Téma: Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?
Zdravím všechny příznivce moto. Před půl rokem jsem pořídil 1000 V-Stroma z důvodu pohodlného cestování ve dvou a nebo sám, s dostatečným výkonem i si trošku zařádit a vše splňuje na výbornou.
Chtěl bych se zeptat zkušenějších, láká mě dost enduro (ne nějaký velký off-road) prostě, když omrzí jízda po silnici, jet do pryč a užívat si trochu menšího terénu. Párkrát jsem zavítal na polňačku nebo menší cestu k lesu a bavilo mě to a dost.
Moje otázky jsou:
1) Zda se se Stromem (1000) dá jezdit enduro a na co si dávat bacha?
2) Moto je obuta pneu Michelin Anakee 3 a já jsem s nimi spokojen, ale budou na výměnu a koukám, co volit dalšího nebo zůstat u Anakee. Terén budu jezdit 6 až 10%, ostatní silnice 92%, prostě aby to něco vydrželo i v terénu.
3) Jsou v ČR nějaká místa, kde se dá jezdit enduro, páč lítat v lese asi nebude to nejlepší
4) Našel by se tu někdo, kdo by mě do toho trošku zasvětil. Jsem v tomhle naprostej panic
Díky za odpovědi


Naposledy editováno 09.08.2016 20:20:39
Anketa: Je vhodná Suzuki DL 1000 V-Strom na enduro?
Ano
16%
8
Ne
73%
37
Volit jiný stroj
12%
6

(reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

12.8.2016 v 10:54 | Nahoru | #91
fockewulf> 236kg u litru by asi i odpovídalo. Teda s plnou nádrží. Já toho svýho vážil a má 249kg ještě s držákama zadních kufrů, plotnou a předníma padákama.

fockewulf píše: faktem je, že snad žádné dvě motorky si nejsou tak moc blízko jako právě obě "objemové" varianty Stroma (alespoň do K11), takže byť tam nějaké minoritní rozdíly jsou...


Jednou bylo v motocyklu srovnání V-stromů 650/1000 a Hondy CBF 600/1000S a myslím že ještě Yamaha Fazer 6/1000. Ještě by k tomu šel přidat Banďour No v tom testu teda litry propadly, kromě Hondy. U té se jim zdálo CBF1000 lepší.

(reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

12.8.2016 v 11:55 | Nahoru | #92
Simitom> Jj vím o tom. Jsem tam přihlášen a psal jsem to o pár příspěvků výš. Tak se poptám na dost věcí. Uvidíme s čím mě překvapí nebo ne :D jinak jezdit bych chtěl polnačky, trošku les a louky možná. Bude záležet na terénu. Určitě ne nějaký skoky nebo dost kamenitej povrch.

(reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

12.8.2016 v 11:56 | Nahoru | #93
Meli> tak takhle to bylo já si řikal, proč se to jmenuje jinak než předešlý ročník

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

12.8.2016 v 18:38 | Nahoru | #94

fockewulf píše: "Ne trial, ne enduro, ne ježdění po trati, prostě levnější varianta cestování pro ty, co nechtějí jednoválec/staré cenduro typu TA, Domino, Frewind atd. a zároveň nemají na BMW nebo nechtějí pořád opravovat KTM

Každopádně po prostudování tyfozova blogu do detailu bych se ale nebál označit Strom za hodně odolnou motorku, protože to, co s ním vyvádí je vzhledem k počtu závad velice dobré skóre, spíše se divím, že mu to pořád jezdí Ten prasklý rám je asi největší masakr, ale zase-je to "jenom hliník" a stát na tom ve stupačkách při takové váze a takové zátěži, to 50ti kg japonské inženýry nenapadlo asi ani v těch nejděsivějších snech



Dvakrát jsem jel dovolenou na nespolehlivé KTM společně se zázrakem z Japonska V Strom 650 a pokaždé to dopadlo takto





1 reakcí na tento příspěvek Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

12.8.2016 v 21:10 | Nahoru | #95
Proto říkám že hliník do terénu nepatří, netlumí rázy. Pak jednině až karbon, ale ten by měl taky mouchy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

12.8.2016 v 22:06 | Nahoru | #96

Tech píše: Proto říkám že hliník do terénu nepatří, netlumí rázy. Pak jednině až karbon, ale ten by měl taky mouchy.


Jasně,karbon na rozdíl od hliníku vůbec nepraská

(reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

12.8.2016 v 22:25 | Nahoru | #97
Anti> neřekl bych že praská, křehký je, ale to je rozdíl. Ale hlavně je skvěle pružný a přitom řádově pevnější. Stále mě překvapuje že se prakticky vůbec nepoužívá ani u hi-end motorek.

Naposledy editováno 12.08.2016 22:25:46

1 reakcí na tento příspěvek Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

12.8.2016 v 23:07 | Nahoru | #98
Tech> na kolech se už karbon dost rozšoupnul, u motorek si ještě pár let počkáte. Píšu počkáte, protože jako konzerva důvěřuji oceli. Teď jsem si nechal na kolo vyrobit CrMo zesilenou přední vidlici. Byl jsem tam za exota, že odpruzenou nechci a z karbonu ani hliníku to také nebude..

2 reakcí na tento příspěvek Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

13.8.2016 v 21:02 | Nahoru | #99
Mně pořád nejde do hlavy, proč se říká motorkám jako V-Strom - enduro Dráty to nemá, všude mimo asfalt to drhne, tlustý a těžký to je....
I svého Alpa považuji za "cesťáčka" a s označením enduro bych byl velmi opatrný

Naposledy editováno 13.08.2016 21:02:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

14.8.2016 v 02:29 | Nahoru | #100
Hopr26> Transalp je konstrukcí pravověrné enduro, ikdyž se navenek může tvářit "civilizovaně"....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

14.8.2016 v 07:55 | Nahoru | #101

Tech píše: Hopr26> Transalp je konstrukcí pravověrné enduro, ikdyž se navenek může tvářit "civilizovaně"....


No,když pominu ten motor z čopra,tak se dá vcelku souhlasit
Tenkrát byly standardy trochu jiné,nicméně politika prodeje stejná.Holt byly v kurzu klasická endura,dnes jsou to cestovní...
Vždy mě zajímalo,proč má někdo potřebu přispívat mezi půlnocí a pátou ráno....Návrat z hospody?

(reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

14.8.2016 v 10:21 | Nahoru | #102
Anti> Právě ten motor je na tom super, čert vem kde začel svůj život a proč, je to právě enduro v čem je suprovej. Dokonce musím říct, že mě se ten motor líbí ještě víc v terénu než na silnici, na silnici při přejezdech stále nestíhám silnějším motorkám, při cestovních přesunech no to už vůbec ne a když doháním litrový kačeny tak jedu za 8 litrů což je hodně hloupí na 19 litrovou nádrž. Naopak v terénu si s ním hrozně ševelím, zásadně nechcípá, tahá vše od volnoběhu, to že nemá výkon mu někde v namoklém blátě s radostí odpouštíš sice namítneš, že na enduro je moc těžký .. a máš pravdu, ale zkrátka je to podlě mě velmi blízko kompromisu, což už jednobuchy zas moc nejsou

K tématu o V-stromu .. v potaz jde vzít už jen to, že na něm moc lidí enduro nejezdí, i to je právoplatný ukazatel, kdyby na to ta motorka měla, lidé to dělají

(reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

14.8.2016 v 10:48 | Nahoru | #103

Anti píše: No,když pominu ten motor z čopra,tak se dá vcelku souhlasit
Tenkrát byly standardy trochu jiné,nicméně politika prodeje stejná.Holt byly v kurzu klasická endura,dnes jsou to cestovní...
Vždy mě zajímalo,proč má někdo potřebu přispívat mezi půlnocí a pátou ráno....Návrat z hospody?



Některé otázky mají zůstat nezodpovězeny.

TomasK7 - naprosto souhlasím, v terénu je ten motor neskutečně příjemný, i ve městě.

Tu spotřebu 8 litrů se mi ani nechce věřit, ikdyž jsem držel pomalu plný plyn celou nádrž nešlo mi to přes 7. Teď po tryskách se tomu moc nechce přelézt 6, ale asi jsem houby střelec... Zase žere relativně málo v terénu....

Naposledy editováno 14.08.2016 10:52:02

Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

14.8.2016 v 12:55 | Nahoru | #104
Jako samozřejmě máte pravdu,já jen blbě zkousávám ty trendy.Kdy se vezme jeden motor(dneska už i s rámem) a vybaví se s ním flotila od čoprů přes silnice až po endura.
Je jasné,že starý dobrý TA je určitě lepší varianta na terénní hrátky než V-Strom bez ohledu na kubaturu...Prostě to tak je,že kdo chce jezdit různé styly,má dvě možnosti:Buď pořídit pro každý styl adekvátní stroj,nebo to zkusit s nějakým kompromisním modelem.A ano,ten TA patří k těm méně kompromisním...Já mám "výhodu",že u mě nějaké cestování nehrozí,tudíž si můžu dovolit "nekompromisní" jednoválec...

1 reakcí na tento příspěvek Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

14.8.2016 v 14:44 | Nahoru | #105
Jezdil jsem 9 let Bigy,750 i 800 a každý rok Rumunsko,teď mám druhou sezónu Stroma 650 a nedá se to srovnat,tam kde jsem si to s Bigem užíval,tak se Stromkem trpím.Znám v Rumunsku pár off cest,které jsem projel na obouch motorkách,tak mám srovnání a ten Stromek na to fakt není, projede to taky,ale zážitek je trochu jiný
Kde jsem s Bigem ujížděl Africe,tak letos Afrika hravě ujížděla Stromku.Jezdíme oba Mitas E-07ky.
Stromka používám jako cestovní motorku,takže ten terén vysloveně nevyhledávám a musím uznat,že má příjemný motor a na cestování dostatečný výkon.
Kdybych si mohl vybrat,vzal bych motor ze Stromka a posadil ho do Biga,to by byla jiná liga

(reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

14.8.2016 v 14:54 | Nahoru | #106
Primář> Já to říkám pořád, že tím motorem mrhaj v blbým šasi. Taky bych motor z keře do TA bral....pak by to pro mě byla ideální motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

15.8.2016 v 07:15 | Nahoru | #107
lobo6> Já bych neřekl že hliníkovej rám je v terénu nepoužitelnej....



Ale je fakt že V-Strom je motorka postavená 99% na asfalt.

Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

15.8.2016 v 08:31 | Nahoru | #108
pěkně udělanej V-Strom
http://www.motorkari.../?t=184675&pgr=2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

15.8.2016 v 08:42 | Nahoru | #109

Hopr26 píše: Mně pořád nejde do hlavy, proč se říká motorkám jako V-Strom - enduro Dráty to nemá, všude mimo asfalt to drhne, tlustý a těžký to je....
I svého Alpa považuji za "cesťáčka" a s označením enduro bych byl velmi opatrný


To je právě ten problém. Ono se jim neříká enduro, ale cestovní enduro nebo zkráceně enduro. Prostě cestovní motorka, se kterou můžeš jezdit i po polňačkách. To, že po tom pořád chcete, aby vás to odvezlo po dálnici na konec evropy a tam se na tom dalo jezdit driftem po šotolinách, skákat kilometrový skoky a lítat přes brody je prostě jen vaše blbost. Ta motorka na to stavěná není. Prostě buď se svezeš pohodlně po silnici a v terénu styl jízdy přizpůsobíš a nebo si terén užiješ, ale zbytek cesty (asfalt) budeš trpět na tvrdém úzkém sedle, motorka se bude vlnit kvůli špuntům a měkkýmu podvozku s velkým zdvihem.

(reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

15.8.2016 v 10:19 | Nahoru | #110
lobo6> copak, stejný problém jako majitelé NC?

(reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

15.8.2016 v 13:02 | Nahoru | #111
Meli> jsem čekal kdo první vytáhne tohle. závodní/ostrá motorka, tam se podřídí hmotnosti vše. A KTM se pokud vím porad drží ocele...

Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

15.8.2016 v 16:31 | Nahoru | #112
Kamos mi dokazal ze da. Takze ano

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

15.8.2016 v 16:48 | Nahoru | #113

vilemx píše: Tech> na kolech se už karbon dost rozšoupnul, u motorek si ještě pár let počkáte. Píšu počkáte, protože jako konzerva důvěřuji oceli. Teď jsem si nechal na kolo vyrobit CrMo zesilenou přední vidlici. Byl jsem tam za exota, že odpruzenou nechci a z karbonu ani hliníku to také nebude..



tak svyho casu bejval na bimotach, ted z nej ma podsedlak husqvarna...

pevna ocelova vidlice - moc nerozumim k cemu jinemu nez na trial by mohla byt dobra....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

15.8.2016 v 19:00 | Nahoru | #114

assassin píše: tak svyho casu bejval na bimotach, ted z nej ma podsedlak husqvarna...

pevna ocelova vidlice - moc nerozumim k cemu jinemu nez na trial by mohla byt dobra....


Ale jo, sem tam něco důležitého z karbonu se na motorce objeví. Ale masovka jako v případě cyklistiky to rozhodně není a ještě asi dlouho nebude.
A ta pevná vidle? Prostě mě baví jezdit na celopevňáku od trialu přes traily a singltreky až po rodinné výlety s jedním prckem na tyči a s druhým v sedačce

(reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

15.8.2016 v 20:58 | Nahoru | #115
karf> Souhlas, trochu chápu cenduro. Alpík mne dovede v celku pohodlně přesunout po evropě a bláta se bát nemusím Ale pořád budu tvrdit, že motorky typu V-Strom jsou pouze cestovní - asfalt (polňačku přejede 99% strojů, pokud pilot není <>)

Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

15.8.2016 v 21:15 | Nahoru | #116
Meli> sis to poplet já s hliníkem nemám problém to má Tech, hliník se jen musí náležitě dimenzovat nebo vhodně profilovat a nejnamáhanější místa vždy zesílit Co jsem dával fotku tak je to spíše konstrukční problém v tom místě je stěna rámu tenká do dvou milimetrů a vydržet sto kilo jezdce co to páčí ve stupačkách k tomu zespodu přenáší do rámu rázy přepákování tak v nejslabším místě začne trhlina, jen je zajímavé že jsem to viděl jen na rámech K9. Měl jsem Stroma K6 dával mu čočku o dost větší 6let a sem ještě těžší než pilot Zloma a neměl jsem žádný problém s rámem.

(reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

15.8.2016 v 21:58 | Nahoru | #117

vilemx píše: Ale jo, sem tam něco důležitého z karbonu se na motorce objeví. Ale masovka jako v případě cyklistiky to rozhodně není a ještě asi dlouho nebude.
A ta pevná vidle? Prostě mě baví jezdit na celopevňáku od trialu přes traily a singltreky až po rodinné výlety s jedním prckem na tyči a s druhým v sedačce



motorkari nemaj na rozdil od cyklistu prachy no :) ale jo to je na tom nejdulezitejsi, kdyz te to bavi...aspon to nemas tak drahy, ja se nakazil celoperama a to neni levnej konicek...

Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

15.8.2016 v 22:22 | Nahoru | #118
Mě se nejvíc jeví jako schůdná cesta na to ježdění po Evropě dvouval. Jednobuch doma mám, ale při přejezdech je to fakt mega utopie. Jak cheš někam dál, tak je to děsná otrava, to je právě ono. Za mě jsem pro tenérku, dvouval se jen převaluje v terénu a je to fakt pecka :) .

2 reakcí na tento příspěvek Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

16.8.2016 v 12:45 | Nahoru | #119
Zdar, trochu jsem to pročet. Autor píše "do menšího terénu" to asi jo, ale z cendur je litrovej Strom asi nejmíň vhodnej, je to takovej jezevčík s blbým rámem. Jinak gumy doporučuju E10 dopředu a E09 dozadu, dá se s tím dojet na ten konec Evropy (světa) a tam si něco užit v offu. Když člověk jede dál s bagáží, tak ty lehčí stroje jsou stejně navěšený kilama, takže tam se trochu smaže rozdíl ve váze (myšleno relativně), a pak je to srovnatelnejší svezení např. vs. TA600. Já jsem právě po TA řešil co dál, jelikož je dobrej do terénu, ale slabej. Nakonec jsem koupil silnější a těžší kvůli cestování a i ten terén nakonec jezdím



(reakce na) Dá se s V-Stromem(1000) jezdit enduro?

16.8.2016 v 13:53 | Nahoru | #120
Torquis> Pěkně Tiger Ale taky to je mnohem víc enduro než keř.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
V Storm 2014 + Suzuki DL 1000 V-Strom Patton 11 12.10.2024 v 11:36 Patton
Rozsvícení kontrolky po umytí Suzuki DL 1000 V-Strom alpik-62 9 30.9.2024 v 17:09 alpik-62
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom Niki76 17 24.9.2024 v 19:53 Niki76
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom DariusXT 6 15.8.2024 v 19:01 Rooks
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor

TOPlist