Téma: Guzzi California hydroštely
22.1.2017 v 11:24
Ahoj,
mám otázku na sestavení hydroštelů/ zdvtihátek ventilů.
Měním hydroštely na Californii, páč původní jsou na jedný straně KO. otázka zní ... jak je to kurňa má bejt sestavený?
na mašině to bylo v pořadí od vačky: vačka, koník, nějaká divná podložka, hydroštěl, tyčka a pak už hlava ...
jenže co kde koukám na rozpad dílů, tak tam nikde ta podložka není. teda našel jsem na nějakým obskurním fóru neden roupad kde byly, a jsem zmatenej .. patří to tam? nebo je to lidová tvořivost?
ta podložka je to malý kulatý ....
mám otázku na sestavení hydroštelů/ zdvtihátek ventilů.
Měním hydroštely na Californii, páč původní jsou na jedný straně KO. otázka zní ... jak je to kurňa má bejt sestavený?
na mašině to bylo v pořadí od vačky: vačka, koník, nějaká divná podložka, hydroštěl, tyčka a pak už hlava ...
jenže co kde koukám na rozpad dílů, tak tam nikde ta podložka není. teda našel jsem na nějakým obskurním fóru neden roupad kde byly, a jsem zmatenej .. patří to tam? nebo je to lidová tvořivost?
ta podložka je to malý kulatý ....
1 reakcí na tento příspěvek Guzzi California hydroštely
Jak seš daleko s demontáží? viděl jsi vačku? máš sundanou vanu ? není jedno zdvihátko zbroušené -slabší než druhé /teda koník jak píšeš/
Jak jsi došel k názoru že potřebuješ "hydroštel" ?
Naposledy editováno 22.01.2017 19:36:54
Jak jsi došel k názoru že potřebuješ "hydroštel" ?
Naposledy editováno 22.01.2017 19:36:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Guzzi California hydroštely
Vladimir píše: Jak seš daleko s demontáží? viděl jsi vačku? máš sundanou vanu ? není jedno zdvihátko zbroušené -slabší než druhé /teda koník jak píšeš/
Jak jsi došel k názoru že potřebuješ "hydroštel" ?
Pročetl sis to vlákno na wildguzzi? Nebo jinou stránku? Nepěkné věci se tam píšou.
mvmoto> no právě ....
zejtra zavolám jestli mi udělaj svolávačku, a jestli ne, tak těš koště ...
bude mě čekat všechno od vačky až po podložky u pružin .... páč tam nechávat půl dílů původních a půl vyměněných mi přijde naprd.
momentálně jsou venku jen hlavy, a hdyroštely, ale bojim se, že to bude muset všechno .... teda začínám bejt přesvědčenej že bude muset.
zejtra zavolám jestli mi udělaj svolávačku, a jestli ne, tak těš koště ...
bude mě čekat všechno od vačky až po podložky u pružin .... páč tam nechávat půl dílů původních a půl vyměněných mi přijde naprd.
momentálně jsou venku jen hlavy, a hdyroštely, ale bojim se, že to bude muset všechno .... teda začínám bejt přesvědčenej že bude muset.
1 reakcí na tento příspěvek Guzzi California hydroštely
Problem u Guzzi a asi koneckoncu u kterekoliv motorky je ten, ze dokud to jezdi, tak je to ok, jakmile se ale neco pokazi a zacnes se hrabat v motoru, tak zjistis ze je vlastne vsechno na vymenu, byt by to treba fungovalo dalsi tisice kilometru, cloveku to vetsinou neda a zacne do toho sypat.
U klasicke Guzzi sundas ventilove viko, zjistis, ze vahadla maji v miste styku s ventilem plosku misto obloucku, pak se podivas na zdvihatka, tam pitting, sundas hlavu, zjisti, ze jsou velke vule mezi voditkem a ventilem ,takze si to prisava vzduch a likviduje ventilove sedlo, pak sundas valec, vule v zamcich pistnich krouzku nekolik desetin atd atd, nedejboze, kdyz se u toho staryho dvouventilu mrknes do prevodovky a na kardan. A pritom ta motorka jezdi a jezdit bude, jen to podle manualu uz je vsechno spatne.
Tvuj pripad je blbej v tom, ze se tam neco technologicky nepovedlo a vicemene vsichni se shoduji na tom, ze vacka je nejaka meka a zacne se drolit, to se dostane do obehu a muze to znicit motor. Doporucuje se kontrola oleje na pritomnost kovovych castic a potom i pripadna rozborka. To jsem se teda docetl tak ruzne po strankach v zahranici. Dal tam doporucuji kontrolu spodnich bryli na praskliny a kontrolu, jestli tam mas jedno, nebo dvoulamelovou spojku.
Ozvi se, jak jsi dopadl, kdyztak by se to zkusilo resit pres nekoho venku.
U klasicke Guzzi sundas ventilove viko, zjistis, ze vahadla maji v miste styku s ventilem plosku misto obloucku, pak se podivas na zdvihatka, tam pitting, sundas hlavu, zjisti, ze jsou velke vule mezi voditkem a ventilem ,takze si to prisava vzduch a likviduje ventilove sedlo, pak sundas valec, vule v zamcich pistnich krouzku nekolik desetin atd atd, nedejboze, kdyz se u toho staryho dvouventilu mrknes do prevodovky a na kardan. A pritom ta motorka jezdi a jezdit bude, jen to podle manualu uz je vsechno spatne.
Tvuj pripad je blbej v tom, ze se tam neco technologicky nepovedlo a vicemene vsichni se shoduji na tom, ze vacka je nejaka meka a zacne se drolit, to se dostane do obehu a muze to znicit motor. Doporucuje se kontrola oleje na pritomnost kovovych castic a potom i pripadna rozborka. To jsem se teda docetl tak ruzne po strankach v zahranici. Dal tam doporucuji kontrolu spodnich bryli na praskliny a kontrolu, jestli tam mas jedno, nebo dvoulamelovou spojku.
Ozvi se, jak jsi dopadl, kdyztak by se to zkusilo resit pres nekoho venku.
mvmoto píše: Problem u Guzzi a asi koneckoncu u kterekoliv motorky je ten, ze dokud to jezdi, tak je to ok, jakmile se ale neco pokazi a zacnes se hrabat v motoru, tak zjistis ze je vlastne vsechno na vymenu, byt by to treba fungovalo dalsi tisice kilometru, cloveku to vetsinou neda a zacne do toho sypat.
To je naprosto presny Osobne strojum davam nejlepsi udrzbu a jezdim a neresim. Ale pokud se neco podela, tak mam taky tendence to okolo udelat cely "kdyz uz to mam venku"
Taaakze, A-spirit se k tomu postavil hrde celem, a provede svolavacku, i kdyz jsem Xtej majitel a je to bzilion let po zaruce. zacvakam jen praci, a olej.
Pet bludistaku pro ne, a dalsi tri si tady rozdelte za rady.
Prave mi spad kamen ze srdce tak velkej, ze si z toho asi budu muset dat panaka.
Pet bludistaku pro ne, a dalsi tri si tady rozdelte za rady.
Prave mi spad kamen ze srdce tak velkej, ze si z toho asi budu muset dat panaka.
1 reakcí na tento příspěvek Guzzi California hydroštely
Já tam dávám 10w60 a hydroštely se zatím chovají vzorně. Hned po startu šepot květin.. najeto to má skoro 60 000 km tak uvidíme co to vydrží.
2 reakcí na tento příspěvek Guzzi California hydroštely
Aby to nebylo jak u rusa (m 72 apod.) Tam prej kdyz to ztichne, zacne jet a prestane zrat, tak se neco krucialniho chysta. Protoze sepot kvetin a Guzzi nevim nevim.
Mimochodem mam od letoska registrovanou domenu guzzisti.cz. Co tam aspon zridit forum...
Mimochodem mam od letoska registrovanou domenu guzzisti.cz. Co tam aspon zridit forum...
To bylo tak, ze se tam objevily nejaky nesmyslny stranky, tak se zvedla vlna kritiky, ze takova domena si takovy obsah nezaslouzi, on to ozivil a pak tam nikdo nepsal.... posledni dobou tam snad byla nejaka stranka o nebankovnich pujckach. Na historii se Pavlose preptam, ale pochybuju...
Takže motorka je doma.
Nakonec to koštovalo o trochu víc než slibovaných 11k, protože se vyloupli nějaký další kurvítka ... konkrétně pístní kroužky a sada je za deset.
Konečná suma je necelých 37k , a k tomu pár dalších věcí který jsem si navymýšlel sám.
Ještě vyměnit zadní gumu, a doufám, že tohle je poslední oprava týhle sezóny.
EDIT: nebude ... začla mi popiskovat spojka,
Naposledy editováno 09.03.2017 10:49:07
Nakonec to koštovalo o trochu víc než slibovaných 11k, protože se vyloupli nějaký další kurvítka ... konkrétně pístní kroužky a sada je za deset.
Konečná suma je necelých 37k , a k tomu pár dalších věcí který jsem si navymýšlel sám.
Ještě vyměnit zadní gumu, a doufám, že tohle je poslední oprava týhle sezóny.
EDIT: nebude ... začla mi popiskovat spojka,
Naposledy editováno 09.03.2017 10:49:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Samolepky/lakování Moto Guzzi California Titanium | helioland | 12 | 30.6.2021 v 10:02 helioland |
repase spojky Moto Guzzi California Titanium | helioland | 5 | 23.5.2017 v 09:22 helioland |