pokud hledáte příležitost jak zabít trochu času a máte zkušenosti s autem splňující níže uvedené, rád si přečtu příspěvky k věci i ty méně užitečné
Potřebuji sehnat do podzimu tohoto roku auto, protože stávající bude muset jít z domu. Doteď jsem jezdil hlavně Opelem Omegou combi (2.0, benzín). Takže jsem zvyklý na větší auto včetně všech jeho kladů i záporů.
Hledám za něj nějakou náhradu, která by měla splňovat:
- karoserie kombi
- klima
- spolehlivost (nemůžu si dovolit zásadní poruchu hned po koupi, je to loterie ale ať je šance na "výhru" co nejnižší)
- cena do cca 120 000,- (chci se vejít i se servisem po koupi do 150 000,- víc není reálné)
- ideálně 4x4
- spotřeba do 10 l / 100 km
Pro 4x4 jsem se rozhodnul především proto, že bydlím ve vesnici, která už je malinko výš, letos už jsem několikrát zůstal stát... Často se dostanu do hor a radši bych měl jistotu. Občas nějaká polňačka, ale SUV není třeba.
Jako druhé auto zůstane benzínové Punto, takže malou nákupní tašku už nepotřebuju
Zdá se mi to nebo je už jediná varianta něco od Subaru? Nabídka bazarů je celkem chudá...
1 reakcí na tento příspěvek První vlastní auto - zimní téma
Doporucuju Legacy, pokud nevadi ze to ma osobni svetlou vysku.
XC70 za 150 bude vylitana pastika, to spis V70 AWD, V50AWD (prevelcenej focus II) a podobne
V bazaru jsem narazil na Renault Megan Scenic RX4.
Byl za 100, 2,0 benzin, tachometr asi 150000 a kupodivu jsem s ním byl dost spokojenej. Spotřeba okolo 8,5, levný provoz a žádné problémy.
Do 10/100 se vejdeš (motor 2.5 121kW), pokud bys o něm uvažoval, vybírej pečlivě, at to není kasička. Jinak auto supr, komfortní, v zimě jede furt pokud to nepověsíš na břicho
1 reakcí na tento příspěvek První vlastní auto - zimní téma
Nemusím mít trhače asfaltu, bude to hlavní auto pro každodenní ježdění a radši upřednostním volbu rozumem než srdcem.
Tím pádem opravdu nevadí, že je Forester i se 116 kW línější. Bude v tom jezdit i přítelkyně, takže jen dobře pokud to pojede až když to bude opravdu třeba.
Co se týče Oktávek, v této cenové kategorii budu rád pokud to bude druhá generace, takže budou mít většinou dost nalítáno. Mám trochu obavy z toho, že tam je turbo atd. tím pádem i spousta "kurvítek" co mě můžou finančně potopit. Navíc rozdíl trvalá 4x4 vs haldex hraje ve prospěch trvalej.
I když se jedná asi už o extrémy kdy bych to poznal.
Podíval ses na toho Renaulta RX4? Kočky na to asi balit nebudeš, ale podle mě by něco takového pro tebe byla ta "volba rozumem"
Přeju šťastnou ruku při výběru, ať už se rozhodneš pro cokoli.
2 reakcí na tento příspěvek První vlastní auto - zimní téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První vlastní auto - zimní téma
Ivana028 píše: Co nějaký kousek od Audi? Myslím, že třeba A4 Allroad nebo A6 by šlo, snad mě tu pánové neukamenujete
allroad 2.5tdi bomba uplne. takovej ten zelenej
1 reakcí na tento příspěvek První vlastní auto - zimní téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První vlastní auto - zimní téma
Uznávám, 2.5 TDi nebyl jeden z top motorizací na těchto modelech (taky máme motor z pašíka v tom), ale přece to není jediný motor, co se do toho dával. A mám dojem, že tak problémový byl ten motor jen do nějakého roku, ne na pořád.
KubaLC8> Nepřijde mi, že každý po koupi tohohle auta by měl existenční problémy
1 reakcí na tento příspěvek První vlastní auto - zimní téma
Pokud 4x4 tak nic rozumného kromě Subaru na výběr není. Audi je nesmysl, minimálně v dané cenové kategorii nic slušného neseženeš. Octávka s haldexem je parodie na 4x4.
Za 120 Subaru ať Lego nebo Outback bude velká socka, tedy bez výbavy. Takže klidně investuj více, na těch autech se nic moc nesere. Na starších modelech jen cívky.
Doporučuju výměnu diff za samosvor (u Legacy, Outback má v sérii) A dvouhmotu za jednohmotu. pak je to auto nesmrtelné.
Pravda je, že ten 2,5L zase takový trhač asfaltu není, ale vozík to odtáhne spolehlivě a v sedanu se s tím dá jezdit za 8l, v LPG jsem jezdil 10l při tahání podvalu za 12l
Ivana028 píše: K660S> Cožeee, ony se dělají i zelený? To mi neříkej, jsem ani nevěděla, díky za cenné informace!
Uznávám, 2.5 TDi nebyl jeden z top motorizací na těchto modelech (taky máme motor z pašíka v tom), ale přece to není jediný motor, co se do toho dával. A mám dojem, že tak problémový byl ten motor jen do nějakého roku, ne na pořád.
KubaLC8> Nepřijde mi, že každý po koupi tohohle auta by měl existenční problémy
V tomhle aute priparne nejde o motor, kterej byl v nejcastejsi motorizaci - 2.5TDI dost pruser, ale to se da dneska vychytat, stejne jako stavkujici prevodovky. ostatni motorizace 2.7T a 4.2 po strance spotreby asi nebudou to prave. Nejmene poruchova BY MELA byt 2.5TDI 132kw, ale auto, ktere jako nove stalo 1.5 - 2M nejde cekat, ze za 1/10 ceny to bude drzak s levnym servisem.
Co je na tomhle aute pruser je vzduchovy podvozek, kterej nevynika svoji trvanlivosti. pokud se ceny nezmenily, tak jeden mech (jsou tam 4) 20000kc + nejaka repase (pokud je mozna) kompresoru.
například - https://auto.bazos....NY-ZAVES-WEBASTO.php
6 kvalt plná nálož
Naposledy editováno 09.01.2017 10:36:41
1 reakcí na tento příspěvek První vlastní auto - zimní téma
2 reakcí na tento příspěvek První vlastní auto - zimní téma
sullda píše: A co tak VW T4 synchro? Do 10l a prostor na motku i postel i bordel
JO Na víkend jsem to hodil do závěje, silničáři mi pluhem ještě trochu přidali, sněhu (jen?) po prahy, jen se to zavrtělo a tradá pryč, zatímco sousedi tejden běhaj s lopatama
Akorát s těma 10/100 bych byl hodně vopatrnej
zdenek86 píše: Spíš je otázkou, zda opravdu potřebuješ kombík nebo jako většina čechů ho pořizuješ jen "co kdyby".
Pokud 4x4 tak nic rozumného kromě Subaru na výběr není. Audi je nesmysl, minimálně v dané cenové kategorii nic slušného neseženeš. Octávka s haldexem je parodie na 4x4.
Za 120 Subaru ať Lego nebo Outback bude velká socka, tedy bez výbavy. Takže klidně investuj více, na těch autech se nic moc nesere. Na starších modelech jen cívky.
Doporučuju výměnu diff za samosvor (u Legacy, Outback má v sérii) A dvouhmotu za jednohmotu. pak je to auto nesmrtelné.
Pravda je, že ten 2,5L zase takový trhač asfaltu není, ale vozík to odtáhne spolehlivě a v sedanu se s tím dá jezdit za 8l, v LPG jsem jezdil 10l při tahání podvalu za 12l
proc je oktavka parodie? me prijde ze systemy s haldexem casto vyjedou vic (na snehu apod) nez systemy full time AWD ktery maj mezinapravovej diff. haldex jak jednou kola pripoji tak jedou obe napravy napevno...
Pokud tohle sneseš tak auto super.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První vlastní auto - zimní téma
shewcza píše: E46 330d touring manuál
Kamarád má v kombi a trakce úplně v na prd. Má to moc lehkej zadek, takže na driftování cajk, ale na občasný vejlet do hor, bych si vybral něco 4x4.
Kup audi quattro A (co chces) a to jede ve sněhu pořád.