Odhadoval jsem 500-600 kg tah, což je u M-701 nějakých 60-70% výkonu, to by na velkých klapkách mohlo ustáleně letět.
Já si snad ty delfíní parametry vygoogluju
Nebo ještě lépe zkusím zeptat přímo u zdroje
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Na rozpoznání používám ocasní rotor, případně tvar výfuků, kruh vs ovál.
Nevím, jestli se dá sázet i na ty "hříbky" v nasávákách
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Pher píše: Save77> mazec. To se divim, ze ten Kansan? jeste leti
Prý měl ještě poruchu motoru ale to je asi blbost
Naposledy editováno 30.01.2016 17:32:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
LALIK píše: Prý měl ještě poruchu motoru ale to je asi blbost
Kdo? Ten hydroplán?2 reakcí na tento příspěvek Pokec pro letecké nadšence
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pokec pro letecké nadšence
Save77 píše: Pher> Asi bych si nenastoupila
Proc?
Bojis se, ze bys musela pouzit padak?