globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: tkc 80 vs e 10
16.7.2016 v 07:58
Aktuálně mám na předku 14 starou e7, a pořád ji ne a ne sjed tak sem se rozhod že ji stejně zahodim. Jezdím tak 50/50 a nevím jestli teda nazout conti tkc 80 nebo e 10, kámoš má ty tkc na gesu a špunty mi přijdou docela mizerný, možná jsou na 21" sou vetší ale nevím. Tak mě zajímá jestli ty e10 nejsou lepší do ofu. Letos ještě plánuju tak 3-4 000 cistě po asfaltu nějaký ty výlety, a na zimu dám čistý špunty.

tkc 80 vs e 10

16.7.2016 v 08:28 | Nahoru | #1
Urcite ti poradi nekdo fundovanejsi, ma zkusenost je ta, ze E-09 se na predku od brzdeni dost oskakuje. Takze jsem zkusil osvedcenou kombinaci tkc 80 predek a e-09 dakar na zadek. I na silnici se s tim dalo docela dobre jezdit. Ale jako motokrosovy pneu to nejsou. S e-10 zkusenosti nemam, mival ji kamarad na 1100GS, naklony na hranu, sedela. Ale jako e-09 i mizela. Mel jsem to na tenerce a od nejakejch 70 km/h to hucelo, od 100 - 110 se to vlnilo. A vlivem velkyho valivyho odporu to znatelne vic zralo. Ale to je jasny.

1 reakcí na tento příspěvek tkc 80 vs e 10

16.7.2016 v 08:56 | Nahoru | #2
TKC je v terénu mizerná guma, jako stylovka na foceni luxus, požitek z jízdy v terénu 0 a zcela upřímně když už, tak ta 07 je do terénu lepší. Na silnici je TKC naopak velice dobré, ostatně je to zkrátka prořezaná silniční pneu a chová se tak. Pokud jezdíš off/on celých 50/50 tak bych tam dal jedině ostrý špunty např. Michelin sx12, protože pokud na 1000km po asfaltu ujedeš 1000km v terénu tak se na hybridních gumách maximálně někde rozbiješ, přitom se dá s drapkama jezdit po silnici docela normálně, když si zvykneš, že se to trochu kroutí na špuntech a taková c-02 na zadku vydrží klidně 7000km, což je s 09 nebo TKC prakticky totožné..

tkc 80 vs e 10

16.7.2016 v 09:22 | Nahoru | #3
taky jezdím kompinaci TKC a E09 a dost zvažuju že koupím ještě jedny záfky kde budu mít ostrý pneu a na druhých něco silničního. Ta kombinace je dobrá, ale jen pokud je sucho, pak stačí i ranní rosa a to TKC na předku nebo gumy tomo podobný jsou jako sliky. Prostě jak to nemá ty špunty na boku ostrý tak nezatočíš, nedej bože když jedeš ve svahu a potřebuješ ještě nahoru

(reakce na) tkc 80 vs e 10

16.7.2016 v 09:38 | Nahoru | #4
TomasK7> no spíš to beru časově 50/50

1 reakcí na tento příspěvek tkc 80 vs e 10

16.7.2016 v 22:42 | Nahoru | #5
Na KLE jsem vyzkoušel obě, E 10, ač má nižší špunty, vede v offu o trochu líp. Oskáčou se časem obě, u TKC je to víc cítit. E 10 je ve vysoké rychlosti, na mokru a v chladu stabilnější a líp sedí. E 10 se hůř přezouvá, hlavně nová, myslím, že má silnější bočnice, pár km se dalo jet i s úplně prázdnou duší a bez poškození pneu. Ale jak je psáno výše, TKC je na pohled hezčí

Edit: škoda, že není v rozměru i na zadek.

Naposledy editováno 16.07.2016 22:43:56

tkc 80 vs e 10

17.7.2016 v 12:26 | Nahoru | #6
Já jen zareaguji na téma oskakování, mám vyzkoušeno, že TKC se oskakuje jen při tlaku předepsaným výrobcem (paradoxně) když jsem ji pohusťoval, tak jsem ji dojezdil krásně kulatou (tím myslím, že jsem tu gumu stejně nenáviděl, ale nebyla oskakákaná) .. A bylo to cítit i při jízdě při brzdění, zmizel efekt "jízdy po dlažebních kostkách" jak to TKC při 2 atmosférách vždy skákalo po prostředních špuntech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tkc 80 vs e 10

18.7.2016 v 11:16 | Nahoru | #7
Merhaut>a tu e10 si měl v dakar verzi nebo obyč ?

1 reakcí na tento příspěvek tkc 80 vs e 10

18.7.2016 v 13:44 | Nahoru | #8
ještě bych doplnil jako třetí možnost Metzeler Karoo

(reakce na) tkc 80 vs e 10

18.7.2016 v 19:58 | Nahoru | #9
bolux> obyč, dakar mi vzhledem ke zkušenosti přijde zbytečná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tkc 80 vs e 10

19.7.2016 v 11:04 | Nahoru | #10
Humusus> jaká je v porovnání s mitaskou ? zatím sem rozhodnut pro e-10

(reakce na) tkc 80 vs e 10

19.7.2016 v 15:14 | Nahoru | #11
bolux> to ti nepovím protože E10 jsem ještě nezkoušel, dle dezénu předpokládám že mitaska bude lepší na nezpevněném povrchu a opačně, kupodivu metzelerka se tak neoskakuje při silničním použití jako E09

1 reakcí na tento příspěvek tkc 80 vs e 10

19.7.2016 v 19:06 | Nahoru | #12
No s tou silnicí ti nevím, Karoo má rychl. index Q a E10 T.

(reakce na) tkc 80 vs e 10

22.7.2016 v 18:11 | Nahoru | #13
Merhaut> tak na rychlostní index nekoukám vůbec
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 dobryvojaksvejk 32 21.5.2024 v 16:52 krokoš
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf


TOPlist