1 reakcí na tento příspěvek Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Naposledy editováno 11.02.2016 21:19:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Katana píše: V případě USD už bude síla hřídele kola druhořadá, tam ten krut krásně zvládnou tubusy, hřídel max napomůže, bavíme se o bigu - konvenční vidlice.
a tim krutem myslis ktery namahani a ceho?
trba krut co je zakreslenej v tom cyklistickym elaboratu u usd vidlice neni vubec nicim zachycen - v tubusu... to drzi jen osa...
Naposledy editováno 11.02.2016 21:21:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
assassin píše: katana: ten clanek, ale vubec neresi ten pripad co teoreticky zpusobuje to tvoje zataceni... ten krut nohy vidlice v dusledku od reakce brzdice by totiz stacel motorku na stranu k brzdici....
Ten obrázek je jako zepředu, takže stočení je na druhou stranu od brzdiče.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Katana píše: Ten obrázek je jako zepředu, takže stočení je na druhou stranu od brzdiče.
ne to neni - je tam jasne videt brdzic - jestli je na obrazku v zakrytu nebo ne...kdyby na obrazku kde je brzdic videt bylo mysleno ze je to pohled zepredu, tak maj ten naznacenej krut spatne..... tahle reakce od offsetu kotouce/brzdice od osy trubky vidlice krouti trubku vidlice smerem na stranu kde je brzdic....
edit: taky je videt ze je jednou vlevo a podruhe vpravo...
Naposledy editováno 11.02.2016 21:31:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
assassin píše: a tim krutem myslis ktery namahani a ceho?
trba krut co je zakreslenej v tom cyklistickym elaboratu u usd vidlice neni vubec nicim zachycen - v tubusu... to drzi jen osa...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
assassin píše: ne to neni - je tam jasne videt brdzic - jestli je na obrazku v zakrytu nebo ne...kdyby na obrazku kde je brzdic videt bylo mysleno ze je to pohled zepredu, tak maj ten naznacenej krut spatne..... tahle reakce od offsetu kotouce/brzdice od osy trubky vidlice krouti trubku vidlice smerem na stranu kde je brzdic....
edit: taky je videt ze je jednou vlevo a podruhe vpravo...
Naposledy editováno 11.02.2016 21:40:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Katana píše: Ještě to drží ta propojka nahoře. Hele, brzdíš, brzdič se ti opře silou celé motorky do jedné strany vidlice a tlačí ji dopředu (záchyt reakce) ale přes kotouč se ti přenáší další síla, síla brzdnýho účinku přes střed pneu ti to celý tlačí opačným směrem, takže se v ose kola vytváří síla která na jedné straně tlačí vidlici dozadu (dokáže vidli v mezích pružnosti i pěkně prohnout) a na druhé straně se pere záchyt reakce s brzdným účinkem. Přesně jak to maj v cyklistyckým, ale tam je naznačen jen výsledek...
ne tohle tam oni vubec neresi. maji tam rotaci nohy vidlice - v dusledku toho ze reakce brzdice neni na ose trubky vidlice.
to co popisujes ty ohyba trubky vidlice - je to ohyb a ne krut, a vysledek je ze to obe nohy vidlice ohyba dozadu, jen jednu min.
1 reakcí na tento příspěvek Ebay (rovnovaha přední vidlice)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Katana píše: assassin> O tuhosti alu tubusu 55-60mm? a trubce 43mm se snad nemusíme bavit, jak z hlediska průměru tak z hlediska materiálu. Big měl snahu stočit se doprava bez výztuhy (nepíšu nic o tom že by vykroužil ostrou pravou!!! ale bylo to nepříjemný) , s výztuhou se nic znatelnýho nedělo, až mě překvapilo že takovej kus tlustýho plechu má takovej účinek. Kam bys chtěl dát tu zbytečnou výztuhu na USD vidle, těsně nad kolo nebo protrčit mezi špicema.
Ty vole ty jsi hovnotanecnik jak vysitej. Zvanis tady od zacatku radoby moudra, ohanis se pojmy z pevnosti-pruznosti a mechaniky o kterych vis naproste hovno a kdyz te nekdo chytne na svestkach tak to okamzite zkusis priohnout jako ze te nema chytat za slovicko a zes to vlastne myslel jinak, abychom to my pochopili. Na zacatku jsi psal, zes musel davat kontra 10 - 15 st. Mas zhruba predstavu, co udela motorka kdyz v prime jizde otocis riditkama o 10 - 15 st.? To je presne to, co ty tvrdis ze udela BIG na druhou stranu pri brzdeni bez vyztuhy. Jsi proste zvanil, ktery blaboli o vecech o kterych nic nevi, pouziva argumenty kterym nerozumi a tanci v hovnech s razanci nedovzdelaneho neumetela.Pokud bys na tenhle muj mentalne odlehcovaci prispevek snad chtel reagovat, zacni prosim tim, ze napises na ktere skole jsi utrpel to tebou neustale jen tajemne naznacovane strojirenske vzdelani.
Kmen tuhost
Tahové tuhost je produktem modulu pružnosti e z materiálu ve směru nakládací a plochy průřezu kolmo ke směru zatížení (bez ohledu na tvar průřezu):
\ Textové {} kmen tuhosti = E \ times A, Například, v \ Mathrm {N}.
Tato formulace se vztahuje na volné příčné kontrakce průřezu; Při vypnuté Poisson příčné kontrakce se zdravotním postižením modulu se používá místo modulu pružnosti.
Podélný kmen \ varepsilon tělo je proporcionální k působící normálovou silou F a nepřímo úměrná axiální tuhosti:
\ Varepsilon = \ frac {\ Delta L} {L} = \ frac {Q} {\ textový {axiální tuhost}} = \ frac {F} {E \ cdot A} \ left (= \ frac {\ sigma} {E } \ right)
s normálním namáhání \ Sigma = \ frac {F} {A}.
Jak silný je absolutní změna délky \ Delta L v ohybu pohyblivé díly s daném zatížení (napětí), je jedním závisí na axiální tuhosti rovněž závisí na jeho délce, su absolutní tuhosti.
Smyková tuhost
Smyková tuhost je produktem modulu pružnosti ve smyku G materiálu a plocha průřezu :
\ Text {} = smyková tuhost G \ times A \ cdot \ kappa \ left (= G \ times A_S \ right) Například, v \ Mathrm {N}
Průřez v závislosti korekční faktor \ kappa zohlednění nerovnoměrného průběhu příčného průřezu distribuce na smykové namáhání \ tau , Často je smyková tuhost je také použití povrch přítlačného A_S vyjádřeny.
Smykové deformace \ gamma tělo je proporcionální k působící smykové síly Q a nepřímo úměrná smykové tuhosti:
\ Gamma = \ frac {Q} {G A \ kappa} \ left (= \ frac {Q} {G} A_S \ right)
Tuhosti v ohybu
Tuhost v ohybu je produktem modulu pružnosti materiálu a plošného momentu setrvačnosti já průřez (který zase závisí v podstatě na tvaru příčného řezu):
\ Textové {} tuhosti v ohybu = E \ times I, Například, v \ Mathrm {N \ times mm ^ 2}.
zakřivení \ kappa tělo je úměrná působící ohybového momentu M _ {\ mathrm {B}} a nepřímo úměrná tuhosti v ohybu:
\ Kappa = \ frac {M _ {\ mathrm {b}}} {E \ times i}.
Jak silně absolutní vychýlení nebo Snížení ohybu stresu složky s daným zatížením (ohybem) je, závisí nejen na tuhosti v ohybu podle jeho délky a skladovacích podmínkách z.
Torzní
Torzní tuhost (označované také jako torzní tuhost) je produktem modulu pružnosti ve smyku G materiál a torzní I _ {\ mathrm {T}} :
\ Text {} = torzní tuhost G \ times I _ {\ mathrm {T}} Například, v \ Mathrm {N \ times mm ^ 2}.
Torzní konstanta I _ {\ mathrm {T}} je založen na ose, kolem které je těleso je stočena. To je často mylně tvrdí, že to bude v souladu s polární moment setrvačnosti I _ {\ mathrm {p}} o průřezu. To je pravda, ale ve skutečnosti jen pro kruhové a uzavřených mezikruží průřezů. V opačném případě uzavřený vzorec lze zadat torzní jen ve zvláštních případech.
Torzní nebo kroucení \ Vartheta " tělesa (zkroucení na jednotku délky) je proporcionální k působícího kroutícího M _ {\ mathrm {T}} a nepřímo úměrná torzní tuhosti:
\ Vartheta '= \ frac {\ vartheta} {L} = \ frac {M _ {\ mathrm {T}}} {G \ times I _ {\ mathrm {T}}}.
Tím, co absolutní úhel \ vartheta těleso se otáčí v určitém zatížení závisí nejen na torzní i na jeho délce a skladovacích podmínkách.
a hodně zajímavá je teorie o tom stáčení do prava když je brzdič vlevo,no on si to představuje že tím jak brzdič stiskne kotouč tak to má snahu ohnout vidly do předu,no to je super a to že při brždění se na ty vidle navalí váha celý motorky a zas je snaží ohýbat do zadu to už nic,
kráva taky neví že je kráva,a nikdo jí to nevysvětlí,ona si myslí že je normální zvíře
1 reakcí na tento příspěvek Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Medved píše: Ty vole ty jsi hovnotanecnik jak vysitej. Zvanis tady od zacatku radoby moudra, ohanis se pojmy z pevnosti-pruznosti a mechaniky o kterych vis naproste hovno a kdyz te nekdo chytne na svestkach tak to okamzite zkusis priohnout jako ze te nema chytat za slovicko a zes to vlastne myslel jinak, abychom to my pochopili. Na zacatku jsi psal, zes musel davat kontra 10 - 15 st. Mas zhruba predstavu, co udela motorka kdyz v prime jizde otocis riditkama o 10 - 15 st.? To je presne to, co ty tvrdis ze udela BIG na druhou stranu pri brzdeni bez vyztuhy. Jsi proste zvanil, ktery blaboli o vecech o kterych nic nevi, pouziva argumenty kterym nerozumi a tanci v hovnech s razanci nedovzdelaneho neumetela.
Pokud bys na tenhle muj mentalne odlehcovaci prispevek snad chtel reagovat, zacni prosim tim, ze napises na ktere skole jsi utrpel to tebou neustale jen tajemne naznacovane strojirenske vzdelani.
Máš ode mne 10b. a to i když máš jen DR800 a ne Biga chudáku zdar.
1 reakcí na tento příspěvek Ebay (rovnovaha přední vidlice)
stassek píše: na celé této diskusi je nejzábavnější to, že i zřejmě velmi inteligentní jedinci jako je¨Virago se dokážou dopustit takové ho argumentačního nesmyslu, jako je poukazování na závodní speciál, který podle reglamentu musí vycházet ze sériové motorky Nicméně bch to uzavřel tím, že na ER-5 s jedním kotoučem se řídítka taky stáčí na stranu, takže ergo blbost to není, i když 15st. asi bude přemrštěných
nevím z čeho jste tak vyvalený,prostě klasická vlastnost jednokotoučákú
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
Kuges píše: Ja jsem si vykoval z oceloveho pasu podkovu pod blatnik na XTZ 750 a tam bylo zlepseni velke. xtz melo hodne dlouhy trubky a jeste delsi zdvihy. to na ebay je asi na opticky tuning
Ještě delší zdvihy než trubky? Je to tím vínem co piju? Nechápu to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
1 reakcí na tento příspěvek Ebay (rovnovaha přední vidlice)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ebay (rovnovaha přední vidlice)
material netuším. google tarnslator to prelozí jako "rovnátka"
Koukl jsem do garáže a varan 99 to má taky tu věc.
rozměr toho pásu (délkový rozměr ve směru jízdy, ne rozpon oblouku) je 75mm a tloušťka materiálu 2,5mm
tak to asi k nějakému zpevnění bude.
Naposledy editováno 14.02.2016 18:39:30