pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
honzabiker píše: Tohle je asi nejvíc "Tech" vlákno na m.cz a proto sem moc rád nahlížím. Teď mám na vás ale taky dotaz, mohu-li. Jde mi o to, jakej materiál zvolit na osu předního kola. Samozřejmě to bude ocel (al slitiny a titan přenechám jinejm ) jako originál. Odhaduju, že to nebude nic extra. Konstrukční ocel bez nějakýho chemicko tepelnýho (cementace atd.) nebo tepelnýho zpracování (zušlechtění atd). Ani nic s extra vysokou pevností to nebude, protože je to galvanicky pozinkovaný a to vysokopevnostní věci nemaj rády (že prej vodíkový zkřehnutí ). Tak z čeho?
Co ti prijde pod ruku :) ja uz delal osy z nejake 14xxx a z 11600 ... Ale neco lepsiho tam origo bejva...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Díky za radu
honzabiker píše: Já bych to viděl taky na nu 11 600, jen jsem to chtěl slyšet i od někoho jinýho . Každopádně bude boj prosadit to u člověka, co tobude vyrábět. Je to kovanej strojař a ten bude vymějšlet cmenetačky, zušlechťování na kila a pod.
Díky za radu
Ja mam origo osu duralovou a budu ted delat duralovou znova - bohuzel ma aprilia mensi prumer nez tele ...
Jeste premyslim jestli ji dam duralovou i dozadu - tam je origo ocelova...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
4 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 18.02.2016 17:56:19
dejf. píše: Jasek> tyjo a neni skoda s tim litat jenom po sprintech? Ja bych s tim normalne kosil v provozu a machroval po benzinkach spis To je unikat, ten tvuj bajk. Apropó, kolik vazi puvodni kapota?
On s tim v provozu jezdi a dost mozna by ti i vyhovovalo tempo, protoze na me treba je az dost rychlej ... Hlavne tam kde je to o rychlosti (duba) a o odvaze (praha) ...technicky ala mnisek nebo karlstejn bych jeste mohl konkurovat :)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Nevíte někdo jak je to se změnou barvy v TP? Nádrž asi do sezony nestihnu.Tak nevím, bude celá v karbonu a bílá nádrž,projde jako bílá nebo to mám změnit na černou,na černobílou to nemněním,dvakrát mě tam nikdo nedostane.
Zmeni ti to - nejdriv stk a apk urad - na stk ti asi napisou tu cernou... V nejhorsim vezmes sprejem tu nadrz :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: assassin> na STK seru už jsem párkrát barvu na úřadě měnil,spíš mi jde o to,jestli fízlové polknou bílou nebo černou,jestli to mám už změnit nebo počkat. Já než se vyžvejknu v psaným aby mi bylo rozumět jak to myslím tragedie
Hele a neni to v tvym pripade jedno? Tam s technicakem nesedi nic :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 18.02.2016 20:15:57