Téma: nejšílenější přestavby Jawy 250
 
23.1.2011 v 23:37
Po oblíbeném tématu o přestavbách pincků zakládám toto téma, tentokrát o přestavbách Jawy 250.

Komentujte to tu a přidávejte další příspěvky, ať se všichni pokocháme, co kdo vytvořil

Dávám sem fotky, na které jsem narazil hlavně tady v databázi (Motorkáři).
Někdy stačilo přebarvit, nebo přidat třásně, jindy je to komplet přestavba...

edit: minimálně na 2 fotkách nejsou přestavby
(hledejte a pak si níže přečtěte, které to jsou)


Naposledy editováno 24.01.2011 06:58:24
Anketa: Co vy a Jawa 250 ?
Jawa 250 by měla zůstat v originále
78%
25
jen nejstarší typy by měly zůstat v originále
3%
1
líbí se mi jen drobné úpravy, opěrka, třásně
3%
1
jsou pro jakoukoliv přestavbu
9%
3
jenom čumím a nechápu.... musím to vydýchat
6%
2
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) nejšílenější přestavby Jawy 250

25.1.2011 v 16:59 | Nahoru | #31
Kary> udělat takovou výstavu... to myslím ještě nikoho nenapadlo

1 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby Jawy 250

25.1.2011 v 18:35 | Nahoru | #32
Bitrack je nádherný.To byly zlaté časy.

nejšílenější přestavby Jawy 250

25.1.2011 v 19:57 | Nahoru | #33
28 přesně na tomhle jsem chtěl vždycky za mlada jezdit.Drsnej motorkář s cigaretou před panelákem ,ale pěkná stavbička.No a pak samozřejmě 41 to byl sen největší bohužel nikdy nesplněnej.

nejšílenější přestavby Jawy 250

27.1.2011 v 23:49 | Nahoru | #34
30 je hodne fajna

1 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby Jawy 250

27.1.2011 v 23:55 | Nahoru | #35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby Jawy 250

28.1.2011 v 12:57 | Nahoru | #36
Pája13> Motorka na pohled pěkná, ale...nedá mě to nereagovat.
Sériový bitrak měl: jinou nádrž, sedlo, blatníky, karburátor atd.
Ano, takovéto věci si jezci na motorky montovali, ale nelze to potom vydávat za produkt továrny. Obvykle jsou takhle "renovované" motorky poskládané z toho, co na nich bylo někdy používané, ale to je pak stroj, který je skládačka bez historie, t.j.na takové motorce nikdo nikdy závody nejezdil. Například hliníkové tlumivky. Ty, krom reprezentantů, měl v té době málokdo. Teď jsou k vidění poměrně často.
Tož tak.

nejšílenější přestavby Jawy 250

28.1.2011 v 13:44 | Nahoru | #37
Nic proti, ale co by nato řekli italové, nebo japonci

(reakce na) nejšílenější přestavby Jawy 250

28.1.2011 v 14:30 | Nahoru | #38
Android.wr> SUPER!

už jsem to kdysi viděl a úplně to zapomněl, určitě to tu patří, předělat 2-takt na 4-takt je dost šílené hlavně to ukazuje čeho všeho jsou lidi schopni

nejšílenější přestavby Jawy 250

14.3.2011 v 23:10 | Nahoru | #39

1 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby Jawy 250

16.3.2011 v 08:45 | Nahoru | #40
znacka

(reakce na) nejšílenější přestavby Jawy 250

16.3.2011 v 18:52 | Nahoru | #41
xmickey> jaká?

nejšílenější přestavby Jawy 250

20.2.2014 v 16:34 | Nahoru | #42
tady je moje jawa 250 typ 623 bizon.v tomhle stavu jsem ho zachránil ze sběrny ,hodlám udělat pár úprav ,ale originál to už bohužel nebude :/



nejšílenější přestavby Jawy 250

17.5.2015 v 20:33 | Nahoru | #43
Jsou to zajimavé přestavby.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejšílenější přestavby Jawy 250

8.6.2016 v 22:28 | Nahoru | #44
Zdenalbenal> Nazdárek Zdenobenale koukám, že se tu před lety řešila má mašinka . Musím na tebe reagovat. Zajímalo by mne jestli víš, že byly 2 verze bitraků a to 1. Tovární a 2. Sériové. Já mám "Sériovou" verzi ze svazarmu a vše sedí - sedlo, nádrž, karbec, blatníky, vejfuck, atd. Tovární měli navíc ve předu vidli Marzochi a kotoučovou brzdu, vzadu Bilsteiny, černej motor a karburátor Bing. Narozdíl od "Továrny" byla "Serie" osazená Jikovem, předním a zadním pérováním ČZ a přední bubnovou brzdou - prostě drahý komponenty se dávali jen pro tovární jezdce a ostatní jeli serii . Měj se Dave

Naposledy editováno 08.06.2016 22:42:37

1 reakcí na tento příspěvek nejšílenější přestavby Jawy 250

9.6.2016 v 10:05 | Nahoru | #45





















Dvouválec focenej u Pardubic,letmáč s neznámym motorem focenej ve Vendryni.

(reakce na) nejšílenější přestavby Jawy 250

9.6.2016 v 11:26 | Nahoru | #46
MotoTraveller> Sériový Bitrak neměl nádrž komín, ale koňsků hlavu.
Vpředu byl blatník ČZ, vzadu laminát.
Tlumivka byla z ocelového plechu. Jiný karburátor na "továrních" motocyklech se montoval proto, že se dal líp naladit - je k němu více dílů (šoupátka, jehly, komínky, trysky...) než k Jikovu.
Protože obvykle do "továrního" motoru byly provedeny nějaké zásahy.
Nebyla to tedy otázka ceny.
Na druhou stranu dlužno říct, že i Jikov se dal naladit a výsledek byl mnohdy lepší, než s Bingem či s Mikuni, to, že to s cizím karbecem "jelo jako prase" nemusí být vždycky pravda.
Většího efektu se dalo dosáhnout montáží jiných klapek, zejména planžet s jinou tuhostí, tím se bez zásahu do válce dala charakteristika motoru a průběh výkonu přizpůsobit líp potřebám jezdce.
Na této fotce stroje v popředí, st. č. 160 je vidět charakteristický tvar sériové nádrže, sedla, sériové tlumivky i zadního blatníku...







Naposledy editováno 09.06.2016 11:29:48

(reakce na) nejšílenější přestavby Jawy 250

12.6.2016 v 13:26 | Nahoru | #47
Tazitaz> škoda toho motoru na jawu sv tohle je asi ta největší prasečina ze všech fotek co tady jsou

(reakce na) nejšílenější přestavby Jawy 250

16.6.2016 v 07:37 | Nahoru | #48
Roman2bk> Můžu se zeptat? Odkud máš fotku 28? Myslím, že jsem jí fotil já cca před více jak dvaceti lety
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist