ještě mě napadlo nemuže zahřívaní spojů zpusobit i třeba jen špatný kontakt a tím způsobené neustále jiskření nebo přerušování proudu ? protože konektor je tavenej a le ani jeden kabel není nijak poznamenanej příjde mi že se to hřálo jen přímo v konektoru v tom případě by stačilo vše pořádně očistit a bylo by to ok ?
ještě musím napsat že všechno fungovalo perfektně a i baterku dobíjela krásně a to jsem jí občas dával opravdu zabrat častým startováním
1 reakcí na tento příspěvek zapečený konektor regulátoru dobíjení
protéká tam velký proud,stačí malá oxidace a přechodový odpor to začne takhle rozehřívat.čašem to může odpálit jak regulátor,tak vinutí alternátoru.
100% řešení je konektor vystřihnout a dráty napevno spájet .
Dolph-cz píše: běžná věc.
protéká tam velký proud,stačí malá oxidace a přechodový odpor to začne takhle rozehřívat.čašem to může odpálit jak regulátor,tak vinutí alternátoru.
100% řešení je konektor vystřihnout a dráty napevno spájet .
To se nemůže nikdy stát, není to přece Honda
Jsem pro nacvakani novejch fastonu/ zdvojit cesty, ale nepajet natvrdo. Duvodu je IMHO vic, treba ze kdyz ti vodejde regler tak hovno zmeris a musis to ustipat.
2 reakcí na tento příspěvek zapečený konektor regulátoru dobíjení
Tak to je parada ze je to jak jsem si myslel spatnym kontaktem moc diky za rady uz jsem se bal ze bude potreba novej :D
Jinak proc by to nemohl byt origo konektor ?
1 reakcí na tento příspěvek zapečený konektor regulátoru dobíjení
Naposledy editováno 31.10.2016 07:48:11
V_i_c_i píše: Tak delaji se i vodotesne fastony kde nemusis nic strhavat. Nebo cele vodotesne konektrory. Nebo z toho stareho vyndat piny, vymenit za nove a zase je tam nastrkat. Podle me nejlepsi reseni.
Nebo tak.
Jinak tedy celý příběh - 3 ze šesti fastonů v původním konektoru jsem vyměnil, jeden přestal používat a dva jsem smrštil. Vodotěsné nevedu a předpokládám, že bych na ně potřeboval nějaké speckleště.
1 reakcí na tento příspěvek zapečený konektor regulátoru dobíjení
Jinak je to normalni faston s takovou pruhlednou buzirkou. Akorat se blbe zapojuji, rozpojuji, ale funguji. Koukni treba na GMko, tam je maji.
Naposledy editováno 31.10.2016 07:57:34
V_i_c_i píše: Klasika krimpovaci kleste. Uz jsem vyrostl z toho mackat fastony kombinackama. [lol
Já začal fastonovat teprve před rokem (to jsem se začal rýpat v elektrice), takže touto evoluční fází teprve procházím.
moc díky za rady ještě že vás mám já už měl strach že bude něco v hajzlu a jen doufál že se potvrdí ta moje teorie o špatných kontaktech
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |