globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr motorky
 
31.3.2016 v 11:09
Velevážení krotitelé jednostopých milenek/milenců !!!
Jakož to ke zkušenějším, se k vám obracím s prosbou o radu.
(Pokud se počítá "lítání" po vidlákově na fichtlu a Jawici 250- tak to není úplně tak první...)
Stále se nemůžu rozhodnout, hledám nějakou srdcovku, neagresivní, lehce ovladatelnou, do města, na cesty,
a taky mě rajcuje příhradový rám
Miluju zvuk dvouválu, ale valná většina lidí (kromě vlastníků) mi ho vymlouvají s tím, že je to ucukaná svině...
Cena do 100.000,-
Já 170cm/73kg
-Rozhoduji se mezi:

Multistrada 620 (přesto že čumák vypadá jak po plastice od šimpanze po lobotomii)

Monster 620

Raptor 650

CBF500

GSR600

GSF650

MT-03

ER6N

Prosím poraďte do čeho bych měla jít, nebo váš tip na jinou???
Děkuji všem
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Výběr motorky

1.4.2016 v 23:45 | Nahoru | #31
strakon> svatá pravda, hodná motorka, dobře ovladatelná a ještě navíc pěkná

Výběr motorky

1.4.2016 v 23:54 | Nahoru | #32
Jo jsem vlastne zapomnel... 600 monster, SV650... Z tech 50kW dvouvalcu jde strach, nic pro zacinajici

Výběr motorky

2.4.2016 v 07:27 | Nahoru | #33
zvládnutí jawy je základ a jeví to tvůj vztah k motocyklům, takže na tvém místě bych se výběru ze zmiňovaných motorek vůbec nebál. Za mě určitě Cagiva Raptor 650.
Ještě jsem teď v inzerci zahlédl jeden moc zajímavý kousek . Určitě bys ho měla také zvážit. Je to lehké ovladatelné se super zvukem a k tomu to má jako bonus kardan.

Výběr motorky

2.4.2016 v 07:46 | Nahoru | #34
Co triumph tripl sice trival ale moc dobrá moto

Výběr motorky

2.4.2016 v 11:29 | Nahoru | #35
Chtěl bych se zeptat jestli někdo nevíte o autoškole na motorku A1. V okolí Teplic nemůžu najít žádnou, která by dokázala udělat kompletní řidičák i se všemi věcmi okolo. díky v Teplicích na to nemají plochu.

Výběr motorky

2.4.2016 v 13:49 | Nahoru | #36
Onehdá v Motohauzu psali o 675 StreetKriplovi že prej ten třívál dělá holkám moc fajn pocit. :)

Výběr motorky

2.4.2016 v 16:39 | Nahoru | #37
Dyž já se dycky leknu, jak přijede ital, že se mě sypou šroubky z motorky

Výběr motorky

2.4.2016 v 21:05 | Nahoru | #38
ER6

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky

2.4.2016 v 22:59 | Nahoru | #39
...lítání po vidlákově..., ...ucukaná svině..., ...šimpanz po lobotomii..., no tak tebe bych chtěl mít v okrese Takovej slovník nepoužívají ani někteří chlapi, když jsou přizdisráči

Ber, co se ti líbí. Mám už 6 let obstarožní pomalej rozežranej těžkej a poslední dobou i rezavej krám, kterej už chci asi 4 roky prodat, ale pak se na něj podívám a vím, že to nemůžu prodat, protože je to hezký a mám z toho radost. Jiný motorky určitě jezdí líp, úsporněji, rychleji, ale přece nebudu jezdit na nečem, co se mi nelíbí

Výběr motorky

2.4.2016 v 23:33 | Nahoru | #40
ER6 třeba z vyběru napsaného

Výběr motorky

3.4.2016 v 19:24 | Nahoru | #41
MOnsteeeer

(reakce na) Výběr motorky

3.4.2016 v 19:25 | Nahoru | #42
Dráťa>

1 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky

3.4.2016 v 21:47 | Nahoru | #43
rozhodoval jsem se mezi GSR 600 a ER 6N a vyhrálo to evidentně suzuki. U Kawy mě odradil nižší výkon a hrozný zvuk s origo výfukem. Můžu říct, že byť je GSR o cosik těžší, je ovladatelná a docela nízká. Mám 178cm a když sedím, mám chodidla celé na zemi a lehce pokrčené nohy. Do ducati bych nešel, protože nebýt Italů, nemají mechanici práci. Je tam docela často nutný servis. Na Japonce sedneš a jezdíš. Jen spotřební doplňky a běžná údržba.

Výběr motorky

4.4.2016 v 00:49 | Nahoru | #44
Monster

2 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky

4.4.2016 v 07:50 | Nahoru | #45
Zkuste někdo popsat ten strašnej a nákladnej servis šestkovýho Monstera prosím? Ať jsem v obraze. O S2 popř S4 něco vím, ale o šestce nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

4.4.2016 v 08:14 | Nahoru | #46

Peřina píše: Zkuste někdo popsat ten strašnej a nákladnej servis šestkovýho Monstera prosím? Ať jsem v obraze. O S2 popř S4 něco vím, ale o šestce nic.


tak jestli víš něco o S2, tak 6ka monster je to samý

(reakce na) Výběr motorky

4.4.2016 v 13:02 | Nahoru | #47

FiZzeR píše: Jsi-li hezká, tak monstr, pokud né tak nějakej čopr


Jak se tak kolem sebe koukám, tak nemůžu nepostřehnout, že tohle přirovnání ale opravdu platí, všechny se toho držej

Výběr motorky

4.4.2016 v 13:24 | Nahoru | #48
mt07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

5.4.2016 v 18:02 | Nahoru | #49
Dr.Houba> Takže sevis šestky a osmikila je stejnej? známej měl kdysi S4 a vím že se servisem to byl docela oser, motor putoval ven atd...

(reakce na) Výběr motorky

5.4.2016 v 18:47 | Nahoru | #50
Peřina> je to spíše postavené 4ventil vs 2 ventil...kratší servisní intervaly a dražší i v rámci klasických úkonů...tedy, hlavně co se týká starších motorek, od 998 motoru se to zase trochu zlepšilo, nové jsou na tom zase úplně jinde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

6.4.2016 v 12:58 | Nahoru | #51

SuzukiGSR600 píše: ...Do ducati bych nešel, protože nebýt Italů, nemají mechanici práci. Je tam docela často nutný servis. Na Japonce sedneš a jezdíš. Jen spotřební doplňky a běžná údržba.


Kolik těch Italů jsi měl a kolik jsi jich servisoval, ty mechaniku? A nebo, kolik jsi jich na vlastní oči viděl?

(reakce na) Výběr motorky

6.4.2016 v 14:04 | Nahoru | #52

Tom-K píše: Kolik těch Italů jsi měl a kolik jsi jich servisoval, ty mechaniku? A nebo, kolik jsi jich na vlastní oči viděl?



ja par jo. Takze uplne s klidnou dusi muzu rict, ze jsou veci ktery se na italskych a rakouskych motorkach proste serou casteji a nebo jsou od zakladu poddimenzovane, spatne udelane. Ale zase az na male vyjimky to neni nic co by branilo v dobrem uziti a vetsinou je to vyvazeno tim duchem .
Duchem rozumej pocit z jezdeni.

2 reakcí na tento příspěvek Výběr motorky

6.4.2016 v 14:07 | Nahoru | #53
odborně jsem koukl na ty parametry a mám v hlavě jen jediné - že jsi na tvoji výšku docela slušně vyžraná

(reakce na) Výběr motorky

6.4.2016 v 14:08 | Nahoru | #54
fockewulf> hromada svalu neasi

(reakce na) Výběr motorky

6.4.2016 v 20:12 | Nahoru | #55
Jurawood> jde o to, jaky jsi ridic, ne o silu na rovince umi kazdy blbec otocit plyn, ale pak prijde zatacka a frajirci brzdi se smrti v ocich navic monster jedes pekne, mam 796 a pokud si nekdy jel na nahaci, tak musis vedet, ze na nejake blazneni to neni, protoze bys byl blbej, kdyby ses pral s tim odporem

Naposledy editováno 06.04.2016 20:14:43

(reakce na) Výběr motorky

7.4.2016 v 21:54 | Nahoru | #56
fockewulf> vzhledem k jejímu věku by mi ty parametry krátkodobě nevadily

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr motorky

11.5.2016 v 08:54 | Nahoru | #58

Peřina píše: Zkuste někdo popsat ten strašnej a nákladnej servis šestkovýho Monstera prosím? Ať jsem v obraze. O S2 popř S4 něco vím, ale o šestce nic.



Okolo roku 2011 na S2R u Motoroberta:

Servis a ceny:

řetězová sada...1ks...3 420kč
těsnění ventilů...8ks...416kč
rozvodový řemen...2ks...1 580kč
vzduchový filtr...1ks...522kč
svíčky RA4HC...2ks...300kč
palivový filtr...1ks...683kč
brzdová kapalina DOT 3/4...0.3l...54kč
olej shell ultra 4 15W/50...3l...1200kč
olejový filtr...1ks...357kč
práce...7h...3 360kč
Celkem...11 892kč

Více na: http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=28565

(reakce na) Výběr motorky

12.5.2016 v 11:45 | Nahoru | #59
sramis> Dík....no tož to je šílená raketa, nedivím se že Italy nikdo nechce. Řekl bych, že oproti japončíkovi je to dražší o ten řemen a těsnění ventilů... a nějakou tu hoďku práce navíc. Ale jsem rád že to vím, teď už taky můžu psát srance o tom jak mají Italové drahej servis a jsou nahovno. :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist