1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
soccer píše: Zdar NCčkáři...
Zaujalo mě tohle vlákno svým názvem "Prý slabota"... a zaujalo mě proto, že se mi nedávno stala taková příhoda...
Jedu si takhle jedno nedělní odpoledne (autem) z Náchoda směr Opočno po krásné rovné, suché a široké silnici, jedu tak asi kilo a vidím, jak se cca 200 metrů za mnou objevilo světlo motorky, říkám si, motorka, pustím ho a kouknu na jakém stroji jede. V momentu, kdy v protisměru nic nejelo, ukázal jsem mu blinkrem, že mu nehodlám zavazet v rozletu...
A pak se to stalo : světlo motorky se "zhouplo" asi jak přidal plyn a pak čekám, čekám, čekám a čekám, celkem asi tak dloooouhých 30 sekund, než se panáček v moderní kombi na NC 750 s komplet kuframa dostal přede mě... podotýkám, že v tu chvíli jsme byli na silnici sami dva, přehledno vpřed i vzad, žádné překážky nebo nepřehledná místa...
To jsem byl já, když jsem na svém motocyklu značky Laurin & Klement objížděl hostince na náchodsku a opočensku, abych si zkontroloval, v jaké kvalitě čepují náš májový ležák...
Já když na okresce nebo státovce s povolenou 90 jedu svých tachometrových 95-100, tak jsem zhruba v normě. A když předjíždím někoho, kdo nedělá naschvály, nebo slušnýho řidiče, který přitom dokonce na pohodu spolupracuje jako Ty (uhnutím ke kraji, signalizováním blinkrem apod.), tak ho taky předjíždím v poklidu.
Protože když jak říkáš "v tu chvíli jsme byli na silnici sami dva, přehledno vpřed i vzad, žádné překážky nebo nepřehledná místa", nebylo nutno co nejvíc akcelerovat a vzápětí zase jít na brzdy. Kromě jinýho v dnešní době nikdy nevíš, kdo v tom předjížděném autě sedí a jestli to třeba není provokace od orgánů. Je zbytečný platit mnohatisícovou pokutu nebo mít na půl roku / na rok papíry v čistírně. Teda aspoň já to mám tak nastavený a chovám se podle toho.
soccer píše:
Přišlo mi, že má problém s akcelerací z kila... to je ta motorka fakt tak vydechlá, že podobný manévr tak dlouho trvá???
Technická k té akceleraci:
NC-čko samozřejmě není žádný žihadlo, ale protože např. NC 750 zrychlí z 0 na 100 zhruba za 5.5 sekundy a maximálku má někde okolo 180-185 (tachometrově víc), tak do těch řekněme 130-140 km/h zrychluje i pro účely přejetí nezávodícího vozidla celkem obstojně. Rozhodně předjetí auta jedoucího stovkou netrvá půl minuty (nemusí trvat, pokud sám jezdec nechce).
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
Da se to napsat jednou vetou , ale taky jednim odstavcem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
edit: omluva gugovi, přehlédnul jsem se v nicku
Naposledy editováno 15.06.2016 10:16:19
2 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
Ale zase jsme se dozvěděli, že máme mrdaly bez fantazie (asi NC-čkáři) a jako jejich protipól nemrdaly s fantazií (asi gugo a spol.).
Kdyby se gugovi podařilo uprostřed toho širokého spektra klasifikovat ještě i nemrdaly bez fantazie a jim se zleva blížící mrdaly s fantazií, mohla by se ta sbírka zkompletovat.
Tak dobrou zábavu vespolek
Dovi píše:
Kromě jinýho v dnešní době nikdy nevíš, kdo v tom předjížděném autě sedí a jestli to třeba není provokace od orgánů. Je zbytečný platit mnohatisícovou pokutu nebo mít na půl roku / na rok papíry v čistírně. Teda aspoň já to mám tak nastavený a chovám se podle toho.
člověče, Dovi, připomínáš mi bejvalýho kolegu. S ním na místě spolujezdce to bylo na ránu, obvykle jsem ho vyhodil od volantu a pokračoval raději sám.. S ním nebyla nouze o šokový situace, když v dáli před sebou uviděl na krajnici vozidlo, zoufale dupnul na brzdu a s výkřikem "radar!!!" zpomalil ze zběsilých 95 km/h na 40. To vozidlo na krajnici byl traktor a za ním borec chcal na patník. Prostě naše silnice, města a všechna kolemjedoucí auta jsou prošpikovaná radarama a provokujícíma orgánama.. Já ti nevím, ale žít v trvalým strachu, to musí bejt strašný, to bych raději vrátil papíry a chodil pěšky nebo jezdil sockou ;)
BTW policejní auto se dá poznat docela snadno - zatmavený okna, anténa na Matru na střeše (gumovej kolmo postavenej pendrek dlouhej cca 18 cm) a hlavně podivný chování (například naleštěnej passat jedoucí po D1 90 km/h mezi kamionama, takhle se přece nikdo s prasatem normálně nechová). Dost se dá taky vyčíst hlavně ve městě z chování protijedoucích aut (když například po Rokytové jede z kopce kolona podezřele pomalu v místě, kde jinak normální lidi lítají 80, je evidentní že stojí na svém oblíbeném místě a je potřeba sundat nohu z plynu/ruku z heftu).
Naposledy editováno 15.06.2016 12:12:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
5,1 sek versys650
8,2 sek v-strom650
9,8-10,3 sek nc700 (a v jednom testu motorradu se přepsali a uvádějí chybně blbost 14,5sek)
12,3 sek cbr 300 (22kw)
Uznávám, že styl jízdy je věcí každého soudruha, ale podobný druh předjíždění jsem v ten moment fakt nečekal...
Tak tos fakt musel být ty Dovi
Pokud jo, tak to už chápu, páč, když čtu jak bojuješ o každou desetinku litru na spotřebě dolů, tak je mi jasný, že jakmile jsem dal pravý blinkr, tak sis musel napřed nahledat správně silný pšouk, který ti pomohl k akceleraci, abys nemusel při předjíždění točit heftem.
Trošku ti to teda trvalo, ale nakonec ses kolem mě pomalu ale úspěšně proprděl...
( Ber to jako srandu, je mi jedno na čem a jak jezdíš, a za tvou trpělivost a asertivitu při obhajování NCček máš u mě )
Naposledy editováno 15.06.2016 11:30:55
bledemon píše: soccer> pružné zrychlení na 6tku 100-140kmh z testů (záleží na celkovém zpřevodování):
5,1 sek versys650
8,2 sek v-strom650
9,8-10,3 sek nc700 (a v jednom testu motorradu se přepsali a uvádějí chybně blbost 14,5sek)
12,3 sek cbr 300 (22kw)
Přesně jak píše bledemon.
A kromě té pro akcelaraci ne zrovna vhodné dálniční šestky samozřejmě existuje ještě i mnohem vhodnější pětka nebo čtyřka.
Ta šestka u NC-čka je ve skutečnosti rychloběžná "sedmička" s těžkým převodem...
postimg.org/image/5scu5cd6f/][img]http://s31.postimg.org/5scu5cd6f/Pilovy_diagram_NC750.jpg[/img
(zvětšení rozkliknutím)
1 reakcí na tento příspěvek Prý slabota
Máš snad dojem z toho, co tu bylo řečeno, že ta motorka za soccerovým autem zpomalila z těch 100 na 40?
A k tomu Tvému kolegovi, který z 95 údajně zpomalil na 40, když na krajnici byl stojící traktor...
Já u toho nebyl, pravdu znáš jen Ty a on, ale co když ten Tvůj kolega už zažil situaci, kdy se (zemědělské nebo podobné) vozidlo stojící "nějak divně" začalo v ten nejlepší okamžik otáčet - a poučil se z ní? Tisíce řidičů vyhodnotilo tyto situace špatně a spousta z nich už ani nemá možnost to napravit, protože to nepřežili (těch křížků kolem silnic je na můj vkus docela dost). Ale suverénů neubývá, stále se rodí další.
Každý má holt svoje reakce na situace v dopravním provozu jiné - podle svých (ne)zkušeností, povahy a pudu sebezáchovy. A u někoho možná rozhoduje i to, jestli je mladší nebo starší, je sám nebo má větší rodinu a zodpovědnost vůči ženě a dětem, kdo ví. Dál bych to nerozváděl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
Z mladické nerozvážnosti mě nemusíš podezírat, mám za sebou nějakých 47 jar a za volantem odkrouceno dost přes milion km docela svižné jízdy (navzdory svižnosti bez bodů ;) )
bledemon píše: soccer> pružné zrychlení na 6tku 100-140kmh z testů (záleží na celkovém zpřevodování):
5,1 sek versys650
8,2 sek v-strom650
9,8-10,3 sek nc700 (a v jednom testu motorradu se přepsali a uvádějí chybně blbost 14,5sek)
12,3 sek cbr 300 (22kw)
Tak to je hodně smutnej příběh teda vlastně ......
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
ynzha píše: Ten kolega to komentoval že tam určitě stojí radar.. sorry, to jsem zapomněl v té větě uvést, opraveno. Prostě paranoia z policajtů, that's all. Navíc jeho reakce byly tak přehnané, že pokud by někdo jel v závěsu za náma, měl by z toho slušnou krizovku taky.
Tak to pak je jiná. Když někdo na 90 jede 40 z obavy před policejním radarem, tak to je ukázkový panikář. Anebo nesledoval provoz a ani nevěděl, jaká max. rychlost je momentálně povolena. A navíc jestli to ještě občas řidičům za sebou bez varování (z jejich pohledu bezdůvodně) zadupne, tak to je trestuhodná bezohlednost.
soccer píše: Dovi>
Tak tos fakt musel být ty Dovi
Ale ne, to byl jenom vtípek. Tak daleko by mě správní rada pivovaru na mém POMALÉM motocyklu Honda NC Laurin & Klement neposlala...
Ale i když jsem to nebyl já (mám např. jenom topkejs bez bočáků, a navíc ještě ani nenamontovaný), tak býval bych to klidně mohl být já.
Opravdu pokud jedu svým výletním tempem po okreskách 80-90 a nějakého toho loudala předjíždím, tak pokud je dost času a prostoru, nemám ve zvyku za to tahat co to dá. Není důvod. Pohoda, klídek, kochačka.
Trocha adrenalinu snad jen když na 13-14 litrovou nádrž jedu s tím 750 ccm čtvrttunovým peklostrojem už 400... 450... 500... km, a ta "expediční mašina" pořád jede a jede a jede. A pumpa, kterou míjím, má momentálně zavřeno, páč tam zrovna z cisterny doplňujou podzemní nádrže.
Ale baví mě zjištění a se zájmem sleduju, že o to víc emocí Honda NC trvale vzbuzuje na (českých) diskusních fórech...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
selkie píše: Dovi> páč jinde nemá šanci....vzbudit nějaký emoce
Ba právě.
Proto je fajn, že tady v Česku se naštěstí pořád najde sdostatek lidí, kteří sice danou motorku nemají (a mnozí z nich s ní nemají ani osobní zkušenost ani na ní nejezdili) nebo takovou vůbec nechtějí (to je OK - mají jinou, jinak zaměřenou, s jiným konceptem, výkonnější a pro ně mnohem vhodnější atd.), ale vždycky spolehlivě přispěchají do vlákna, kde se daná motorka tzv. "řeší".
Takže ta výjimečná Honda NC, přestože pro mnohé oblíbený otloukánek, je vlastně jednou z nejuniverzálnějších motorek. Může si spokojeně existovat i bez emocí, ale taky i se spoustou nejrůznějších emocí, podle vkusu každého soudruha.
A pro další zvýšení už tak velkého zájmu o Hondu NC stačí se o ní jen lehce zmínit nebo zodpovědět nezáludný dotaz tazatele (ať zájemce o NC nebo anti-NCčkáře), a už se zde spolehlivě rozproudí živá debata.
Co by jinde za takovou reklamu dali
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
Dovi píše:
Trocha adrenalinu snad jen když na 13-14 litrovou nádrž jedu s tím 750 ccm čtvrttunovým peklostrojem už 400... 450... 500... km, a ta "expediční mašina " pořád jede a jede a jede.
čoveče, ty seš fakt pacient s diagnózou NC prej "expediční mašina"
Naposledy editováno 15.06.2016 13:58:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
vybouřená_mrkev píše: v jednom ze dvou motocyklů bude dokonce i volant
A co bude v tom druhým???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
vybouřená_mrkev píše: soccer> Zoufalý řidič
kterej bude hledat ovládací instrumenty v přihrádce před sebou ? ani pedály mu nedají ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
Dovi píše:
Ba právě.
Proto je fajn, že tady v Česku se naštěstí pořád najde sdostatek lidí, kteří sice danou motorku nemají (a mnozí z nich s ní nemají ani osobní zkušenost ani na ní nejezdili) nebo takovou vůbec nechtějí (to je OK - mají jinou, jinak zaměřenou, s jiným konceptem, výkonnější a pro ně mnohem vhodnější atd.), ale vždycky spolehlivě přispěchají do vlákna, kde se daná motorka tzv. "řeší".
Takže ta výjimečná Honda NC, přestože pro mnohé oblíbený otloukánek, je vlastně jednou z nejuniverzálnějších motorek. Může si spokojeně existovat i bez emocí, ale taky i se spoustou nejrůznějších emocí, podle vkusu každého soudruha.
A pro další zvýšení už tak velkého zájmu o Hondu NC stačí se o ní jen lehce zmínit nebo zodpovědět nezáludný dotaz tazatele (ať zájemce o NC nebo anti-NCčkáře), a už se zde spolehlivě rozproudí živá debata.
Co by jinde za takovou reklamu dali
Ale prdlajs. Honde je nejaka reklama u prdele, Honda si tlaci a prodava co je ji libo a nejakej pidi ceskej trh je ji u prdele.
Nas (IMHO) jenom bavi to, jak ty musis sahodlouze popisovat a vyvracet to ze je ta motorka sracka. Skoro jako by si o tom chtel presvedcit hlavne sam sebe.
Proste kdyz ma nekdo Versyse a reknes mu tfuj to je hnusna motorka, rekne hmm a co, kdyz ma nekdo KTM a reknes mu KazdyTydennovyMotor, odpovi hmm blbecku, kdyz ma nekdo Horneta a reknes ze ma rozpoctovku odpovi a co jako tak mam.
jenom kdyz o NC se rekne ze to je nemastna neslana vec, tak se vyrojis ty a par tobe podobnych a musite svet presvedcovat o naprostem opaku.
A to je docela ftipny ne ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prý slabota
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | 9.6.2024 v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |