pročítal jsem diskuze na fóru a nevím jestli se přiklonit ke křivým kotoučům nebo gumě, ale radši se zeptám jestli s tím nemáte i jinou zkušenost. Při vyšších rychlostech, od 180 km/h výše při prudším brždění cejtím poměrně silný vibrace, při nižších rychlostech prakticky vůbec... vibrace jsou spíše stylem jako by sem přejel ve velký rychlosti po retardérech :-/ no, ještě mě napadá bordel na přední gumě, mám tam trošku žmolky, který jsem ještě nestačil "ojet"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
dík
nez jsem to zjistil, tak jsem vycistil brzdy, vymenil loziska a porad nic.. tak bylo treba vymenit kotouce..
uz mam nove a je to ok.. sranda je, ze tu deformaci jsem ja ani kamos nechanik okem proste nevidel ,(( byla sice mala, ale delala hodne velky bordel pri brzdeni..
a nejakym balastem na gumach to nejspis nebude..
zkus sehnat nekoho, kdo ma stejnou motorku, nebo aspon stejne predni kolo a normalne to vymenit a uvidis jestli to jsou gumy, desky, pistky nebo jako treba v mem pripade kotouce..
preju hodne stesti ,)
Jinak ještě zkus odmastit koutouče a kouknout jak vypadá nýtování, ale moc nadějí ti nedávám. Nevím jaké jsi dával nové destičky ale i ty dokáží zkurvit kotouč ani ne po tisíci km a projevuje se to právě začínajícími postupnými vibracemi. A to i "drahé, značkové" (nás loni na GSXR -K3 takhle pohřbily Bremba) a to dokonce dvakrát. Kotouče šli na přeměření a OK, ovšem na motorce - opět vibrace. Až změna destiček na "Bendix" a výměna kotoučů vše vyřešila. Takže zkušeností a kotoučů na rozdávání
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Ideální je možnost půjčit si od někoho kolo a projet to ......................... a většinou hned víš načem jsi.
Naposledy editováno 05.04.2010 16:48:56
Naposledy editováno 06.04.2010 11:01:52
když to nepomůže, tak sundej jeden třmen a zkus brzdit jen na jednu stranu. a pak zkus druhou. i když v těch rychlostech, co píšeš....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 08.04.2010 22:07:09
2 reakcí na tento příspěvek Vibrace od přední brzdy
Přeje - Pohřební ústav "Bratři Černí"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
včera jsem to byl ještě kouset projet abych zjistil víc a např. při ještě vyšší rychlosti (250 km/h) při velmi prudkém brždění, žádné vibrace, pak při méně prudkém brždění a nižší rychlosti (cca 170 km/h) lehle zavibroval předek a při nižších vůbec. nejvíc mě ale přišlo divný, že to vibruje jak na kterém povrchu, takže mě to spíš svádělo k tuhýmu podvozku na předku, ale v garáži jsem si pak všiml, že přední vidle je trochu "mastná" takže mě napadá jestli neprosakuje... Dá se to nějak i v garáži poznat jestli je těsnění KO? Předek mi ale přijde na nerovnostech dost tuhej, takže ještě budu špekulovat jak je vůbec nastavenej... rozhodně ale necitím, žádné velké vibrace v brzd. páčce, ta je celou dobu v klidu, ať jsou vibrace tak či onak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace od přední brzdy
country1>A nezapomeň se v zatáčkách dostatečně modlit.
Přeje - Pohřební ústav "Bratři Černí"
U dealera Suzuki zvoní telefon : "dobrý den,tady pohřební ústav,prosím vás,kolik jste dnes prodali GSX-R 1000?" - "tři kusy" - "sakra,tak to nám jeden ještě někde lítá"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
kotouče naprosto Ok
brzdové destičky a vůle Ok
krk řízení Ok
tlumiče Ok
olej v tlumičích KO
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Po výměně oleje je to mnohem lepší, vibrace sice tu a tam nějaká je, ale v tomto případě to přisuzujeme oskákané přední gumě, takže se uvidí při příští výměně předku.
pomůže tato informace / zkušenost na GSX1400K4 , která se může týkat více typů a nejen Suzuki :
Pod dutými nýty upevňujícími vlastní brzdový kotouč na držáku, jsou firmou Sunstar (subdodava-
telem brzdových kotoučů pravděpodobně celé japonské čtyřky výrobců motocyklů) montovány
vlnovité pružící podložky vymezující axiální vůli kotouče .
Kvalita těchto podložek pravděpodobně nebude na potřebné úrovni, poněvadž dochází k jejich
praskání, vypadávání jejich částí a posléze i celých podložek a to i na více nýtech .
Pokud podložka vypadne na dvou vedlejších nýtech, nebo ob jeden z nich, na jedné straně
kotouče, začnou vibrace .
Je tedy dobré oba kotouče v tomto směru pečlivě zkontrolovat . V našem případě k tomuto nežá-
doucímu jevu došlo překvapivě brzo po montáži zcela nových kotoučů ( orig, ND Suzuki ! ),
kdy pracovní plochy kotoučů ještě neměly prakticky žádnémé opotřebení !
Řešením je bohužel jedině výměna kotouče, na kterém je několik popraskaných, případně už
vypadlých podložek nýtů . Vzhledem k tomu, že i na těch koupených nových "orig. Suzuki" nejspíš
naleznete na držáku kotouče vyraženou opět značku Sunstar,
není to ten nejlepší výhled do budoucna ...
Je potřeba zvážit, jestli nesáhnout po opravdové kvalitě a to kotoučích Brembo, které jsou sice dražší,
ale už jejich zpracování, ukazuje na první pohled ten rozdíl kvality, ze které vyplývá i jejich životnost,
tak jako jsme se o tom přesvědčili my .
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2016/25/355842_dscn2837.jpg)
Chlapi mám na Vás dotaz. Brzdy mě nepatrně kopou do páčky. Kotouče jsem měřil hodinkama a na jednom kotouči je házivost 0.1mm a na druhém je 0.08mm to mě připadá v cajku. Podle servis. manuálu je max. házivost 0.3mm. Vlnovité pružící podložky vymezující axiální vůli kotouče taky O.K. Brzdové desky Brembo. Nejvíc to jde poznat pří dobržďování v malé rychlosti jak nepravidelně brzdy brzdí (cuká). Co by to ještě mohlo způsobovat kromě kotoučů???
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace od přední brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace od přední brzdy
Zítra proměřím. Ale nejde mě moc na rozum jak by k tomu došlo. Jedině že by se nevracel nějakej pístek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace od přední brzdy
Mik164 píše: assassin>
Zítra proměřím. Ale nejde mě moc na rozum jak by k tomu došlo. Jedině že by se nevracel nějakej pístek.
jo bejva to tak, zatuhlej pistek a "tvrdy" desky - v mem pripade stare goldfren v te "obyc" smesi - v miste kde to skrta o kotouc ho to vybrousi a pak to vibruje moooc pekne, ja na tom dal jezdil, az mi z tech vibraci pod brzdama prasknul ram
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Mel jsem cinknuty kotouc, nastesti jeste bez prosoupaneho mista.
Presne mereni, pripravek a rana palici...
Vysledek hazivost 15 mm na druhou stranu.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Nakonec jsem to rovnal pocinaje unasecem a konce kotoucem a srovnal jsem to v ruce do 0.15mm.
Jezdi to do dnes.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/9.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Díky za názory.
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace od přední brzdy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Naposledy editováno 26.10.2016 20:47:35
1 reakcí na tento příspěvek Vibrace od přední brzdy
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
Mik164 píše: Tak můj výsledek problému pumpování brzdové páky. Konzultace a proměření kotoučů u firmy zabývající se výrobou a repasi kotoučů oba kotouče K.O. A hlavní příčina jak k tomu došlo je brzdové desky BREMBO
Po 7tis km kotouče v hajzlu
Prej v posledních 5 letech došlo k ojebávání mat. při výrobě. (výroba v Polsku atd.) Teď prej docela opakující se problém s těmato deskama a výsledek kotouče K.O. Takže jdu zpátky do NISSIN + nový kotouče. Mě z toho praskne ko..t.
... čímž jsi mi v podstatě potvrdil můj závěr.
(Momentálně mám třetí motorku, kde mi desky brembo zkurvily kotouče)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | Dnes v 14:51 Kubik19 |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35904 | Dnes v 12:43 Ozzy_ |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |