V čem spočívá význam vyklonit se z mašiny při průjezdu zatáčky?
Je to jen z toho důvodu, abych přenesl těžiště dovnitř a tím dovolil menší naklopení stroje? Resp. umožnil tak rychlejší a stabilnější projetí zatáčky?
A nejde z toho vypadnout?
SniperFM>Tak jestli je to tak, proč někteří jedou na kolínko při průjezdu zatáčky rychlostí, ve které jim stíhám v pohodě s TransAlpem v normálním posezu? Asi už jen zvyk, či efekt?
a proč jezděj na R1, GSX-R 1000, Duchcati 1098, když jim stíháš na Transalpovi? Prostě maj silný ego se silnou motkou a když jedou na kolínko, ta jsou ouplně stejní jako ten Valentýno, nebo Casey lol
Každopádně jak to tu padlo ... dělá se to hlavně pro pohled a abych se přiznal já to teda dělám taky ikdyž je to asi blbina ... ale líp se pak na té motroce cítím a "o to mi na motorce jde, pořádně se zahřát na srdéčku."
Rod>To je tím, že každej má jinej styl jízdy, někdo víc vysedá, někdo víc klopí; já jsem se na okruhu v zatáčkách držel borce s R6 na slickách s kolenem na zemi..a to bez vysednutí a s ne-slickama.. (akorát to dělalo hrozný zvuky - stupačky a lauf (hlavní stojan mám z jistých důvodů sundanej)
hlavně že borec na R6 se cítil jako závodník když škrtal sliderem