1 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400
assassin píše: jo odrbany kola - celni ozubeni, na cenu dilu se orientacne muzes podivat na partsdepot - kola, tesneni. taky to bude hezkejch par hodin prace,
To asi nechtěl úplně slyšet :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400
StiefTomas píše: To asi nechtěl úplně slyšet :D
asi ne, ale tohle nalitim "lepsiho" oleje zachranit nepujde. u starejch motorek ma smysl hledat za rozumny prachy jetou prevodovku/motor. u GSX toho asi moc nebude, tam nezbyde nez oprava z novych dilu, zas je to motorka do ktery bych ty prachy dal - mit jistotu, ze je to poradne udelany. hlavne zadny setreni ala silikon co leze z pod kazdyho deklu
1 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400
2 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400
hansol píše: ... tak by ma zaujímalo kolko má moto skutočne najeté. Zrejme nie si prvý majitel, tz. že majitel pred tebou bol poriadny prasák. Nehovorím, že sa prevodovka nedá poškodiť, ale pri normálnom zachádzaní musí vydržať veky. Minimálne 100k a viac, toť môj názor.
Hele tenhle thundercat co dělám má najeto 52.000km. Pán ho má od funglovky. Ale měl tam QS a řadil bez spojky. Ještě že to řazení bez spojky ničemu nevadí jak tady někdy lidi píšou :)
assassin píše: asi ne, ale tohle nalitim "lepsiho" oleje zachranit nepujde. u starejch motorek ma smysl hledat za rozumny prachy jetou prevodovku/motor. u GSX toho asi moc nebude, tam nezbyde nez oprava z novych dilu, zas je to motorka do ktery bych ty prachy dal - mit jistotu, ze je to poradne udelany. hlavne zadny setreni ala silikon co leze z pod kazdyho deklu
A ještě k tomu nejlepší červenej silikon to bych vždycky taky blil... Nevím proč lidi nemůžou koupit motorovej tmel, kterej stojí úplně stejný prachy. Co se týče převodovky tak bych to řešil stejně jako ty. Dal bych prostě nový kolečka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400
V_i_c_i píše: Dá se najít: http://www.motorkar...1033994.html [/quote]
a takové převodovky nevíš, jak na tom je, jestli za 5 tis nebude na stejném místě jako je teď, asi bych volil opravu
JardelT píše: a takové převodovky nevíš, jak na tom je, jestli za 5 tis nebude na stejném místě jako je teď, asi bych volil opravu
Jak nevis? Pokud je vyndana a da se prekontrolovat tak bych se toho nebal. Navic u GSX ktere nijak zvlast na prevodovky netrpi.
Ale samo at si to kazdy udela jak chce. Byla to spis odpoved na to ze je pouzitych dilu jako safranu...
StiefTomas píše: Hele tenhle thundercat co dělám má najeto 52.000km. Pán ho má od funglovky. Ale měl tam QS a řadil bez spojky. Ještě že to řazení bez spojky ničemu nevadí jak tady někdy lidi píšou :)
nevadí, hlavne keď quickshift majster má moto 2 sezóny, moto predá a dakomu druhému sa to potom rozpadne pod riťou. Tak jasné že "nikdy s tým nebol problém"
3 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400
Motor musel ven. Šlo to rozhodit zespodu. Vidlička se mírně narovnala, kolečko se čtyřmi výčnělky se přesně obrobilo aby omletá hrana byla znovu ostrá. musí se ale ubrat jen max. 0,7 mm protože kola jsou povrchově kalená a z každého výčnělku se musí přesně odebrat absoulutně stejné množství materiálu. Tak mi to řekl vcelku fundovaný člověk. Protikolečko se čtyřmi otvory jsem musel koupit nové, stálo 4000,- Kč. Celkově mě oprava vyšla na 8000,- včetně práce.
Po složení to fungovalo bezvadně. Nebyl žádný problém, dvojku jsem mohl pořádně oprášit a užít si výbornou akceleraci.
changes1 píše: Kup si nové díly. Já jsem to řešil před 12-ti lety na Suzuki RF900 a příčina byla řazení bez spojky u předchozího majitele. Zdvihne to na zadní na jedničku a aby mu to nespadlo při vymáčknutí spojky tak tam narve dvojku natvrdo bez spojky. Ohnutá vidlička (mírně) a omletá obě dvojková kola.
Motor musel ven. Šlo to rozhodit zespodu. Vidlička se mírně narovnala, kolečko se čtyřmi výčnělky se přesně obrobilo aby omletá hrana byla znovu ostrá. musí se ale ubrat jen max. 0,7 mm protože kola jsou povrchově kalená a z každého výčnělku se musí přesně odebrat absoulutně stejné množství materiálu. Tak mi to řekl vcelku fundovaný člověk. Protikolečko se čtyřmi otvory jsem musel koupit nové, stálo 4000,- Kč. Celkově mě oprava vyšla na 8000,- včetně práce.
Po složení to fungovalo bezvadně. Nebyl žádný problém, dvojku jsem mohl pořádně oprášit a užít si výbornou akceleraci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400
changes1 píše: Kup si nové díly. Já jsem to řešil před 12-ti lety na Suzuki RF900 a příčina byla řazení bez spojky u předchozího majitele. Zdvihne to na zadní na jedničku a aby mu to nespadlo při vymáčknutí spojky tak tam narve dvojku natvrdo bez spojky. Ohnutá vidlička (mírně) a omletá obě dvojková kola.
Motor musel ven. Šlo to rozhodit zespodu. Vidlička se mírně narovnala, kolečko se čtyřmi výčnělky se přesně obrobilo aby omletá hrana byla znovu ostrá. musí se ale ubrat jen max. 0,7 mm protože kola jsou povrchově kalená a z každého výčnělku se musí přesně odebrat absoulutně stejné množství materiálu. Tak mi to řekl vcelku fundovaný člověk. Protikolečko se čtyřmi otvory jsem musel koupit nové, stálo 4000,- Kč. Celkově mě oprava vyšla na 8000,- včetně práce.
Po složení to fungovalo bezvadně. Nebyl žádný problém, dvojku jsem mohl pořádně oprášit a užít si výbornou akceleraci.
Covece nevim, ja ted mel koleckobv praci na vybrusu a ta difundovana vrstva uhliku byla jen cca do 1mm. 0,7 se mi zda hodne. Cim bude mensi vrstva tim to bude mekci. Ale pokud to fungovalo tak o.k. Mohlo mit tu vrstvu jinou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400
Je ale potřeba zkontrolovat, po narovnání vidličky, jak dostatečně kola do sebe zapadnou, (u některých moto je to jen pár milimetrů) a posoudit podle dané situace řešení problému. Jestli obrobit a nebo koupit nové kolečko za (tenkrát) 4000,- Vliv na to má taky míra opotřebení výčnělků, jestli je to moc omleté tak už to ani těch 0,7 mm. nezachrání.
Sorry za neodborný výraz "výčnělků", nevím jak se to správně nazývá.
1 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400
1 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400
2 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400
edit: napsal jsem "oběmem"
Naposledy editováno 09.11.2016 16:38:50
famfulin76 píše: Kurňa, GSX 1400, XJR 1300 - že by souvislost s objemem a tím pádem vysokým krouťákem? Je to možný..?
edit: napsal jsem "oběmem"
tohle kroutak neudela - tohle bejvaj odrbany hrany ktery to schytej behem razeni - ne pri zatahu, spis bych to videl na vliv vetsich setrvacnejch hmot v takovem velkem motoru...
1 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400
Podle me bL v techto pripadech slaby clanek ridic. Mezi jedna a dva je u GSX celkem skok v prevodovem pomeru a i me se ze zacatku stavalo ze jsem pri razeni z jedna na dva dvojku nedoradil a byl z toho neutral. Mno a pri tom si celni zuby uzijou. Pak staci za deset let X novych majitelu nez si na tohle zvyknou a problem na svete. Tot muj nazor.
famfulin76 píše: Kurňa, GSX 1400, XJR 1300 - že by souvislost s objemem a tím pádem vysokým krouťákem? Je to možný..?
edit: napsal jsem "oběmem"
Nemyslím, že je to daný objemem motoru. Ty motory nejsou nijak zvlášť silný (objen/výkon), já to přičítám (a netvrdím, že je to pravda, jen se to domnívám) spíš už docela vysokýmu nájezdu, motorku jsem pořídil jetou a sám jsem dost přitočil. Nevím, jak GSX, ale o XJR se tvrdí, že nemá úpně přesnou a tichou převodovku. Nicméně, tenhle stav se zhoršuje, ty zvuky, který to občas vyluzuje, se mi rozhodně nelíbí.
Když jsem tuhle možnou závadu začal řešit, zjistil jsem, že tahle vada (olámaný boční kameny na převodových kolech) není úplně výjimečná i u koncepčně jiných motorů.
1 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 26 | 21.5.2024 v 19:11 Tatrman |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |