Edit: Ještě jsem koukal U Tasse, že tam má 3 litrové Versyse, že by ti rovnou motorku vyměnil
Naposledy editováno 13.05.2016 15:07:50
edit. písmenko
Naposledy editováno 15.06.2016 09:32:35
vlcacek píše: Bych zadek taky potřeboval snížit a vůbec netuším jak na to
Nechal jsem Filoméně snížit 650 (07) o cca 3,5 cm montáží jiného (progress)pružiny a tlumiče a poklesem vidlic. Doma nafotím co to je za tlumič...dělali to v K2 na Harfě.
Naposledy editováno 18.06.2016 12:47:53
tady je odkaz na kluky šikmovoký , jak to maj vychytaný a nějakej šikovnej čech je schopnej to udělat i doma v garáži za pár stovek bez výměny tlumiče
a nebo pár obrázků : https://www.google....C94Q9C8ICQ&dpr=1
ramlik píše: dyť je to némlich to samé,né?
jsou to dva stejný obrázky.. to máš pravdu.. nějak jsem si nebyl jistej, kterej je lepší
Dělali jí tam ještě i další vjecy jako řetězovku, padací rám a pak tedy to snížení(pružina, tlumič a ty přední vidle) a nechal sem tam asi desítku(tak nějak) ...i s prací samozřejmě...
Naposledy editováno 20.06.2016 09:04:33
1 reakcí na tento příspěvek nastavení pružin
Sám bych spíše šel opačnou cestou, koupil nějaký aftermarket, Wilbers, WP nebo tak. Aby to konečně fungovalo. I za tu cenu přes 10-15.
Naposledy editováno 20.06.2016 09:34:41
1 reakcí na tento příspěvek nastavení pružin
...to mě taky napadlo,ale taky mě napadlo,jestli ho (ten původní) jen neotočili,omylem třeba.
1 reakcí na tento příspěvek nastavení pružin
Emper píše: Krejza> jj dávali jen novej tlumič(jestli z ER to nevím) .. a kratší pružinu ( to je ale hlavní průšvih - protože je černá a původní byla oranžová ), ale teď je spokojená, dosáhne na zem a motorka jí padá jen doma na trávníku, takže super.
Doma na travniku a totalnim vycerpanim ? To mela mlada taky, jen byla schopna to udelat i na vyjizdce
Se snižováním má velké zkušenosti..