paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 13:20 | Nahoru | #11941
Sefo> aha, tak to jo, to je poprvý co slyším že něco neumí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 14:20 | Nahoru | #11942
Sefo> vůle na desmu jsou dost důležitý. Zavírací vůle se podstatně zvětšuje s opotřebením půlkroužků. Ty šly z prvotního 5tkm intervalu až k 24tkm intervalu v check listu. Ne že by bylo pokaždý zapotřebí ty vůle dělat, ale měřit se měly.... aspoň.
Nechaš-li větší vůli na zavírání riskuješ naťukání vačky, vahadla... ve velkým extrému namáhání dříku ventilu v zápichu... podpálení ventilu atd.
Zajímavou shodou okolností jsou ventily na desmu většinou slyšet nejvíc po nastavení. ...takže když čtu někde " mám to dělat. ..jsou krásně tichý a nejsou slyšet ..." ... trochu se usmívám. .. ...je to labutí píseň. ..Před tragédií ..... za láhev dobrýho koňaku bych ti možná. ....mohl pomoc...

Naposledy editováno 11.02.2016 14:22:29

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 14:28 | Nahoru | #11943

strakon píše: GeorgePanek> abys nevypadal takhle



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 14:28 | Nahoru | #11944
t_freedom> ty cognac? a já si celou dobu myslel že seš červenovínovej

Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 14:39 | Nahoru | #11945
U nových typů Ducati jsou ventily po 24 tis., ale na SF848 jsem je nechával měřit na 12 tis. km a byly potřeba udělat..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 14:48 | Nahoru | #11946

Tifone píše: t_freedom> ty cognac? a já si celou dobu myslel že seš červenovínovej


Brandy je pouze víno dotažené o krok dál

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 14:56 | Nahoru | #11947
t_freedom> Díky za info, tomu se dá rozumět.

No nicméně nechápu 1 věc, proč je v manuálu, že se má dělat i v časovém termínu, nejen po ujetých km viz 12 tis Km nebo 2 roky? Přeci když ta motorka nejede, tak se vůle nemění ne?

Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 14:58 | Nahoru | #11948
SEFO tie ventily by som fakt nepodcenoval. Freedom ti dobre hovori...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 15:24 | Nahoru | #11949
Sefo> řemeny jsou 24 nebo 2 roky... ventily ne...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 17:38 | Nahoru | #11950
Tak jsem si udělal obrovskou radost.. :-



A chtěl jsem udělat radost i jedné kolegyni ,ale asi ne Co vy na to?

Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 17:56 | Nahoru | #11951
jen kdyby to nekoho zajimalo - rp tuning neumi udelat karbon na jine vyfuky nez svoje, ale lze udelat titan - na moji koncovku s novou vatou a praci cca 3tis, hodil jsem to do opavy na tomaxmoto na karbon cca stejna cena. uvidim, pokud se to posere znova, tak pujdu do titanu. pokud bude jeste hpm doma, ale plan je nechat si ho misto skutru. sehnat dily od origo termignoni celkem nemozne, beztak drahe jak svina

Naposledy editováno 11.02.2016 17:57:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 18:05 | Nahoru | #11952
stevan> Že by psík ? Ještě něco málo ale budeš muset poschánět...





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 18:15 | Nahoru | #11953
Frennky> Ano a první modelT1 z roku 1946 .Ten se ještě prodával jako skládačka k normálnímu kolu to co jsi vložil je už model s lisovaným rámem..Asi pujde na stěnu do síně slávy mezi ostatní italské princezny ,na ježdění to nebude





Naposledy editováno 11.02.2016 18:16:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 18:18 | Nahoru | #11954
stevan> To se dá ještě u nás někde ve stodole najít ???

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 18:43 | Nahoru | #11955
Frennky> Kdepak u nás. V talošce a už jich moc na prodej není

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 19:03 | Nahoru | #11956
je to pul roku co jsem si o den spletl datum a v aukci prisel o fukcni komplet motor s cucciola vydrazil se za cca 5000. mela to byt sculptura do obyvaku. aj moja zo odkyvala sem to vydychaval tydeň kurva este ted su nasrany.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 19:17 | Nahoru | #11957
Lazyfucker> No to naštve, do toho obýváku na ořechovou desku by nemělo chybět tohle




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 19:39 | Nahoru | #11959

Frennky píše: http://www.moto.it/...2-94/6299425 [/quote]
Je nádherná. ..ale ty prachy.... ...mám stejný budiiiky...

Stevan> to je Darmath/Pantah?

Naposledy editováno 11.02.2016 19:39:58

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 19:42 | Nahoru | #11960
t_freedom> Kdepak to je Hřídelák!!!Měl jsem tu čest mít několik kousků v garáži

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 19:49 | Nahoru | #11961
Sefo> Při kontrole ventilů ať už se mění podložky nebo ne, vždycky nechám vyměnit půlkroužky, je to nejcitlivější, nejkřehčí část rozvodu....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 19:51 | Nahoru | #11962
stevan> squarecase

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 19:51 | Nahoru | #11963
stevan> ...no šak píšu Darmah...
Pantah byl malej a už s řemenama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 20:02 | Nahoru | #11964
to jo,ale SS-ko má jinak víka ,je bez starteru a starší má ještě kulatý karter,.litá kola,jiný Bremba a další...Darmaha si představím od 900 výš



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 20:11 | Nahoru | #11965
stevan> Já beru jako Darmah tohle...





2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 20:11 | Nahoru | #11966
t_freedom> evidentne tomu rozumis, tak se pripojim s dotazem. Mne se obcas stane treba pri dojezdu ke krizovatce, ze vymacknu spojku a zdechne mi to. Nekdy to jde pak i hur natocit. Muze to souviset s volnobehem? Jinak pri jizde zadny problem. Mam tam ten kratuckej termignon.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 20:15 | Nahoru | #11967
t_freedom> ano to je Darmah tak to berou v talošce ,německu.To co jsem psal já hřidelová říkají Bevel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 20:20 | Nahoru | #11968
juraaa> to same mi delala 1098 pred kompletni go s vymenou pistu a vybrusem :))))

Naposledy editováno 11.02.2016 20:20:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 20:23 | Nahoru | #11969
juraaa> mě to dělalo dost často v origo provedení. ...Velký brzdění na spojce a občas to zdechlo....
Prostě se ležatej válec proti brzdnýmu účinku nepřevalí proti setrvačnosti pístu vyvolaný brzděním. ...proto to má v základu předepsaný 12-1400rpm volnoběh. Ale s katem to jede dost na hranici chudosti... nevím je-li to bohatostí nebo něčím jiným, ale od tý doby co to mám přemapovaný se mi to už nikdy nestalo ...ačkoli mám volnoběh 1100rpm
Nejsem si ale souvislosti s bohatostí moc jistej... nevím přesně proč by to mělo bohatší leč s nižšíma otáčkama nedělat. ..možná nižší odpor ve vejfuku a menší reakci na píst. ..možná

Naposledy editováno 11.02.2016 20:25:28

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.2.2016 v 20:24 | Nahoru | #11970
stevan> jasně! !!! Na ten jsem zapomněl krása
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist