Zkoušel jsem nastavit podvozek dle hodnoty SAG (vychází mi cca 3 dílek před nejtvrdším, tudíž téměř na polovině možností). Předtím bylo nastaveno o jeden dílek tvrdší. Řekl bych že změnu na měkkčí nějak nepociťuji. Gumy používám dvousměsové Michelin Pilot Road 2.
Díky za postřehy a nápady. Nechci si rozbít hubu ale rád bych se nebál motorku naklopit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
FiZzeR píše: Taky mám s PR2 blbý zkušenosti, první 2t km dobrý, pak začly klouzat. Ale to bylo v roce 08 (to se fakt ještě PR2 dělaj?)
Ed.: A vůbec s michelinama všeobecně mám samý blbý zkušenosti včetně jednoho držkopádu, horší byly už jen continental contiforce nebo co to bylo za puk
Souhlas, Michelin a Continental nee Radeji obouvam Dunlopy a Pirelli/Metzeler.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
Zlesa píše: ..Roko..> i když já měl tenkrát nějakej Conti Sport Attacj na malym SV a bylo to dobry...
NN tohle byly Continental CONTI FORCE MAX a ty fakt byly šílený. Sport attacky jsou v pohodě
1 reakcí na tento příspěvek Er6 - klouže zadek v zatáčkách
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
..Roko.. píše: NN tohle byly Continental CONTI FORCE MAX a ty fakt byly šílený. Sport attacky jsou v pohodě
Ja mel Conti Road Attack 2 - zezacatku to slo, ale pak se na nich udelala ploska a zacly padat do naklonu a nekontrolovane ustrelovat.
Od te doby jsem mel Dunlop Roadsmart, Dunlop Roadsmart 2, Pirelli Angel GT a ted Metzeler Roadtec 01 a to jsou vsechno gumy uplne nekde jinde
jen aby to pak nedopadlo tahle
https://tydenikpolic...msku-na-strese-auta/
Naposledy editováno 14.06.2016 14:01:06
1 reakcí na tento příspěvek Er6 - klouže zadek v zatáčkách
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
2 reakcí na tento příspěvek Er6 - klouže zadek v zatáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
Ale vetšinou všechny tyto chyby dělá řidič než motorka, takže zapracovat na technice a neřídít jen nohama jak radí Pepek Š
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
..Roko.. píše: SirIndy> Jezdít teď Angely GT a lepší uni pneumatiku jsem nikdy nejezdil. Jezdím na ní sportovně, ráno do práce, cestuju (i na vodě svižně a je úplně v klidu), na okruh, mám najeto teď asi 7500km a zadek má na středu ještě 2,4mm. Tipoval jsem, že po těch 7000km půjde rychle do kopru, ale drží se holka. Vona fakt těch 10000km na dráty dá
Ja na ni dal 13000km na platno Ale vic mi sedela Dunlop Roadsmart 2, prisla mi po zahrati lepivejsi, na te jsem dal 11000km.
Naposledy editováno 15.06.2016 19:25:24
1 reakcí na tento příspěvek Er6 - klouže zadek v zatáčkách
A pokud má Er6 stejný ráfek a pneu jako SVčko (160/60) , tak zadek na úplnou hranu nedostaneš
Vyměň pryže za něco příjemnějšího dle ohlasů zde a jezdi, jezdi, jezdi
Vudo píše: Sonicek> ................... K šedesátinám si daruji asi XJ6 Diversion polonaháč. Výkon stačí, na zem došáhnu špičkama a bez velkýho natahování na řídítka, není těžká a vypadá dobře.
ač jsem Honda, musí potvrdit - Diversion je hodně dobrá volba, ale jestli tvůj profil nekecá, tak chceš čekat 6 let ?
55 je taky dobrý důvod, pokud tedy nechceš 60=600
přeju hodně bezproblémových km
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Er6 - klouže zadek v zatáčkách
selkie píše: Samotář99> přifouknout určitě ne....a ani to pak líp nesedí.
Když to přifoukne... no sedět nevím, ale určo to pak bude výborně ležet
Naposledy editováno 16.06.2016 08:41:59