globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: a
 
10.5.2016 v 22:36
a


Naposledy editováno 04.08.2016 15:59:20

(reakce na) a

27.5.2016 v 13:24 | Nahoru | #391

jirkacbr píše: Neumíš číst . Tak ještě jednou. NEMĚL JSEM JI SJETOU. Stačí Ti to takto? Nevím co prudíš.



Jenže tys napsal že sám nevíš jestli náhodou neměla 1.59mm. A v tom případě už by sjetá byla, ty piráte

Petr_Ajs píše: A jak jsi poznal, že není sjetá?


Jak opice poznala, že je sjetá?

(reakce na) a

27.5.2016 v 13:55 | Nahoru | #393

jirkacbr píše: Jak opice poznala, že je sjetá?



Otázka je, která z těch dvou opic měla pravdu...

a

27.5.2016 v 13:59 | Nahoru | #394
Nekrmte prosím toho kreténa a když už to děláte tak ho laskavě necitujte. Dík

(reakce na) a

27.5.2016 v 18:06 | Nahoru | #395

felixxx píše: Petr_Ajs> myslivec ne

zbran mám je pro svoji potřebu, abych nepotřebobal od nikoho pomáhat nebo chránit ,

když si vzpoměl myslivce tak ti řeknu dobrý for, pokud chceš mít zbrojní prlůkaz tak musíš složit zkoušky zvláštní způsobilosti a prokázat že danou zbran umíš ovládat,
tak jsem se kdysi musel učit a složit tyto zkoušky jinak by mi zbroják sebrali, složil jsem je na skupinu E krátká zbran pistole k ochraně života zdraví nebo majiteku,

před osmi lety při výměně zbrojáku někdo dozadu napsal že oprávněn nosit zbran kategorie B takže mohu mít mimo kulometu naprosto všechno přesto že ty zbraně neumím ovládat a jít si klidně zastřílet na papírového divočáka nebo asfaltového holuba

připadá mi to podobně jak když chceš papíry na 50 cm pincka, musíš někde kroužit osmičky, zastavovat na čáře , při větší rychlosti kličkovat, a pak někdo kdo neseděl ani na kole si sedne na 125cm bufgmana a múže si jezdit s papírama na auto kam chce kdy chce to mi mozek nějak nebere,


A na co by ti bylo ,,E" bez kouzelné věty o nošení? A tím, že jako držitel Zp neumíš ovládat zbraň na kterou máš oprávnění, tím bych se moc veřejně nechlubil...

Petr_Ajs píše: A jak jsi poznal, že není sjetá?



Mozkovým myšlením wole.....

(reakce na) a

27.5.2016 v 18:56 | Nahoru | #397

Carcharot píše: Mozkovým myšlením wole.....



B-i-b-a píše: Zamotal a pomotal jsi spoustu věcí dohromady. Pokusím se na to nějak postupně zareagovat.

1) Pod žádnou petici jsem se nepodepsal a vůbec netuším jak jsi na to přišel.
2) Nehroutím se nad represemi, které dávno platí, ale kritizuji hloupou, zbytečnou a zcela určitě předraženou, rádoby neveřejnou příručku se spoustou chyb, kterou sesmolil nějaký aparátčík, který tomu evidentně vůbec nerozumí.
3) Není to žádná konspirace nebo teorie, ta příručka je bohužel realita.
4) Nejsme žadní pokusní králíci, aby z nás někdo zkoušel tahat peníze podle totálně hloupý příručky, aby pak zjistil, že to je blbost.

Pak se máme zpětně o vynaložené náklady za STK, kde potvrdí, že motocykl je v pořádku, nebo o peníze za neprávem napařené pokuty soudit? Nebo jak si to představuješ? Jak v tomhle státě fungují soudy ti snad vysvětlovat nemusím..
A co když ti policajt nějakym drátem, kterym šťourá kdovíkam a kdovíjak nějak poškodí motocykl?

Zkrátka tahle zprasená příručka je podle mě úplná kokotina, navíc nebezpečná v tom, že se jí klidně nějaký přihlouplý, zakomplexovaný policajt může začit řídit. (Když se mu např. nepodaří z tebe vytáhnout peníze jinak)

5) Prasozákon s presumpcí viny s. Humla je nehorázná zmrdovina a tahle hloupá příručka je tomu nemálo podobná. Skoro bych řekl, že s.Huml je autora dobrý kamarád a trochu mu napovídal, co do té příručky nablít. Ale třeba se pletu.
6) Fakt nechápu lidi, co takovouhle prasárnu obhajují (vychvalují, tleskají ji ap.. vhodné synonymum si už klidně doplň sám)



Nečetl jsem to celé, ale tento komentář mě zaujal. Mě osobně ta příručka fakt nezajímá. Motorku mám v cajku a když na mě zkusí něco co vím, že je nesmysl, tak půjdu do správního řízení. No u mě by to nebylo poprvé, ale ještě jsem neprohrál.

Většina z vás, kteří sem píšou a jsou vytočený z příručky, jsou ti samý, kteří si udělali maximální tunning z ničeho a nebo věděli už v době koupě, že když na to někdo příjde, tak bude průser. Policisty taky nevyhledávám, ale jen se začínají zaměřovat na ty vraždy, co se pohybují na českých silnicích. My v práci zaměstnancům dáváme příručky na obrábění, protože všichni nejsou obráběči. Policajti dávají příručky proto, že všichni nejsou motorkáři. A když si myslíte, že máte pravdu, tak běžte do správního řízení !

Alarm píše: Nečetl jsem to celé, ale tento komentář mě zaujal. Mě osobně ta příručka fakt nezajímá. Motorku mám v cajku a když na mě zkusí něco co vím, že je nesmysl, tak půjdu do správního řízení. No u mě by to nebylo poprvé, ale ještě jsem neprohrál.

Většina z vás, kteří sem píšou a jsou vytočený z příručky, jsou ti samý, kteří si udělali maximální tunning z ničeho a nebo věděli už v době koupě, že když na to někdo příjde, tak bude průser. Policisty taky nevyhledávám, ale jen se začínají zaměřovat na ty vraždy, co se pohybují na českých silnicích. My v práci zaměstnancům dáváme příručky na obrábění, protože všichni nejsou obráběči. Policajti dávají příručky proto, že všichni nejsou motorkáři.A když si myslíte, že máte pravdu, tak běžte do správního řízení !



Asi je chyba, že jsi to celé nečetl.
Kdyby jo, tak bys pochopil spoustu souvislostí a možná by tě taky začalo zajímat proč takovéhle prasárny vznikají. Že vůbec nejde o bezpečnost, ale priorita je prachsprostě kasírovat peníze a tomu se přizpůsobují i zákony tak, aby se ovce nemohla ani cukat (bránit) až ji budou holit.

Máš nějaké racionální důvody proč bych měl plýtvat svými penězi a časem a absolvovat nějaká úplně zbytečná správní řízení s arogantními úředníky, STK, atd..? A po té znovu mrhat svým časem a vynakládat další nemalé peníze, abych vymohl svá práva a peníze zpět? O tom jak to tady funguje, jak úřady zneužívají pravomoce a kolik pokut je tu uloženo v rozporu se zákonem už byly popsány stohy papíru a opakovat to nebudu..

Další věc, ve které se strašně pleteš je, že většina, co jsou vytočený z týhle příručky a podobných prasáren, které už tvrdě zavedli do praxe, vymyšlených prioritně ke kasírování, si udělali nějaký "maximální tunning z ničeho, anebo věděli už v době koupě, že když na to někdo přijde, tak bude průser."
Všechny motocykly mam v naprostém pořádku, jsem příznivec originálního stavu a ani já, ani nikdo z okruhu mých známých, nemá žádný "neorigo" tunning.
Jenže o to ani autorům těchle paskvilů nejde, a to je v první řadě si, pro pochopení tohoto problému, třeba uvědomit.

Píšeš, že máš motorku v cajku a když na tebe zkusí něco, co víš, že je nesmysl, tak půjdeš do správního..
Problém je, že oni na tebe, ale hlavně na všechny, které zastaví kvůli skasírovaní (a o to tady hlavně jde) budou zkoušet hlavně to, co nevíš. (Proto tahle příručka vznikla jako neveřejná.)
A stejně se pak k tobě budou chovat všechny další aparáty, kde se budeš snažit bránit. Budou tě vtahovat do zbytečných koloběhů a úřední mašinérie a budou se z tebe jen snažit vytáhnout peníze za každou cenu, navíc za úplný nesmysl..

A na to, aby ses týhle zlovůli ubránil je potřeba mít obrovské právní povědomí, spoustu volného času nebo hooodně peněz. Navíc je tahle mašinérie pro některé jedince psychicky tak naročná až likvidční, že radši zaplatí, aby to už měli z krku. A to nejen autoři těchle prasáren, ale i policajti a úředníci vědí a zneužívají toho.
Ale to už ti jako absolventovi několika takových zbytečných spr. řízení nemusím ani psát.

Naposledy editováno 29.05.2016 13:52:33

(reakce na) a

29.5.2016 v 13:56 | Nahoru | #400
B-i-b-a> Výstižné

(reakce na) a

29.5.2016 v 16:40 | Nahoru | #401
Alarm>
A srovnávat příručku na obrábění pro zaměstnance, která je jistě ku prospěchu nejen těm zaměstnancům, a která se zcela určitě neplatila z našich peněz, s touhle prasárnou se spoustou chyb a tunelem na prachy, kterej vymyslel nějakej aparatčík, kterej tomu evidentně vůbec nerozumí, a která radí zakomlexovanejm fízlum (normální to snad ani dělat nemůžou) toužících po frčce, jak buzerovat, votravovat, šikanovat, strkat lidem dráty do vejfuku, tahat z lidí prachy, atd., atd.. je jako, slušně řečeno, srovnávat ty obligátní jabka s hruškama..
Teď mě napadlo, že daleko výstižnější srovnání týhle prasopříručky je s testerem na drogy, který teď policie, která si ho vybrala ve výběrovém řízení a který jsme si také zaplatili, taky používá a spousta lidí, co nikdy žádné drogy nebrala si myslí, že se jich to netýká.

Také Vám nejdříve seberou řidičák, přesto, že jste nikdy žádné drogy nebral a vy se pak musíte dožadovat krev. testu a dokazovat, že jste žádné drogy nepožil. Ale celou dobu než se to prokáže a než vám ho pak vůbec úřední šiml vrátí, tak jste bez řidičáku.
Co to může pro některé lidi znamenat snad nemusím popisovat.
Jistě, pak se můžete dožadovat nápravy a soudit se, v tomhle případě s MD, ale právníci se shodují, že je to na dlouhé lokte, navíc s nejistým výsledkem.

www.facebook.com/krimizpravytvprima/videos/10153741075608507/

(reakce na) a

29.5.2016 v 21:19 | Nahoru | #403
B-i-b-a> tak to je pecka

(reakce na) a

29.5.2016 v 23:46 | Nahoru | #404
B-i-b-a>
B-i-B-a No úplně s tebou nesouhlasím, protože pokud mám na moto origo díly, nenajdou na mě nic. Nejsem právník, ale právní povědomí mám. Souhlasím s tebou, že hádat se s nima je na dlouho, ale když jsem byl ve správním naposled, tak mi museli zaplatit i náhradu mzdy. Až čas ukáže, ják to bude, ale v Rakousku ti ten drát taky strčí a do prde.. a nikdo si na ně nic nedovolí , ale s laďákama se tam Čechům nechce. Ale tady má laďák každej a pak se vzteká.

Naposledy editováno 30.05.2016 17:38:00
Kámo to si musíme od rakušáků brát to nejhorší? Zajeď si na Glockner a uvidíš, co tam jezdí za vraždy. A my budeme zase řešit píčiviny a ještě se vo ně hádat.

(reakce na) a

30.5.2016 v 21:44 | Nahoru | #407
Alarm>
Ono nejde jen o to jestli něco najdou nebo nenajdou, ale hlavně i o to, že to podle tý rádoby neveřejný prasopříručky se spoustou chyb vůbec budou hledat, že ti při tom můžou zničit motocykl a že ta příručka (ve který vůbec nejde o bezpečnost jak se nám pokouší autoři nalhat, ale je to návod jak skasírovat co nejvíc peněz, když všechno ostatní selže) za peníze daňových poplatníků vůbec vznikla.
A v neposlední řadě s tím souvisí i to, že spousta lidí, co si myslí, že u nich nic nenajdou (stejně jako si to mysleli ti, co neberou drogy), tak si myslí, že se jich to netýká, ale to je obrovský omyl.
alarm: a co kdyz mi origo ta motorka nevyhovuje? Spatny odpruzeni, horsi brzdy - koupim lepsi podvozek a brzdy a podle momentalnich moresu ceskych policajtu a STK to tam mit nesmim? V rakousku i nemcku to jde...

Alarm píše: ...ale když jsem byl ve správním naposled, tak mi museli zaplatit i náhradu mzdy.

Náhrada mzdy a cestovného při podání vysvětlení je celkem běžná věc, ale rád bych se zeptal, jak jsi dosáhl toho, že Ti zaplatili náhradu mzdy za správní řízení navzdory § 79 odst.3 Správního řádu.
assassin> to je přeci nesmysl, jiný brzdy? Jako že tam dáš Bremba místo standartu. Nebo že dáš Ohlins? Kdo to pozná i mezi motorkáři. To rozhodně nejsou věci v příručce. Toto nikdo nepozná. To je ti samé jako když dáš na Octavii lepší tlumiče. Ukaž mi jediného člověka kdo kvůli tomu neprošel na Stk
vybouřená_mrkev> když jsem šel do správního podat vysvětlení, tak mi právnička dala lejstro, ať si ho nechám potvrdit u účetní o moji průměrné mzdě a v okamžiku kdy byl výrok, že jsem chybu neudělal, tak jsem ho odevzdal a náklady zaplatili. Ale jen dobu řízení a kilometry podle info na netu (asi mapy.cz) celý den dovolené nezaplatili, kur..
Alarm> To ovšem nebylo správní řízení, to bylo podání vysvětlení, to jsou dvě naprosto odlišné věci.

a

31.5.2016 v 17:43 | Nahoru | #413
A ještě - uplatnit nárok je potřeba do 8 dnů po podání vysvětlení, jinak nárok zaniká. Buďto jsi smotal dvě věci dohromady, nebo vůbec nerozumím tomu, jak přesně to probíhalo.

(reakce na) a

31.5.2016 v 17:52 | Nahoru | #414
vybouřená_mrkev> jo to máš asi pravdu, protože mi o osmi dnech říkal a já to měl sebou, tak se docela divil, že jsem tak rychlej
volkswagen> Volkswagen na glockneru jsme byli spolu, teda jestli jsi ten kdo si myslím, že jsi. A byl jsem tam asi šestkrát a po srazu na Tesáku jedu zase, ale nemyslím si, že ta příručka je něco, co by tě mělo rozhodit. Podle mě se opravdu soustředí na vraždy, které se pohybují co českých silnicích. Když některé motorky vidím, tak bych brečel, se slovy proč s tím nic neděláš? Moje motorka musí být čistá, krásná a top stavu. Toť vše

a

31.5.2016 v 21:43 | Nahoru | #416
Jasně, že to jsem já. Jenže v tý příručce se neřeší, jestli z tý motorky chčije olej, nebo brzdí kov na kov. Řeší se upevnění značky a velikost zrcátek, píčoviny.
jen takova poznamka - ta prirucka je plna fotek stazenych z netu, velky mnozstvi i z profilu tady na m.cz - rekl bych, ze z hlediska autorskeho zakona jde o jasne poruseni a mozna by stalo za to vymoci po nich nejaky sankce, nebo stazeni takto "ukradenych" fotografii... nenasel by se nekdo koho bavi se vrtat v zakonech? plus by bylo dobry kdyby se ozvali ti jejichz fotky byly pouzity, nejaka hromadna zalobicka by tem odbornikum mozna zamotala hlavu, co Cikus?

(reakce na) a

1.6.2016 v 07:10 | Nahoru | #418
assassin> Přesně tak.

a

1.6.2016 v 08:46 | Nahoru | #419
Nemám žádnou vraždu, jen starší japonský motocykl z roku 76. Bohužel nemá homologaci na blinkrech a na zadním světle .. s tím nic neudělám. Nebo mám měnit blinkry za blinkry z Jawy a zadní světlo dát z babety ? Je to postavený na hlavu .. prostě musím najít technickou, kde to projde a policajtovi pak tvrdit, že do roku toho a toho to tu homologaci mít nemuselo ..
Považuju to za buzeraci ..

assassin píše: jen takova poznamka - ta prirucka je plna fotek stazenych z netu, velky mnozstvi i z profilu tady na m.cz - rekl bych, ze z hlediska autorskeho zakona jde o jasne poruseni a mozna by stalo za to vymoci po nich nejaky sankce, nebo stazeni takto "ukradenych" fotografii... nenasel by se nekdo koho bavi se vrtat v zakonech? plus by bylo dobry kdyby se ozvali ti jejichz fotky byly pouzity, nejaka hromadna zalobicka by tem odbornikum mozna zamotala hlavu, co Cikus?



Myslenka na zalobu se mi libi.
Kdyby byl nekdo znaly problematiky ochoten se toho chopit a rozjet to, sel bych do spolufinancovani pripadnych nakladu.
Téma je zamknuto


TOPlist