Chtěl bych se zeptat zkušenějších, láká mě dost enduro (ne nějaký velký off-road) prostě, když omrzí jízda po silnici, jet do pryč a užívat si trochu menšího terénu. Párkrát jsem zavítal na polňačku nebo menší cestu k lesu a bavilo mě to a dost.
Moje otázky jsou:
1) Zda se se Stromem (1000) dá jezdit enduro a na co si dávat bacha?
2) Moto je obuta pneu Michelin Anakee 3 a já jsem s nimi spokojen, ale budou na výměnu a koukám, co volit dalšího nebo zůstat u Anakee. Terén budu jezdit 6 až 10%, ostatní silnice 92%, prostě aby to něco vydrželo i v terénu.
3) Jsou v ČR nějaká místa, kde se dá jezdit enduro, páč lítat v lese asi nebude to nejlepší
4) Našel by se tu někdo, kdo by mě do toho trošku zasvětil. Jsem v tomhle naprostej panic
Díky za odpovědi
Naposledy editováno 09.08.2016 20:20:39
fockewulf píše: faktem je, že snad žádné dvě motorky si nejsou tak moc blízko jako právě obě "objemové" varianty Stroma (alespoň do K11), takže byť tam nějaké minoritní rozdíly jsou...
Jednou bylo v motocyklu srovnání V-stromů 650/1000 a Hondy CBF 600/1000S a myslím že ještě Yamaha Fazer 6/1000. Ještě by k tomu šel přidat Banďour No v tom testu teda litry propadly, kromě Hondy. U té se jim zdálo CBF1000 lepší.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
fockewulf píše: "Ne trial, ne enduro, ne ježdění po trati, prostě levnější varianta cestování pro ty, co nechtějí jednoválec/staré cenduro typu TA, Domino, Frewind atd. a zároveň nemají na BMW nebo nechtějí pořád opravovat KTM
Každopádně po prostudování tyfozova blogu do detailu bych se ale nebál označit Strom za hodně odolnou motorku, protože to, co s ním vyvádí je vzhledem k počtu závad velice dobré skóre, spíše se divím, že mu to pořád jezdí Ten prasklý rám je asi největší masakr, ale zase-je to "jenom hliník" a stát na tom ve stupačkách při takové váze a takové zátěži, to 50ti kg japonské inženýry nenapadlo asi ani v těch nejděsivějších snech
Dvakrát jsem jel dovolenou na nespolehlivé KTM společně se zázrakem z Japonska V Strom 650 a pokaždé to dopadlo takto
1 reakcí na tento příspěvek Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
Tech píše: Proto říkám že hliník do terénu nepatří, netlumí rázy. Pak jednině až karbon, ale ten by měl taky mouchy.
Jasně,karbon na rozdíl od hliníku vůbec nepraská
Naposledy editováno 12.08.2016 22:25:46
1 reakcí na tento příspěvek Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
2 reakcí na tento příspěvek Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
I svého Alpa považuji za "cesťáčka" a s označením enduro bych byl velmi opatrný
Naposledy editováno 13.08.2016 21:02:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
Tech píše: Hopr26> Transalp je konstrukcí pravověrné enduro, ikdyž se navenek může tvářit "civilizovaně"....
No,když pominu ten motor z čopra,tak se dá vcelku souhlasit
Tenkrát byly standardy trochu jiné,nicméně politika prodeje stejná.Holt byly v kurzu klasická endura,dnes jsou to cestovní...
Vždy mě zajímalo,proč má někdo potřebu přispívat mezi půlnocí a pátou ráno....Návrat z hospody?
K tématu o V-stromu .. v potaz jde vzít už jen to, že na něm moc lidí enduro nejezdí, i to je právoplatný ukazatel, kdyby na to ta motorka měla, lidé to dělají
Anti píše: No,když pominu ten motor z čopra,tak se dá vcelku souhlasit
Tenkrát byly standardy trochu jiné,nicméně politika prodeje stejná.Holt byly v kurzu klasická endura,dnes jsou to cestovní...
Vždy mě zajímalo,proč má někdo potřebu přispívat mezi půlnocí a pátou ráno....Návrat z hospody?
Některé otázky mají zůstat nezodpovězeny.
TomasK7 - naprosto souhlasím, v terénu je ten motor neskutečně příjemný, i ve městě.
Tu spotřebu 8 litrů se mi ani nechce věřit, ikdyž jsem držel pomalu plný plyn celou nádrž nešlo mi to přes 7. Teď po tryskách se tomu moc nechce přelézt 6, ale asi jsem houby střelec... Zase žere relativně málo v terénu....
Naposledy editováno 14.08.2016 10:52:02
Je jasné,že starý dobrý TA je určitě lepší varianta na terénní hrátky než V-Strom bez ohledu na kubaturu...Prostě to tak je,že kdo chce jezdit různé styly,má dvě možnosti:Buď pořídit pro každý styl adekvátní stroj,nebo to zkusit s nějakým kompromisním modelem.A ano,ten TA patří k těm méně kompromisním...Já mám "výhodu",že u mě nějaké cestování nehrozí,tudíž si můžu dovolit "nekompromisní" jednoválec...
1 reakcí na tento příspěvek Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
Kde jsem s Bigem ujížděl Africe,tak letos Afrika hravě ujížděla Stromku.Jezdíme oba Mitas E-07ky.
Stromka používám jako cestovní motorku,takže ten terén vysloveně nevyhledávám a musím uznat,že má příjemný motor a na cestování dostatečný výkon.
Kdybych si mohl vybrat,vzal bych motor ze Stromka a posadil ho do Biga,to by byla jiná liga
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
http://www.motorkari.../?t=184675&pgr=2
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
Hopr26 píše: Mně pořád nejde do hlavy, proč se říká motorkám jako V-Strom - enduro Dráty to nemá, všude mimo asfalt to drhne, tlustý a těžký to je....
I svého Alpa považuji za "cesťáčka" a s označením enduro bych byl velmi opatrný
To je právě ten problém. Ono se jim neříká enduro, ale cestovní enduro nebo zkráceně enduro. Prostě cestovní motorka, se kterou můžeš jezdit i po polňačkách. To, že po tom pořád chcete, aby vás to odvezlo po dálnici na konec evropy a tam se na tom dalo jezdit driftem po šotolinách, skákat kilometrový skoky a lítat přes brody je prostě jen vaše blbost. Ta motorka na to stavěná není. Prostě buď se svezeš pohodlně po silnici a v terénu styl jízdy přizpůsobíš a nebo si terén užiješ, ale zbytek cesty (asfalt) budeš trpět na tvrdém úzkém sedle, motorka se bude vlnit kvůli špuntům a měkkýmu podvozku s velkým zdvihem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
vilemx píše: Tech> na kolech se už karbon dost rozšoupnul, u motorek si ještě pár let počkáte. Píšu počkáte, protože jako konzerva důvěřuji oceli. Teď jsem si nechal na kolo vyrobit CrMo zesilenou přední vidlici. Byl jsem tam za exota, že odpruzenou nechci a z karbonu ani hliníku to také nebude..
tak svyho casu bejval na bimotach, ted z nej ma podsedlak husqvarna...
pevna ocelova vidlice - moc nerozumim k cemu jinemu nez na trial by mohla byt dobra....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
assassin píše: tak svyho casu bejval na bimotach, ted z nej ma podsedlak husqvarna...
pevna ocelova vidlice - moc nerozumim k cemu jinemu nez na trial by mohla byt dobra....
Ale jo, sem tam něco důležitého z karbonu se na motorce objeví. Ale masovka jako v případě cyklistiky to rozhodně není a ještě asi dlouho nebude.
A ta pevná vidle? Prostě mě baví jezdit na celopevňáku od trialu přes traily a singltreky až po rodinné výlety s jedním prckem na tyči a s druhým v sedačce
vilemx píše: Ale jo, sem tam něco důležitého z karbonu se na motorce objeví. Ale masovka jako v případě cyklistiky to rozhodně není a ještě asi dlouho nebude.
A ta pevná vidle? Prostě mě baví jezdit na celopevňáku od trialu přes traily a singltreky až po rodinné výlety s jedním prckem na tyči a s druhým v sedačce
motorkari nemaj na rozdil od cyklistu prachy no :) ale jo to je na tom nejdulezitejsi, kdyz te to bavi...aspon to nemas tak drahy, ja se nakazil celoperama a to neni levnej konicek...
2 reakcí na tento příspěvek Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V Storm 2014 + Suzuki DL 1000 V-Strom | Patton | 11 | 12.10.2024 v 11:36 Patton |
Rozsvícení kontrolky po umytí Suzuki DL 1000 V-Strom | alpik-62 | 9 | 30.9.2024 v 17:09 alpik-62 |
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom | Niki76 | 17 | 24.9.2024 v 19:53 Niki76 |
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom | DariusXT | 6 | 15.8.2024 v 19:01 Rooks |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |