globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Cvakání v motoru
 
26.3.2016 v 13:13
Ahoj, něco mi cvaká nahoře nad válcem v motoru, točivý kovový zvuk, je slyšet jak za vysokých/nízkých otáček, tak za studena i při ohřátém motoru.
Jak jsem již slyšel, mohou to být ventily (netuším jak se seřizují a nechci to hned dávat do servisu), někdo zas říká, že pokud jsem to tak už koupil a nemá to vliv na výkon, ať to nechám, že se to někdy projeví až tím že se něco rozesere..
Co byste dělali vy? Díky :)

Prosím připomínky o tom, že je to čína, ať to hodim ze skály si nechte pro sebe, každý nemá na japonce..

Naposledy editováno 03.04.2016 10:59:19

Cvakání v motoru

26.3.2016 v 14:19 | Nahoru | #1
Seřiď ventily. Je to jednoduchý

Cvakání v motoru

26.3.2016 v 16:19 | Nahoru | #2
To jsou ventily, seřiď je nebo když to neumíš, tak je nech seřídit a budeš mít klid

Cvakání v motoru

26.3.2016 v 17:30 | Nahoru | #3
.

Naposledy editováno 02.05.2016 20:31:07

Cvakání v motoru

26.3.2016 v 18:19 | Nahoru | #4
Ventily....pokud si dost zručný na demontáž plastů a sedla tak se ti to taky určitě povede nic na tom není, najdi si na netu návod a jaké mají být vůle

Cvakání v motoru

26.3.2016 v 18:43 | Nahoru | #5
díky kuci :)

Cvakání v motoru

26.3.2016 v 20:56 | Nahoru | #6
Asi je ten zvuk i trochu zkreslený, ale já moc neslyším rozdíl oproti té mojí. A to jsem ventily kontroloval. Možná ten rozvoďák?

1 reakcí na tento příspěvek Cvakání v motoru

27.3.2016 v 00:50 | Nahoru | #7
Tak já si myslím, že je to celkem v normě. Mě to taky podobně cvaká, když se motor zahřeje. Seřízené ventily mám a to na menší vůli, než píší v manuálu a po zahřátí to prostě takto cvaká. Za studena si to jen tak ševelí. Myslím, že je to vlastnost vzduchem chlazených motorů, jelikož jsem měl motor komplet rozdělaný a žádný defekt způsobující tohle cvakání jsem tam nenašel. Nezapomeňte, že tento motor je koncepčně z roku 1987, kdy se začal montovat do Suzuki SP 200, takže je to hlučný dinosaur
Edit: Nicméně bych preventivně seřídil ventily a zkontroloval rozvoďák a olej.

Naposledy editováno 27.03.2016 00:52:29

(reakce na) Cvakání v motoru

27.3.2016 v 08:33 | Nahoru | #8
Lifer> ventily seřízené na menší vůli..? ono to teď možná trochu míň cvaká, ale až se ti ty ventily podpálí, tak to nepojede Ale je fakt, že to přestane cvakat úplně

Cvakání v motoru

27.3.2016 v 10:36 | Nahoru | #9
Jenom se blbě optám. On tenhle motor má rozvoďák? Podle toho, co vidím na videu, je to OHV a ne OHC, tak aby kolega nehledal ten rozvodový řetízek, který tam není. Tohle cvakání většinou dělají tyčky, které cvakají o zdvihátka.

Cvakání v motoru

27.3.2016 v 19:13 | Nahoru | #10
Motor je OHC. Když už jsme u toho rozvoďáku, tak jsem někde četl co s tím, bohužel si to už přesně nepamatuju. Jak tam trčí ta bradavice, je na ní jakási matice a v ní červík. Nejprv se povolí jedno, pak druhé a zas zašroubuje, jen nevím pořadí





Cvakání v motoru

30.3.2016 v 15:17 | Nahoru | #11
Díky moc za odpovědi

Jelikož je můj první čtyřtakt, tak nevím jak se to má chovat, při podřazení to fakt hodně bublá, někdy až střílí do výfuku a má to takový vynechávavý zvuk..
To první bych řekl že je bohatost směsi (moc bohatá) a to druhý jsou opět ventily. Co myslíte vy?

Radši se zeptám než abych to rozladil. Díky :)

Cvakání v motoru

30.3.2016 v 15:27 | Nahoru | #12
Tos ten plyn podržel, nebo ti tak pomalu padají otáčky? To by totiž znamenalo spíš chudou než bohatou směs.

Cvakání v motoru

1.4.2016 v 15:59 | Nahoru | #13
Pomalu padají, celkově je volnoběh dost rozladěný, rozdíl mezi ohřátým a studeným motorem je až 3000 otáček na volnoběhu.
Díky, vím na co se tedy zaměřit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist