příklad úpravy:
1 reakcí na tento příspěvek Úprava kapotáže a STK
1 reakcí na tento příspěvek Úprava kapotáže a STK
Naposledy editováno 06.01.2017 20:15:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava kapotáže a STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava kapotáže a STK
baks píše: Motka musí vypadat tak, jak byla vyrobena. Toto neprojde, ale záleží na koho narazíš.
Nikde v zákoně není uvedeno, že motorka musí být stejná jako byla vyrobena. Pokud jsou všechny prvky homologované a neporušují platné zákony a předpisy (ostré hrany, apod.) tak není důvod neprojít STKčkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava kapotáže a STK
renda259 píše: Nikde v zákoně není uvedeno, že motorka musí být stejná jako byla vyrobena. Pokud jsou všechny prvky homologované a neporušují platné zákony a předpisy (ostré hrany, apod.) tak není důvod neprojít STKčkem.
A to bude asi ten problém. Když si člověk udělá nějakou samodoma výrobu, tak homologaci to rozhodně nebude mít.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava kapotáže a STK
Adjagr píše: A to bude asi ten problém. Když si člověk udělá nějakou samodoma výrobu, tak homologaci to rozhodně nebude mít.
Tak samozřejmě, ale ne všechny části na motorce jsou homologované. Na některých by jsi to Ečko opravdu hledal dost obtížně (viz. ta řidítka, plasty, stupačky, hadičky, apod)
1 reakcí na tento příspěvek Úprava kapotáže a STK
renda259 píše: Zkus se někde po netu poohlédnout po té příručce pro policii ČR, která jim měla usnadnit kontrolu motocyklu. Tam to bylo všechno popsáno a podobný manuál byl i pro STKčka
v příručce pro policajty ohledně kapotáže nic nebylo napsané, tedy kromě toho jak má být silná hrana.
1 reakcí na tento příspěvek Úprava kapotáže a STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava kapotáže a STK
renda259 píše: Tak samozřejmě, ale ne všechny části na motorce jsou homologované. Na některých by jsi to Ečko opravdu hledal dost obtížně (viz. ta řidítka, plasty, stupačky, hadičky, apod)
Pokud je stroj homologovany jako celek, nemusí to být na dílech vyraženo
hrnous píše: Na žádný originální vzhled z fabriky se nehraje - to dělají akorát na STK s klokaníma kapsama na pětikila. Pokud to bude splňovat poloměry + ostré hrany a vejde se to do rozměru zapsaném v TP tak ti můžou vlézt na hrb. Byla taky podmínka, že kapotáže nesmí být ze sklolaminátu skrze nebezpečnou hranu při pádu - rozlomení, ale nevím jak to dopadlo.
To spíš z čistého carbonu, ten když praskne, má ostré hrany a řeže jako nůž. Proto se dávají vrstvy kevlaru kvůli tomu lomu
Naposledy editováno 09.01.2017 16:00:30