Téma: Založili jsme hnutí NZS a hledáme členy...
23.5.2016 v 11:08
Ahoj vsem,
po zrale uvaze jsme s kamosem zalozili hnuti NZS (Na Zdraveni S-r-m, kde "-" = "e") a hledame nove cleny
Dosli jsme totiz k zaveru, ze nas "motorkaru" uz je tolik, ze hledat mezi nami jakoukoliv spojitost krome toho, ze z nejakeho duvodu obcas sedneme na neco, co ma dve kola, je nesmysl. Staci si ostatne procist par mistnich vlaken a zjistite, ze postojove, nazorove a jinak se lisime stejne, jako treba majitele dvojkovych Octavii, kterych je taky mraky a z nejakeho duvodu nemaji potrebu se zdravit.
Nemluve o tom, ze vehementne se chteji zdravit i ti, co maji kola 3, tedy ridici divnosti pripominajicich motorku jen vzdalene, pripadne 4, coz jsou ctyrkolky a to uz motorku nepripomina vubec. Nemluve o urputne zdravicich skutristech a "batuzcich", z nichz nekteri ani papiry na motorku nemaji.
Stranou ponechavam fakt, ze pozdrav nekterych pripomina spise odflaknute hajlovani kombinovane se signalem o zmene smeru jizdy pri nefunknich blinkrech...coz oboji muze zmast ostatni ucastniky silnicniho provozu
Vyzyvame tedy k zasadnimu potlaceni tohoto prezitku z dob, kdy motorek bylo jako safranu a jejich vlastnictvi urcitou revoltou proti rezimu, nesvobode a cemukoliv jinemu, protoze v dobe dnesni, kdy si motorku muze poridit z ruznych pohnutek opravdu kdokoliv, postrada toto gesto zasadne sveho vyznamu a smyslu!
V prvni fazi jsme chteli udelat vstricny krok a na pozdravy pouze odpovidat, ale on zdravi opravu kazdy, takze i tak se z toho o slunnem vikendu s ohledem na koncentraci motorek stava nesmyslne mavani rukama bez hlubsiho smyslu. Takze pryc s nim a odlisme se prave tim, ze zdravit nebudeme

Naposledy editováno 24.05.2016 22:39:17

24.5.2016 v 08:17 | Nahoru | #61
Vůbec koukám, že ať je vlákno o čemkoliv, seru tu všechny jenom nickem. Až se přejmenuju na nicneříkající Felki, nebo podobně, budu tu mít fůru kamarádů! Je to jenom virtuální sranda sranda ale pro někoho je to tu asi smyslem života. Mějte se tu všichni báječně a hlavně kolama dolů.

24.5.2016 v 08:23 | Nahoru | #62

V9king píše:

A zas tolik motorek nepotkávám aby mě to zdravení vadilo a v létě jich jezdí ještě méně než teď.

A vovovovo votom to je!
To se ti to zdraví, když potkáš jednu-dvě motorky za pár minut Ale ne každej žije ve vesnici v jižních čechách.

E: zdravení mimo davy a pokec na pumpě je samozřejmost, ale píšeš, jako bys nebyl nikdy ve městě. Jdi se někdy projít tam, kde sou mraky lidí a pak zkus procentuelně vyjádřit, koli si jich nepozdravil. Už nebudeš takovej slušňák.

Naposledy editováno 24.05.2016 08:26:01

24.5.2016 v 08:28 | Nahoru | #63
Bezte jezdit a vyserte se na hovadiny typu kdo koho zdravi ci ne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Založili jsme hnutí NZS a hledáme členy...

24.5.2016 v 08:30 | Nahoru | #64

.... v tomto naprosto novém a originálním vlákně.

Naposledy editováno 24.05.2016 08:31:21

24.5.2016 v 08:50 | Nahoru | #65

PetrL3 píše: gugo> Vole, jak mam asi teď jít jezdit, když není dořešený, jestli se zdravíme nebo nezdravíme.

.... v tomto naprosto novém a originálním vlákně.

Nejzdi aspon bude na silnicich vic mista

24.5.2016 v 08:55 | Nahoru | #66
Nebude vic mista. zatim jezdim autem. Cekam, az zavedou daň z pozdravu. Tim se to vyřeší.

24.5.2016 v 09:09 | Nahoru | #67

gugo píše: boha jeho je kveten tohle vlakno je jak z ledna a to jeste predchozich let kdyz bylo jeste to bily co pada z nebe na zem, klouze to a neda se potom jezdit.
Bezte jezdit a vyserte se na hovadiny typu kdo koho zdravi ci ne.

Ale berte to fakt s rezervou, byla to jen takova sonda, co se bude dit a nezklamalo to...vlakno pak zacne zit vlastnim zivotem, lidi se zacnou napadat, kdo je vetsi motorkar a jak vubec muzu zit, kdyz nechci ostatni zdravit a pak to teprve zacne byt legrace

24.5.2016 v 09:13 | Nahoru | #68

Hedge píše: Ale nedalo Ti to a stejne jsi musel neco napsat, co? Ja jezdim hodne, a proto me vecne zdraveni nebavi. Chapu vas s petimistnymi cislicemi u poctu prispevku, ze kdyz si o motorkach prevazne jen dopisujete, tak vam to pak jednou za cas pri vyjizdce prijde zabavne

ono se to kolik najezdis pozna z toho kolik mas prispevku ? Hmm zajimave, asi tak stejne zajimave jako hodnotit jestli je nekdo vetsi ci mensi motorkar podle toho jestli ma ci mel jawu nebo jinejch parametru. Ale kdyz uz jsme tak u toho kolik rocne najezdis , pak to muzeme porovnat s tema napsanejma prispevkama.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Založili jsme hnutí NZS a hledáme členy...

24.5.2016 v 09:32 | Nahoru | #69
gugo> Podle toho se to samozrejme nepozna, jen se pozna ten, ktery ma ke vsemu co rict, byt se mu vlakno zda sebestupidnejsi, jak sam napise Ale bud v pohode, je vas tu takovych vic a jste tim uz povestni
A tomu deleni motorkaru, jak uvadis, take nerozumim, v tom jsme zajedno. I kdyz chapu, ze nekdo ma pocit, ze k nejakemu typu motorkare ma asi bliz nez k jinemu. Stejne jako se na kolech zdravi kluci na horskych a pak ti na silnicnich (nekdo samozrejme zdravi vsechny). A pani na kole s kosikem a civavou nezdravi nikdo...a zhruba tak velke rozdily jsou i mezi nekterymi motorkari. To, ze jezdime na jakychkoliv motorkach z jakychkoliv pohnutek z nas nedela rodinu, partu, ani kamarady.

Edit: A co se tyka tech ujetych kilometru, to neni vubec zadne meritko, osobne mi staci pohled na zadni gumu a vim, s kym mam tu cest.

Naposledy editováno 24.05.2016 09:35:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Založili jsme hnutí NZS a hledáme členy...

24.5.2016 v 09:38 | Nahoru | #70
Vem treba minulou sezonu aby si to nemel prilis slozity.

24.5.2016 v 09:42 | Nahoru | #71
gugo> Pokud bez toho nemuzes byt, tak 15-25 tis., podle sezony, z toho 2/3 mimo CR. Ta lonska zrovna neni reprezentativni, protoze mi skoncila brzy kvuli operaci kyly.

24.5.2016 v 09:50 | Nahoru | #72

Skvělá odpověď, děkuji! 24.5.2016 v 09:51 | Nahoru | #73
Vi nekdo jestli tento zvyk pestuji italove, spanelove, polaci, nebo treba ve Skandinavii?

24.5.2016 v 09:52 | Nahoru | #74

Hedge píše:

24.5.2016 v 09:54 | Nahoru | #75

gugo píše: Hedge> no vidis, najezdim zhruba to samy, takze s poctem spispevku to asi nebude mit co delat. Akorat proste kdyz si nekdo zalozi tema ktery je vo hovne, tak mu to napisu

24.5.2016 v 09:55 | Nahoru | #76

gugo píše: Hedge> Ja jsmem o rodine nic nerikal. Skoncili jsme u tojo ze jsi povidal neco vztahu prispevku a najetych kilometru. Takze se te ptam kolik toho rocne najezdis.
Vem treba minulou sezonu aby si to nemel prilis slozity.

Ja loni najel tak 1000km, myslim Jsem to nijak nepocital, ale se mi jezdit moc nechtelo, parkrat jsem se projel, to uz jsem vic najezdil na kole Zadni gumu tam mam skoro 3 roky, takze asi ani sezonu predtim to nebyla zadna slava.

24.5.2016 v 09:57 | Nahoru | #77

Hedge píše: Tak to pak potvrzuje to, co nekteri tvrdi uz davno...ze se tu resi same nesmysly porad dokola

To je pravda. Lidi jako ty o tom zakládají furt ty samý témata dokola a lidi jako gugo jim na to furt odepisujou to stejný.

Naposledy editováno 24.05.2016 09:58:57

24.5.2016 v 09:57 | Nahoru | #78

V9king píše:

A vovovovo votom to je!

:) jj máš pravdu že na vsi je to něco jiného a samozřejmě pokud bych nic jiného nedělal než zdravil tak taky na to seru:),
nebo na výjezdu ze zatáčky po zadnim tak ta holčina z toho má radost a baví ji to víc a to za to stojí:)

Naposledy editováno 24.05.2016 09:58:33

24.5.2016 v 09:59 | Nahoru | #79
[quote=PetrL3]Jakože u pumpy potkáš starýho pardála, co strávil dovolenou dálničníma přesunama, omrkneš jeho plošku na gumě, významně mrkneš jedním okem a půjčíš mu knihu "The twist of the wirst"

To by se pak ten pardal vracel zrejme z Alp, pripadne odjinud, kde to po motorkarske strance za neco stalo a gumu by mel na okrajich krasne sjetou. Spis jsem tim narazel na ty borce na benzinkach, co tam sedi pul dne, z kazde strany 3 cm strachu a kdyz tam prijedes, maji hroznou touhu si povidat, protoze jste prece hrozni kamosi
Ale nechci se poustet do debaty, zda dobre sjeta guma dela z cloveka motorkare, to je samozrejme nesmysl...jen tim zase chci demonstrovat ty rozdily, ktere mezi nami jsou a ze nas opravdu leckdy spojuje jen to, ze sedneme obcas na motorku. A to uz je totez, jako ze obcas sednes do auta...a v tech se nezdravime.

Naposledy editováno 24.05.2016 10:03:09

24.5.2016 v 10:00 | Nahoru | #80
V9king> jojo, to pak stojí, stojí.

Edit: stojí to za to

Naposledy editováno 24.05.2016 10:02:25

24.5.2016 v 10:02 | Nahoru | #81

Manzak píše: Hedge> Jsem pro nezdraveni, zrovna tak jako se nezdravi v Nemecku a Anglii. Francouzi jsou jak uminuti se zdravenim, a je to opruz, nebot motorek tam jezdi kvanta a clovek casto automaticky odpovida a mava rukou jak pica. Zdraveni je kravina a nemam z toho zadny povznasejici pocit.

Osobne jezdim Rakousko, Italii, Slovinsko, obcas Nemecko a zdravi se tam rozhodne mene...a to je docela mozne, ze ti, co precijen zdravi, jsou obcas Cesi, protoze v Alpach nas je v sezone hodne

24.5.2016 v 10:13 | Nahoru | #82
Hedge> ja nejak nechapu proc to tak resis. Proste tramvajaci asi taky nebudou vsici kamosi a proste tu pazouru obcas zvednou.
Kdyz jezdim vlete na lodi , tak se taky vetsinou zdravis stim koho mijis. Kdyz dorazim na diving lokalitu kde me to vobsadi jinej diver se clunem, tak i presto se pozdravime.

Je to proste takovej beznej zvyk. Osobne me desny kamosi ktery neznam a desne chtej komunikovat na pumpe spis serou, ale fakt me ruka neupadne kdyz je pozravim.

Zdravej i Nemci na motorkach, byt ne tolik jako treba F a I. Ale treba vloni na Korsice zdravili vsici co jeli v protismeru. Zjevne to misto ma nejaky pozitivni vliv.

24.5.2016 v 10:45 | Nahoru | #83

V9king píše: ale na druhou stranu pokud 16ti letou holčinu co jede na skůtru pozdraví protijedoucí supersport co letí 200 v zatáčce na koleni

No tak ted uz trochu fantazirujes, v takovych situacich nezdravi nikdo, ani ty nejvetsi fanatici do zdraveni.

24.5.2016 v 11:00 | Nahoru | #84

Hedge píše: [quote=PetrL3]................l...jen tim zase chci demonstrovat ty rozdily, ktere mezi nami jsou a ze nas opravdu leckdy spojuje jen to, ze sedneme obcas na motorku. A to uz je totez, jako ze obcas sednes do auta...a v tech se nezdravime.

Nezdravíte se v autech? To je divné, ne?
Na mě občas mávají, pokud jedou ve stejné značce. Nemám problém odpovědět. Stejně tak, jako když vidím někoho, kdo auto má opravdu pěkné a je vidět, že s tím měl práci, tak klidně ojediněle pozdravím i já jako první - jako pochvala.

Na motorce odpovídám, protože mě to tak učili - je to slušnost. První pozdrav opravdu ale omezuji jenom když vidím opravdu něco zajímavého nebo třeba stejný stroj.
Je ovšem pravda, že když někdo začne jezdit, zjistí, že má zdravit a pak se o to snaží za každou cenu. Což v hodně situacích opravdu není to pravé, pokud začátečník má pocit, že odpovědět musí i v kdejaké zákrutě, když sám má dost co dělat, aby zatáčku projel. A říkat, že pak tedy na tom nemá jezdit by bylo sprosté, každý se nějak učí... (pouze pár místních bohů to umělo od narození )

24.5.2016 v 11:17 | Nahoru | #85

Manzak píše:

:) ani moc ne, ale dobře at nežeru tak na koleni do 150 ale ono je to spíš někde kde to znáš a máš to tam najetý aby tě nerozhodila nějaká příčná vlna, jinak na kolínku stejně rukama nezatáčíš a řidítka téměř nedržíš no a na zadním je ta druhá ruka úplně k ničemu tam si akorát musíš dávat bacha když to pokládáš aby jsi měl kola v ose...

Tím netvrdím že tak jezdím naopak já jezdím pomalinku opatrně a křečovitě se držím řidítek abych aspoň něco na posiloval.:)

Ale psal jsem to jako příklad protože je tady pár lidí co to uměj tak jsem je chtěl nabudit aby mě nepřestávaly zdravit kdybych si koupil skůtra:)

Naposledy editováno 24.05.2016 11:39:12

24.5.2016 v 11:59 | Nahoru | #86
Na jednu stranu mi je už také líto, že motorka se stává ukázkou sociálního statusu a něco, co je prostě "kůl", tak proč si to nepořídit abych zamachroval, ale na druhou stranu jsem rád za každého, kdo na motorku sedne, protože města jsou hrozně ucpaná a když zrovna musím autem a trčím v zácpě, vůbec by mi nevadilo, kdyby se pár těch řidičů kolem mě také překonvertovalo .

24.5.2016 v 12:08 | Nahoru | #87

supporter81 píše: selkie> Hahaha. Bereš se moc vážně.

stále mimo

Hele, to ste tam všichni takovýhle? by moh bejt nakonec celkem dobrej kroužek

24.5.2016 v 12:18 | Nahoru | #88

Naposledy editováno 24.05.2016 12:19:19

24.5.2016 v 12:50 | Nahoru | #89

selkie píše: Hedge má evidentně nějakej komplex z počtu příspěvků u ostatních nejmíň posedmý čtu nějakej takovej žvást

treba nas trumfne poctem zalozenych blbych temat.

24.5.2016 v 13:56 | Nahoru | #90

Vubec z toho nemam komplex, jen se tim bavim, zatimco vy tim tady uplne zijete, jinak nechapu, kde jste to mohli nabrat. A pak pro pobaveni zalozim vlakno s odpustenim "o hovne" a uz jste tu a vesele prispivate, byt se vase prispevky vubec netykaji tematu a jen resite, kdo ma a nema komplex.
Ja kdyz vidim z meho pohledu tema o hovne, tak ho ignoruji, zatimco jsou evidentne taci, kteri proste maji potrebu se vyjadrit ke vsemu, byt je to uplne mimo tema
A se zakladanim "blbych" temat mam taky ciste svedomi, protoze polovina mnou zalozenych temat byla o tom, ze jsem uz neco nepotreboval, tak jsem to tady vzdycky nekomu venoval (boty, kozene kalhoty, karbonovy stitek na Monstra), nez abych to treba za 1.000 Kc prodaval...a za to se myslim stydet nemusim.
Kolik takovych "blbych" temat jste zalozili vy?