Odkaz na článek - https://www.google....ust=1474972952485318
Naposledy editováno 04.11.2016 19:27:30
Vervu 100 pak uz jen pres zimu kvuli absenci bioshitu kdyz to dlouho stoji.
1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv
- lial som to aj do auta, mam pocit ze sa zlepsilo startovanie...
- na spotrebu to vpliv urcite nema
- nejaky preukazatelny vysledok teda nieje, akutar ten psichologicky....
2 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv
Vif diesel do osobaku ktery jezdi jen obcas sem tam taky doporucuju(lepsi starty motor za studena nema tendenci klepat).
Vif benzin do obou motorek a po zime nemam trabl se startama a jak psali kuci u strikacky jiz neresim problem s ucpanyma vstrikama.....
Ale opravdu opravdu to nikterak nesnizi spotrebu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv
na Shell jsem jezdil stejný usek 6,2l/100km a nájezd na ty benzíny 15000km...(je pravda že zpočátku auto bylo nové nezajeté)
Jestli se zajíždí 15tis km nevím....
Na VIF benzín jsem rozdíl nepoznal. Ani moto(karbec) ani na autě(vstřik)...
1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv
Každopádně jednou za čas přidat VIF na pročištění určitě neuškodí, teoreticky je snažší natankovat třeba vervu nebo maxxmotion 100. U těchto prémiových paliv právě ani tak nejde o oktanové číslo, jakospíš o přidaná adativa a podíl biosložky taky je dobrý je natankovat na zimu, když nechcete přidávat různý stabilizátory do béňa.
Naposledy editováno 26.09.2016 22:09:17
1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv
Teda přiznám se, že včera jsem musel z feldy vyndat vstřiky a pročistit odstraňovačem rzi z Lidlu za 20kč, protože už mi startovala na 2-3 válce. Ale to možná bude tím,že na benzín jen startuji, jinak jezdím LPG. A i když natankuji za 200kč, tak to nedokážu dojezdit do 10tis km. Pak už se z benzínu stává divná věc. Ale felda má najeto přes 500tis, takže vstřiky to už potřebovali.
Dávát přísady do benzínu je hloupost. Stejně tak do ostatních kapalin.
Naposledy editováno 26.09.2016 22:54:09
O těch biosračkách a prémiovém benzínu mám informace od kamaráda co jezdí veterány a na základní benzín mu většina po čtvrt roce nejela - zjišťoval proč a pak nějak došel k tomu, že Maxmotion od OMV i 95 biosračky nemá. Od té doby co jej tankuje, tak nastartuje i s rok starým benzínem v nádrži. Také vyšel někde článek, že časem bude biosračky místo 5% už 10% a starým autům to nebude svědčit, v tom článku radily pro majitele starých aut tankovat prémiová paliva na která se povinost nevztahuje. Tedy to že v prémiovém benzínu biosložka není beru za fakt.
O spotřebu ani výkon mi vůbec nejde, jen chci dopřát motoru to nej a kdyby to nej byl benzín za 50Kč/litr tak tankuju jej. S mým aktuálním nájezdem na 3 plné nádrže za sezonu by asi bylo lepší tankovat prémiovej u Shellu, ale nějak se mi ta naše čerpačka příčí, tak raději koupím vif a pokud má nějakou dobu použitelnosti někomu jej pak daruju.
Jinak VIF diesel letní i zimní leju do Ford Mondeo 2.0 tdci se problematickým vstřikováním. Najeto 395 000 km a zatím mám původní čerpadlo bez repase. Pozoruji výrazně klidnější chod motoru při studeném startu a stabilní volnoběh. zároveň i lehký cca 0.3-0.5 litru na spotřebě, kterou měřím na stejné trase.
Vif benzin aditiv přidávám do všech motorek, kde pozoruji jen lepší startování po delší pauze. na zimu tankuji Maxmotion.
Taky dávám do Škoda Yeti 1.2 TSI a Škoda Fabia III 1.2. TSI. tankuji naftu i benzín (do aut) na onu. Při přidání aditiva je výrazně lepší volnoběh na studeno. Jiné rozdíly nejsou prokazatelné.
Tankuji na ONO protože u nás mají naprosto nejlepší obrat paliva. Zkoušel jsem všechny v okolí: Mol, OMW, Benzinu, Euro oil. normální třída paliv vždy bez nějaké změny, prostě splní normu. Jen u Euro oil je málo lidí a tam jsem měl problém s cukáním v tahu, než se motor zahřál.(dlouho ležící benzín?)
shewca - nic s tím nezkurvíš, klidně to zkus...taky jsem tomu moc nevěřil, ale je to znát
Ona premiova paliva (V Power Nitro+, Verva 100, MaxxMotion 100 atp..) take bioslozku obsahuji. Jen je na jine bazi (Ethyl-terc. butyl éter tzv ETBE v tech. listech). Klasicke 95 obsahuji (Methyl-terc. butyl éter tzv MTBE v tech listech). Ethanol by mel ve vetsi mire pochazet z kvaseni bio-materialu.
Benzina Verva 100 - 10,1% dle atestu z 8.4.2016 (tolerance je <=15%)