globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ztráta výkonu - laďák
9.10.2016 v 06:29
Tak mám zase další problem :D není to tak dlouho co jsem na svou zx9r dal laďák no a dost to ztratilo ve spodních otačkách nic extremniho ale proste jsem to poznal spatny volnobeh a otacky do cca 3-4 000 ot sem vyresil pridanim smesi ale potreboval bych pridat v celem rozsahu otáček zjistil sem ze se prodavají sady do karburatoru na zvyšení výkonu Kde je vetší hlavní tryska, víc výkonu nez je ten povodní nepotrebuji ale napadlo mě ze by to hohlo vyresit ten spodek

Je to tak nebo jsem uplnej mentál a kecam blbosti :D
Díky za rady
Předchozí
1 2
Následující

Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 07:21 | Nahoru | #1
Jakej tam máš filtr? Jestli jsi dal nějakej sportovní propustném tak dej naladit karbce, jinak když neseženeš trysky tak dej origo filtr a bude to lepší...

1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 08:21 | Nahoru | #2
Filtr je origo jen ten vyfuk je mnohem mensi nez sem cekal oproti puvodnimu fakt mrnous a je to znat a stelovanim sroubku smesi steluju prece jen volnobeznou smes jedine jeste zvednout jehlu to by melo vliv i ve vyssich otackach ale abych pridal i pri max tak by musela byt vetsi tryska

(reakce na) Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 08:27 | Nahoru | #3
RAMIR> aha, takže místo výfuku máš jen takovej nějakej krátkej GP lauf. No budeš muset asi ladit. Trysky zkus přes DKracing.cz od Dynojetu, ale seženeš i jinde...

Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 08:29 | Nahoru | #4
zvedání jehly má vliv do cca půlky plynu.....

1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 08:42 | Nahoru | #5
Jj je to jen kratouckej hajzl no :D

No prave ze mi prijde ze je mrtvej jen spodek a ze by mozna ta jehla stacila ale taky me napadlo jestli se nedela sada kde sou trysky jen o par setinek vetsi ze by to mozna bylo lepsi

Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 08:53 | Nahoru | #6
http://dkracing.cz/o...order=&stranka=1

Tak sem nasel tohle primo tam pise ze je to vhodny pro moto s ladakem :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 09:03 | Nahoru | #7

RAMIR píše: Jj je to jen kratouckej hajzl no :D

No prave ze mi prijde ze je mrtvej jen spodek a ze by mozna ta jehla stacila ale taky me napadlo jestli se nedela sada kde sou trysky jen o par setinek vetsi ze by to mozna bylo lepsi



tryska je do půl plynu stejně škrcená jehlou,nemá smysl ji měnit..
velká alchymie je i tvar jehly.....

doufam,že si tohle téma přečtou i takoví,co si myslí,že nasadit laďák je pohodička....

Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 09:14 | Nahoru | #8
V te sade je i upravena jehla a me je jasny ze se to musi doladit :) tryska sice skrcena je ale kdyz zvednu jehlu bude skrcena pri stejne poloze soupatka mene

Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 09:25 | Nahoru | #9
osobně bych se na to vysral a dal tam zpátky lauf s Ečkem

Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 09:32 | Nahoru | #10
Lauf se kopoval prave protoze to E ma

1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 09:47 | Nahoru | #11
Pamatuju si co mi řekli na MX mašině - když to jede v otáčkách, musíš to v nich držet 😃.

Jinak při výměně ladaku se úplně změní chování motoru. Jestliže je nový ladak menší a má větší odpor pro spaliny, tak pak opravdu jediné ladit, trysky, jehla, výška, - to je na dlouhý zimní večery

1 reakcí na tento příspěvek Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 09:51 | Nahoru | #12
To mi nevadi ale tahat to z garaze v zime abych ujel kousek a zjistil ze je to nahovno se mi nechce :D zkusim se optat u jednoho chlapa tady u nas jestli by mi tam tu sadu namontoval a na brzde seridil :)

Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 10:00 | Nahoru | #13
Jednou se me ptal jestli tu sadu nechci
To sem mel jeste suzuki a rikal by se to ladilo i na brzde :)

Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 10:18 | Nahoru | #14
Osobně dynojetu nevěřím.
Zkoušel jsem laďák, potom do nej dusítko.
Se směsí to vůbec nijak nepohlo, naopak byla nechutně zbytečně bohatá již z fabriky.

Zato filtr, ten dělá divy. Dokonce i u přímích karbeců.

Mnohem, ale opravdu mnohem více než neorigo výfuk (bavíme se o 4T), změní smeš tlaková níže, následná vlkost a pokles teploty. Než jsem si to nezměřil, nevěřil jsem... myslel jsem ze to dělá max 5%.

Můj závěr, nechal bych změřit směs, ono se ukáže co s tím, takhle nadlepo je to čiré bláznovství.

(reakce na) Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 10:47 | Nahoru | #15
18366> Ono se to nezda, ale i 4T je dlouhej od vstupu sani po koncovku vejfuku . Po monha elaboracich - tedy hlavne u 2T - jsem zjistil, ze nez destitky hodin stravenejch na silnici s rozebiranim karbecu, vymenama trysek, jehel ... je lepsi zaplatit dobrou firmu s brzdou a po par hodinach odvezt naladeny moto

Naposledy editováno 09.10.2016 10:48:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 11:28 | Nahoru | #16

Dolph-cz píše: doufam,že si tohle téma přečtou i takoví,co si myslí,že nasadit laďák je pohodička....



Však coby nebyla, samotná koncovka moc velkej vliv na směs nemá... Ano, nepojede to dole tak jako s originálním vejfukem, ale něco za něco že...
Taky záleží jestli si člověk koupí laděnou koncovku dělanou přímo na svojí motorku nebo tam dá nějakou píčovinu jako tady Ramir že jo...

Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 11:38 | Nahoru | #17
Ja s tim nemam zkusenosti
Chapu to tak ze takova firma co ladi moto na brzde pracuje s tryskama a jehlama i kdyz nebudu chtit vylozene ten dinojet ? Protoze motorka na serizeni byla (ne na brzde) vrci hezky chyta taky dobre ale ten spodek tam proste neni takze si myslim ze bez pouziti jinych jehel/trysek to idealni nebude (pokud by teda nestacilo tu jehlu zvednout no)

Mate treba nejake doporuceni na nekoho ?
Delaji to nekde i na pockani ? Samozrejme necekam ze to bude za 3 hodiny ale treba behem jednoho dne
Jeste by me zajimala +-cena

Naposledy editováno 09.10.2016 11:42:35

(reakce na) Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 11:44 | Nahoru | #18

ElFidel píše: Však coby nebyla, samotná koncovka moc velkej vliv na směs nemá... Ano, nepojede to dole tak jako s originálním vejfukem, ale něco za něco že...
Taky záleží jestli si člověk koupí laděnou koncovku dělanou přímo na svojí motorku nebo tam dá nějakou píčovinu jako tady Ramir že jo...



laďák jako laďák-je to jen trubka.
jde s píš o to,že některéá motorka to snese líp a jiná hůř......

Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 12:24 | Nahoru | #19
Měl jsem laďenou ZX9R.Když mi to štelovali v Kawě.Tak mi to řekl mechanik jasně.Buď oželíš spodek a nebo tam dáme origo výfuk.Takže asibtak no..

Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 12:26 | Nahoru | #20
Já mám komponenty origo,ale dusilo se mi to ve 3-4t. Takže koupě dynojetu a ladění jehlou (origo jehla je neposouvací) Plus v tom kitu byly 3 sady různých trysek, tak tím by šel určitě ladit i vršek. Kupováno od dkracing.cz.

edit: pro KLEpadlo dynojet a ladění jehlou má za mě smysl. Nicméně bez brzdy a sondy je to alchymie, různé motorky se mohou chovat různě.

Naposledy editováno 09.10.2016 12:28:50

(reakce na) Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 12:37 | Nahoru | #21

RAMIR píše: To mi nevadi ale tahat to z garaze v zime abych ujel kousek a zjistil ze je to nahovno se mi nechce :D zkusim se optat u jednoho chlapa tady u nas jestli by mi tam tu sadu namontoval a na brzde seridil :)


Konečně první rozumná věta...

Ztráta výkonu - laďák

9.10.2016 v 21:45 | Nahoru | #22
s tím horko těžko něco uděláš... ten spodek bude znatelně slabší pořád... laboroval jsem s tím 2 roky (krátkej yosh), KN, Dynojet a odladit.. vyšší výkon nahoře ale spodek se zlepšil jen trošku... leda dát zpět seriovej výfuck...

Ztráta výkonu - laďák

10.10.2016 v 06:13 | Nahoru | #23
Tak kdyz by to pomohlo aspon trochu tak budu spokojenej ono by mi stacilo i to ze to bude na 100% serizeny protoze nechci jen nahodit ladak a nechat to byt

Ztráta výkonu - laďák

10.10.2016 v 07:44 | Nahoru | #24
nech seřídit na brzdě a dej tam o zub míň, pak nebudeš řešit že to dole nejede. Oba litry co jsem měl (mám) jsem nechal ladit na brzdě, ve spodku to pomohlo oběma, ale u suzuki co jsem měl, tak to nebylo třeba tak markantní jak u FZ1....Je to holt něco za něco. Třeba já jsem dával pryč přívěru a světe div se, nebylo to skoro poznat Každá motorka reaguje jinak na změnu jak v sání tak ve výfuku.

U FZ, úprava sání, výfuk, otevřenej filtr.....a pořád to jelo stejně, jen to střílelo víc výfuku. Pak odstranění katíku a motorka byla úplně mrtvá na spodek, ale zase jela líp ve vršku. Pak jsem dal PCV a moto jede zase jak z praku ve všech otáčkách

Nech to někde odladit uvidíš sám

Ztráta výkonu - laďák

10.10.2016 v 08:20 | Nahoru | #25
Ja tam mam misto 16z 14 takze ono i takhle to na spodku tahne dcl brutalne :D ale predtim to byl extrem :D Necham to tedy serit poradne at mam klid a treba to i pomuze :)

Vsem diky za rady

Ztráta výkonu - laďák

10.10.2016 v 09:30 | Nahoru | #26
určitě i kdyby to nemělo nějakej zásadní vliv na chování motoru, tak to jistě bude mět pozitivní přínos pro životnost. resp. optimální teplotu ve spalovacím prostoru.

Naposledy editováno 10.10.2016 09:30:40

Ztráta výkonu - laďák

10.10.2016 v 09:33 | Nahoru | #27
Presne proto to chci abych mel klid takhle vubec nvm jestli to spaluje dobre nebo ne :)

Ztráta výkonu - laďák

12.10.2016 v 11:19 | Nahoru | #28
Tak zásadní otázka je, jak to spaluje v různejch režimech. Tím, že je dimenze karbců a trysek z fabriky nastavená na odpor v sání a výplachu při každý změně průtoku vzduchu a kór u karburátorů, který si většinou se skoky moc nedokáží poradit, hrozí chudý spalování hlavně v nižším spektru otáček.
Nejvíc náchylný na to budou motory s velkým překrytím střihu ventilů (doba otevření obou ventilů při ukončení výplachu) ať už tam máš průchozí filtr nebo ne - zmenšený odpor v odvodu spalin a jiné víření ve spalovacím prostoru strhává část směsi do vejfuku a zneefetkivňuje využití paliva. V kombinaci průchozího filtru a "lešenářský" trubky už je to asi extrém. Přidáním paliva určitě zlepšíš teplotní namáhaní motoru, spodek bude i tak asi dost jalovej a navrchu to možná trochu ožije.
Ona ta funkce dnešních přívěr má přesně tohle flexibilně zajišťovat - na spodu vyvinout odpor ve výplachu a udržet směs ve spal. prostoru a nestrhávat do výfuku. Později naopak vytvořit co nejhladší průběh pro spaliny. Spolu se stříkačkou to dokáže někdo schopný doladit perfektně.
Problém bude spíš to vyladění karburace, protože žádnej karburátor nedokáže pokrýt zcela nelineární požadavky strhávání paliva při minimálním a maximálním odběru výkonu. Otevřít plnej heft na spodu a navrchu otáček jsou dvě různý story. Určitě by to chtělo na brzdě spolu kontinuální lambdou měřit akceleraci motoru a začít třeba jen bohatostí při standardním nastavení, ne? A pokud do toho nechceš sypat prachy, tak prostě jen hlídej svíčky a chování - pokud to nestřílí a nedělá nějaký brikule nebude se, kór u čtyřhrnku, dít nic strašnýho.

Ztráta výkonu - laďák

12.10.2016 v 11:28 | Nahoru | #29
Zrovna vcera sem to byl zarizovat cca za 2 mesice bude kontinualni lambda i brzda

Nejdrive se zkusi jak rikas jen naladit a kdyz bude potreba dozene se to tryskama nebo jehlama

Jen sem zapomel ze se trochu smeka spojka takze nejdriv jeste tu spojku :D

Ztráta výkonu - laďák

12.10.2016 v 20:41 | Nahoru | #30
T freedom, ja si naopak myslim, ze karbec si lip poradi s mnozstvim vzduchu.
Je to vpodstate meric prutoku, ke kteremu pridava palivo. Pokud napr zmenis zdvih ventilu, bude strikacka totalne v riti. Karbec proste pusti podle noveho mnozstvi.
Naopak kde budou v riti oba systemy je na strane sani. Karbec dopadne jeste hure a rovnotlaky uplne nejhure.

Ramir: kontinualni ne, sirokopasmova (wideband)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... enusim2 11 22.4.2023 v 21:04 Lech
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... jásumotorkář 28 21.4.2023 v 21:47 Phajatos
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja Phajatos 8 21.4.2023 v 21:01 Phajatos
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja Radovanh1 1 16.12.2022 v 02:27 hondaman1


TOPlist