Naposledy editováno 26.05.2016 11:31:21
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Naposledy editováno 03.06.2016 22:28:58
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: Tak hosi, dal jsem tam tu zalepenou membranu a zkusil projet. No mam pocit ze mam uplne jinou motorku. Max po chvilce premlouvani 250. Takze spokojenost kroutak odspod a tahne cca do 8,5-9tis. Paradicka na plyn za 1 do svice, to jsem hned ze startu necekal . Jen jsem zjistil ze se mi pri vyzsi rychlosti ( nad 200) tak neprijeme vlni a to nemluvim o zatackach. Kdyz najedu do zatacky jako by mi moc zatocily riditka a jak to srovnam tak se taky vlni. Cim to, olej ve vidlich, volnej krk nebo kivka? R6 mi tohle needelala, mozna je to bezny ja nevim.
V primem smeru se mi nevlni, mozna spatne vyvazena guma nebo spatne lozisko v krku. Ohledne zatacek ve velmi vysoke rychlosti, to je slabsi stranka VTR, holt to neni supersport, rika se ze ma prepruzenej central a mekke vidle. Jako prvni bych vymenil olej ve vidlich za hustsi, pokud bys to s VTR myslel vazne tak dat jine pruziny.
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Ja mam s ladakama spotřebu kolem 8,5l a tocim do cca 6, pak uz to stejne moc nejede, jen rve
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Naposledy editováno 04.06.2016 20:59:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: SirIndy> Lozisko v krku bude chtit asi trosku dotahnout vsiml jsem si ze kdyz zabrzdim predni tak pri pohybu dopredu dozadu v krku slabe cvaka. Jinak v tech zatackach to neni v nejake velke rychlosti dela mi to i ve meste. No s VTR to zatim myslim vazne, dneska jsem se byl jen tak trosku projet teda hlavne ji vyzkouset jaka zmena se odehrala ( byl jsem velmi mile prekvapen). Cestu od nas do Znojma jsem jel na VTR cca 20km a a z5 na R1 a muzu rict ze ke 4v se uz asi vracet nebudu, prislo mi to takovy nijaky odspod to do nejakejch 5-6 tis moc netahne a pak se to mini posrat navic takovy vrneni to nejni nic pro me ja chci zvuk poradnyho kladiva . Ochutnal jsem jizdu na V2 a za me uz nic jineho nechci, kroutak pekne odspod a jede to taky pekelne a navic ten zvuk no proste 4v uz nee . Jen jeste musim poladit trosku ten podvozek a hlavne to strileni to je neco silenyho. predtim to strilelo tak jako rychle a porad stejne hlasite a ted to chvilku jen tak pobrblava a pak jako kdyz strilite z pistole jo a dneska jsem jeste pridal na bohatosti, ted tam mam 3 ot na kazdym karbecu.
Jestli to dela i v nizke rychlosti tak to asi bude tim loziskem. Nebo nerovnomerne sjete gumy muzou delat, ze to jakoby samo pada do naklonu. Taky nemuzu ctyrvalci prijit na chut, mozna tak na okruhu, kde ho muzes neustale drzet v otackach, ale na silnici vede dvouvalec, diky skvelemu zvuku a chovani motoru ve strednich otackach si jizdu vice uzivam. S tim strilenim se podivej, jestli neni spatne tesneni u napojeni svodu za motorem.
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Tak už nic a gratuluji k nalezení závady
Naposledy editováno 05.06.2016 13:30:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Naposledy editováno 05.06.2016 20:05:15
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Naposledy editováno 05.06.2016 20:29:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
honza511 píše: Drabos> tak já jezdil taky sprotmaxy,ale myslím si že neudělám chybu snad i s Roadsmartem když je něj takové chvály.Takovej střelec nejsem abych je někde urval.Jinak se mi osvědčily i slicky....ale dnes bych si to už v provozu nelejsknul.Tehdy jsem dostal tu sadu k motu,tak jsem je do konce sezony dojezdil.Ten podvozek mne docela trápí...kolikrát jedu po rovince a když je vyjetá blbě kolej,tak to slušně moto rozhodí.Tak nevím zda mám podvozek přitvrdit nebo spíše dát naměkko.
Mel jsem na VTR Roadsmarty 2, drzely dobre a vydrzely pres 10000km na platno. Nejezdim ani pomalu ani extra rychle. Libilo se mi na nich, ze po zahrati krasne lepily a zmolkovaly, to mi zadna jina sportovne-cestovni guma nedelala:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
1 reakcí na tento příspěvek Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
SirIndy> Kdyz koukam na to jak je sjeta az na hranu tak to me poser to jezdis na koleno ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
Drabos píše: No kdyz koukam na vase foto tak to ja jsem ridic posera mam na bocich tak cca 1,5cm poserpruhy.
SirIndy> Kdyz koukam na to jak je sjeta az na hranu tak to me poser to jezdis na koleno ne?
Kazda guma ma jiny profil takze nektere dostanes na hranu lehceji - pro srovnani bychom museli mit obute stejne gumy.
Ja nemam slidery takze koleno nevystrkuju, obcas skrtam stupackou.
Poser pruhy mám teď taky protože těm gumám fakt nevěřím a na moto sedím letos po 3leté pauze
Naposledy editováno 05.06.2016 20:44:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odškrcení VTR 1000 F 98 72kw
honza511 píše: SirIndy> asi tak nějak bych si to představoval.Na ZZR jsem jezdil Avon Ultra Storm 1...2.. a taky super nájezd a hluboký vzorek.Držely taky krásně.No uvidíme až dohobluju tyhle bačkory a pak tam pujdou asi nejlépe ty RoadSm. Já jezdím svižněji...nejsem kochací typ utrhnout prdel se mi akorát podařilo na GSXR1000 ...
Na ZZR mam od predchoziho majitele Conti-Motion. Za sucha to ujde ale na mokru docela sebevrazda A utrhnout se mi je taky povedlo, ale dost kontrolovane, takovej malej driftik na vyjezdu ze zatacky