Naposledy editováno 22.01.2016 14:25:12
Naposledy editováno 07.03.2016 20:07:01
3 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
hrnous píše: Světla, jakékoli, jenom s éčkem.. třásně ti někde projdou a jinde budou argumentovat tím, že foukne vítr a zamotají se ti na páčce do mechanizmu pumpy a nezabrzdíš - zabiješ se - neschválená úprava, číslo závady netuším,
Děkuji za odpověd, to jsem si myslel, že řeknou to samé. Třásně se zamotají a já se nabourám No jezdím s tím už dlouho a nikdy jsem nezpozoroval, že se to může nějak zaplantat. Ale jak říkaš muže a nemusí to projít . A myslím, že se nejedná o neschválenou úpravu, ale jen okrasný doplněk Nebo je to někde napsáno konkrétně, že třásně nesmí být? Mám v plánu tam zajet tak jak to je a když mě mechanik řekne, to nesmí být, tak mu řeknu at mě dá 2minuty, že to sundám. Stejně mají předepsaný čas, který má být motocykl na STK a to se do něj určitě vejdu, protože STK mě trvalo tak 5minut a ten čas je určitě delší.
mumlos píše: ciman> S těmi mílemi jak si psal. Tak mám to samé, taky mám rychloměr v milích a km a počítadlo v mílích. Vyfotil si to a asi si toho nevšiml, píšou mi že to co tam mám mám najeto v km. Myslím si, že ale s tím by žádný problém být neměl
Děkuji za odpověd, taky si myslím, že to snad nebude problém, jak jo tak jsem v háji. Tak bud koupit tacháč v km. Nebo tam natisknou štítek v km.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
ciman píše: Už to čtu od záčátku založení vlákna a ještě jsem se nic moc nedověděl. Jen pár příspěvků, kdo už byl na STK. Jinak samé dohadování . Pořebuji vědět co už se tu někdo ptal, ale nikdo neodpověděl, zda můžou být doplnky na chopperu jako jsou: třásně, přední rolka s rohama plexisklo Highway Hawk to nemá homologaci E, přídavné světlomety 2ks rampa, dále tachometr rychloměr je v mile/km a počítadlo je jen v mílích, minule to prošlo a chtěl at mu nahlásím počitadlo tak jsem řekl jen číslo a né že to jsou míle. Byl už někdo na stk kdo to měl a byl to problém nebo né? Už ted mám koupené nové blinkry, světlo a výfuk, protože to původní bylo homologace DOT. A je to ročník 1992. Plexi a přidavné světla DOT, jsem ochoten ještě sundat. Tak co, poradí někdo? Třeba, že třásně jsou jen doplněk?
Tak ja vazne nevim!!
Bud nectete nebo se proste chcete dohadovat.
Kdyz to vezmu v kostce, tak pak uz nemate co resit! :
V prve rade, motorka motorka neni auto! K auto se pristupuje jinak a fotek je vic! A to hlavne, protoze ma vic mist s VIN + cislo motoru. Co se tyce emisi, ty budou na ostro od kvetna!!
Dale je velky faktor obsluha STK!! Smirte se s tim, ze jsou to porad jen lidi! Pokud je na vasi STK curak, jedte jinam. (Je na kazdym jak si to zjisti)
Dale stav motorky. Proste ty picoviny sundejte, udelejte technickou a pak 2 roky machrujte treba se sudem misto kola.
Co nema E(mimo origo veci), vymenit (si to treba jen pujc!)
Jde o jeden den a pak mate 2 roky klid a spekulujete i treba s blbejma nosicema, rolkama a jinejma kravinama?!
Pro prestavby: mas prachy na prekopavku, tak pust do zily Dekre a nech si to zapsat.
A uz se tu nebavte porad dokola o ho***ch a piste jen jasny poznatky.... A ohledne vyhlasek, zakonu a stb si zalozte jiny vlakno.
E-Fox píše: Tak ja vazne nevim!!
Bud nectete nebo se proste chcete dohadovat.
Kdyz to vezmu v kostce, tak pak uz nemate co resit! :
V prve rade, motorka motorka neni auto! K auto se pristupuje jinak a fotek je vic! A to hlavne, protoze ma vic mist s VIN + cislo motoru. Co se tyce emisi, ty budou na ostro od kvetna!!
Dale je velky faktor obsluha STK!! Smirte se s tim, ze jsou to porad jen lidi! Pokud je na vasi STK curak, jedte jinam. (Je na kazdym jak si to zjisti)
Dale stav motorky. Proste ty picoviny sundejte, udelejte technickou a pak 2 roky machrujte treba se sudem misto kola.
Co nema E(mimo origo veci), vymenit (si to treba jen pujc!)
Jde o jeden den a pak mate 2 roky klid a spekulujete i treba s blbejma nosicema, rolkama a jinejma kravinama?!
Pro prestavby: mas prachy na prekopavku, tak pust do zily Dekre a nech si to zapsat.
A uz se tu nebavte porad dokola o ho***ch a piste jen jasny poznatky.... A ohledne vyhlasek, zakonu a stb si zalozte jiny vlakno.
presne nad tim sem taky premejslej, lidi nemaj problem travit cas tim ze si na motorku navesej hromadu picovin ze to vypada jak kdyz do mesta prijel cirkus, ale obetovat par desitek minut na sundani je problem jo blby je kdyz si nekdo koupi masinu na ktery je pulka dilu z ciny, ale to je pak jejich blbost....
mimochodem zajimavej podnikatelskej zamer by byl pujcovat originalni dily na motorky pred technickou, kdyz se muzou pujcovat filtry pevnejch castic na auta, tak pro ne vejfuky, svetla nebo zrcatka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
ciman píše: Už to čtu od záčátku založení vlákna a ještě jsem se nic moc nedověděl. Jen pár příspěvků, kdo už byl na STK. Jinak samé dohadování . Pořebuji vědět co už se tu někdo ptal, ale nikdo neodpověděl, zda můžou být doplnky na chopperu jako jsou: třásně, přední rolka s rohama plexisklo Highway Hawk to nemá homologaci E, přídavné světlomety 2ks rampa, dále tachometr rychloměr je v mile/km a počítadlo je jen v mílích, minule to prošlo a chtěl at mu nahlásím počitadlo tak jsem řekl jen číslo a né že to jsou míle. Byl už někdo na stk kdo to měl a byl to problém nebo né? Už ted mám koupené nové blinkry, světlo a výfuk, protože to původní bylo homologace DOT. A je to ročník 1992. Plexi a přidavné světla DOT, jsem ochoten ještě sundat. Tak co, poradí někdo? Třeba, že třásně jsou jen doplněk?
Tak velké změny jsou teprve od ledna a technické si teprve zvykají. V únoru jsem byl s vozíkem a vyhodili mě s mlhovkou moc blízko brzdovému světlu. Všechno z protokolu jsme napravili a vyhodili mě s volnými ložisky v kolech (v prvním protokolu nebylo). Jinak kontroly vozíku byly hodně důkladné, včetně měření všech rozměrů. Jednoduše, každou jednu věc, která je v TP, si ověřovali, plus je zajímal technický stav všeho, podvozek, ložiska, kola, žehlička.
Má motorka je ve zcela originálním stavu, nemám tam ani laďák, dokonce ani nálepky, ale stejně mám z toho dost vítr a můžu ti říct, na technické z toho mají dost vítr také. Jen jak se to tam změnilo mezi únorem a březnem, dost šílené...
Rada pro tebe, projdi si celý velký techničák, ujisti se, že to co tam je napsané je i na motorce a pak zkontroluj všechny funkční komponenty, které tě napadnou, jestli fungují jak by měli, já dám vědět, jak dopadla motorka, hned jak bude venku trochu lepší počasí.
E-Fox píše: Tak ja vazne nevim!!
Bud nectete nebo se proste chcete dohadovat.
Kdyz to vezmu v kostce, tak pak uz nemate co resit! :
V prve rade, motorka motorka neni auto! K auto se pristupuje jinak a fotek je vic! A to hlavne, protoze ma vic mist s VIN + cislo motoru. Co se tyce emisi, ty budou na ostro od kvetna!!
Dale je velky faktor obsluha STK!! Smirte se s tim, ze jsou to porad jen lidi! Pokud je na vasi STK curak, jedte jinam. (Je na kazdym jak si to zjisti)
Dale stav motorky. Proste ty picoviny sundejte, udelejte technickou a pak 2 roky machrujte treba se sudem misto kola.
Co nema E(mimo origo veci), vymenit (si to treba jen pujc!)
Jde o jeden den a pak mate 2 roky klid a spekulujete i treba s blbejma nosicema, rolkama a jinejma kravinama?!
Pro prestavby: mas prachy na prekopavku, tak pust do zily Dekre a nech si to zapsat.
A uz se tu nebavte porad dokola o ho***ch a piste jen jasny poznatky.... A ohledne vyhlasek, zakonu a stb si zalozte jiny vlakno.
Tak nevím, jestli je to cesta, udělat z motorky originál a po technické předělat. Už jsem to tady někde psal, ale ještě jednou. Do té databáze fotek, mají policajti online přístup, takže když se jim podaří tě zastavit, není problém se na fotky z STK podívat a porovnat je ze skutečným stavem. Potom bude pravděpodobně následovat odjezd na nejbližší stanici STK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
hrnous píše: Macomen0> Já se okolo legislativy homologací jednostopých věcí /MD+DEKRA+TUV+UVMV/ motám dost dlouho na to, abych přesně vědel jak to funguje :)
A dokázal bys tedy popsat, jak to v praxi funguje, když chci zapsat změnu do TP? Protože má zkušenost je taková, že to není jen o tom přijít na Dekru s papírem a oni mi to zapíšou...
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Ale chci se zeptat jinak, otec má přes dvacet let podomácku dělaný vozík, neseděli mu rozměry tak udělal nový, v TP má zápis, že vozík je podomácku dělaný, myslíte, že bude mít s něčím na STK problém?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
RobiXRV píše: Pánové motorku řeším už snad půl roku. Už mám zapsaný v TP správný rozměr kola, teď už jen sehnat pneumatiku. Pokud někdo ví o enduro pneu 130/90 R17 tak dejte vědět. Našel jsem jen Shinko, ale nikde ho nemají skladem a od dovozce jsem se nedočkal odpovědi.
Ale chci se zeptat jinak, otec má přes dvacet let podomácku dělaný vozík, neseděli mu rozměry tak udělal nový, v TP má zápis, že vozík je podomácku dělaný, myslíte, že bude mít s něčím na STK problém?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Naposledy editováno 09.03.2016 14:33:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
RobiXRV píše: fockewulf> Na enduru se mě prostě moc silniční pneu nelíbí, ale pokud nebude jiná možnost....
co žes tak najednou přehodnotil ty polní cesty a kamarády
Štítek tam nebyl, tak jsem použil původní. Vše zapsáno v TP. Na štítku původní číslo rámu a všechny blbiny jako výkon a tak, na rámu číslo nový.
Obě tato čísla dohledatelná v TP.
Mám štítek sundat nebo ne? Rád bych věřil že ne, ale už si asi začnu brousit dláto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK motocyklu v roce 2016 zkušenosti
Moje pointa je ser na vzhled, pokud jezdíš jenom asfalt, tak je čistě silniční guma určitě mnohem lepší volba, než pseudocenduro kostky jen proto aby se ti "kluci nesmáli"