kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Mám ted obuto michelin pilot power 2ct, a jelikož mi to brzdí zadkem jako kráva, tak mám zase gumu už na výměnu, tak co tam dát? Radši at jsou obě stejné, nebo zkusit kombinovat a dát nějakou moderní-hyper cestovní gumu ala Angel GT nebo pilot road 3? Na veřejné silnici vím, že vydrží jakákoliv, ale vydrží tyhle gumy i občasný okruh?
Naposledy editováno 18.01.2016 22:14:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Abych rekl pravdu, tak tvuj humor ani nazory mi moc nesedi. Nevim, cim to je? V realu by to treba bylo jinak, ale tvoje prispevky jsou jak cervenej hadr. A jsi fakt asi jedinej tady. Ale to na veci nic nemeni..
Nemam duvod zvolnit, je mi to totiz burt, kdo si co mysli. Mne je naopak jedno, kdo co pise a vetsinou nemam duvod neverit, protoze je mi to jedno..
Ale nic ve zlym..
Mozna je to tim, ze me tyhle pohadky casto vyprovokujou k nejaky reakci a trochu cekam, ze se pisatel chyti. A ty ses chytil, jen to beres zbytecne vazne a tim se to stupnuje. Zajimavy je, ze reagujes jen na me a ne na dalsi prispevatele, kteri psali to same, jen jinak.
Nic ve zlym ani z me strany, ber to jako kancelar na uvadeni romanovych pribehu na pravou miru
t_freedom píše: Na druhou stranu...Můj monster má rozvor 1440mm... jestli má MV 1380mm je to docela rozdíl. .. . O zvedání se na čtyřku tu teď nemluvím. ..ale S4RSko si občas na trojku ještě poskočí...
Taky je treba rict, ze tvoje s4rs neni na standardnich prevodech, ze jo? A taky "poskoci" a "na zada" vnimam jako celkem zasadni rozdil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A asi kazdyho nastve, kdyz ma s necim zkusenost a pak prijde nekdo, kdo rekne, ze jsou to pohadky.
A nema vlastni zkusenost.
Hlavne se stavis do role toho, kdo s jistotou dokaze posoudit, co je pravdive a co ne. To mi asi u tebe vadi. Video delat nebudu, nemam tak kvalitni kameru, takze pokud to nekoho opravdu zajima, jestli je to pravda, bude si to muset vyzkouset sam..
oioi01 píše: Hoši, když je tady tolik "odborníku a střelců", tak mi určitě poradíte co obout za zadní gumu...
Mám ted obuto michelin pilot power 2ct, a jelikož mi to brzdí zadkem jako kráva, tak mám zase gumu už na výměnu, tak co tam dát? Radši at jsou obě stejné, nebo zkusit kombinovat a dát nějakou moderní-hyper cestovní gumu ala Angel GT nebo pilot road 3? Na veřejné silnici vím, že vydrží jakákoliv, ale vydrží tyhle gumy i občasný okruh?
Cekam na novy Pirelli rosso 3, prej jsou hodne dobry.
Supercorsy ti nevydrzi. Dal bych kombinaci mekciho predku a na zadek neco s lepsi vydrzi. Kdyz na to prijde, ja zajel na okruhu dobre i na scorpion trail..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Hoši, když je tady tolik "odborníku a střelců", tak mi určitě poradíte co obout za zadní gumu...
Mám ted obuto michelin pilot power 2ct, a jelikož mi to brzdí zadkem jako kráva, tak mám zase gumu už na výměnu, tak co tam dát? Radši at jsou obě stejné, nebo zkusit kombinovat a dát nějakou moderní-hyper cestovní gumu ala Angel GT nebo pilot road 3? Na veřejné silnici vím, že vydrží jakákoliv, ale vydrží tyhle gumy i občasný okruh?
Kulatou a cernou idealne
Jestli jezdis na okruh a nejezdis uplnou tuzku, zapomen na sport-touring a vem jakekoli sportovni pneu, na vyber je toho hodne a vsechno bude plus/minus to same. Ted bude nova Diablo Rosso 3, tu mam nejak v merku, jinak mam vyzkouseny z posledni doby metzelery m5, m7 a michelin power pure a pilot power 3, vsechny supr a na podobne urovni. Pokud chces vic, doporucuju supercorsy sp v2, to je paradni guma, ve kterou jsem mel duveru jako v zatim nic jineho. Jen teda hovno vydrzi no...
Petta píše: Attim> asi to popichovani od ostatnich beru jinak..
A asi kazdyho nastve, kdyz ma s necim zkusenost a pak prijde nekdo, kdo rekne, ze jsou to pohadky.
A nema vlastni zkusenost.
Hlavne se stavis do role toho, kdo s jistotou dokaze posoudit, co je pravdive a co ne. To mi asi u tebe vadi. Video delat nebudu, nemam tak kvalitni kameru, takze pokud to nekoho opravdu zajima, jestli je to pravda, bude si to muset vyzkouset sam..
Ono kdybych nevyzkousel nic jineho, drzel bych hubu, ale situace je jina. Pokud moderni litry a nadlitry s vykonem a hlavne kroutakem kus nad tvou brutale tohle proste neumi, je fakt tezke uverit tomu co pises. A nejsem sam jak vidno. A to pomijim fakt, ze jsi zacal s tim, ze to jezdi po zadnim na 4ku plynem...
Ale jak rikam, bude-li moznost, urcite to vyzkousim a pokud to bude pravda, napisu to tady s omluvou.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Navic mv maji opravdu ostrej plyn, vsem to vycitaji, jak je to moc agresivni. Moje uz je pry vychytana, ale dostala o 15 koni vic az ve vrchu.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jsou to hned prvni sekundy videa a jeste 1,50 min:
Naposledy editováno 18.01.2016 23:10:42
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Petta píše: Nikdy jsem nepsal, ze jde na 4 na zada, jen, ze se zveda.. ale zkus a uvidis sam.. neni to jen o vykonu vzdy, jsou tam i jiny parametry, ktery to hodne ovlivni. Presne je to tak, kdyz ve spravny otackach dam plnej, masina jde nahoru na trojku, jak vysoko, nevim, protoze nejsem tak dobrej, abych to zjistoval v takovych rychlostech a na 4 cizim, ze se kolo odlepilo.
Navic mv maji opravdu ostrej plyn, vsem to vycitaji, jak je to moc agresivni. Moje uz je pry vychytana, ale dostala o 15 koni vic az ve vrchu.
Petta> tak to jeste trochu rozvirime jednim citatem
Petta píše: je to o tom to vyzkoušet, ale těch 16 zubů se mi zdá hodně, i když to fakt jde na záda ještě na čtyřku plynem. taky myslím, že těch 14 už bude moc, vzal jsem to fakt na zkoušku za ty prachy. je fakt, že toho plynu tam člověk dá fakt míň, ale ta 15 by mohla být dobrá..
Brutale Corsa má oproti obyč modelu 2 zuby vzadu navíc, 15-43 oproti 15-41. to dělá přibližně jeden zub vpředu.
teď mám 16/41 a těch 15/41 bude akurátní..
Tak mozna nemam z tvyho pohledu spravnej smysl pro humor, zato umim cist a tohle se proste nedalo nevytahnout. Sorry.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tak se tesim na pokracovani zitra, dobrou
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
V tom prvnim videu, hned na zacatku jsem vyplach nevidel a v 1,50 mi to pripada tako nepovedeny wheelie nejdriv a pak jde nahoru. Vyplach je podle me rychlejsi po ubrani plynu, ale nejsem na tohle expert, jak jsem psal.. ale uz toho bylo dost, rekl bych
Zitra se mnou uz nepocitej..
Naposledy editováno 18.01.2016 23:53:48
e: hele fakt ne, nebo aspon ja tam spojceni neslysim. Zkusim zejtrejsi strizlivejsi pohled (poslech)
Naposledy editováno 18.01.2016 23:54:06
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
a to podle me nepujde ani na tu dvojku - jen "za plynem". Ale tohle uz je ode me moc velky strileni od boku. Ted mam aspon padnej argument proc mi ji kamos musi znovu nabidnout Mne to tenkrat bylo blby, mel ji cca tejden, este na prevozkach a uz by mi to pujcoval...Hezky gesto, ze mi veri, ale s diky sem odmitl...
e: jo a abych nezapomnel šťournout do spagetaku. Dalsi tejden menil priveru na zaruku No jo, charakterni italove...
Naposledy editováno 19.01.2016 00:07:14
Tak jestli se mysli tim jit na zada, ze v malych otackach dam plnej a nekde nahore se to zacne zvedat, tak tak to opravdu u moji nefunguje. Kdyz dam plnej od 10 tis otacek, nevim presne kde, tak se to zveda. Z nizkych urcite ne.. Asi to blbe chapu, mozna i Karlos z MH..
Jinak jsem hodne zvedavej na jizdni projev MT10. Udajne rozvor taky 1380 a motor z R1. Asi to bude masakr, jestli nebude extra tezka. Tesim se na testy a dojmy
Naposledy editováno 19.01.2016 00:20:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kupuju zásadně v akcích nebo "nejlevnější " z těch značkových. Dlouho jsem se odvažoval obout zadek na sport touring, ale po přezutí jsem byl dokonale překvapenej supr chováním ve všech podmínkách - bavime se o ježdění na silnici. Stabilnější, není tak náchylná na teplotu, neklouzne ani při blbnutí na Korsice. Takže pro silnici je za mě mix sport vepředu a sport touring vzadu supr.
Přesně jak zamýšlíš mám Angel ST na zadku a něco černýho sportovnějšího vepředu.
Rozdíl výdrže je cca. 1/3... dřív 4500km ...pak dvě D RSmrt 1 s 7000km a Angel ST vypadá po 3000km taky tak zhruba na půlce.
Problém je ovšem drom. Pokud není okolní teplota 12-15'C máš hned druhý třetí kolo pocit že ti zadek na výjezdech plave a o jistotě nejde vůbec mluvit. Neříkám že to někdo znalej nedá v Mostě za 1:55-58... ale je to podle mě daleko něčemu příjemnýmu. Vidíš to pak i na struktuře tý nataveniny v bocích gumy. Takže. ... Já mám dvě zadní kola a měním si na drom čistě sport - teď Metz M5. Ale pro Attima a Špáju už jsem mrdal...takovej Lazyfucker... a je to fajn...
Jenže Já mám tajnej plán na oba... jmenuje se ORO a je kulatej...pokud se mi nepovede ty moje houpací brzdy konečně dát do kupy...
Naposledy editováno 19.01.2016 07:32:05
Stev píše: podle mě řešíte naháče vs kapotu úplně zbytečně. Buď to má hodně koní nebo nemá. Člověk co potřebuje k ovládání motorky široký řídítka stejně neumí jezdit tak rychle, aby ho nepředjel někdo zdatnější
Dobrej názor..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Nic neupravuju, na tu dvojku to bylo moc divoky i na 3/4 plynu, takze vyjezdy jsem jezdil na 3 taky bez plnyho plynu. Porad si za svym stojim..
Uz to nema vyznam. Ty neuveris, ja nemam potrebu nekoho presvedcovat, tak bychom to mohli uzavrit s tim, ze neveris a odpustis si kecy o pohadkach, kdyz o ty masine nic nevis.. Si ji pujc a pak se muzem dohadovat. Mej se..
já nechci zpochybňovat to co píšeš, klidně uvěřím že se to zvedne na trojku jen plynem protože je tam mezi 8-9 výraznej kopanec, kterej normální motorky nemívaj, a v kombinaci s geometrií a nízkovou váhou je to možný.
Co ale nechápu je co si od toho slibuješ, když už teď to nejsi schopnej kočírovat. Můžeš dopadnout tak, že budeš řadit o stupeň výš a ve výsledku budeš jezdit pomalejc. To budeš jezdit výjezdy na čtyřku? A u změny o dva zuby na pastorku už je vysoce pravděpodobný, že se převody budou překrývat s tím co máš teď, akorát že trojka bude čtyřka a přijdeš o šestku.
Na druhou stranu, když to nezkusíš ...
Naposledy editováno 19.01.2016 07:34:51
Attim píše: Kulatou a cernou idealne
Jestli jezdis na okruh a nejezdis uplnou tuzku, zapomen na sport-touring a vem jakekoli sportovni pneu, na vyber je toho hodne a vsechno bude plus/minus to same. Ted bude nova Diablo Rosso 3, tu mam nejak v merku, jinak mam vyzkouseny z posledni doby metzelery m5, m7 a michelin power pure a pilot power 3, vsechny supr a na podobne urovni. Pokud chces vic, doporucuju supercorsy sp v2, to je paradni guma, ve kterou jsem mel duveru jako v zatim nic jineho. Jen teda hovno vydrzi no...
Vyzkůšáme, ..uvidíme. Zatím se mi teda nepodařilo ani jednu sadu pořádně dojet...
Naposledy editováno 19.01.2016 07:47:49
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kde vlastně nakupujete to černý zlato? Já je bral několikrát u www.megalevnepneu.cz. Jak na auto (léto/zima) tak na moto. (rosso II).
Ceny super. Spokojenost maximální. Letos jsem to trošku prokoumal trh a konkrétně ty SUPERCORSY SP na megalevne.cz, sada za 7.835Kč (4.167,- zadek a 3.668,- předek). Moto Miro (Český Těšín) cca o 900Kč na sadě vejš (u něj jsem bral dříve) Tak jsem skáknul do jednoho pneuservisu tady u nís a ti mi je dodali za (7.400,-Kč/sada) Jinak vyrobeno konec roku 2015.
Petta píše: Ja tam teda spojku neslysim v tom druhym a nevim, proc by to nemelo jit rychle nahoru v tom prvnim? Mam z tebe zase ten pocit.. Uz toho nechme radsi..
První video - hned na začátku je to blbě střižený, tam těžko říct; kolem 1:50 nejdřív nepovedený jak píšeš, ale pak je vidět jak lehce ubere a přidá. Tohle teda dle mého není "plynem na záda" a kromě toho tam podle mě má zařazenou 2ku.
Druhé video - souhlas, je to takový neprůkazný, včera jsem na to koukal na tabletu a přišlo mi to jako spojčení, nicméně klidně to tak může být, ale jak říkám, tady těžko soudit, to je pravda. I tady bych nicméně řekl, že je to projížděný na 2ku podle rychlosti kterou jede...z toho pohledu nevidím nic průkazného i kdyby na obou těch videích šla nahoru jen plynem (což minimálně na prvním nejde), protože zřejmě tam v obou případech jede na 2ku.
t_freedom píše: oioi01> Máš štěstí že jdu zrovna kolem... platím za jednoho z největších zkoumátorů jak ušetřit na gumách
Kupuju zásadně v akcích nebo "nejlevnější " z těch značkových. Dlouho jsem se odvažoval obout zadek na sport touring, ale po přezutí jsem byl dokonale překvapenej supr chováním ve všech podmínkách - bavime se o ježdění na silnici. Stabilnější, není tak náchylná na teplotu, neklouzne ani při blbnutí na Korsice. Takže pro silnici je za mě mix sport vepředu a sport touring vzadu supr.
Přesně jak zamýšlíš mám Angel ST na zadku a něco černýho sportovnějšího vepředu.
Rozdíl výdrže je cca. 1/3... dřív 4500km ...pak dvě D RSmrt 1 s 7000km a Angel ST vypadá po 3000km taky tak zhruba na půlce.
Problém je ovšem drom. Pokud není okolní teplota 12-15'C máš hned druhý třetí kolo pocit že ti zadek na výjezdech plave a o jistotě nejde vůbec mluvit. Neříkám že to někdo znalej nedá v Mostě za 1:55-58... ale je to podle mě daleko něčemu příjemnýmu. Vidíš to pak i na struktuře tý nataveniny v bocích gumy. Takže. ... Já mám dvě zadní kola a měním si na drom čistě sport - teď Metz M5. Ale pro Attima a Špáju už jsem mrdal...takovej Lazyfucker... a je to fajn...
Jenže Já mám tajnej plán na oba... jmenuje se ORO a je kulatej...pokud se mi nepovede ty moje houpací brzdy konečně dát do kupy...
Nekonečná debata o gumách Pravda, loni Korsika na Angelech (ST nebo GT, nevím už přesně) a úplně v pohodě, i když na začátku jsem z toho neměl úplně pocit blaha a rozkoše. Ale ve výsledku bez probkému, jen jsou trochu tupý. Přesto vzhledem k nájezdu budu stále volit supersport gumy a spíš je to kvůli tomu pocitu. Letos na Corse budu pravděpodobně mít Diablo Rosso 3.
Hele pouč neznalého, co je ORO ? Jsem línej hledat, vím, že to jsou brzdy na kola (na ty šlapací víš, jak nemají motor), ale na moto jsem narychlo nic nenašel...
Uz toho nechme..
SC je nej guma, to je bezpochyb. Kdyz jsem je mel poprve, neveril jsem. Akorat ten najezd, ale na jednu predni, das dve zadni alespon..