1 reakcí na tento příspěvek Poradi nekdo ?
Davidels> nemá to smysl, tyhle přestavby na street jsou stejně k smíchu, nech ji žít tak jak je.
Ikdyž nejlepší naked je svlečenej sport s rovnými řídítky což ovšem není případ stařičké cébrušky...
A ta modrá má to hondí křídlo naopak
A co se tyce STK, tak jednak muze mit znamy, druhak nemusi mit v technicaku zapsanou celokapotu - ne kazda motorka to tam ma primo napsany. A pak by mu to mohlo prochazet, kdyz si vybere rozumnou technickou.
PS: mimochodem k te kapotazi, tohle jsem se docetl tady : "Dále pak nevyhovující přední část kapotáže s plexisklem příliš (v případě nehody až nebezpečně) vysunutým k jezdci.."
Edit: me to teda spis pripadne jako SC24, ale prd tomu rozumim...
Edit II: Me se teda origo libi vic a navic by mi bylo lito tech penez za masku a budiky, ale proti gustu...
Naposledy editováno 04.01.2017 18:00:57
podle mně,nejlépe by vypadala,kdyby se uvedla do originálního stavu,takže s kapotama,nějaký hezký nástřik,klidně podle vzoru závodní verze(jestli nějaká byla) a to je celé.
v těch černých kapotách s červenýma nesmyslama vypadá samozřejmě hnusně.
Naposledy editováno 04.01.2017 19:51:09
To, co jsi postoval opravdu nedělej, byla by to škoda té motorky..moje rada zní prodat a koupit nějakého naháče, který se ti bude vzhledově líbit v originále
Odpadnou starost se stavbou i STK
A btw..na té modré vidím jen 3 rozdíly
-jiný blatník - pokud budou vidle stejně daleko od sebe tak není problém ho usadit, příp si vyrobit nějaký nástavec kvůli výšce
-jiné přední světlo
-jiná řidítka - není co řešit
Tzn. řešit budeš jen to světlo/masku a budíky..