globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Převodovka Suzuki GSX 1400
8.11.2016 v 21:18
Nazdarek, chtel bych se zeptat jestli uz tu nekdo resil problemy s prevodovkou . Konkretne me vypadava dvojka, pri pridani plynu motorka zacne skubat a cukat, pri hodne pomalem pridavani to nedělá. Pry to pravdepodobne bude nacaty kolecko a ohnuta vidlicka a mozna bude to same na trojce ale ta jde normalne. Ma s tim nekdo zkusenosti popr. nejakou cenovku opravy ??? Diky moc za odpovedi 😊😊
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400

8.11.2016 v 21:21 | Nahoru | #1
jo odrbany kola - celni ozubeni, na cenu dilu se orientacne muzes podivat na partsdepot - kola, tesneni. taky to bude hezkejch par hodin prace,

Převodovka Suzuki GSX 1400

8.11.2016 v 21:23 | Nahoru | #2
Hele tohle je klasika.... dělají to boční zuby které unáší kolečko vedle. Zuby se zakulatí a neudrží se v drážce druhého kola. Teď zrovna tady dělám motor z thundercata. Stejný problém. Odnesli to dvě kolečka + vidlička a cena tuším někde kolem 7.500 za materiál. Ale je to teda fungl a originál. U gsx 1400 by to mělo jít ale poměrně dobře, páč se dá demontovat jen spodek a hlava válce atd ti zůstanou vcelku. U Thundercata jsem musel rozhodit celej motor, protože ti idioti z yamahy dali pod válec dva šrouby M6. Zkus pohledat nějakou převodovku na netu, třebas budeš mít kliku. Jinak suzuki a sehnat origo díly.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

8.11.2016 v 21:24 | Nahoru | #3

assassin píše: jo odrbany kola - celni ozubeni, na cenu dilu se orientacne muzes podivat na partsdepot - kola, tesneni. taky to bude hezkejch par hodin prace,



To asi nechtěl úplně slyšet :D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

8.11.2016 v 21:28 | Nahoru | #4

StiefTomas píše: To asi nechtěl úplně slyšet :D



asi ne, ale tohle nalitim "lepsiho" oleje zachranit nepujde. u starejch motorek ma smysl hledat za rozumny prachy jetou prevodovku/motor. u GSX toho asi moc nebude, tam nezbyde nez oprava z novych dilu, zas je to motorka do ktery bych ty prachy dal - mit jistotu, ze je to poradne udelany. hlavne zadny setreni ala silikon co leze z pod kazdyho deklu

(reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

8.11.2016 v 21:41 | Nahoru | #5
assassin> tak nejak jetych dilu na gsx je jak safranu

1 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400

8.11.2016 v 22:14 | Nahoru | #6

2 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400

8.11.2016 v 23:59 | Nahoru | #7
... tak by ma zaujímalo kolko má moto skutočne najeté. Zrejme nie si prvý majitel, tz. že majitel pred tebou bol poriadny prasák. Nehovorím, že sa prevodovka nedá poškodiť, ale pri normálnom zachádzaní musí vydržať veky. Minimálne 100k a viac, toť môj názor.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 05:56 | Nahoru | #8

hansol píše: ... tak by ma zaujímalo kolko má moto skutočne najeté. Zrejme nie si prvý majitel, tz. že majitel pred tebou bol poriadny prasák. Nehovorím, že sa prevodovka nedá poškodiť, ale pri normálnom zachádzaní musí vydržať veky. Minimálne 100k a viac, toť môj názor.



Hele tenhle thundercat co dělám má najeto 52.000km. Pán ho má od funglovky. Ale měl tam QS a řadil bez spojky. Ještě že to řazení bez spojky ničemu nevadí jak tady někdy lidi píšou :)

(reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 05:57 | Nahoru | #9

assassin píše: asi ne, ale tohle nalitim "lepsiho" oleje zachranit nepujde. u starejch motorek ma smysl hledat za rozumny prachy jetou prevodovku/motor. u GSX toho asi moc nebude, tam nezbyde nez oprava z novych dilu, zas je to motorka do ktery bych ty prachy dal - mit jistotu, ze je to poradne udelany. hlavne zadny setreni ala silikon co leze z pod kazdyho deklu



A ještě k tomu nejlepší červenej silikon to bych vždycky taky blil... Nevím proč lidi nemůžou koupit motorovej tmel, kterej stojí úplně stejný prachy. Co se týče převodovky tak bych to řešil stejně jako ty. Dal bych prostě nový kolečka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 08:23 | Nahoru | #10

V_i_c_i píše: Dá se najít: http://www.motorkar...1033994.html [/quote]

a takové převodovky nevíš, jak na tom je, jestli za 5 tis nebude na stejném místě jako je teď, asi bych volil opravu

Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 08:38 | Nahoru | #11
Jednoznacne oprava z nových dílů...

(reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 08:44 | Nahoru | #12

JardelT píše: a takové převodovky nevíš, jak na tom je, jestli za 5 tis nebude na stejném místě jako je teď, asi bych volil opravu



Jak nevis? Pokud je vyndana a da se prekontrolovat tak bych se toho nebal. Navic u GSX ktere nijak zvlast na prevodovky netrpi.
Ale samo at si to kazdy udela jak chce. Byla to spis odpoved na to ze je pouzitych dilu jako safranu...

(reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 09:21 | Nahoru | #13

StiefTomas píše: Hele tenhle thundercat co dělám má najeto 52.000km. Pán ho má od funglovky. Ale měl tam QS a řadil bez spojky. Ještě že to řazení bez spojky ničemu nevadí jak tady někdy lidi píšou :)



nevadí, hlavne keď quickshift majster má moto 2 sezóny, moto predá a dakomu druhému sa to potom rozpadne pod riťou. Tak jasné že "nikdy s tým nebol problém"

3 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 09:32 | Nahoru | #14
Kup si nové díly. Já jsem to řešil před 12-ti lety na Suzuki RF900 a příčina byla řazení bez spojky u předchozího majitele. Zdvihne to na zadní na jedničku a aby mu to nespadlo při vymáčknutí spojky tak tam narve dvojku natvrdo bez spojky. Ohnutá vidlička (mírně) a omletá obě dvojková kola.

Motor musel ven. Šlo to rozhodit zespodu. Vidlička se mírně narovnala, kolečko se čtyřmi výčnělky se přesně obrobilo aby omletá hrana byla znovu ostrá. musí se ale ubrat jen max. 0,7 mm protože kola jsou povrchově kalená a z každého výčnělku se musí přesně odebrat absoulutně stejné množství materiálu. Tak mi to řekl vcelku fundovaný člověk. Protikolečko se čtyřmi otvory jsem musel koupit nové, stálo 4000,- Kč. Celkově mě oprava vyšla na 8000,- včetně práce.

Po složení to fungovalo bezvadně. Nebyl žádný problém, dvojku jsem mohl pořádně oprášit a užít si výbornou akceleraci.

(reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 10:06 | Nahoru | #15

changes1 píše: Kup si nové díly. Já jsem to řešil před 12-ti lety na Suzuki RF900 a příčina byla řazení bez spojky u předchozího majitele. Zdvihne to na zadní na jedničku a aby mu to nespadlo při vymáčknutí spojky tak tam narve dvojku natvrdo bez spojky. Ohnutá vidlička (mírně) a omletá obě dvojková kola.

Motor musel ven. Šlo to rozhodit zespodu. Vidlička se mírně narovnala, kolečko se čtyřmi výčnělky se přesně obrobilo aby omletá hrana byla znovu ostrá. musí se ale ubrat jen max. 0,7 mm protože kola jsou povrchově kalená a z každého výčnělku se musí přesně odebrat absoulutně stejné množství materiálu. Tak mi to řekl vcelku fundovaný člověk. Protikolečko se čtyřmi otvory jsem musel koupit nové, stálo 4000,- Kč. Celkově mě oprava vyšla na 8000,- včetně práce.

Po složení to fungovalo bezvadně. Nebyl žádný problém, dvojku jsem mohl pořádně oprášit a užít si výbornou akceleraci.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 11:02 | Nahoru | #16

changes1 píše: Kup si nové díly. Já jsem to řešil před 12-ti lety na Suzuki RF900 a příčina byla řazení bez spojky u předchozího majitele. Zdvihne to na zadní na jedničku a aby mu to nespadlo při vymáčknutí spojky tak tam narve dvojku natvrdo bez spojky. Ohnutá vidlička (mírně) a omletá obě dvojková kola.

Motor musel ven. Šlo to rozhodit zespodu. Vidlička se mírně narovnala, kolečko se čtyřmi výčnělky se přesně obrobilo aby omletá hrana byla znovu ostrá. musí se ale ubrat jen max. 0,7 mm protože kola jsou povrchově kalená a z každého výčnělku se musí přesně odebrat absoulutně stejné množství materiálu. Tak mi to řekl vcelku fundovaný člověk. Protikolečko se čtyřmi otvory jsem musel koupit nové, stálo 4000,- Kč. Celkově mě oprava vyšla na 8000,- včetně práce.

Po složení to fungovalo bezvadně. Nebyl žádný problém, dvojku jsem mohl pořádně oprášit a užít si výbornou akceleraci.



Covece nevim, ja ted mel koleckobv praci na vybrusu a ta difundovana vrstva uhliku byla jen cca do 1mm. 0,7 se mi zda hodne. Cim bude mensi vrstva tim to bude mekci. Ale pokud to fungovalo tak o.k. Mohlo mit tu vrstvu jinou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 12:13 | Nahoru | #17
StiefTomas> Je jasné že kvalita a životnost nebude stejná jak u nového kolečka a je potřeba to mít na paměti. Vždy je tu riziko že to nebude fungovat / problém se objeví znovu. To znamená znova rozdělávání a koupě dílů atd...

Je ale potřeba zkontrolovat, po narovnání vidličky, jak dostatečně kola do sebe zapadnou, (u některých moto je to jen pár milimetrů) a posoudit podle dané situace řešení problému. Jestli obrobit a nebo koupit nové kolečko za (tenkrát) 4000,- Vliv na to má taky míra opotřebení výčnělků, jestli je to moc omleté tak už to ani těch 0,7 mm. nezachrání.

Sorry za neodborný výraz "výčnělků", nevím jak se to správně nazývá.

(reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 12:20 | Nahoru | #18

changes1 píše: StiefTomas>
Sorry za neodborný výraz "výčnělků", nevím jak se to správně nazývá.



bočné zuby, psie zuby

1 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 14:27 | Nahoru | #19
Tak tyhle moto byly u kámoše na dílně dvě za poslední rok. Obě na výměnu koleček v převodovce. Přesný rozsah opravy a cenu v případě zájmu zjistím .

1 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 16:28 | Nahoru | #20
Byl jsem se tohle zeptat v Yamaze, mám na XJR podobnej problém, chtěl jsem po nich kalkulaci nákladů na opravu převodovky. S prací mi to vypočítal na dvacku, když tam toho nebude vylágrovanýho moc...

2 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 16:37 | Nahoru | #21
Kurňa, GSX 1400, XJR 1300 - že by souvislost s objemem a tím pádem vysokým krouťákem? Je to možný..?

edit: napsal jsem "oběmem"

Naposledy editováno 09.11.2016 16:38:50

(reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 17:19 | Nahoru | #22

famfulin76 píše: Kurňa, GSX 1400, XJR 1300 - že by souvislost s objemem a tím pádem vysokým krouťákem? Je to možný..?

edit: napsal jsem "oběmem"



tohle kroutak neudela - tohle bejvaj odrbany hrany ktery to schytej behem razeni - ne pri zatahu, spis bych to videl na vliv vetsich setrvacnejch hmot v takovem velkem motoru...

1 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 17:42 | Nahoru | #23
Delate zavery z peti pripadu ktere tu nekdo nadnesl. Nezapominejte ze ty mororky maji vetsinou natoceny desetitisice kilometru, jsou stare vic jak deset let a kolik jich celkem jezdi...
Podle me bL v techto pripadech slaby clanek ridic. Mezi jedna a dva je u GSX celkem skok v prevodovem pomeru a i me se ze zacatku stavalo ze jsem pri razeni z jedna na dva dvojku nedoradil a byl z toho neutral. Mno a pri tom si celni zuby uzijou. Pak staci za deset let X novych majitelu nez si na tohle zvyknou a problem na svete. Tot muj nazor.

Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 17:43 | Nahoru | #24
Hlavne jak budes mit motor na stole,vymen kolecka a naprazdno zkus jak dorazuje vidlicka,nekdy se stane ze kvalty nedorazuje uplne a casem se zas omelou kamene a kvalt bude vypadavat a delat randal

(reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

9.11.2016 v 21:03 | Nahoru | #25

famfulin76 píše: Kurňa, GSX 1400, XJR 1300 - že by souvislost s objemem a tím pádem vysokým krouťákem? Je to možný..?

edit: napsal jsem "oběmem"



Nemyslím, že je to daný objemem motoru. Ty motory nejsou nijak zvlášť silný (objen/výkon), já to přičítám (a netvrdím, že je to pravda, jen se to domnívám) spíš už docela vysokýmu nájezdu, motorku jsem pořídil jetou a sám jsem dost přitočil. Nevím, jak GSX, ale o XJR se tvrdí, že nemá úpně přesnou a tichou převodovku. Nicméně, tenhle stav se zhoršuje, ty zvuky, který to občas vyluzuje, se mi rozhodně nelíbí.

Když jsem tuhle možnou závadu začal řešit, zjistil jsem, že tahle vada (olámaný boční kameny na převodových kolech) není úplně výjimečná i u koncepčně jiných motorů.

1 reakcí na tento příspěvek Převodovka Suzuki GSX 1400

10.11.2016 v 00:25 | Nahoru | #26
presne tak,prvni prevody dostavaji zabrat a kamene se omlatijou,vidlicky razeni taky nejsou zadnej extra kus zeleza takze kdyz se trochu ohne a prevody se nedoradijou uplne,problem je na svete.nicmene trochu schopnej celedniík si to dokaze opravit sam a ani nemusi vyhazovat pytel dukatu servisakum

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

10.11.2016 v 00:59 | Nahoru | #27
pepinow> To je přesně to, co nechtějí dělat ani servisáci, jen ten hovadskej (tipuju ho na 60 - 70 kilo) motor vyndat z rámu bude neskutečná pakárna, tak aby se nic nedojebalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

10.11.2016 v 09:41 | Nahoru | #28
Dráťa: Motor z Viraga má 105 kilo, takže tipuju, že ten velkoobjemový čtyřvál bude mít ještě víc

(reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

10.11.2016 v 10:04 | Nahoru | #29

1100Virago píše: Dráťa: Motor z Viraga má 105 kilo, takže tipuju, že ten velkoobjemový čtyřvál bude mít ještě víc



Určitě nebude, vždyť je to samej nikl a hliník .

(reakce na) Převodovka Suzuki GSX 1400

10.11.2016 v 10:08 | Nahoru | #30
Dráťa> Ale jo, to víš že to jde i v domácích (garážových) podmínkách...vylít olej, motor ven, otočit vzhůru nohama, rozpůlit atd...venku je zima, do jara dost času na opravu...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 Tatrman 26 21.5.2024 v 19:11 Tatrman
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 SuzukiGSX14000 4 17.3.2024 v 09:38 dedek65
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 george1983 11 4.3.2024 v 15:44 Danny350
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 Dbednarik 75 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 Moty1 56 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N


TOPlist