Chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti s laufy na dvouvály. Původně jsem chtěl dát karbon, ale mám strach, že se to začne vypalovat a tím pádem křehnout. Bavil jsem se o tom i s Robertem Pokorným z Ivančic a ten mi to potvrdil. Že u 2V jsou velké rázy(zvlášť systém 2-2-1), tím pádem vata fičí rychle pryč, pak to začíná samozřejmě hřát a to je pro karbon smrt. Jedině často přetesňovat (prý stačí cca 2 tis. km a vata je v čudu) což je nesmysl. Uvažoval jsem taky o nerezovém Viperu v černé povrchové úpravě, ale ti čoboli přednedávnem dost podražili :/ Takže máte někdo zkušenosti, třeba i s jinýma značkama. Na R.P. jsem slyšel dost chvály, ale i to, že ta vata u nich obecně moc nevydrží. Koně honit nepotřebuju, jde mi jen o zvuk a vzhled, mám černou mášu, tak bych chtěl i černý laďák. Dík za odpovědi ;)
1 reakcí na tento příspěvek Laďák na dvouvál
http://moji.motorkari.cz/?12441
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák na dvouvál
1 reakcí na tento příspěvek Laďák na dvouvál
Ale malý SV není zas takovej buchar, to je pravda.
Být tebou tak výrobci zadám ať dá okolo středu extra vrstvu síťky a ocelovou vatu a až pak skelnou.
Nebo např. VlaHa má na Bigovi ve výfuku jen drátěnky - sice to tlumí míň ale je to navěky a lepší jak v jednom kuse vylítanej lauf.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák na dvouvál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák na dvouvál
2 reakcí na tento příspěvek Laďák na dvouvál
Neřeknu ti kolik stál, nekupoval jsem ho ale myslím že tak do 5tisKč!
1 reakcí na tento příspěvek Laďák na dvouvál
arrowy na aprilia tuono jsou božíííííí :)
1 reakcí na tento příspěvek Laďák na dvouvál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák na dvouvál
Na RSV mám titanový ovál od RP a i tak dostává docela zabrat. Vata se vypálila fakt brzy, teď mi tam dali Arrow racing, tak doufám, že to vydrží víc. Karbony jsem měl na VTR a na Aprilku bych je rozhodně nedával - to tak měnit každé 2 měsíce vatu. Kvalita RP je docela dobrá - ten laďák tam mám už asi 5 roků. Až teď na jaro mi prasknul KOMPLET obvodový svár na přírubě koncovky směrem k mezisvodu (že by únava materiálu?).
Petr-RSV>to Pete Biggy:
Na RSV mám titanový ovál od RP a i tak dostává docela zabrat. Vata se vypálila fakt brzy, teď mi tam dali Arrow racing, tak doufám, že to vydrží víc. Karbony jsem měl na VTR a na Aprilku bych je rozhodně nedával - to tak měnit každé 2 měsíce vatu. Kvalita RP je docela dobrá - ten laďák tam mám už asi 5 roků. Až teď na jaro mi prasknul KOMPLET obvodový svár na přírubě koncovky směrem k mezisvodu (že by únava materiálu?).
No mam jenom GT650, akle nepotěšil si mě. Na cestě je Yoshimura RS-3. Tak snad to nevylítá moc brzo :o
Na normálním dvouválu vydrží i ty karbony, ale RSV není normální stroj, protože špagetožrouti tam dali jen jednu koncovku :o , což je na supersporta s litrovým dvouválem vyhnaným do otáček prostě málo. RSV verze pro superbiky měla už 2 výfuky a následně model 2004 taky...