Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
AndělČK píše: Měl jsem to štěstí či "smůlu" a Nissan GTR jsem měl na pár dní "půjčeného". I když jsem už měl 400HP 4X4 JDM a ted mám pouze Volvo T5 270HP, tak to letí neskutečně. V zatáčce nemá žádná motorka šanci.
Výhoda motorky je, že za malý prachy relativě jede, jak už psal Jasek.
Můžu jenom potvrdit a pod tohle se podepsat. I když jsem na motorce ten největší mrdal, tak v autě si troufám tvrdit mám už něco odježděno nejen jako 'civil' a po svezení se v kamarádovém upraveném GTRku nemá nikdo z vás žádnou šanci. Jen můj názor do téhle diskuse...
Naposledy editováno 25.01.2017 08:24:56
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Niesom najrýchlejší strelec ani na motorke, ani v aute, ale poťahať viem oboje slušne si myslím ale keď som mal možnosť sa zviezť na Bmw m3 e92(400koni), na úseku ktorý dobre poznám na motorke(konkretne je to Tatranská magistrála),tak som zkonštatoval, že skúšať v provoze konkurovať takému autu je pre motorkara kurevsky ťažke a nebezpečne. Niekedy hold treba zahodiť svoje ego za hlavu a priznať si to
V realnom živote je ale mašina neporovnatelne rýchlejšia ako bežné dnešné autá a to ma na tom stále baví
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Btw. Pochybuju, že by mi nějaká blbá Fabie ujela. Jednou za mnou jeli kámoši s načipovanýma 96kw Ochcávkama na 18" a v zatáčkách, kde se jezdí závody dovrchu se vůbec nechytali. Možná jen neumí jezdit, nevím. Ono TA sice nejede v rychlostech 100+, ale do 100vky je pořád mnohem rychlejší jak obyč plechovka a o to v provozu jde.
Naposledy editováno 25.01.2017 09:17:19
SuperSic58 píše: Co na tý Dubý furt viděj? Taková trasa Plzeň-Žatec, nebo Triangl-Raná, Klášterec-Ostrov-Boží Dar, bečovský zatáčky, Spálené Poříčí-Rožmitál a už vubec nemluvě Šumava a prachaticko, to je jiná liga Auta jdou srát, mašina je jinej svět
konecne nejakej rozumnej náávrch.. diky..
ramlik píše: SPIJKER> .. Az dopadne za sebou nechal hodne Sti cek naturbenych ctyrkolek.
Přeloženo do řeči mého kmene - 200k předokolka CRX pojela hodně 280k 4kol STi na "pomalé" trati ve V. Mýtě?
To musel řídit bůh,nebo ty Sti couvaly?
...máš dobrý matroš,nebo jsi nemocný - dis... ?
...už mám taky absťák!
ridil muj kamarad.. ..ale ten jeho drahej predohrab vazi o 400 ..proste skoro o pul tuny min.. ono to pak asi staci.. samozrejme za sucha.. a na slikach.. ..ale to my vozime v mejte taky sliky.. a nakonec.. pokud letis v provozu na SC2 nebo SC1.. tak jsi taky dobre obutej... no a to ze ma nekdo Sti jeste neznamena ze nema obe ruce levy.. nebo nevim.. ale prvni myslim nejaky Sti bylo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Jasek píše: Jsi blázen nebo nikdy neviděl pořádný auto,jediná výhoda motorky je,že za malý prachy relativě jede.
ja jeste nepotkal nikdy.. dobre rizeny dobry auto.
Ale na veteranu.. GPZ1000 se da docela slusne stacit 350Z nebo prvni M3 V8...ta uz pak trochu ujizdi, kdyz na Kawe blbe zaradis.. ale..pokud neni pilot ...tak to tomu autu vylozene kazi..ten rozbeh...
Jasek píše: Jsi blázen nebo nikdy neviděl pořádný auto,jediná výhoda motorky je,že za malý prachy relativě jede.
ja jeste nepotkal nikdy.. dobre rizeny dobry auto.
Ale na veteranu.. GPZ1000 se da docela slusne stacit 350Z nebo prvni M3 V8...ta uz pak trochu ujizdi, kdyz na Kawe blbe zaradis.. ale..pokud neni pilot ...tak to tomu autu vylozene kazi..ten rozbeh... ...ale sedis li na moderni motorce co ma 130k+ pak auta.... stacej jen kdyz je proste ridi normalni ridic.. a ne nejaky jelito.. jak tomu žel.. vetsinou je.
Tech píše: V reálném provozu se auta moc nechytají (krom dálnice samo). Co se týče okruhu, když budu brát TOP jezdce, motorka začne značně ztrácet, jakmile do toho u auta začne promlouvat aerodynamika. Prostě motorka je omezená náklonem, u kloudného auta "švindluje" přítlak.
no jo..jenze okruhy..kde je tak dlouha rovinka...ze tomu autu muze aerodynamika pomoct.. je malo.. mozna nekde ten Highspeed polygon volkswagenu Nardo... ale jinak.. je spousty videi..kde jede dobre rizena motorka proti hodne potentnimu supercaru... a motorka vetsinou vyhrava....a jsou i videa.. kdy dobre pilotovana motorka ujede v provozu M3.
Jinak zavodit lidi v supercars s motorkou... nevim no... jeste tak ty RS6 ale jo.. je tu nekde video z italie jak kluk honi GSXera po dalnici v Lambu... a pritelkyne ho brzdi at je necha bejt.. ze se kluci zabijou (na mopedech)... no tam to v tom provozu vypadalo zajimave...a ten kluk v Lambu na ty notorky evidentne mel... ale...
no dycky se najde nekdo lepsi.. ale pravidlo to neni.. ze by auto ujelo motorce
AndělČK píše: Měl jsem to štěstí či "smůlu" a Nissan GTR jsem měl na pár dní "půjčeného". I když jsem už měl 400HP 4X4 JDM a ted mám pouze Volvo T5 270HP, tak to letí neskutečně. V zatáčce nemá žádná motorka šanci.
Výhoda motorky je, že za malý prachy relativě jede, jak už psal Jasek.
hmmm... tohle volvo miluju.. a jsou s nim pekny videa z Nordschleife... kde s tim jezdej velice slusne...
Bylo by zajimavy te nekde potkat na znamy trati...
2 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
liter1> Kdyby ridic toho merglu chtel opravdu zavodit, tak by ses s nahatou FZ nechytal.... :)
assassin píše: Jak jsi k tomuhle dospel? Jestli to dobre chapu tak jezdis s TA? Tomu ujede prumernej pilot s fabii - takze to je spis teorie, nebo mas tenhle poznatek z praxe? Jezdil jsi i neco co se udrzi sportovnejsiho auta aspon na rovine? ... A limitace naklonem? Kolikrat jsi potkal na ulici cloveka ze jede zatacky tak ze ho dal nepusti stupacka?
V realnem provozu motorka ujede jen pokud ji ridi opravdu pilot o x levelu dal nez ten z auta a nebo pokud je hustej provoz a auto se zasekne nekde na predjizdeni...
Klidne muzem zkusit i realnej test - ikdyz tohle tema se tu casto opakuje a uz jsem to nabizel vice lidem a nikdy nic ...
Jako nazor ou ukazku doporucuju videa ze severni smycky - desitky, nebo stovky aut zdrzuji ridici sportovnich motorek - motorkare kteri jsou schopni drzet krok, nebo dokonce predjizdet rychlejsi ridice aut bych spocital na prstech jedne ruky nesikovneho truhlare. A rychlej ridic myslim spis pilota nez auto - vetsina tech rychlejch motorkaru ma problemy predjet RS clio ...
..no zas je otazka kde... ..ja bych treba hrozne rad dal sviznej presun nekam do hor na obed treba pane.. ...ale jinde nez Duba... to rozhodne.. a samozrejme nejlepe na domaci trati... pokud bych mel sedet na motorce... Jenze u nas jsou samy rovinky.. ty cesty v orlickych proste jsou samy rovinky... to mi prijde pro auto nefer trochu.. no ale sem tam potkas nazdarka co simysli ze na motorku ma... jenze nema ani poradny auto... ani ve skutecnosti neumi moc ridit..
Samozrejme se mi uz povedlo hnat pred sebou par motorek.. i litrovek.. ale to bych nepocitalk.. proste se kluci bali.. nebo to nemeli v ruce.. nebo nechteli jet rychle.. jinak by mi na rovinkach museli odjet
1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
pylot píše: Ten test by nemusel bejt uplne marnej napad. Jednou do roka jezdime do Orlickych hor ukazat lidem ze motorkari jeste nevymreli, tak kdyz si najds cas, radi se ozveme.
to jsem rad ze se hlasis jako dobrovolnik.. ..dame ti kameru a bude na co koukat..
Frennky píše: Můžu jenom potvrdit a pod tohle se podepsat. I když jsem na motorce ten největší mrdal, tak v autě si troufám tvrdit mám už něco odježděno nejen jako 'civil' a po svezení se v kamarádovém upraveném GTRku nemá nikdo z vás žádnou šanci. Jen můj názor do téhle diskuse...
...tak vzdycky se najde nekdo rychlejsi... ja si dycky myslel ze jsem rychlej..
nez jsem prijel na okruh
liter1 píše: Raz som sa pochytil s nejakym mercedesom triedy E asi po AMG druha najsilnejšia verzia(sudim podla zvuku 8valca) a zjavne ma nechcel pustiť pred seba, v tiahlejšich ztačkach bol pomalši, neviem, či sa bal ťahať, alebo už bol s podvozkom na limite, rovinka plný plyn ja za nim nalepeny som ho dal asi v 230km/h a popri tom sa modlil, aby mu moj top case neuletel do čelneho skla (aspoň viem,že má rezervu tých 100km/h od rychlosti udávanej výrobcom ) Dovolím si ale tvrdiť, že keby to bola verzia AMG, tak to dopadne pre mňa a FZ1 naopak...
Niesom najrýchlejší strelec ani na motorke, ani v aute, ale poťahať viem oboje slušne si myslím ale keď som mal možnosť sa zviezť na Bmw m3 e92(400koni), na úseku ktorý dobre poznám na motorke(konkretne je to Tatranská magistrála),tak som zkonštatoval, že skúšať v provoze konkurovať takému autu je pre motorkara kurevsky ťažke a nebezpečne. Niekedy hold treba zahodiť svoje ego za hlavu a priznať si to
V realnom živote je ale mašina neporovnatelne rýchlejšia ako bežné dnešné autá a to ma na tom stále baví
...takhle nejak to vidim taky...
proste dycky najdes nejakyho šulina...kterej je rychlejsi..sikovnejsi... to se neda nic delat..
Tech píše: assassin> Reálný provoz obsahuje auta. S motorkou hodíš dvě myšky a si fuč. I na tom blbém TA. Neříkám zatáčková okreska bez aut, to jsme zase u okruhu.
Btw. Pochybuju, že by mi nějaká blbá Fabie ujela. Jednou za mnou jeli kámoši s načipovanýma 96kw Ochcávkama na 18" a v zatáčkách, kde se jezdí závody dovrchu se vůbec nechytali. Možná jen neumí jezdit, nevím. Ono TA sice nejede v rychlostech 100+, ale do 100vky je pořád mnohem rychlejší jak obyč plechovka a o to v provozu jde.
no tak aspon tak...
Šemík. píše: Před pár rokama jsem si udělal radost a pořídil si americkou placku corvette c6. Nikdy jsem netrénoval (až na jeden případ) na okruhu a považuju se za průměrnýho řidiče. Dost mě proto překvapilo, jak lehce se dá i stímto autem vyplácet motorkáře -nejde vůbec o to , že by motorka neměla lepší poměr výkonu a váhy, ale jde o jistotu v zatáčkách a při akceleraci i brždění.Zkoušel jsem si to rozdávat na zakroucenejch okreskách v rakouskejch alpách a kromě pár předjetí na rovinkách mě nepředjela jediná motorka .To se nechlubím -jen konstatuju (ale třeba jsem nenatrefil na ty opravdový střelce) .Jen pro porovnání - vette má 1550 kg, 404 PS a stovku za 4,2
krasny auto... tebe bych taky rad potkal.. ja prumernej sviznej turista na motorce.. a ty prumernej sviznej turista v korvete c6..
kurde dyt ja proste nikdy zadny sikovny (proste normalni) kluky v peknejch autech nepotkam.. maximalne nejaky geje co se rejpou v kaďáku za jizdy obouruč.. nebo co... co si proste jedou nevzrusene ve svy superkáře... a že ja bych byl treba zvedavej jak jim to jede... je jim uplne u kosoctverce...treba jim zrovna nekdo bere párek do ust..a zrychlit by bylo prilis nebezpecny... to bych pak chapal.. a v autech typu GTR, C6 by to byla dustojne rozptyleni... či vytrzeni z nudy šedého provozu
ElFidel píše: No jo, jenze vy co se tu srovnavate s temi auty. Ze by motorka mohla byt lepsi a tak. Kolik z tech aut s vami opravdu zavodilo? Zadny. Takove prispevky nevypovidaji naprosto o nicem.
liter1> Kdyby ridic toho merglu chtel opravdu zavodit, tak by ses s nahatou FZ nechytal.... :)
to je otazka... zda by se chyt nebo ne... kluci jezdej na FZ1 Most lehce nad 1:50.. mam pocit ze 52...nebo tak.. a to si troufam tvrdit..ze Mergl neda..
..ale ta netecnost je problem... proste lidi v peknych autech kálej na zvedavost ostatnich ucastniku silnicniho provozu...ktery by treba radi videli jak jim tojede... nebo zda se to drzi silnice.. jak to vbrzdi.. jak se to hrne ven ze zatacky bokem... dyt ja muzu klidne jet za tim rychlim autem..a nemusim ho predjet... nebo az na konec..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
SPIJKER píše: ja jeste nepotkal nikdy.. dobre rizeny dobry auto.
To jde videt, podle tech tvych uvah. Kdyby jo, nezalozis takovy tema.
Na okruzich maji auta lepsi casy nez motorky.
Podivej se na rekordy brnenskeho dromu.
Auta, GT i cestovni vozy maji lepsi casy nez motoGP.... Corvette z06 ma lepsi cas nez je markezuv rekord na motoGP bajku.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
ja muzu za sebe rict jen, ze na veteranu GPZ1000RX jsem po rovinkach stacil M3... kdyz jsem dobre podradil. a nad 200 ziskaval na vrch on.. ale on to nemel v ruce, mladej kluk... a ja byl na hodne tezkopadnym veteranu... takze to muze poslouzit jen pro porovnani vykonu, resp zrychleni v primce..
edit:
jediny cojsem nasel narychlo je toto:
Cestovní vozy
Třída S2000 2008 F.Porteiro BMW 320si 2:10,108 Suchá trať
Divize 4 2008 S.Mucke DTM 1:48,601 Suchá trať
odpusť.. ale V8 formule za miliony Eur obliknuty do radoby kastle seriovyho auta... opravdu na silnici nepotkas... leda pri zavodech do vrchu...
2:10 uz je v Brne slusnej cas... velice... ale amaterskych zavodniku ktery jezdej pod nej... je docela dost a maj svy litrovky, pravda... trochu poladeny.. ale rekneme ze maj v motorce treba 300 tisic v podvozku a motoru...
Jaky cas yale zajedou seriovy supersporty... to netusim.. typu Vette, GTR nejaka 911... ja vim ze moje honda na seriovym podvozku i motoru s mejma rukiama umi 19, ale kluci na ni jezdili 17...na to ja uz nedosahnul.
Na vydechlym seriovym V2 litrovym se 125 konma... se svetlama.. to bylo v Moste 1:52..to jsem tam jel asi 4. jizdu.
No jsem docela zvedavej... co se da seriovejma.. nebo humanne vytunenejma autama zajet...
Edit2:
GT1 trida Corvette cas 1:53 a GT2 trida 911 GT3 cas 1:58... nevim no..co vsechno tyhle auta maji v ramci tridy poladeny..
Ale rozhodne jsem v zivote nevidel po silnici jet jakykoliv auto tridy GT1, ani GT2... a jak rikam.. dycky najdes nekoho rychlejsiho, sikovnejsiho
Naposledy editováno 25.01.2017 10:09:43
Ja se tady nechci nijak stavet na stranu aut, autickar nejsem. ...zavodil jsem "domluvene" jen 2x. Jednou s Golfem IV 1,9 tdi kolem Jihlavy, ten se na sestkovyho horneta vubec nechytal. Podruhe s Peugeotem RCZ (THP 115 kW) kteryho sem se drzel kolem tech 180-200 km/h, ale nedal se uz predjet. Jo a jel jsem v tricku.
Kdyz si ale vezmeme v potaz opravdu sportovni auto a motorku, stejne zdatne ridice a budou to stroje ze stejne doby, tak motorka proste sanci nema. Uz to pochopte.
Kdo stale neveri, necht si zajede na Nordschleife, kde si muze porovnat sily se spoustou plechovek. Az ho tam zpraskaj splaseny francouzsky krabicky typu Clio RS nebo Megane, kravataci v audinach nebo nemecka mladez ve starsich sportovnich BMW, tak sem do vlakna muze pote napsat svoje dojmy.
GT1(Corvette Z06) - 1:53.106
Cestovni vozy D4 - 1:48.601
Rekord motoGP - 1:54.596
Vsechno sou to zavodni stroje.
Ale seriovky na silnici na tom v pripade auto vs moto budou stejne. Pokud se bude srovnavat srovnatelne. :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Jasek píše: SPIJKER> Tak mám pocit,že budeš extrémě natvrdlej pořád srovnáváš seriový auta a sériový motorky.Ty auta jsou dělaný jako kompromis asi nikdo by nechtěl na autě v provozu měnit po 1000km gumy,destičky po 100K motor. Sám mluvíš o vlivu řidiče a jeho vymatlanosti jet na hraně bouračky. Takže zbývají jenom závody a tam vždy vyhrává auto,protože všechny výhody jsou na jeho straně.V provozu je to jinak,protože velký kluci nemaj potřebu předvádět Spijkerovi jak jim to jede a jezděj závody. I na motorce lidi co neřešej každou korunu zmizeli na okruhy,protože je tam větší prdel. Jediná výhoda motorky je,že každej jouda co našetří pade může zažít pocit rychlosti a krále okresu
ano, jsem hodne natvrdlej...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |