assassin>bubrak: klouzala spojka...
Jako me nedavno merili ZX10 a nameril 156 koni na motoru a to tam prej mel nekolik ZX10 a ta moje na tom byla jeste nejlip. Ja se tim tady ani nechlubil, ale moc tomu neverim, pac mi k tomu dal i graf ZX9, kterou mi meril loni, a tam bylo 154 koni ale tocilo to 14tis, coz je kravina. Proste nevim, jeste to dam do Podoli. Ted mi jeste nekdo tady psal PM, ze jeho kamos ma ZX10 s BMC a ladakem a namerili mu 179 koni na zadnim kole. :) Me idealy se rozplynuly,,,,,,, lol
dost casto se nameri bombastickej vykon ve firme ktera instalovala ladak za 50tis... prece ti nedaj graf s napisem 150HP na kole... kdyz serie ma na papire napsanejch 180HP:)
Honda - jasný vitěz
Kawa,Suza - tam je to o prsa pro žluté
Yamaha - nic moc na to že je to R1pyčo
Duc - dole místo rostoucí křivky vlnobití, síla ve středu (ovšem díky 100 ccm navíc) a o pěticiferných točkách si může nechat akorát zdát
http://www.motorcycl...leID=6183&Page=1
http://www.motorcycl....aspx?ArticleID=6139
During our two-track test day at Pahrump, the Ninja turned the fastest laps at the 2.2-mile track in the hands of our two most experienced road racers. Both Earnest and Sid did marginally better on the Kawasaki than the Honda, while Hutch did a fraction of a second better on the CBR. Here, the 10R is in its element: The course is fast and flowing, which allows the bike to showcase its high-speed stability, effortless initial turn-in and fantastic brakes.
Naposledy editováno 04.04.2008 15:53:46
novR1>Koně jsou zavádějící...rozhoduje krouťák ve správném poměru s koníkama..
Výsledky jsou úplně jiné - nejslabší jsou na špici.
Jinak by kawa dle tohoto grafu měla vyhrávat..a ono je to trochu jinak
Ale ona vyhrava, si precti ten clanek. lol
Kroutak a kone jsou na sobe primo zavisle, takze ta krivka urcuje vse podstatne a je jedno jestli je to krivka vykonu nebo kroutaku. Samozrejme Honda ma ve velkem rozsahu krivku nad ostatnima, takze v tom rozsahu pojede nejlip, ale jak je i v tom clanku, Kawa je naladena na horni otacky kvuli okruhu a s Hondou se deli o prvenstvi (dle toho clanku) podle charakteristiky okruhu.
Váňa>No tak to je hodně zajímavý. A moje hodnoceni?
Honda - jasný vitěz
Kawa,Suza - tam je to o prsa pro žluté
Yamaha - nic moc na to že je to R1pyčo
Duc - dole místo rostoucí křivky vlnobití, síla ve středu (ovšem díky 100 ccm navíc) a o pěticiferných točkách si může nechat akorát zdát
Ne 100ccm,ale 200ccm Byť je psaná 1098 je to 1198