Téma: VIF Super benzin aditiv
Četl jsem o pozitivech vif aditiva do benzínu a mylsle jsem, že jej začnu lít do motorky. V návodu k motorce je ale používání aditiv do benzínu zakázáno. Zajímal by mě váš názor na aditivaci benzínu. Kupuju prémijové benzíny bez biosraček. Předpokládám, že výrobci motorek se zákazem aditivace jistí, aby tam kdekdo nelil nějaký cajch z teleshopingů. Nemyslím si, že by mohlo kvalitní aditivum jakkoli uškodit.
Odkaz na článek - https://www.google....ust=1474972952485318
Naposledy editováno 04.11.2016 19:27:30
Odkaz na článek - https://www.google....ust=1474972952485318
Naposledy editováno 04.11.2016 19:27:30
Ja driv taky cepoval Vervu 100, ale jelikoz to bylo prave hlavne kvuli zvyseny aditivaci, tak jsem presel na normalni Natural 95 a VIF Super benzin a aditivuju si sam mnohem levneji a nevojebavam to
Vervu 100 pak uz jen pres zimu kvuli absenci bioshitu kdyz to dlouho stoji.
Vervu 100 pak uz jen pres zimu kvuli absenci bioshitu kdyz to dlouho stoji.
1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv
Mam to uz rok koupeny a porad nevim, lejt nelejt na ten diesel vif celkem chvala, ale na benzinovej jsem nic nenasel, tak nevim
- ja som to lial do karburatorovej moto, po sezone boli karburatori celkom ciste,
- lial som to aj do auta, mam pocit ze sa zlepsilo startovanie...
- na spotrebu to vpliv urcite nema
- nejaky preukazatelny vysledok teda nieje, akutar ten psichologicky....
- lial som to aj do auta, mam pocit ze sa zlepsilo startovanie...
- na spotrebu to vpliv urcite nema
- nejaky preukazatelny vysledok teda nieje, akutar ten psichologicky....
Máte někde zaručený, že Verva 100, různý maxxmotiony, apod. jsou bez biosložek? Co jsem koukal na stránky benzínových distribucí - Benzina, OMV, Euro Oil, aj, tak někteří mají jen naftu bez biosraček (Euro oil), ale uvedené typy benzínu mají jen zvýšenou aditivaci, ale ty babišovy sračky obsahují také.
2 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv
Vif diesel do dodavky cca najeto 330tis jen doporucuji.
Vif diesel do osobaku ktery jezdi jen obcas sem tam taky doporucuju(lepsi starty motor za studena nema tendenci klepat).
Vif benzin do obou motorek a po zime nemam trabl se startama a jak psali kuci u strikacky jiz neresim problem s ucpanyma vstrikama.....
Ale opravdu opravdu to nikterak nesnizi spotrebu
Vif diesel do osobaku ktery jezdi jen obcas sem tam taky doporucuju(lepsi starty motor za studena nema tendenci klepat).
Vif benzin do obou motorek a po zime nemam trabl se startama a jak psali kuci u strikacky jiz neresim problem s ucpanyma vstrikama.....
Ale opravdu opravdu to nikterak nesnizi spotrebu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VIF Super benzin aditiv
HornisGSX> Renault Clio GT 1.2TCE 76kw benzín ,tankuji nejlevnější benzím u tank-ono +VIF spotřeba 5,7l/100km a
na Shell jsem jezdil stejný usek 6,2l/100km a nájezd na ty benzíny 15000km...(je pravda že zpočátku auto bylo nové nezajeté)
Jestli se zajíždí 15tis km nevím....
na Shell jsem jezdil stejný usek 6,2l/100km a nájezd na ty benzíny 15000km...(je pravda že zpočátku auto bylo nové nezajeté)
Jestli se zajíždí 15tis km nevím....
srsen600> taky jsem do osobaku jednu dobu(jezdilo se dene a hodne)tankoval jen na onu. od doby co uz se s osobakem jezdi jen k rodine a s prckem k dokrorovi spotrebu neresim pac to auto letos nenajelo ani 5000km a vetsinou jen pocuky takze spotreba je mimo.....s dodavkou jezdim kazdy den tankuju kde me zrovna dojde naftaliju stale vif a spotrebu mam ustalenou na 8.5l....pravda na shelce jsem tankoval jen kvuli autickum ktere me uz junior rozmlatil
Měl jsem toho dost kusu za darmo,poctivě jsem to dával do motorky,do diesla to ještě dávám jen proto že to mám,nikdy jsem nějakou změnu nepoznal,pouze při natankování vervy do motorky to občas střelilo i v origo výfukách.Za mě jsou to vyhozený prachy
VIF Diesel dávám jak letní tak zimní od doby co mi starý 1.9D v Peugeotu při -20 první nechtěl chytnout,až s fénem v sání se vzpamatoval.Po cca 3 km nakonec zamrzl přívod paliva a já nedojel. Vím blbá nafta(palivák nový a odkalený) ale od té doby co přidávám VIF tak zimní starty neřeším. Dále mi na horší naftě už za studena klepe motor(detonační spalování? nevím...) proto i letní VIF. Chod motoru je klidný,tichý a kultivovaný... Než tankovat celou zimu Vervu to raději koupím jednou ročně plechovku a celou zimu mám klid. Navíc auto už toho má docela dost za sebou. Dvakrát si motor loknul kaluže(spíš jezera na cestě), Jednou jel motor chvíli bez oleje(vyprskal měrkou celou náplň a já zrovna u auta nebyl...).
Na VIF benzín jsem rozdíl nepoznal. Ani moto(karbec) ani na autě(vstřik)...
Na VIF benzín jsem rozdíl nepoznal. Ani moto(karbec) ani na autě(vstřik)...
VIF by podle různých zpráv měla být jediná přísada, která opravdu funguje. Už asi dva roky to přidávám motorce. Rozdíl moc nepozoruju. Startuje dobře (před tím také), jestli má větší výkon a menší spotřebu opravdu nesleduju. U auta (stříkačka) byl po asi 1000 km používání citelný roszdíl. Lepší akcelerace a znatelně lépe jezdí do kopců (co bylo před tím na trojku, tak potom na čtyřku, co na čtyřku tak na pětku). I na vyšší rychlost do kopce bez problému akceleruje. I v prémiových benzínech jsou biosračky. U VIFu píšou, že by měl eliminovat jejich negativní vlastnosti. Nevím, jestli je eliminuje, ale myslím, že funguje.
1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv
Jen pro pořádek, ta biosračka v benzínu je obyčejný líh, takže nic co by motoru přímo škodilo. Alespoň zatím než ty k.rvy začnou jeho podíl zvyšovat a konec naturalu se blíží... Pravda pro dvoutaktáře už to trochu problém je, protože líh a olej se dlouhodobě moc nesnesou. U nafty biosložka (tvořená hlavně nějakou srajdou z řepného oleje) už je docela průser, ale to nás na motorkářích trápit nemusí.
Každopádně jednou za čas přidat VIF na pročištění určitě neuškodí, teoreticky je snažší natankovat třeba vervu nebo maxxmotion 100. U těchto prémiových paliv právě ani tak nejde o oktanové číslo, jakospíš o přidaná adativa a podíl biosložky taky je dobrý je natankovat na zimu, když nechcete přidávat různý stabilizátory do béňa.
Naposledy editováno 26.09.2016 22:09:17
Každopádně jednou za čas přidat VIF na pročištění určitě neuškodí, teoreticky je snažší natankovat třeba vervu nebo maxxmotion 100. U těchto prémiových paliv právě ani tak nejde o oktanové číslo, jakospíš o přidaná adativa a podíl biosložky taky je dobrý je natankovat na zimu, když nechcete přidávat různý stabilizátory do béňa.
Naposledy editováno 26.09.2016 22:09:17
Se divím, že nepoužíváte turbonátor.
1 reakcí na tento příspěvek VIF Super benzin aditiv
Syrrius: jen takova technicka poznamka - u dieselu je detonace bezne fungovani, to je princip na kterem funguje...
VIF či podobné sajrajty jsem nikdy nepoužil. A stále jezdím
Teda přiznám se, že včera jsem musel z feldy vyndat vstřiky a pročistit odstraňovačem rzi z Lidlu za 20kč, protože už mi startovala na 2-3 válce. Ale to možná bude tím,že na benzín jen startuji, jinak jezdím LPG. A i když natankuji za 200kč, tak to nedokážu dojezdit do 10tis km. Pak už se z benzínu stává divná věc. Ale felda má najeto přes 500tis, takže vstřiky to už potřebovali.
Dávát přísady do benzínu je hloupost. Stejně tak do ostatních kapalin.
Naposledy editováno 26.09.2016 22:54:09
Teda přiznám se, že včera jsem musel z feldy vyndat vstřiky a pročistit odstraňovačem rzi z Lidlu za 20kč, protože už mi startovala na 2-3 válce. Ale to možná bude tím,že na benzín jen startuji, jinak jezdím LPG. A i když natankuji za 200kč, tak to nedokážu dojezdit do 10tis km. Pak už se z benzínu stává divná věc. Ale felda má najeto přes 500tis, takže vstřiky to už potřebovali.
Dávát přísady do benzínu je hloupost. Stejně tak do ostatních kapalin.
Naposledy editováno 26.09.2016 22:54:09
Jsem rád že se diskuze rozjela. S vif diesel aditivy mám vesměs pozitivní zkušenost kdy je už 8 let leju do Astry 2,0 s 280 000 km kvůli Bosh zadírajícímu se čerpadlu kterému nesedí moderní bezsirná nemazající nafta - tankuju u Ono. Do mého druhého auta s DPF jej neleju (aditivum tvoří více sazí které nesvědčí filtru - jiné saze co v něm neshoří), tam tankuju TopQ od Benziny a cajk (sice také aditivovaná ale podstatně silnějším koncentrátem tvořící méně sazí).
O těch biosračkách a prémiovém benzínu mám informace od kamaráda co jezdí veterány a na základní benzín mu většina po čtvrt roce nejela - zjišťoval proč a pak nějak došel k tomu, že Maxmotion od OMV i 95 biosračky nemá. Od té doby co jej tankuje, tak nastartuje i s rok starým benzínem v nádrži. Také vyšel někde článek, že časem bude biosračky místo 5% už 10% a starým autům to nebude svědčit, v tom článku radily pro majitele starých aut tankovat prémiová paliva na která se povinost nevztahuje. Tedy to že v prémiovém benzínu biosložka není beru za fakt.
O spotřebu ani výkon mi vůbec nejde, jen chci dopřát motoru to nej a kdyby to nej byl benzín za 50Kč/litr tak tankuju jej. S mým aktuálním nájezdem na 3 plné nádrže za sezonu by asi bylo lepší tankovat prémiovej u Shellu, ale nějak se mi ta naše čerpačka příčí, tak raději koupím vif a pokud má nějakou dobu použitelnosti někomu jej pak daruju.
O těch biosračkách a prémiovém benzínu mám informace od kamaráda co jezdí veterány a na základní benzín mu většina po čtvrt roce nejela - zjišťoval proč a pak nějak došel k tomu, že Maxmotion od OMV i 95 biosračky nemá. Od té doby co jej tankuje, tak nastartuje i s rok starým benzínem v nádrži. Také vyšel někde článek, že časem bude biosračky místo 5% už 10% a starým autům to nebude svědčit, v tom článku radily pro majitele starých aut tankovat prémiová paliva na která se povinost nevztahuje. Tedy to že v prémiovém benzínu biosložka není beru za fakt.
O spotřebu ani výkon mi vůbec nejde, jen chci dopřát motoru to nej a kdyby to nej byl benzín za 50Kč/litr tak tankuju jej. S mým aktuálním nájezdem na 3 plné nádrže za sezonu by asi bylo lepší tankovat prémiovej u Shellu, ale nějak se mi ta naše čerpačka příčí, tak raději koupím vif a pokud má nějakou dobu použitelnosti někomu jej pak daruju.
Co se týká VIF aditivu a obecně paliv, doporučuji přečíst test naft ze Světa motorů- diesel speciálu. Určitě se najde někde na netu.
Jinak VIF diesel letní i zimní leju do Ford Mondeo 2.0 tdci se problematickým vstřikováním. Najeto 395 000 km a zatím mám původní čerpadlo bez repase. Pozoruji výrazně klidnější chod motoru při studeném startu a stabilní volnoběh. zároveň i lehký cca 0.3-0.5 litru na spotřebě, kterou měřím na stejné trase.
Vif benzin aditiv přidávám do všech motorek, kde pozoruji jen lepší startování po delší pauze. na zimu tankuji Maxmotion.
Taky dávám do Škoda Yeti 1.2 TSI a Škoda Fabia III 1.2. TSI. tankuji naftu i benzín (do aut) na onu. Při přidání aditiva je výrazně lepší volnoběh na studeno. Jiné rozdíly nejsou prokazatelné.
Tankuji na ONO protože u nás mají naprosto nejlepší obrat paliva. Zkoušel jsem všechny v okolí: Mol, OMW, Benzinu, Euro oil. normální třída paliv vždy bez nějaké změny, prostě splní normu. Jen u Euro oil je málo lidí a tam jsem měl problém s cukáním v tahu, než se motor zahřál.(dlouho ležící benzín?)
Jinak VIF diesel letní i zimní leju do Ford Mondeo 2.0 tdci se problematickým vstřikováním. Najeto 395 000 km a zatím mám původní čerpadlo bez repase. Pozoruji výrazně klidnější chod motoru při studeném startu a stabilní volnoběh. zároveň i lehký cca 0.3-0.5 litru na spotřebě, kterou měřím na stejné trase.
Vif benzin aditiv přidávám do všech motorek, kde pozoruji jen lepší startování po delší pauze. na zimu tankuji Maxmotion.
Taky dávám do Škoda Yeti 1.2 TSI a Škoda Fabia III 1.2. TSI. tankuji naftu i benzín (do aut) na onu. Při přidání aditiva je výrazně lepší volnoběh na studeno. Jiné rozdíly nejsou prokazatelné.
Tankuji na ONO protože u nás mají naprosto nejlepší obrat paliva. Zkoušel jsem všechny v okolí: Mol, OMW, Benzinu, Euro oil. normální třída paliv vždy bez nějaké změny, prostě splní normu. Jen u Euro oil je málo lidí a tam jsem měl problém s cukáním v tahu, než se motor zahřál.(dlouho ležící benzín?)
VIF leju zatím jen do audi a6 3,0tdi, rozhodně je za studena klidnější chod, zvláš´t v zimě... do motorky jsem to zatím nezkusil, ale nahlodali jste mě :)
shewca - nic s tím nezkurvíš, klidně to zkus...taky jsem tomu moc nevěřil, ale je to znát
shewca - nic s tím nezkurvíš, klidně to zkus...taky jsem tomu moc nevěřil, ale je to znát
Hanz4405>
Ona premiova paliva (V Power Nitro+, Verva 100, MaxxMotion 100 atp..) take bioslozku obsahuji. Jen je na jine bazi (Ethyl-terc. butyl éter tzv ETBE v tech. listech). Klasicke 95 obsahuji (Methyl-terc. butyl éter tzv MTBE v tech listech). Ethanol by mel ve vetsi mire pochazet z kvaseni bio-materialu.
Benzina Verva 100 - 10,1% dle atestu z 8.4.2016 (tolerance je <=15%)
Ona premiova paliva (V Power Nitro+, Verva 100, MaxxMotion 100 atp..) take bioslozku obsahuji. Jen je na jine bazi (Ethyl-terc. butyl éter tzv ETBE v tech. listech). Klasicke 95 obsahuji (Methyl-terc. butyl éter tzv MTBE v tech listech). Ethanol by mel ve vetsi mire pochazet z kvaseni bio-materialu.
Benzina Verva 100 - 10,1% dle atestu z 8.4.2016 (tolerance je <=15%)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.