Téma: Jak co nejvíce přizpůsobit enduro pro MX trať?
27.4.2016 v 16:42
Zdravím, už podle názvu témata je určitá většina popuzená a myslí si svojí jednoznačnost = koupit MX motorku, ale.

Rozhoduji se v podstatě mezi motocrossem a endurem, budu jezdit jenom na tratě, ale sem tam chci vyject na nějaké to enduro - možná i silnice.
Otázka zní - Je lepší koupit motocross nebo existuje přímo nějaké enduro, které bude způsobilé i pro MX? (Ano, zní to poněkud sporně, ale prostě potřebuji pomoct.) Nebo bude stačit třeba KTM EXC 350F 2015? Nebo enduro a následně nastavování podvozku?
Děkuji, budu moc rád za každou radu!

Jak co nejvíce přizpůsobit enduro pro MX trať?

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2016 v 18:14 | Nahoru | #1
S wr250f sem po trati lítal běžně a šlo to. Kompres na max a hlavně to chce hezky doskakovat skoky na dopady a nesmí tam být žádné skoky na rovinu

Každopádně je to kompromis a to mě neba. Velmi rychle sem přesedlal na mx

Jak co nejvíce přizpůsobit enduro pro MX trať?

28.4.2016 v 08:17 | Nahoru | #2
Souhlas s Everts72
Nehorší jsou asi tlumiče, třeba v Měšicích spousta lidí jezdí na enduru, ale je pravda že když ty stolice nedoskočíš nebo naopak natáhneš moc tak jdeš na dorazy. Blbý je to na dvouskokách ty skočit musíš, tam jdeš na dorazy i s motokrosem když se to nepovede.

Čim jednoduší trat, tim se Ti líp bude jezdit na enduru.

Ale podle mě záleží kde budeš víc jezdit pokud motokros tak bych asi šel do motokrosu.
Ono v nákladech Tě to enduro v motokrosu taky vyjde dráž a když potom zrychlíš tak krom tlumičů(který by šly dát z motokrosu) tě začne štvát i převodovka a potom i motor
Ono stejně pokud budeš jezdit na trati tak se budeš snažit silnicím vyhýbat protože Ti bude líto gum

Naposledy editováno 28.04.2016 08:18:13

Jak co nejvíce přizpůsobit enduro pro MX trať?

28.4.2016 v 08:24 | Nahoru | #3
Předělat to asi půjde. Otázka jaký tratě máš na mysli. Jestli čistě MX nebo něco ve smyslu cross country.A pak taky o váze pilota. Pokud chceš lítat lavice,bude to chtít MX vidle a s menší vahou se dá na centrál hodil "vhodnější" pružina. Pokud máš metrák, s enduro centrálem toho moc nevymyslíš, leda zakázkovou pružinu.
Pokud koupíš MX a budeš se s tím mrdat někde v rokli/potoku/lese tak to uvaříš.Záleží co s tím zamýšlíš všechno jezdit

1 reakcí na tento příspěvek Jak co nejvíce přizpůsobit enduro pro MX trať?

28.4.2016 v 09:59 | Nahoru | #4
já si myslím, že zadek i předek komplet tlumiče by šly přendat z motokrosu aspoň u KTM by to mělo jít, ale v enduru z toho je člověk po chvilce ztahanej jako pes:)

Já jsem motorkros nikdy třeba v lese neuvařil, možná spíš naopak u dvoutaktu ho po chvilce musím nechat proskočit aby se mi svíčka nezalila nespáleným olejem.
Ale máš pravdu, že spousta lidí motokrosa v enduru uvaří.

vždy lepší používat motorku na to co je určená, tak to prostě je.

TO Madghost13:
nepíšeš kolik máš zkušeností, ale ta třipade na trati letí jako čert a na začátek je lepší něco hodnějšího, líp se na tom učí a víc to baví...

Naposledy editováno 28.04.2016 10:02:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak co nejvíce přizpůsobit enduro pro MX trať?

28.4.2016 v 21:01 | Nahoru | #5
V9king> Ahoj, no zkušenosti... Honda XR 125L a opravdu lehký enduro, pak mi dal kámoš sject na EXC 525, opravdu se mi to zalíbilo, poté YZ 125 a věděl jsem, co chci. Bohužel, s mojí velikostí (194cm-83-4kg) Už je na nějaký 80tky s malým rámem pozdě.
Ta KTMa se mi tu nabídla, má okolo těch 37kW, je to celkem nášup, ale tak nějak by se na to zvyknout dalo, nebo ne?

(reakce na) Jak co nejvíce přizpůsobit enduro pro MX trať?

28.4.2016 v 21:16 | Nahoru | #6
Madghost13> enduro na MX trať není dobrá volba.hodně záleží,kolik vážíš,ale pokud jsi chlap,tak si nesjedeš,půjde to neustále na dorazy.

-je faktem,že znám kluky co jezdí motokros a protože umí,tak i v lese na krose nemají problém ....
-pak je hromada takových,co si koupí motokros do lesa,tlučou se na tom jak idioti,nejde jim to,trápí se,ale když to kupovali,tak si mysleli že to půjde......
-no,ale asi neznám nikoho,kdo by obstojně jezdil s endurem na MX trati.to prostě nejde-podvozek to nestíhá,jedině komplet předělat tlumiče.

Jak co nejvíce přizpůsobit enduro pro MX trať?

29.4.2016 v 14:21 | Nahoru | #7
Dá:)
Ale ta motorka jede na trati mnohem víc než na polní cestě(teda aspoň Ti to tak bude připadat).
V motokrosu i v enduru se líp jezdí rychle než pomalu, jinými slovy potřebuješ mít švih,
jenže rychle se líp jezdí na slabší motorce, protože ji máš líp pod kontrolou.
Další věc je že po cca 20ti minutách ježdění na trati je člověk utahanej a připadá mu že se ho snaží ta motorka zabít:D

Tim nechci říct že ji nezvládneš to vůbec ne, ale když ji kupuješ tak je lepší se s prodejcem domluvit na vyzkoušení přímo na trati a uvidíš sám...

jinak k původní otázce motokros se nechá doskládat až k enduru a naopak, ale je to hodně korunek:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist