Téma: Pokec pro letecké nadšence
 
24.1.2016 v 23:13

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

14.2.2016 v 22:57 | Nahoru | #1231
Zdravím nadšence!

Pher> Jo, tohle je fajnové porno. Moooc hezký zvuk!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

14.2.2016 v 23:00 | Nahoru | #1232
Pher> Už na to nepamatuju, měly jsme něco málo vypito a už je to asi 20 let zpátky

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

14.2.2016 v 23:01 | Nahoru | #1233
Jarrinn> Taky pěkně!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

14.2.2016 v 23:03 | Nahoru | #1234

Jarrinn píše: Pher> legendy pravi, ze nase zelena "stopetka" je natrena barvama, co zustaly v hangaru po luftwaffe



Jakou měla barvu v devadesátkách?
S nějakou kladenskou jsem si odlétal pár okruhů

(reakce na) Pokec pro letecké nadšence

14.2.2016 v 23:06 | Nahoru | #1235
Save77> teoreticky by ti do dneška žádné sestřely přibýt neměly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

14.2.2016 v 23:08 | Nahoru | #1236
Pher> ...ale ja litam v Pribrami
tuhle davali dohromady nadseni magori pribramskyho aeroklubu...melo to jit do srotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

14.2.2016 v 23:12 | Nahoru | #1237
Jarrinn> aha, to mne zblbla tvá adresa :-/
A u vás skočila OK-EKA?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

14.2.2016 v 23:25 | Nahoru | #1238
Pher> obas tam nejakej robinson prileti (celej cernej), ale letiste tam vyuziva tolik subjektu a osob, ze v tom az takovy prehled nemam.
..a obcas tam nekdo pritahne i zajimavy veci. Jako treba tohle.. ale uz to tam nelita

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

14.2.2016 v 23:49 | Nahoru | #1239
Jarrinn> C105 OK-EKA byla dlouho slozena v garazi na Tocne. Ja vul si ji neodvezl, kdyz mi ji nabizeli...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 00:01 | Nahoru | #1240
Pher> jsem musel pouzit google a vysledek je ten, ze to co sis mohl odvezt je to zeleny, na te fotce co jsem sem daval
...."Ale patrně nejlepší „kousek“ naší „stopětky“ byla pomoc při zrodu podobného veterána. V roce 1997 příbramský aeroklub nechal opravit a zrekonstruovat Z-126 OK-EKA (po opravě OK-DVG)" no a pribramska 105 je OK DVG

edit: kdyz jsem zadal OK EKA do google, tak na me skocil ten robinson, tak me to zmatlo
kdyby te zajimali podrobnosti, tak se v Pribrami ptej na pana Hoska, ten v tom ma prsty nejvic....ale pocitej s tim, ze to bude na dlouho, strasne rad si povida

Edit2. Ja vedel ze to nelde mam. Tady ji mas na startu bez klapek (vycvik)

Naposledy editováno 15.02.2016 00:17:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 00:16 | Nahoru | #1241
Jarrinn> ja mel pocit, ze by to mela byt eka, ale nesedi mi ta zmena imatr.
Asi bude nejlepsi vyrazit na vylet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 00:23 | Nahoru | #1242
Pher> mozna pouzili jenom cast draku...nevim. Urcite se zastav. Kdyz budu mit zrovna sluzbu na vezi, tak te skasnu i o pristavaci poplatky a pak muzem jit na ty vyvrtky...mam pocit ze i nas superblanik je puvodem z Tocny. Sikmy cerny pruhy na smerovce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 07:46 | Nahoru | #1243
Jarrinn> 0205? Nebo tak nejak?
Cernobile sikme pruhy by odpovidaly...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 08:01 | Nahoru | #1244
Pher> tuten krasavec. Prvne ho prodali do Slanyho a red ho mame my. V kupni smlouve snad i bylo, ze ty pruhy mame sundat....ale jeste nebyl cas nebo tak neco

Edit: bohuzel je to jedinej blanik co mame. Po tom pruseru v Rakousku nam visi 3 blanici v hangaru na zdech

Naposledy editováno 15.02.2016 08:07:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 08:14 | Nahoru | #1245
Jarrinn> toho jsem na Tocne uz nezazil.
Jaky ma smysl strikat ero z hladkych plechu?
Blanici se budou za chvili opravovat v Letnanech. Jen tam zustava otazka ceny
Pry budou menit i nektere trupove prepazky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 08:40 | Nahoru | #1246
Pher> varianta byla, ze se do tech bilych mezer nalepi cerny folie, co se davaji na auta
Na tu cenu opravy jsem zvedavej. Slysel jsem neco o 400 000,- Kc.
Cenu budou muset nastavit dost opatrne. Kdyz vemu ze za 600 000 se da koupit olitanej Twin astir II a dalsi podobny laminatovy dvousice.
No kazdopadne blanik je pro vycvik neprekonatelnej. Ty novy mrchy uz ani nejdou do vyvrtky, jen se to nahrbi a sklouzne po kridle.
Edit: a co mame twina, tak ten nejde dat ani na padovou rychlost. Se zacne trepat a postupnym propadavanim leti dal

Naposledy editováno 15.02.2016 08:45:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 09:10 | Nahoru | #1247
Jarrinn> Podobnou cenu jsem bohužel slyšel taky

A jak je na tom twin s obratností a akrobacií?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 09:21 | Nahoru | #1248
Pher> rika se mu betonova labut, a je to vic nez trefny na kridylka je to docela tupy. Prechody do zatacek hodne pres smerovku a drzet to tak na 100-110 jinak to strasne zvadne a rizeni zgumovati. Ale zase na pokracovaci vycvik na prelety je super. Preskoky 160 a kdyz to mas v ruce, tak dovoli hodne ostry zatacky v termice. Vykonove je na tom podobne s vosou. Vosa ho dostane svoji obratnosti ve stoupani a twin to pak dozene mensim opadanim pri vyšší rychlosti v rovnym letu.
Edit: akrobacie ee

Naposledy editováno 15.02.2016 09:22:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 09:27 | Nahoru | #1249
Jarrinn> tak s betonovou labutí se mentálně moc nepotkávám.
Aktivní používání směrovky je u těhle ér normální, ale já si s radostí počkám na Blaníka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 10:22 | Nahoru | #1250
Pher> u twina je slovo "aktivni" jeste slaby slovo. Normalne ho musis do zatacky dokopat a to doslova
Ty kteri jsou na nej "hodny", tak ten stoupak neustredej. Prijde mi ze je strasne prestabilizovanej. Ale oproti blaniku ma jednu super vlastnost a to je "pruraz" proti vetru a zrychleni. Na to nema ani vosa. Tech 400 kg je tam fakt znat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 10:57 | Nahoru | #1251
Jarrinn> s něčím takovým už jsem lítal. Mělo to blbě vymyšlený křidýlka a rozdíl v odporu to házel automaticky do výkluzu. Do toho se muselo šlapat jak do varhan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 11:00 | Nahoru | #1252
Pher> ano ty varhany jsou naprosto presny
z vosy clovek vyleze a ma ruku jak rambo, z labute vylezes a mas lejtka jak rambo
Edit: proto musim celou zimu zvedat pullitry s pivem, abych byl pak na sezonu pripravenej

Naposledy editováno 15.02.2016 11:02:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 12:21 | Nahoru | #1253
Jarrinn> Máš kliku, že neřídíš levou

mmch lítáš něco na levou ruku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 12:45 | Nahoru | #1254
Pher> obcas to chytnu do levacky, kdyz se treba potrebuju poskrabat nebo neco delat s telefonem (foto, navi atd). V ten moment je letadlo bez pilota, pac v ty levy ruce pro to nemam absolutne zadnej cit. Kdyz to na dokluzu rozjedu na 230+ a drzim to pevne obouma rukama, aby nekmitly kridylka a necukla vejskovka, tak to samy.
Ale clovek si asi zvykne na vsechno....ja bych menil letadlo

Edit. Levackou se snad ridej jenom Airbusy, ne?

Naposledy editováno 15.02.2016 12:49:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 13:25 | Nahoru | #1255
Jarrinn> zdaleka ne. Levou se řídí spousta UL a já jsem zvyklý na obě

Oběma jsem řídil akorát Blaníka při velmi ostrých pádech.
Tam se člověk musel vyšprajcovat, aby při couvání udržel kormidla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 14:09 | Nahoru | #1256
Pher> na couvacku to je jasny, ale to uz neni ostry pad, ale normalni pad po prdeli
No ono je dobry to drzet obouma, pokud clovek prekroci rychlost pro let v turbulenci. Vejskovka je v ty rychlosti uz hodne ucinna a staci male cuknuti a na kridlech jsou gecka jako krava (a hlavne je potreba ten knipl fakt sevrit, pro pripad, ze tou turbulenci proletis, to jsou pak docela slusny sily). Aspon teda u vetronu, nevim jak to maji motorari. Jsem to jednou s vosou prozehlil 2 metry nad letistem ve 250km/h a ruce jsem mel jak z betonu, to jsem se jeste na posledni chvili vyhejbal vetrnymu rukavu, s tim jsem fakt nepocital . Po pristani ze me adrenalin primo strikal, jsem si nemohl ani rozepnout padak.
edit: jo a ted mi doslo, ze vlastne vsechny dvoumistny ULL se sedackama vedle sebe jsou levoruky pro kapitana, je to tak ne?

Naposledy editováno 15.02.2016 14:15:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 19:35 | Nahoru | #1257
Jarrinn> padat "po prdeli" se za svazarmu nesmělo
Tak jsme vytvořili eufemismus

všechny ne, záleží jestli daj tomu vlevo plyn na levou ruku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 22:40 | Nahoru | #1258
Pher> rozumim...proste takova ta domaci letecka nekazen ono vubec si myslim, ze plachtari jsou v otazce porusovani predpisu tak nejak nekde jinde, nez zbytek letajicich magoru . Ale kdyz je proste kumul za hranici prostoru a nikde okolo nic, tak mam sednout do pole? Stejne tak omezujici maximalni vzdalenost od zakladny mraku 300 metru. Se tam skrabes pul hodiny, tak si ten mrak chci aspon pohladit, no ne? Vubec nemluvim o povolene vzdalenosti mezi letadlama...kdyz je v jednom stoupaku vic letadel, tak to holt ty slabsi natury vzdaji a ten zbytek si to uziva. Samozrejme musis znat zkusenosti tech ostatnich a navzajem si verit, ze to nekdo neposere. Hral jsem si jednou s paraganem. Motal jsem se kolem letiste a zahlasili vysadek. Nasel jsem si tu L410 a pockal az spadnou z tech 4500m do myho reviru. Jeden paragan padal tak nejak mimo ostatni skupinu. Jsem k nemu prilitnul, cumime na sebe a vidim, ze ma na helme kameru. No super příležitost si udelat video. Odlitnul jsem dal, pak zpatky k nemu na 180. Podlitnul jsem ho a svickou nahoru...z radia sevozvalo: "Voso nech ho bejt, je to novacek a ma strach!!" Me nabonzoval no radsi to ukoncim, oni snad i inspektori jezdej na motorkach

Naposledy editováno 15.02.2016 22:42:19

Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 23:00 | Nahoru | #1259
se jeste vratim k tem prostorum. V Brdech ma vzniknout novy zakazany prostor LKD9 a v nem se ma snad nicit nevybuchnuta munice...tak tam fakt ne

Naposledy editováno 15.02.2016 23:01:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence

15.2.2016 v 23:04 | Nahoru | #1260
Jarrinn> tak paragána jsem ještě nepronásledoval Ale cyklistu jsem si na křídle málem přivezl
Výcvik přistání po trženém laně, kdy člověk točí 180 a koutkem oka sleduje konec křídla, aby nevrazil do země, není úplně od věci .-)
Zkoušel jsem se kočkovat s dravci, ale těm asi vadí kravál od vrtule. Aspon dobře značkují stoupáky

Na základny se koukám trochu jinak. Jednou jsem v základně chytil námrazu a mazal jsem pryč jak čert od kříže
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist