Téma: Prosím o drobnou radu, jak přihlásit plechovku z Německa
 
13.1.2017 v 11:53
Ahoj, prvně se omlouvám, že to tady zapleveluji dotazem o přihlášení plechovky, ale za každou radu budu moc rád

Chci pořídit Fiat Doblo na CNG, našel jsem již konkrétní plechovku. Majitel mi sdělil, že auto má teď na převozních značkách z Německa a pokud bych se zastavil, tak by nechal udělat v ten den STK, emise a já bych pak údajně jen auto přihlásil v mém místě bydliště za 800 Kč. Asi z Německa auta vozí, protože si říkal že si je jistý tímto postupem.

Jen na internetu čtu, že ty ceny za přihlášení můžou být vyšší. Chápu tedy správně, že on by již měl mít i vystavený CZ techničák? Protože se dočítám, že za vystavení tohoto techničáku se platí 2500 Kč.

Takže pokud bych měl platit jen 800 Kč jak tvrdí, jaké doklady by mi měl k vozu předat, abych to bez potíži přihlásil a cálnul jen osm stovek?

zelená karta, kupní smlouva, emise, stk nebo i třeba ty německé techničáky?

Zavolal bych si ještě na dopravní inspektorát, ale nikdo mi to tam při pátku už nebere

Prosím o drobnou radu, jak přihlásit plechovku z Německa

13.1.2017 v 13:34 | Nahoru | #1
Toho snad musi byt na internet miliarda temat, staci jen hledat.
Auto po dovozu musi mit dovozovou STK a dovozove emise, pokud je vse OK jdes s nemeckym TP, zelenou kartou naurad, kde platis 800kc za vydani VTP a znacek.
vydani VTP trva 30 dni

Prosím o drobnou radu, jak přihlásit plechovku z Německa

13.1.2017 v 13:35 | Nahoru | #2
CZ TP vystaví až když to bude mít českou STK.

Prosím o drobnou radu, jak přihlásit plechovku z Německa

13.1.2017 v 13:48 | Nahoru | #3
téma jsem založil právě proto, že někde psali, že za vystavení velkého techničáku se platí 2500, 800 Kč je pak jen za přihlášení. Snad v každém článku co jsem našel byly jiné informace tak proto jsem chtěl poradit přímo od někoho, kdo si tím prošel

Samozřejmě jsem spoustu diskuzí již prošel, ale moudrý z toho nejsem.

Prosím o drobnou radu, jak přihlásit plechovku z Německa

13.1.2017 v 15:23 | Nahoru | #4
V r. 2013 jsem kupoval Zafiru CNG, i když od českého prodejce, tak to byl dovoz DE. Dostal jsem původní DE doklady, tzv. "odhlášku" od původního majitele z DE dopravky a samozřejmě kupní smlouvu. První cesta vedla na revizi CNG, protože mi bez ní odmítli udělat TK. Pak samozřejmě dovozové ME+TK a nakonec se všemi doklady na českou dopravku. Tam jsem musel podat "žádost o schválení technické způsobilosti", nějakej den čekat a pak už to šlo ráz na ráz: velký+ malý TP, značky a jedéém! Kolik to všechno stálo už si bohužel nevzpomínám. Snad kolem 6-7000,-

Vloni, když jsem kupoval moto z AT- to už jsem si pro to byl přímo u původního majitele. Domů na vozíku, samozřejmě s původními doklady, odhláškou a kupní smlouvou, dovozová TK, a pak hned na dopravku a hned jsem mohl jezdit. Cena cca 2500,- To schválení tech. způsobilosti už po mě nikdo nechtěl- prý když je to z EU a projde to českou TK, tak to být nemusí. Tím líp.

A někde se řešilo, že by snad od letoška měli začít uznávat i platnost TK ze zahraničí, tak by snad už ani ta dovozová neměla být třeba. Ale nevím přesně od kdy.

Jinak přeju šťastnou ruku při výběru a mnoho bezporuchových km za kačku!

Prosím o drobnou radu, jak přihlásit plechovku z Německa

13.1.2017 v 15:25 | Nahoru | #5
A samozřejmě zelená karta, bez ní to nejde...

Prosím o drobnou radu, jak přihlásit plechovku z Německa

13.1.2017 v 19:10 | Nahoru | #6
Ahoj Romane,

moc díky za příspěvek. Snad Zafira ekonomicky stále funguje jak má

Já se budu muset v pondělí asi vydat na úřad, abych v tom měl jasno.

Prosím o drobnou radu, jak přihlásit plechovku z Německa

13.1.2017 v 22:25 | Nahoru | #7
Já měl hned po sobě dva golfy z rakouska. Oba měly typovou knihu (typenschein), slouží jako COC list. Platilo se mimo STK a ME jenom obligátních 800,- za přihlášení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist