pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dejf. píše: oioi01> nejvic myslim 3lety a bez problemu. Ale na tohle se spis tázej u dewwila, ci bubraka. Ti sou zvykli na mnohem mnohem starsi dotky Kdybych mel jistotu, ze ta guma nelezela nekde venku na slunicku / na mrazu, tak bych do toho taky klidne sel...
Zdar, je to takhle, u pneu co nebyla nikdy obutá a dobře skladovaná se bere i pětiletá pneu jako nová se zachováním všech vlastností pneu garantovaných výrobcem, u moto pneu není problém stáří u neobutých pneu 3 roky. S Pepou teď jezdíme Racetec K2 DOT1406 a na to naše prdlání až moc dobrá, Pepa je blázen a v Buchlácích je sežmolkoval jak na okruhu, když jel ojet kluzkou vrstvu na pneu Ale u těhle pneu je známo místo skladování takže pohoda, jinde bych si tak starou gumu nekoupil ani omylem a já ji mám pouze vzadu, protože Bubrák mi předky vykoupil, prej za ty prachy je to povinnost a vzal hned dvě sady Každopádně kupujte jen nový pneu do stáří 3let a jetý slicky tak maximálně ten rok co zrovna je, když vidím jak to maj kšeftaři vykomínkovaný na zahradě za barákem v zimě, v létě e: on ten separátor (svině klouzavá) tu gumu konzervuje takže stárnutí se u nový pryže zpomaluje, něco jinýho to je u Conti Sport Attack2 -3 a Road Attack 2, který nemaj na sobě už od nová separátor a hned po ohřátí gumy můžeš na koleno, tam bude i u nový stárnutí rychlejší...Naposledy editováno 06.04.2016 07:05:38
Vono se to hrozne demonizuje obecne...A kor kdyz to nakej Pepik, v nakym Autosalonu lidem nalezite vysvetli, tak pres takovej nazor pak u vetsiny motorkaru nejede vlak, ze jo .
mimochodem: kdybys vedel zas o nakejch vyhodnejsich gumickach ve 180/55 tak dej vedet . Brzo budu muset prezout zas
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Amanna pak rozbil už na nějaký nový gumě
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 06.04.2016 09:45:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: Jindřej> no právě, aspoň by ti vydržela dýl
Jako ze mesic a pul ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřej píše: strakon> Zrovna tahle se mi designem moc nelíbí. Navíc je to vydechlej vzducháč, to nechci
Ale zase by ti nefouklo těsnění pod hlavou a netekla ti voda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jindřej píše: dakarista> ono by se určutě objevilo něco dalšího, toho bych se nebál
Nebuď smutnej... Pusť si písničku
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
ne ze budete rychlejší...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
já ten test nemám, našel jsem ho z tohoto odkazu když jsem se koukal co v časáku bude, jinak bych samozřejmě hodil použitelnej scan
http://www.motorkari.cz/clanky/aktualne-v-tisku/11/motorbike-4-2016-33813.html
edit: až ten časák koupíš, oskenuj mi ten test novejch Dunlopů Roadsmart III.
Naposledy editováno 08.04.2016 08:08:08