (500, 700) by na tom byla motorka (teoreticky, pri ofukovani v tunelu) dost pravdepodobne lip prave kvulimensimu rozmeru, mensi kontaktni ploes vozovkou a te mensi treci plose,..
(navic vejcovitej tvar posunutej kouek nad vozovku bude mit urcite i lepsi uplav nez klinovitej tvar auta)
- ono krome toho celniho odporu budou hrat podstatnou roli i dalsi odpory, jenze dost obtizne meritelny, u motorky nebo F1 jsou to zejmena kola, nezapominejme ze horni strana kola nabiha proti proudu vzduchu dvojnasobnou rychlosti pohybu vozidla ! u te moto je v predu (nekdy i v zadu) malej blatnik, F1 ma vinglety na spoileru tvarovany tak aby indukovany viry kola obklopili, ale i tak je to z hlediska proudeni proste prusvih.. u toho auta je zas brutalni indukovanej odpor vsude mezi silnici a karoserii (konec koncu ty F1 uz se nejakej patek taky nedelaj "celo placaty" ynbrz "placaty jen pod pilotem") ..ovsem vsechno tohle,a pomernej vliv jednotlivejch faktoru, se bude jakkoliv merit dost debilne, ono treba v tunelu je uz tak dost obtizny odfiltrovat vliv samotnyho tunelu na obycejny staticky mereni, natoz tam jeste (treba) strkat nejakej (asi) pas, ci podobnou srandu..
kazdopadne na
assassin píše: (ale zalezi jake auto, jaka motorka)
se 100% shodnem, ja bych jeste pridal ",za jakych okolnosti, s kym, a kde"E: a k tomu jeste doplnim ze v souboji "tvari v tvar" to pak kvuli odlisnejm vlastnostem nebude fer nikdy, motorka bude auto v zatackach brzdit, a hlavne ridic auta bude muset davat pozor aby ji nesundal, coz opacne samozrejme nehrozi..
Naposledy editováno 26.01.2017 16:22:12
3 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
z vlastni (ne)zkusenosti sem se vsim co mi kdo pujcil jezdil opatrne, umerne tomu co (ne)umim, ani tu stovku z toho nemelo asi nic, a otevrene priznam ze jsem mel zdaleka nejvetsi problemy se rozjet se zkracenym EXC 525, ktery rekl bych nebude mit moc vic nez treba 50 (zato kroutak to melo fakt straslivej)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
shewcza píše: Nikdo se nechce srovnávat s rodinným naftovým kombíkem?
tyhdle závody smrdí vždycky průserem já dával s hujdou Humpolec - Hořepník pod 10 minut a v obcích jsem jel do 60km/h2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: kerut: ta hranice ovladatelnosti asi nebude u 200ps, kdyz motorky se 100ps sprintuji stejne jako motorky s 200ps, kdybys to otevrel vic, preklopis se na zada apod... ja treba na jedna na sprintu plnej nedam...
Kámoš, co jezdil sprinty dost dobře, za jedna plný dával a kompenzoval to prokluzem spojky - prostě držel motor celou dobu okolo maxima krouťáku a přenos na kolo řídil tou spojkou. Takhle dokázal pojezdit i papírově lepší stroje, ale životnost spojky tomu odpovídala
Jirka749 píše: tyhdle závody smrdí vždycky průserem já dával s hujdou Humpolec - Hořepník pod 10 minut a v obcích jsem jel do 60km/h
Tak urcite... Aleninkdyz se jen jedeme spolecne projet... Je to dycky zavod.. Ale neni to mistrovstbi sveta
kerut píše: assassin> OK, pak mi nezbude nez souhlasit, ja v argumentaci vychazim z ohlasu jezdcu z dob, kdy se konec 500 a prechodny obdobi 2T dohromady se 4T teprve planovalo - ti praveze hromadne rikali ze pres 200 koni uz je akorat az skoro moc, a ze vic by bylo uz nevyuzitelny (tak dnes tam maji kontrolu prokluzu)
z vlastni (ne)zkusenosti sem se vsim co mi kdo pujcil jezdil opatrne, umerne tomu co (ne)umim, ani tu stovku z toho nemelo asi nic, a otevrene priznam ze jsem mel zdaleka nejvetsi problemy se rozjet se zkracenym EXC 525, ktery rekl bych nebude mit moc vic nez treba 50 (zato kroutak to melo fakt straslivej)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Kubák píše: assassin> Protože jsi chroust My,co si muzem položit vanu na nádrž,muzem dat hned plnej
Motam se kolem 100kg :)
Kerut: jo 200koni v 2t v te dobe asi byla divočina - dnes jsou kontrolovatelnejsi i 2t - mel jsem 50ps 300ku a byla to vcelku hodna motorka.
1100Virago píše: Kámoš, co jezdil sprinty dost dobře, za jedna plný dával a kompenzoval to prokluzem spojky - prostě držel motor celou dobu okolo maxima krouťáku a přenos na kolo řídil tou spojkou. Takhle dokázal pojezdit i papírově lepší stroje, ale životnost spojky tomu odpovídala
Verim, on Janek to svoje 150ti kilove TL taky nešetří - me ale tyhle starty nejdou a to mam jen lehce pres 100ps :)
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: Motam se kolem 100kg :)
Já tě cely léta,podle hobby,šacoval tak na 80 i s plnou polní
Váhu máme shodnou,ale s fyzickou na tom budu asi trosku hůř,mě by ostrý endura,dh biky atp zabily už po půl hodině a rok bych na to zase nevlez
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SPIJKER píše: assassin> jsem se v tom ztratil v tech poustech...????
No nebo ja, jsem linej jit k pc a na telefonu je to nepřehledný - myslel jsem ty s1000, rsv4 apod 200+ps nesmysly...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Kubák píše: Já tě cely léta,podle hobby,šacoval tak na 80 i s plnou polní
Váhu máme shodnou,ale s fyzickou na tom budu asi trosku hůř,mě by ostrý endura,dh biky atp zabily už po půl hodině a rok bych na to zase nevlez
No posledni leta pribiram - neni na kolo/moto cas... ale mam 190cm a tezky kosti :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: No nebo ja, jsem linej jit k pc a na telefonu je to nepřehledný - myslel jsem ty s1000, rsv4 apod 200+ps nesmysly...
Aha.. Tonja sebzase bojim ze telatkovejbtlumic rotacni by me nekde skopnul a cau tva maana.. Ale naposledy kdyz jsem jezdil na litru co se zdal ze fakt jede.. Erjednapyco.. Se mi to libilo hodne.. Takze rsv4 nova erjednapyco..apod.. Rozhodne ano.. Biemer ne.. Ten ma moc vysoky provozni naklady.. Tam furt neconodchazi a kdyz nemas novy a neservisujes v nemeckummtaky bsees z toho mohl posrat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: No posledni leta pribiram - neni na kolo/moto cas... ale mam 190cm a tezky kosti :D
Tvl to jsme se pred lety chteli ale avezt i na kole a nedopadlo..
SPIJKER píše: Aha.. Tonja sebzase bojim ze telatkovejbtlumic rotacni by me nekde skopnul a cau tva maana.. Ale naposledy kdyz jsem jezdil na litru co se zdal ze fakt jede.. Erjednapyco.. Se mi to libilo hodne.. Takze rsv4 nova erjednapyco..apod.. Rozhodne ano.. Biemer ne.. Ten ma moc vysoky provozni naklady.. Tam furt neconodchazi a kdyz nemas novy a neservisujes v nemeckummtaky bsees z toho mohl posrat...
Ja mam klasicky bitubo od zacatku - na rotacaku jsem jezdil jen na cizích moto, nepoznal jsem za tu chvili rozdíl, letos. A podzim jsem koupil bitubo novy - tak jsem zvedav na rozdíl (to stare bylo minimalne od 2002 bez servisu :) )
Ja jeste cekam jestli se neobjeví pekna 999 - spis jen ze se mi libi... z hlediska svezeni nevim, uz dlouho me za srdce nic nevzalo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SPIJKER píše: Tvl to jsme se pred lety chteli ale avezt i na kole a nedopadlo..
Jezdím porad, neni tolik casu, ale i ted v zime - me bohuzel jine sporty nebavi :( mam ted docela fajn kolo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
assassin píše: Jezdím porad, neni tolik casu, ale i ted v zime - me bohuzel jine sporty nebavi :( mam ted docela fajn kolo...
SPIJKER píše:
Ja mam uz jedenactejnrok docela fajn cr1300 ale loni jsem na nem jel max pred barakem po zadnin...tot vse. Letos se svezu... Najedunpar tisic..
Alenjinak.. Me bavi hrozne moc rsv.. A 125 k mi prijde ok... Jede jak chci ja a zas tolik nedesi
2 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
ale co je ten Spijker za jelito? .
Na moto nemáš proti autu šanci jinde než na nějakejch rovinkách ty jelimane. I na dálnici si tě povodí cokoliv co jede přes tři sta. Zase jeden trouba .
Ale fandim ti. Nasaď GO PRO a jdi to zkusit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |